• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Реконструкція «Універсального громадсько-побутового корпусу» культурно-ділового центру по вул. Центральна, 6 в м. Енергодар, Запорізької області». Вентиляція, кондиціювання актової зали та кухні. Будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи». (Код ДК021-2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт).

«ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Реконструкція «Універсального громадсько-побутового корпусу» культурно-ділового центру по вул. Центральна, 6 в м. Енергодар, Запорізької області». Вентиляція, кондиціювання актової зали та кухні. Будівельно-монтажні та пусконалагоджувальні роботи». (Код ДК021-2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт).(згідно з Технічною специфікацією до предмета закупівлі)

Торги не відбулися

4 526 909.67 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.7% або 30 000.00 UAH
Період оскарження: 27.09.2021 15:48 - 14.10.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Умови тендерної документації

Номер: 64f2d3d50d5740e7b91d8e458705f9a5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-27-002560-a.a5
Назва: Умови тендерної документації
Вимога:
5. У проекті договору не визначена відповідальність замовника за виконання/не своєчасне виконання п.2.8 проекту договору (оплата замовником частини вартості робіт у розмірі суми ПДВ. Вимагаємо внести відповідні зміни до проекту договору.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 5. Оплата Замовником частини вартості робіт у розмірі суми ПДВ здійснюється з основною сумою за виконані роботи у відповідності з умовами договору: «2.8 Оплата виконаних робіт Замовником проводиться на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт (ф.КБ-3), оформленої у встановленому порядку, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника, протягом 60 календарних днів з дати підписання довідки Замовником. Оплата Замовником частини вартості робіт у розмірі суми ПДВ здійснюється після отримання ним від Підрядника податкової накладної, оформленої та зареєстрованої в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) у встановлених ПК України випадках та порядку. *(Для Підрядників, які є платником ПДВ)».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 18.10.2021 09:02
Вимога
Залишено без розгляду

Умови тендерної документації

Номер: e554e34b664040c08db4a67a18ea4f67
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-27-002560-a.a4
Назва: Умови тендерної документації
Вимога:
4. Проект договору не передбачає відповідальність замовника у разі порушення строків оплати. Вимагаємо включити відповідальність замовника у разі несвоєчасної оплати за виконані роботи.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 4. Відповідальність Замовника у разі порушення строків оплати встановлено статтею 625 Цивільного кодексу України, а саме: «- Боржник, який прострочив виконання грошового зобов'язання, на вимогу кредитора зобов'язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 18.10.2021 09:02
Вимога
Відхилено

Умови тендерної документації

Номер: 16ca4a1c14b94197af83cd9e26104b80
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-27-002560-a.a3
Назва: Умови тендерної документації
Вимога:
3.Вартість обладнання та матеріалів по більшості позицій не відповідає ринковій вартості та повинна бути обгрунтовано збільшена на 30-40%, а розмір передплати збільшено до 50%. Вимагаємо переглянути очікувану вартість закупівлі у бік збільшення та підняти розмір передплати до 50%.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 3. Щодо вартості обладнання повідомляю що розрахунок очікуваної вартості закупівлі був виконаний на підставі отриманих в 2021р комерційних пропозицій. Для врегулювання даного питання, пропонуємо надати комерційні пропозиції на підставі яких учасник «вимагає» переглянути очікувану вартість закупівлі. Щодо збільшення передплати повідомляю, розмір авансового платежу погоджено у ДП «НАЕК «Енергоатом» відповідно до запиту щодо виробничої необхідності попередньої оплати (авансування) і складає 30% від суми закупівлі, але не більше 1 629 686,48 грн.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Умови тендерної документації

Номер: 622be35bd9894f109436b1868a536753
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-27-002560-a.a2
Назва: Умови тендерної документації
Вимога:
2. Згідно з ЗУ «Про піблічні закупівлі» - «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".», проте технічна специфікація мітить безліч таких посилень без зазначення виразу «або еквівалент». Вимагаємо доповнити усі зазначені посилання «або еквівалент».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 2. Щодо питання по виразу «або еквівалент» повідомляю, що в технічній специфікації до предмета закупівлі 00.КБ.ТСдоПЗ(р).11-21 від 18.08.2021 вказані тільки найменування систем вентиляції та кондиціювання та технічні характеристики обладнання і матеріалів. В локальних кошторисах вказані обсяги робіт для визначення учасником вартості будівельних робіт та інших витрат. При цьому в тендерній документації вказані контактні телефони відповідальних осіб. Згідно технічної специфікації запропоновані роботи не належать до систем важливих для безпеки, тобто передбачають застосування матеріалів та обладнання загальнопромислового призначення (будь якої торгової марки, виробника з технічними характеристиками еквівалентних проекту). Також згідно додатку 3 Проект договору про закупівлю (розділ 5, пункт 5.3) дає можливість підряднику внесення змін до технічних рішень проекту (якщо дані зміни не суперечать державним нормативним документам).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Умови тендерної документації

Номер: 6143b27ba08a44c5a6a5fed2f2295649
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-27-002560-a.a1
Назва: Умови тендерної документації
Вимога:
1. Відповідно до пункту №5 технічної специфікації до предмета закупівлі та А.3 додатка №1 до неї – роботи виконуються в один етап, а терміни виконання робіт визначаються згідно з умовами договору, проте п.4.1 проекту договору визначено наступне: «Підрядник, щомісячно в строк до 20 числа, надає Замовнику акт виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2В) та довідку про вартість виконаних будівельних робіт (ф.КБ-3) в 4 екземплярів (1 екземпляр для Підрядника, 3 екземпляри для Замовника). Замовник протягом 5-ти робочих днів перевіряє реальність акта в частині об'ємів і вартості виконаних робіт, оформлює акт (ф. КБ-2В) та довідку про вартість виконаних будівельних робіт (ф.КБ-3) у встановленому порядку або направляє мотивовану відмову від приймання робіт.», таким чином виконання робіт в один етап не є можливим. Також враховуючи тривалі строки виконання робіт та необхідність вчасно сплачувати заробітну плату працівникам, вимагаємо внести зміни до умов тендерної документації та видалити вимогу щодо виконяння робіт в один етап.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Щодо зауваження виконання робот в один етап, мається на увазі технологічні операції: • монтаж вентиляційного обладнання; • монтаж повітропроводів; • установка фреонової і дренажної труби у разі встановлення кондиціонування повітря; • встановлення повітророзподільників; • установка електричних механізмів; • пусконалагоджувальні роботи, які об'єднані в один етап, приймання виконаних об'ємів та оформлення акту ф. КБ-2в відбувається після перевірки реально виконаних об'ємів робот тим самим ф.КБ-2в може бути прийнята декілька раз на місяць, після перевірки реально виконаних робот з наданням ї виконавчої документації.
Статус вимоги: Відхилено