• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Будівництво системи водопостачання с.Дубове Царичанського району Дніпропетровської області"

Будівництво водопровідної мережі загальною довжиною 7,342 км

Торги відмінено

3 596 278.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 35 962.00 UAH
Період оскарження: 10.08.2017 11:11 - 28.08.2017 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

оскарження протоколу про визнання переможця

Номер: 3555253994f04531a96b663d96b3610a
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-10-000444-b.c1
Назва: оскарження протоколу про визнання переможця
Скарга:
СКАРГА (по закупівлі UA-2017-08-10-000444-b) 04 вересня 2017 р. на сайті «Держзакупівлі. Онлайн» Виконавчим комітетом Виконавчий комітет Царичанської селищної ради проведено аукціон закупівлі через систему електронних закупівель з предмету закупівлі: "Будівництво системи водопостачання с.Дубове Царичанського району Дніпропетровської області". Для участі в аукціоні подано тендерні пропозиції від трьох учасників, в тому числі ТОВ «УКРЄВРОКРОВЛЯ». 13 вересня 2017 р. Замовником Виконавчий комітет Царичанської селищної ради оголошено переможцем Товариство з додатковою відповідальністю "Трест "Дніпроводбуд" та прикріплено відповідний Протокол про визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір. Протокол № 48 від 13.09.2017р. оформлений з порушенням вимог ч.4 ст.11 З.У. «Про публічні закупівлі», а саме: у рішенні (протоколі) повинні відображатися результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Вищезазначений протокол не містить переліку питань, які були винесені на Порядок денний, відсутня інформація про поіменне голосування усіх членів тендерного комітету щодо визнання переможцем та взагалі відсутні підписи членів комітету. Також, ставить під сумнів розгляд та оцінка документів наданих в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Трест "Дніпроводбуд» членами тендерного комітету. ТОВ «УКРЄВРОКРОВЛЯ» було проаналізовано документи ТОВ «Трест "Дніпроводбуд», які прикріплені до тендерної пропозиції. В результаті аналізу були виявлені явні порушення в їх складанні та невідповідності вимогам Тендерної документації: № Найменування документів порушення 1 Реєстр документів наданих у складі тендерної пропозиції. Подано не першою сторінкою в тендерній пропозиції; складено не на фірмовому бланку, без вихідного № та дати складання; в реєстрі не зазначено Електронну банківську гарантію, Ліцензію банку та довіреність на підписання банківської гарантії. (Розділ ІІІ п.1) 2 Календарний графік виконання робіт. складено не у відповідності з чинними Державними будівельними нормами (Розділ ІІІ п.1, п.6) 3 Електронна банківська гарантія. надана від Приватбанку, а в довідці зазначено - обслуговуючий Банк Аваль. 4 Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання будівельних робіт. в Інформаційній довідці про наявність працівників Учасника зазначені працівники субпідрядної організації . Довідка не завірена печаткою та підписом субпідрядної організації. 5 Інформаційна довідка про наявність техніки та обладнання. в Інформаційній довідці Учасника зазначена техніка субпідрядної організації . Довідка не завірена печаткою та підписом субпідрядної організації. 6 Інформаційна довідка про наявність матеріально-технічної бази. В реєстрі зазначено, а Довідка відсутня. 7 Копія договору оренди техніки. надано договір оренди на дорожній причіп, який в довідці не зазначено. А на каток, який зазначено, що орендується – договір оренди не надано. 8 Копії технічних паспортів. не надано технічні паспорти на Автокран; каток; екскаватор Е-2621. Копії технічних паспортів не завірені печаткою та підписом Учасника. 9 Копія інвентаризаційної відомості. не завірена печаткою та підписом Учасника. 10 Довідка з Приватбанку про відсутність заборгованості за кредитами відсутня ( відповідно до Тендерної документації Додаток 2 п.13 потрібно надавати з усіх обслуговуючих банків) 11 Довідка про надання інформації щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» . не завірена перша сторінка довідки печаткою та підписом Учасника. Тендерний комітет знехтував занадто заниженою ціною та не провів аналіз наданої учасником Договірної ціни та кошторису. Відповідно до вищевикладеного аналізу документів Учасника ТОВ «Трест "Дніпроводбуд», у Замовника були явні та вагомі аргументи для відхилення тендерної пропозиції: Закон України «Про публічні закупівлі» ст.30 п. 4. тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Але, Замовник з невідомих причин, порушуючи закон, не дискваліфікував ТОВ «Трест "Дніпроводбуд», а навпаки визнав його переможцем, що свідчить про заздалегідь сплановану змову з корисливих мотивів Учасника ТОВ «Трест "Дніпроводбуд» та голови комітету з конкурсних торгів. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» ст.38, відповідальність за порушення вимог закону несуть члени та голова комітету з конкурсних торгів. На підставі вищевикладеного, прошу: 1. Визнати Протокол № 48 від 13.09.2017р. по предмету закупівлі: "Будівництво системи водопостачання с. Дубове Царичанського району Дніпропетровської області" таким, який винесений з порушенням вимог З.У. «Про публічні закупівлі». 2. Скасувати Протокол № 48 від 13.09.2017р. по предмету закупівлі: "Будівництво системи водопостачання с. Дубове Царичанського району Дніпропетровської області" таким, який винесений з порушенням вимог З.У. «Про публічні закупівлі». 3. Визнати тендерну пропозицію ТОВ «Трест "Дніпроводбуд» такою, що не відповідає тендерній документації на закупівлю робіт: "Будівництво системи водопостачання с. Дубове Царичанського району Дніпропетровської області". У випадку ігнорування нашої вимоги, ненадання відповіді на неї, ми будемо змушені подати відповідні запити та скарги (не чекаючи рішення Комісії, оскільки її рішення носять рекомендаційний характер) до компетентних органів (прокуратури, Антимонопольного комітету та ін.). Директор ТОВ "Укрєврокровля" _ _________________ В.О.Трубіцин
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 18.09.2017 12:28
Автор: ТОВ УКРЄВРОКРОВЛЯ, Лисенко Леся Лукьянівна +380562360848 ukrevrokrovlya@ua.fm
Вимога
Є відповідь

