• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

09120000-6 Газове паливо Природний газ Лот №1Газ природний для опалення адмінбудинку Західної ЕС за адресою: м. Львів, вул. Свєнціцького, 2 Лот №2Газ природний для опалення виробничих приміщень за адресою: м. Львів, вул. Конюшинна, 12 Лот №3Газ природний для опалення виробничих приміщень за адресою: Львівська обл., м. Стрий, вул. Я.Купала, 8 Лот №4Газ природний для опалення виробничих приміщень за адресою: Закарпатська обл., Мукачівський р-н, с. Ключарки, вул. Гагаріна, 89

Лот №1 Газ природний для опалення адмінбудинку Західної ЕС за адресою: м. Львів, вул. Свєнціцького, 2 Лот №2 Газ природний для опалення виробничих приміщень за адресою: м. Львів, вул. Конюшинна, 12 Лот №3 Газ природний для опалення виробничих приміщень за адресою: Львівська обл., м. Стрий, вул. Я.Купала, 8 Лот №4 Газ природний для опалення виробничих приміщень за адресою: Закарпатська обл., Мукачівський р-н, с. Ключарки, вул. Гагаріна, 89

Завершена

1 092 180.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 185.38 UAH
Період оскарження: 09.08.2017 10:50 - 24.08.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо порушення чинного законодавства

Номер: 6ef4fa2d0a6d40cda9cd5a1d470ca031
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-09-000223-c.a10
Назва: Щодо порушення чинного законодавства
Вимога:
Відповідь на попередню вимогу абсолютно не обґрунтована та не задоволена позивачем. Учасник ТОВ “Паливторг” надав довідку посилаючись на документ який втратив чинність та не має жодної юридичною сили. Замовник аргументує кращими умовами в попередній редакції Постанови. В період уточнення потенційним учасником закупівлі було акцентовано цей момент (втрати чинності Постанови). На що замовник мав можливість внести зміни до тендерної документації і вказати документ (у формі яка б не суперечила чинному законодавству) з умовами (інформацією чи гарантією) про створення страхового запасу чи наявності закачаного природного газу в підземне сховище (ПСГ), як гарантію стабільної поставки. Замовник цього не зробив. Додатково звертаємо увагу, що пропозиція ТОВ “Альянс Енерго Трейд” не суттєво відрізняється (в плані економії) від пропозиції ТОВ “Паливторг”. Також у ТОВ “Альянс Енерго Трейд” наявний природний газ в ПСГ (більше 2 млн. куб. м.), але замовником не була вказана вимога щодо підтвердження чи зацікавлення в вищевказаній інформації. Згідно роз'яснень Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, для прикладу Роз'яснення Мінекономрозвитку від 27.10.2016 N 3302-06/34323-06 (http://www.ua-tenders.com/legislation/explanations/248328) "Відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. При цьому подання учасниками документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у паперовій формі Законом не передбачено. У свою чергу, статтею 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Водночас, виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, здійснюється учасниками саме до закінчення строку подання тендерних пропозицій." Форма та терміни надання документів пропозиції були аналогічно викладені в тендерній документації замовника та були рівними для всіх учасників. Враховуючи вищевикладене та той факт, що пропозиція ТОВ “Альянс Енерго Трейд” не суттєво відрізняється від пропозиції ТОВ “Паливторг” та теж складає економію порівняно з очікуваною вартістю, наявність в ПСГ набагато більшого обсягу природного газу ніж той який планово необхідний замовнику (про що маємо можливість надати гарантійний лист) повторно вказуємо на невідповідність пропозиції ТОВ “Паливторг” вимогам Закону України “Про публічні закупівлі” та тендерної документації (а саме завантаження документів пропозиції на вимогу тендерної документації після кінцевого строку подання тендерних пропозиції (після акціону)). Додатково прохання вказати контактний телефон уповноваженої особи з питань проведення закупівлі. Контактний телефон Мацюри Наталії Петрівни 032) 256-32-58 не відповідає починаючи з 01.09.17.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Перш за все, висловлюємо Вашому підприємству вдячність за участь у закупівлі. При цьому інформуємо наступне – подана Вами повторна вимога детально розглянута замовником. За результатами розгляду повідомляємо, що замовник вважає відповідь на попередню вимогу абсолютно обґрунтованою, оскільки замовником розглядались документи, подані учасником до закінчення строку подання. Додатково звертаємо увагу, що, на думку замовника, пропозиція ТОВ «Альянс Енерго Трейд» за лотами №№ 1--4 суттєво відрізняється (в плані економії) від пропозиції ТОВ «Паливторг», а саме на 13 253,00 грн. без ПДВ. Враховуючи вищезазначене, рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ «Паливторг» є чітко аргументованим, відповідає нормам чинного законодавства у сфері державних закупівель та прийняте замовником з врахуванням значної економії державних коштів та з дотриманням основних принципів здійснення закупівель. З повагою, Західна ЕС.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Щодо порушення чинного законодавства

