-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 24450000-3 - Агрохімічна продукція (дезинфекційні засоби)
Торги відмінено
5 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 27.00 UAH
Період оскарження:
12.09.2017 14:38 - 15.09.2017 14:43
Вимога
Є відповідь
Щодо написаного Замовником
Номер:
3d181f2e56b240ee9246e2f44c7dc37d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-12-001194-c.a2
Назва:
Щодо написаного Замовником
Вимога:
Ми змушені звернутися з листами до контролюючих органів для притягнення до відповідальності посадових осіб Замовника!
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь 26.09.2017 11:23
Дата подачі:
26.09.2017 10:55
Вирішення:
Закупівля UA-2017-09-12-001194-c від 12.09.2017року проведена згідно рішення Вінницької міської ради №2832 від 01.12.2016року «Положення про проведення допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель».
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
ee086990585d454d9e51e3bd75e064a0
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-12-001194-c.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Ми обурені корупційними аргументами відхилення нашої пропозиції. Ви навмисно перекручуєте на свій манер трактування положень Наказу №35 Зовнішторгвидав України. . Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти та послався на п.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України . Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначана в документації продукція не є унікальна і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Фінансової інспекції, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь 22.09.2017 14:31
Дата подачі:
22.09.2017 10:45
Вирішення:
Закупівля UA-2017-09-12-001194-c від 12.09.2017року проведена згідно рішення Вінницької міської ради №2832 від 01.12.2016року «Положення про проведення допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель».
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні