• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вогнезахисне обробляння (просочення) дерев'яних конструкцій Бірківського закладу дошкільної освіти "Ясла-садок "Сонечко" Любешівської селищної ради; Вогнезахисне обробляння (просочення) дерев'яних конструкцій Залізницького закладу дошкільної освіти "Дитячий садок "Сонечко" Любешівської селищної ради; Вогнезахисне обробляння (просочення) дерев'яних конструкцій Любешівського закладу дошкільної освіти №1 "Ясла-садок "Малятко" Любешівської селищної ради; Вогнезахисне обробляння (просочення) дерев'яних конструкцій Седлищенського закладу дошкільної освіти "Ясла-садок "Ромашка" Любешівської селищної ради; Вогнезахисне обробляння (просочення) дерев'яних конструкцій Цирського закладу дошкільної освіти "Ясла-садок "Пролісок" Любешівської селищної ради; Вогнезахисне обробляння (просочення) дерев'яних конструкцій закладу загальної середньої освіти "Березичівський ліцей" Любешівської селищної ради; Вогнезахисне обробляння закладу загальної середньої освіти "Великокурінський ліцей" Любешівської селищної ради; Вогнезахисне обробляння закладу загальної середньої освіти "Деревківський ліцей" Любешівської селищної ради; Вогнезахисне обробляння (просочення) дерев'яних конструкцій закладу загальної середньої освіти "Дольська гімназія" Любешівської селищної ради; Вогнезахисне обробляння закладу загальної середньої освіти "Судченський ліцей" Любешівської селищної ради

Торги не відбулися

356 328.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 781.64 UAH
Період оскарження: 27.09.2021 17:04 - 09.10.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга, що стосується прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника

Номер: cf6c0d2f70dc44f6aaee2671dc7b1f5f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-27-003071-a.a4
Назва: Скарга, що стосується прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника
Скарга:
Опис у вкладенні
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 12.11.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.11.2021 09:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.11.2021 12:52
Дата виконання рішення Замовником: 22.11.2021 15:24
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення № №25525-р/пк-пз від 12.11.2021 Замовник вирішив скасувати рішення про визначення приватного підприємства "ТЕПЛИЙ ДІМ ПСП" переможцем процедури закупівлі
Автор: ПП "ЛИТВИНЮК", Андрій Литвинюк +380503747022 pplao@ukr.net
Скарга
Залишено без розгляду

СКАРГА на дії Замовника щодо умов тендерної документації

Номер: 30aec20181674198878a568551ae1e25
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-27-003071-a.b3
Назва: СКАРГА на дії Замовника щодо умов тендерної документації
Скарга:
Тендерна документація містить умови, що порушують принципи здійснення закупівель, обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Відповідно наявні підстави для внесення змін до Тендерної документації, з метою усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.10.2021 13:08
Автор: ТОВ "СКМ МОНТАЖ", Віталій Струць +380503080513 skmmontag.poltava@gmail.com
Вимога
Вирішена