Номер: 1221b86d18b44de1a40f54e56233d4c6
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-09-000223-c.a9
Назва: Щодо порушення чинного законодавства
Вимога:
Відповідь на попередню вимогу абсолютно не обґрунтована та не задоволена позивачем. Учасник ТОВ “Паливторг” надав довідку посилаючись на документ який втратив чинність та не має жодної юридичною сили. Замовник аргументує кращими умовами в попередній редакції Постанови. В період уточнення потенційним учасником закупівлі було акцентовано цей момент (втрати чинності Постанови). На що замовник мав можливість внести зміни до тендерної документації і вказати документ (у формі яка б не суперечила чинному законодавству) з умовами (інформацією чи гарантією) про створення страхового запасу чи наявності закачаного природного газу в підземне сховище (ПСГ), як гарантію стабільної поставки. Замовник цього не зробив. Додатково звертаємо увагу, що пропозиція ТОВ “Альянс Енерго Трейд” не суттєво відрізняється (в плані економії) від пропозиції ТОВ “Паливторг”. Також у ТОВ “Альянс Енерго Трейд” наявний природний газ в ПСГ (більше 2 млн. куб. м.), але замовником не була вказана вимога щодо підтвердження чи зацікавлення в вищевказаній інформації. Згідно роз'яснень Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, для прикладу Роз'яснення Мінекономрозвитку від 27.10.2016 N 3302-06/34323-06 (http://www.ua-tenders.com/legislation/explanations/248328) "Відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. При цьому подання учасниками документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у паперовій формі Законом не передбачено. У свою чергу, статтею 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Водночас, виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, здійснюється учасниками саме до закінчення строку подання тендерних пропозицій." Форма та терміни надання документів пропозиції були аналогічно викладені в тендерній документації замовника та були рівними для всіх учасників. Враховуючи вищевикладене та той факт, що пропозиція ТОВ “Альянс Енерго Трейд” не суттєво відрізняється від пропозиції ТОВ “Паливторг” та теж складає економію порівняно з очікуваною вартістю, наявність в ПСГ набагато більшого обсягу природного газу ніж той який планово необхідний замовнику (про що маємо можливість надати гарантійний лист) повторно вказуємо на невідповідність пропозиції ТОВ “Паливторг” вимогам Закону України “Про публічні закупівлі” та тендерної документації (а саме завантаження документів пропозиції на вимогу тендерної документації після кінцевого строку подання тендерних пропозиції (після акціону)). Додатково прохання вказати контактний телефон уповноваженої особи з питань проведення закупівлі. Контактний телефон Мацюри Наталії Петрівни 032) 256-32-58 не відповідає починаючи з 01.09.17.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Перш за все, висловлюємо Вашому підприємству вдячність за участь у закупівлі. При цьому інформуємо наступне – подана Вами повторна вимога детально розглянута замовником. За результатами розгляду повідомляємо, що замовник вважає відповідь на попередню вимогу абсолютно обґрунтованою, оскільки замовником розглядались документи, подані учасником до закінчення строку подання. Додатково звертаємо увагу, що, на думку замовника, пропозиція ТОВ «Альянс Енерго Трейд» за лотами №№ 1--4 суттєво відрізняється (в плані економії) від пропозиції ТОВ «Паливторг», а саме на 13 253,00 грн. без ПДВ. Враховуючи вищезазначене, рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ «Паливторг» є чітко аргументованим, відповідає нормам чинного законодавства у сфері державних закупівель та прийняте замовником з врахуванням значної економії державних коштів та з дотриманням основних принципів здійснення закупівель. З повагою, Західна ЕС.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Щодо порушення вимог законодавства

Номер: 85b0944f2f774e6a84a6d00174369470
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-09-000223-c.c8
Назва: Щодо порушення вимог законодавства
Вимога:
Відповідь на попередню вимогу абсолютно не обґрунтована та не задоволена позивачем. Учасник ТОВ “Паливторг” надав довідку посилаючись на документ який втратив чинність та не має жодної юридичною сили. Замовник аргументує кращими умовами в попередній редакції Постанови. В період уточнення потенційним учасником закупівлі було акцентовано цей момент (втрати чинності Постанови). На що замовник мав можливість внести зміни до тендерної документації і вказати документ (у формі яка б не суперечила чинному законодавству) з умовами (інформацією чи гарантією) про створення страхового запасу чи наявності закачаного природного газу в підземне сховище (ПСГ), як гарантію стабільної поставки. Замовник цього не зробив. Додатково звертаємо увагу, що пропозиція ТОВ “Альянс Енерго Трейд” не суттєво відрізняється (в плані економії) від пропозиції ТОВ “Паливторг”. Також у ТОВ “Альянс Енерго Трейд” наявний природний газ в ПСГ (більше 2 млн. куб. м.), але замовником не була вказана вимога щодо підтвердження чи зацікавлення в вищевказаній інформації. Згідно роз'яснень Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, для прикладу Роз'яснення Мінекономрозвитку від 27.10.2016 N 3302-06/34323-06 (http://www.ua-tenders.com/legislation/explanations/248328) "Відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. При цьому подання учасниками документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у паперовій формі Законом не передбачено. У свою чергу, статтею 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Водночас, виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, здійснюється учасниками саме до закінчення строку подання тендерних пропозицій." Форма та терміни надання документів пропозиції були аналогічно викладені в тендерній документації замовника та були рівними для всіх учасників. Враховуючи вищевикладене та той факт, що пропозиція ТОВ “Альянс Енерго Трейд” не суттєво відрізняється від пропозиції ТОВ “Паливторг” та теж складає економію порівняно з очікуваною вартістю, наявність в ПСГ набагато більшого обсягу природного газу ніж той який планово необхідний замовнику (про що маємо можливість надати гарантійний лист) повторно вказуємо на невідповідність пропозиції ТОВ “Паливторг” вимогам Закону України “Про публічні закупівлі” та тендерної документації (а саме завантаження документів пропозиції на вимогу тендерної документації після кінцевого строку подання тендерних пропозиції (після акціону)). Додатково прохання вказати контактний телефон уповноваженої особи з питань проведення закупівлі. Контактний телефон Мацюри Наталії Петрівни 032) 256-32-58 не відповідає починаючи з 01.09.17.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Перш за все, висловлюємо Вашому підприємству вдячність за участь у закупівлі. При цьому інформуємо наступне – подана Вами повторна вимога детально розглянута замовником. За результатами розгляду повідомляємо, що замовник вважає відповідь на попередню вимогу абсолютно обґрунтованою, оскільки замовником розглядались документи, подані учасником до закінчення строку подання. Додатково звертаємо увагу, що, на думку замовника, пропозиція ТОВ «Альянс Енерго Трейд» за лотами №№ 1--4 суттєво відрізняється (в плані економії) від пропозиції ТОВ «Паливторг», а саме на 13 253,00 грн. без ПДВ. Враховуючи вищезазначене, рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ «Паливторг» є чітко аргументованим, відповідає нормам чинного законодавства у сфері державних закупівель та прийняте замовником з врахуванням значної економії державних коштів та з дотриманням основних принципів здійснення закупівель. З повагою, Західна ЕС.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Щодо порушення вимог законодавства

Номер: 4ed7b53dc6654cf4b2c0d19e9f60ae80
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-09-000223-c.c7
Назва: Щодо порушення вимог законодавства
Вимога:
Відповідь на попередню вимогу абсолютно не обґрунтована та не задоволена позивачем. Учасник ТОВ “Паливторг” надав довідку посилаючись на документ який втратив чинність та не має жодної юридичною сили. Замовник аргументує кращими умовами в попередній редакції Постанови. В період уточнення потенційним учасником закупівлі було акцентовано цей момент (втрати чинності Постанови). На що замовник мав можливість внести зміни до тендерної документації і вказати документ (у формі яка б не суперечила чинному законодавству) з умовами (інформацією чи гарантією) про створення страхового запасу чи наявності закачаного природного газу в підземне сховище (ПСГ), як гарантію стабільної поставки. Замовник цього не зробив. Додатково звертаємо увагу, що пропозиція ТОВ “Альянс Енерго Трейд” не суттєво відрізняється (в плані економії) від пропозиції ТОВ “Паливторг”. Також у ТОВ “Альянс Енерго Трейд” наявний природний газ в ПСГ (більше 2 млн. куб. м.), але замовником не була вказана вимога щодо підтвердження чи зацікавлення в вищевказаній інформації. Згідно роз'яснень Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, для прикладу Роз'яснення Мінекономрозвитку від 27.10.2016 N 3302-06/34323-06 (http://www.ua-tenders.com/legislation/explanations/248328) "Відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. При цьому подання учасниками документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у паперовій формі Законом не передбачено. У свою чергу, статтею 