Замовнику приведіть тендерну документацію у відповідність до предмету закупівлі

Номер: ff5cc25242f94eba95891f56c60b5138
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-27-003071-a.b2
Назва: Замовнику приведіть тендерну документацію у відповідність до предмету закупівлі
Вимога:
Замовнику, предмет закупівлі Вогнезахисне обробляння (просочення) дерев'яних конструкцій, ЧОМУ у Вас 1.івників необхідних для виконання робіт. 2.3. В штаті має бути не менше 2-х (двох) кваліфікованих працівників: 1) електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування не нижче 4-го розряду; 2) працівники з допуском/правом виконувати роботи на висоті, про що в складі пропозиції необхідно надати оригінал або належним чином завірені копії посвідчень. 2.4. Учасники закупівлі у складі пропозиції також надають оригінали або належним чином завірені копії діючого посвідчення на кваліфікованих працівників не менше 2-х (двох) з результатами перевірки знань з охорони праці та допуску до робіт на висоті і електромонтажу. - Яким чином ці працівники належать до вище зазначених видів робіт??????? 2.Також Учасниками закупівлі надаються копії сертифікатів відповідності на матеріали (обладнання), яке буде встановлено при монтажі системи блискавкозахисту--- які системи блисковозахисту при обробці?? 3.У зв’язку із вищевикладеним, учасники закупівлі повинні застосовувати у своїй діяльності Систему менеджменту/управління якістю ДСТУ ІSO 9001:2015 (2018), ISO 14001:2015 (2018)- система екологічного менеджменту/управління та ISO 45001:2018 (2015) – система менеджменту/управління охорони здоров’я та безпеки праці, а також ISO 50001:2018 (2015) – система менеджменту/управління для проектування та монтажу пристроїв для захисту будинків і споруд від розрядів блискавки з міжнародно визнаною акредитацією (UKAS, DakkS та інші) виданих Учаснику закупівлі.Сертифіката відповідності системи управління якістю на підприємстві Учасника вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» щодо організації установлення систем безпеки тамалярних робіт, виданого органом з сертифікації, який акредитований Національним агенством з акредитації на проведення робіт з сертифікації систем управління за стандартами:ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT)». -- При обробці? які ІСО з блискавозахисту????
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. За результатми розгляду Вашого питання стосовно працівників, Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. 2.Стосовно 2-го питання Замовником теж будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації та виключено вказану вимогу. 3. У відповідь на Ваше питання стосовно сертифікатів ISO повідомляємо, що у відповідності до чинного законодавства, зокрема ЗУ «Про публічні закупівлі» та умов поданої тендерної документаціївизначено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в оголошені зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Дана вимога встановлена для того, щоб бути впевненим у тому що, послуги, які є предметом даної закупівлі, повністю відповідають та будуть виконані у відповідності до вимог та стандартів. Адже, системи управління якістю (стандарт ISO серії 9000) є найкращим загальновизнаним у світі запобіжним механізмом, який забезпечує якість на всіх етапах (життєвого) циклу і сприяє підвищенню результативності роботи. Наявність в компанії діючого сертифікату ISO є гарантією якості та безпеки виконання робіт. Ці загальновстановлені стандарти визначають характеристики та норми, жорстко регламентують всі процеси сертифікованого підприємства. Саме завдяки такій стандартизації будь-який замовник може бути впевнений у високий якості виконання робіт, дотримання технологічних процесів, забезпечення захисту навколишнього середовища та професіоналізмі компанії. Міжнародні стандарти дозволяють отримати технологічні, економічні і соціальні вигоди. Вони допомагають гармонізувати виконання робіт, що робить їх більш ефективними та безпечними для навколишнього середовища, адже технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля (п.3 ч. 2 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі»). Також Замовником внесені зміни та виключені сертифікати ISO 45001:2018 (2015) та ISO 50001:2018 (2015)
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Незаконна Вимога огляд

Номер: 35b0a20c1d554577ad83b2e955575d69
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-27-003071-a.b1
Назва: Незаконна Вимога огляд
Вимога:
Замовнику, Вами передбачена Вимога "Для повноти розуміння предмету закупівлі та об’єму робіт з поточного ремонту Учасник обов’язково має відвідати об’єкт, оцінити можливості виконання робіт, їх види та обсяги та надати у складі пропозиції акт обстеження об’єкта, підписаний уповноваженими представниками Замовника та Учасника" Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюваням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування обєкту вогнезахисних робіт (Обєкт надання послуг- є заклади дошкільної освіти ). Доводимо до Вашого відома, що на даний період часу, відвідування навчальних закладів постороніми особами (крім осіб які в них навчаються й педагогічного колективу) заборонено у звязку з COVID-19. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України й в фін. Моніторинг.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне. Замовником встановлено дану вимогу з метою більш детального ознайомлення потенційного учасника з обсягом робіт, які необхідно буде виконати за результатами проведених торгів та якісного їх виконання. Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг, приймаються індивідуально, вони не містять якоїсь загальної позиції, якою Замовник зобов’язаний обов’язково керуватися. Окрім того Замовник не вважає, що вказаною вимогою порушує принципи проведення закупівель передбачених ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», так як в даному випадку при зазначені даної вимоги кожен потенційний Учасник може звернутися за актом обстеження до замовника, а замовник зобов’язаний ознайомити з обсягом викоання робіт та підписати за результатом акт обстеження об’єкту. Окрім того дана вимога не дискримінує скаржника, так як вона однакова для всіх. Тому враховуючи вищевикладене Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації з вказаного питання.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.10.2021 18:01