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Водночас, виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, здійснюється учасниками саме до закінчення строку подання тендерних пропозицій." Форма та терміни надання документів пропозиції були аналогічно викладені в тендерній документації замовника та були рівними для всіх учасників. Враховуючи вищевикладене та той факт, що пропозиція ТОВ “Альянс Енерго Трейд” не суттєво відрізняється від пропозиції ТОВ “Паливторг” та теж складає економію порівняно з очікуваною вартістю, наявність в ПСГ набагато більшого обсягу природного газу ніж той який планово необхідний замовнику (про що маємо можливість надати гарантійний лист) повторно вказуємо на невідповідність пропозиції ТОВ “Паливторг” вимогам Закону України “Про публічні закупівлі” та тендерної документації (а саме завантаження документів пропозиції на вимогу тендерної документації після кінцевого строку подання тендерних пропозиції (після акціону)). Додатково прохання вказати контактний телефон уповноваженої особи з питань проведення закупівлі. Контактний телефон Мацюри Наталії Петрівни 032) 256-32-58 не відповідає починаючи з 01.09.17.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Перш за все, висловлюємо Вашому підприємству вдячність за участь у закупівлі. При цьому інформуємо наступне – подана Вами повторна вимога детально розглянута замовником. За результатами розгляду повідомляємо, що замовник вважає відповідь на попередню вимогу абсолютно обґрунтованою, оскільки замовником розглядались документи, подані учасником до закінчення строку подання. Додатково звертаємо увагу, що, на думку замовника, пропозиція ТОВ «Альянс Енерго Трейд» за лотами №№ 1--4 суттєво відрізняється (в плані економії) від пропозиції ТОВ «Паливторг», а саме на 13 253,00 грн. без ПДВ. Враховуючи вищезазначене, рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ «Паливторг» є чітко аргументованим, відповідає нормам чинного законодавства у сфері державних закупівель та прийняте замовником з врахуванням значної економії державних коштів та з дотриманням основних принципів здійснення закупівель. З повагою, Західна ЕС.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Щодо невідповідності пропозиції

Номер: 3543ad9aefcf49c892272d91e9889acc
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-09-000223-c.c6
Назва: Щодо невідповідності пропозиції
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно пункту 1 розділу 3 тендерної документації “учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) всі документи передбачені цією тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій” (а саме до 28.08.2017 12:00). Згідно вищевказаного пункту тендерної документації “формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки”. Згідно розділу 2 додатку 5 до тендерної документації учасник повинен надати у складі пропозиції (до кінцевого строку подання пропозицій) гарантійний лист щодо створення учасником страхового запасу природного газу згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2016 р. № 860 «Про затвердження розміру страхового запасу». Учасник ТОВ “Паливторг” надав у складі пропозиції надав гарантійний лист щодо створення учасником страхового запасу природного газу згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 30.09.2015 № 795, яка втратила чинність. Відповідно до вищевикладеного, Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII, та пункту 3 розділу 5 тендерної документації, тендерна пропозиція ТОВ “Паливторг” не відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Перш за все, висловлюємо Вашому підприємству вдячність за участь у закупівлі. При цьому інформуємо наступне – подана Вами вимога детально розглянута замовником. За результатами розгляду повідомляємо, що замовником при оцінці тендерної пропозиції ТОВ «Паливторг» за лотами №1-4 прийнято поданий гарантійний лист з посиланням на Постанову Кабінету Міністрів України від 30.09.2015 № 795, оскільки учасником фактично запропоновано та підтверджено кращі умови щодо створення страхового запасу природного газу. Тобто, ТОВ «Паливторг» підтвердив та гарантував створення страхового запасу природного газу у розмірі 50 відсотків від запланованих місячних обсягів поставки постачальником природного газу споживачеві (замовнику торгів) на наступний місяць (згідно Постанову Кабінету Міністрів України від 30.09.2015 № 795), що є кращим ніж створення страхового запасу природного газу у розмірі 10 відсотків від запланованих місячних обсягів поставки постачальником природного газу споживачеві (замовнику торгів) на наступний місяць (згідно Постанову Кабінету Міністрів України від 16.11.2016 № 860). Окрім того, варті уваги наступні факти: 1. Економія по зазначеній закупівлі за пропозицією учасника ТОВ «Паливторг» становить 259 664,00 грн. без ПДВ (24 % очікуваної вартості без ПДВ); 2. Відхилення пропозиції учасника ТОВ «Паливторг» призведе до зменшення економії державних коштів, їх нераціонального використання та є порушенням вимог абзацу 3 частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII «максимальна економія та ефективність». Враховуючи вищезазначене, рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ «Паливторг» є чітко аргументованим, відповідає нормам чинного законодавства у сфері державних закупівель та прийняте замовником з врахуванням значної економії (24 % очікуваної вартості без ПДВ) державних коштів та з дотриманням основних принципів здійснення закупівель.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Щодо невідповідності пропозиції

Номер: 51f7200d040e402bac1d4c77fbeaceb7
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-09-000223-c.b5
Назва: Щодо невідповідності пропозиції
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно пункту 1 розділу 3 тендерної документації “учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) всі документи передбачені цією тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій” (а саме до 28.08.2017 12:00). Згідно вищевказаного пункту тендерної документації “формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки”. Згідно розділу 2 додатку 5 до тендерної документації учасник повинен надати у складі пропозиції (до кінцевого строку подання пропозицій) гарантійний лист щодо створення учасником страхового запасу природного газу згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2016 р. № 860 «Про затвердження розміру страхового запасу». Учасник ТОВ “Паливторг” надав у складі пропозиції надав гарантійний лист щодо створення учасником страхового запасу природного газу згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 30.09.2015 № 795, яка втратила чинність. Відповідно до вищевикладеного, Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII, та пункту 3 розділу 5 тендерної документації, тендерна пропозиція ТОВ “Паливторг” не відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Перш за все, висловлюємо Вашому підприємству вдячність за участь у закупівлі. При цьому інформуємо наступне – подана Вами вимога детально розглянута замовником. За результатами розгляду повідомляємо, що замовником при оцінці тендерної пропозиції ТОВ «Паливторг» за лотами №1-4 прийнято поданий гарантійний лист з посиланням на Постанову Кабінету Міністрів України від 30.09.2015 № 795, оскільки учасником фактично запропоновано та підтверджено кращі умови щодо створення страхового запасу природного газу. Тобто, ТОВ «Паливторг» підтвердив та гарантував створення страхового запасу природного газу у розмірі 50 відсотків від запланованих місячних обсягів поставки постачальником природного газу споживачеві (замовнику торгів) на наступний місяць (згідно Постанову Кабінету Міністрів України від 30.09.2015 № 795), що є кращим ніж створення страхового запасу природного газу у розмірі 10 відсотків від запланованих місячних обсягів поставки постачальником природного газу споживачеві (замовнику торгів) на наступний місяць (згідно Постанову Кабінету Міністрів України від 16.11.2016 № 860). Окрім того, варті уваги наступні факти: 1. Економія по зазначеній закупівлі за пропозицією учасника ТОВ «Паливторг» становить 259 664,00 грн. без ПДВ (24 % очікуваної вартості без ПДВ); 2. Відхилення пропозиції учасника ТОВ «Паливторг» призведе до зменшення економії державних коштів, їх нераціонального використання та є порушенням вимог абзацу 3 частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII «максимальна економія та ефективність». Враховуючи вищезазначене, рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ «Паливторг» є чітко аргументованим, відповідає нормам чинного законодавства у сфері державних закупівель та прийняте замовником з врахуванням значної економії (24 % очікуваної вартості без ПДВ) державних коштів та з дотриманням основних принципів здійснення закупівель.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Щодо невідповідності пропозиції

Номер: ec55d2f0e43744409964ce69ae7c5426
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-09-000223-c.a4
Назва: Щодо невідповідності пропозиції
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно пункту 1 розділу 3 тендерної документації “учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) всі документи передбачені цією тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій” (а саме до 28.08.2017 12:00). Згідно вищевказаного пункту тендерної документації “формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки”. Згідно розділу 2 додатку 5 до тендерної документації учасник повинен надати у складі пропозиції (до кінцевого строку подання пропозицій) гарантійний лист щодо створення учасником страхового запасу природного газу згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2016 р. № 860 «Про затвердження розміру страхового запасу». Учасник ТОВ “Паливторг” надав у складі пропозиції надав гарантійний лист щодо створення учасником страхового запасу природного газу згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 30.09.2015 № 795, яка втратила чинність. Відповідно до вищевикладеного, Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII, та пункту 3 розділу 5 тендерної документації, тендерна пропозиція ТОВ “Паливторг” не відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Перш за все, висловлюємо Вашому підприємству вдячність за участь у закупівлі. При цьому інформуємо наступне – подана Вами вимога детально розглянута замовником. За результатами розгляду повідомляємо, що замовником при оцінці тендерної пропозиції ТОВ «Паливторг» за лотами №1-4 прийнято поданий гарантійний лист з посиланням на Постанову Кабінету Міністрів України від 30.09.2015 № 795, оскільки учасником фактично запропоновано та підтверджено кращі умови щодо створення страхового запасу природного газу. Тобто, ТОВ «Паливторг» підтвердив та гарантував створення страхового запасу природного газу у розмірі 50 відсотків від запланованих місячних обсягів поставки постачальником природного газу споживачеві (замовнику торгів) на наступний місяць (згідно Постанову Кабінету Міністрів України від 30.09.2015 № 795), що є кращим ніж створення страхового запасу природного газу у розмірі 10 відсотків від запланованих місячних обсягів поставки постачальником природного газу споживачеві (замовнику торгів) на наступний місяць (згідно Постанову Кабінету Міністрів України від 16.11.2016 № 860). Окрім того, варті уваги наступні факти: 1. Економія по зазначеній закупівлі за пропозицією учасника ТОВ «Паливторг» становить 259 664,00 грн. без ПДВ (24 % очікуваної вартості без ПДВ); 2. Відхилення пропозиції учасника ТОВ «Паливторг» призведе до зменшення економії державних коштів, їх нераціонального використання та є порушенням вимог абзацу 3 частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII «максимальна економія та ефективність». Враховуючи вищезазначене, рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ «Паливторг» є чітко аргументованим, відповідає нормам чинного законодавства у сфері державних закупівель та прийняте замовником з врахуванням значної економії (24 % очікуваної вартості без ПДВ) державних коштів та з дотриманням основних принципів здійснення закупівель.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Щодо невідповідності пропозиції

Номер: 18c63f39a5dd49db8f99fc3360704e2b
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-09-000223-c.b3
Назва: Щодо невідповідності пропозиції
Вимога:
Шановний Замовнику! Згідно пункту 1 розділу 3 тендерної документації “учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) всі документи передбачені цією тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій” (а саме до 28.08.2017 12:00). Згідно вищевказаного пункту тендерної документації “формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки”. Згідно розділу 2 додатку 5 до тендерної документації учасник повинен надати у складі пропозиції (до кінцевого строку подання пропозицій) гарантійний лист щодо створення учасником страхового запасу природного газу згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2016 р. № 860 «Про затвердження розміру страхового запасу». Учасник ТОВ “Паливторг” надав у складі пропозиції надав гарантійний лист щодо створення учасником страхового запасу природного газу згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 30.09.2015 № 795, яка втратила чинність. Відповідно до вищевикладеного, Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII, та пункту 3 розділу 5 тендерної документації, тендерна пропозиція ТОВ “Паливторг” не відповідає умовам тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Перш за все, висловлюємо Вашому підприємству вдячність за участь у закупівлі. При цьому інформуємо наступне – подана Вами вимога детально розглянута замовником. За результатами розгляду повідомляємо, що замовником при оцінці тендерної пропозиції ТОВ «Паливторг» за лотами №1-4 прийнято поданий гарантійний лист з посиланням на Постанову Кабінету Міністрів України від 30.09.2015 № 795, оскільки учасником фактично запропоновано та підтверджено кращі умови щодо створення страхового запасу природного газу. Тобто, ТОВ «Паливторг» підтвердив та гарантував створення страхового запасу природного газу у розмірі 50 відсотків від запланованих місячних обсягів поставки постачальником природного газу споживачеві (замовнику торгів) на наступний місяць (згідно Постанову Кабінету Міністрів України від 30.09.2015 № 795), що є кращим ніж створення страхового запасу природного газу у розмірі 10 відсотків від запланованих місячних обсягів поставки постачальником природного газу споживачеві (замовнику торгів) на наступний місяць (згідно Постанову Кабінету Міністрів України від 16.11.2016 № 860). Окрім того, варті уваги наступні факти: 1. Економія по зазначеній закупівлі за пропозицією учасника ТОВ «Паливторг» становить 259 664,00 грн. без ПДВ (24 % очікуваної вартості без ПДВ); 2. Відхилення пропозиції учасника ТОВ «Паливторг» призведе до зменшення економії державних коштів, їх нераціонального використання та є порушенням вимог абзацу 3 частини 1 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII «максимальна економія та ефективність». Враховуючи вищезазначене, рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ «Паливторг» є чітко аргументованим, відповідає нормам чинного законодавства у сфері державних закупівель та прийняте замовником з врахуванням значної економії (24 % очікуваної вартості без ПДВ) державних коштів та з дотриманням основних принципів здійснення закупівель.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Щодо проекту договору

Номер: f89ad7e2a9624ce39b0ccb867e4b3917
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-09-000223-c.c2
Назва: Щодо проекту договору
Вимога:
Вами у складі Тендерної документації оприлюднено проект договору про закупівлю. У відповідності до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Проект договору у ряді положень не відповідає чинному законодавству України, тому просимо внести наступні зміни: 1. У пункті 4.5 Проекту договору вами визначено, що Споживач залишає за собою можливість змінити строки оплати, визначені Договором, з причини відсутності/затримки/ зменшення фінансування витрат ДП НЕК “Укренерго” у відповідному періоді. Такий пункт не може бути запроваджено на практиці, оскільки у відповідності до п .5 глави ІІ Правил постачання природного газу, затверджених постановою НКРЕКП № 2496 від 30.09.2017 року, порядок та строки проведення розрахунків за поставлений природний газ є істотною та обов’язковою умовою договору постачання природного газу. Таким чином, одностороннє визначення порядку розрахунків чи не дозволяється. Пропонуємо виключити пункт 4.5. Проекту договору. 2. У пункті 4.6 Проекту договору Споживач здійснює оплату за спожитий газ в порядку, визначеному Договором та з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до статті 201 Податкового кодексу України. У відповідності до статті 201 Податкового кодексу України, п. 201.1, платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі на дату виникнення податкових зобов’язань. Оскільки договором передбачена оплата авансового платежу до періоду постачання, податкова накладна на такий авансовий платіж буде виписана за першою подією – тобто на дату оплати. Таким чином, послідовність дій за схемою, викладеною в пункті 4.6 Проекту договору, не може бути реалізована. Пропонуємо виключити пункт 4.6. Проекту договору. 3. У пункті 4.8 Проекту договору вами визначено, що Постачальник формує податкову накладну на всю суму коштів (авансу), отриманих від Споживача. Дата формування податкової накладної повинна співпадати з датою зарахування коштів (авансу) на рахунок Постачальника. Такі вимоги вже встановлено податковим кодексом України, і всі суб’єкти підприємницької діяльності зобов’язані їх дотримуватися. Пропонуємо виключити пункт 4.8. Проекту договору. 4. У пункті 5.4.4.2 Проекту договору вами визначено, що Постачальник зобов’язаний виписати податкову накладну на кожну або часткову поставку газу, а також на всю суму коштів, що надійшли на поточний рахунок як попередня оплата (аванс) за реквізитами, що вказані у пункті 4.7 цього Договору. При цьому, дата виписки податкової накладної відповідає даті сплати авансового платежу або даті підписання акту приймання-передачі газу. Такі вимоги вже встановлено податковим кодексом України, і всі суб’єкти підприємницької діяльності зобов’язані їх дотримуватися. Пропонуємо виключити пункт 5.4.4.2. Проекту договору. 5. У пункті 5.4.4.2 Проекту договору вами визначено, що Постачальник зобов’язаний зареєструвати відповідно до статті 201 Податкового кодексу України податкову накладну в Єдиному реєстрі податкових накладних у строк, визначений чинним законодавством, та надати її Споживачу в електронній формі протягом одного робочого дня від дати реєстрації. За відсутності у Постачальника програмного комплексу «MEDOC» податкова накладна надається Споживачу засобами телекомунікаційного зв’язку в електронній формі в форматі ХМL на електронну адресу Західної ЕС, а саме pdv_060@zes.west.energy.gov.ua. По-перше, такі вимоги вже встановлено податковим кодексом України, і всі суб’єкти підприємницької діяльності зобов’язані їх дотримуватися. Щодо програмного комплексу «MEDOC» та надання накладної на адресу електронної повідомляємо про можливість виникнення перебоїв у роботі даних ресурсів у випадку повторення випадку кібер-атаки. Пропонуємо виключити пункт 5.4.4.3. Проекту договору. 6. Пунктами 6.5, 6.6, 6.7, 6.8 Пропонується передбачити штрафні санкції для Постачальника у випадку дій третіх осіб, в тому числі контрагентів, податкових органів, контролюючих органів тощо. Чинним законодавством передбачена відповідальність за порушення вимог закону. Такі зобов’язання не є договірними, оскільки вони визначені законом наполягають у взаємовідносинах учасника з відповідними органами. Більш того, цими пунктами договору передбачені штрафні санкції для постачальника у випадку вчинення порушення третіми особами (наприклад, контрагентами). Такі положення є незаконними, тому Пропонуємо виключити ці пункти з Проекту договору. 7. Пунктом 6.10 Проекту договору визначено, що для вимог про стягнення з Постачальника штрафних санкцій застосовується строк позовної давності три роки. Вважаємо, що з урахуванням того, що договір укладається сторонами для забезпечення підприємницької діяльності, і він приносить вигоду як постачальнику, так і споживачу, є необґрунтованим встановлення збільшеного строку позовної давності для штрафних санкцій саме для Постачальника, а для Споживача – ні. Тому, пропонуємо виключити такий необґрунтований пункт та керуватися ЦК України. 8. Пунктом 6.11 Проекту договору визначено, що за прострочення виконання Постачальником зобов’язань за договором, нарахування штрафних санкцій припиняється через рік від дня, коли зобов’язання мало бути виконано. Аналогічно до попереднього пункту – не зрозуміло чому для постачальника встановлюються більш невигідні умови. Тому, пропонуємо виключити такий необґрунтований пункт та керуватися ЦК України. 9. Пунктом 6.14 Проекту договору визначено, що у разі невиконання договірних зобов'язань з вини Постачальника всі авансові платежі (у разі сплати авансу) підлягають поверненню протягом 3 банківських днів з дня отримання відповідної вимоги Споживача з нарахуванням процентів за користування коштами у розмірі 14 % річних від суми авансового платежу за кожен день користування авансом починаючи з дня його зарахування на рахунок Постачальника. У відповідності до даних ЄДР, ваше підприємство не є банківською установою, тому пропонуємо виключити такий необґрунтований пункт. 10. Пунктом 11.1 Проекту договору визначено, що цей Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та реєстрації в ДП «НЕК «Укренерго» і діє до 31 травня 2018 року. Дата набрання чинності договору має бути обов’язково вказана в договорі, оскільки це є його істотною умовою. Умова, «Договір набуває чинності з моменту його реєстрації в ДП «НЕК «Укренерго», де-факто не може бути виконана. Тому, пропонуємо викласти цей пункт в наступній редакції: «Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31 травня 2018 року». 11. Окрім цього ,пропонуємо доповнити договір пунктом 1.4 наступного змісту: Відносини Сторін, що не врегульовані даним Договором, регулюються Законом України «Про ринок природного газу», Правилами постачання природного газу, Кодексом газотранспортної системи та Кодексом газорозподільних систем, затвердженими в установленому законом порядку.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Дякуємо за Ваше бажання щодо участі у зазначеній закупівлі. При цьому інформуємо наступне – подана Вами вимога детально розглянута замовником. За результатами розгляду повідомляємо, що проект договору про закупівлю сформовано замовником відповідно до норм Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Податкового кодексу України з урахуванням особливостей, визначених законом України «Про публічні закупівлі» та не суперечать чинному законодавству України. Отже, враховуючи вищезазначене, замовник не вбачає за доцільне вносити зміни у тендерну документацію. Окрім того слід зазначити, що замовник має право згідно вимог закону України «Про публічні закупівлі» встановлювати умови тендерної документації з якими кожен учасник погоджується, подаючи пропозиції на участь у закупівлі. З повагою, Західна ЕС.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо вимог замовника

Номер: 2ad29a1571ef48cbb515f7873fb798f5
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-09-000223-c.b1
Назва: Щодо вимог замовника
Вимога:
Доброго дня. Згідно вимог замовника "Учасник зобов’язується забезпечити створення страхового запасу природного газу згідно Порядку створення страхового запасу природного газу (затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2015 р. № 795)". Повідомляємо Вас про те, що вищевказана Постанова втратила чинність. Просимо видали або замінити вимогу документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення та за участь у зазначеній закупівлі. При цьому повідомляємо, що замовником розглянуто Ваше звернення та внесено відповідні зміни у тендерну документацію, з повагою Західна ЕС
Статус вимоги: Задоволено