Скарга

Номер: b247e062cfe64e4b86c4f3328fae2359
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-10-000444-b.c2
Назва: Скарга
Вимога:
ОСКАРЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТУ КВАЛІФІКАЦІЇ в рамках оголошення «Будівництво системи водопостачання с.Дубове Царичанського району Дніпропетровської області» Ідентифікатор закупівлі UA-2017-08-10-000444-b ID cf010c45b33744f0baf5100c59387bcc Звернення до Замовника за роз'ясненнями ВАТ "ГРІФІТ" ВИМОГА 13 вересня 2017р. Виконавчим комітетом Царичанської селищної ради по результатам тендерної закупівлі було прийнято рішення , затверджене Протокол № 48 від 13.09.2017 року про визначення переможця Товариство з додатковою відповідальністю "Трест "Дніпроводбуд" та прийняття рішення про намір укласти договір з : "Будівництво системи водопостачання с. Дубове Царичанського району Дніпропетровської області", ДК 021:2015: 45231110-9 Будівництво трубопроводів» . Дослідивши всю документацію та інформацію, яку було надано ТДВ "Трест "Дніпроводбуд" виявлено ряд порушень вимог, які були установлені організатором закупівлі, які полягають в наступному: Виявлені порушення: 1.Реєстр документів у ТДВ «Трест "Дніпроводбуд» не оформлено згідно вимог п.1 Розділу ІІІ тендерної документації, а саме: -не на фірмовому бланку, без вихідного номеру та дати складання; -в реєстрі не зазначено інформацію про Електронну банківську гарантію, не вказано про Ліцензію банку та довіреність на підписання банківської гарантії. -в реєстрі вказано про наявність Інформаційної довідки про наявність матеріально-технічної бази, але самої довідки не долучено до документації ТДВ «ТРЕСТА «Дніпроводбуд». 2.В інформаційних довідках про наявність кваліфікованих працівників та в довідці про наявність техніки та обладнання вказано інформацію про працівників та техніку субпідрядника, але документального підтвердження згоди субпідрядника на надання працівників та техніки не має, як і відсутнє підтвердження печаткою та підписом вищевказаної інформації про надання такових учаснику тендерної закупівлі, якого Виконавчий комітет Царичанської селищної ради визнав переможцем. Що є суттєвим недоліком, який впливає на визначення переможця торгів. 3.Замовником торгів вимагалося надання технічних паспортів на всю техніку, яку планувалося б залучати до робіт, але у «ТРЕСТА «Дніпроводбуд» відсутня інформація про техніку:автокран, екскаватор Е-2621та каток, а на іншу техніку техпаспорти не належно оформлені, як вимагалосяВиконавчим комітетомЦаричанської селищної ради(відсутні підпис та печатка). 4. Відсутня Довідка з Приватбанку про відсутність заборгованості за кредитами , яка вимагалася замовником, що є суттєвим недоліком, відсутність даної довідки який 5.Це тільки частина недоліків, які характеризують документацію «ТРЕСТА «Дніпроводбуд», не зважаючи на велику кількість формальних помилок, а саме стосовно оформлення документації, відсутності на відповідних документах підпису та печатки, які обов’язково вимагалися. Враховуючи вищевикладене, не зрозуміло, яким чином Виконавчий комітет Царичанської селищної ради не звернув уваги на вказані суттєві недоліки при прийнятті рішення про переможця закупівлі з предмету: "Будівництво системи водопостачання с.Дубове Царичанського району Дніпропетровської області". Складається думка, що тут присутня домовленість або змова членів тендерного комітету з учасником тендерної закупівлі-«ТРЕСТ «Дніпроводбуд». Треба відмітити і той факт, що Виконавчий комітет Царичанської селищної ради розглянув тільки учасника-«ТРЕСТ «Дніпроводбуд» та поспіхом виклав результати торгів, склавши Протокол № 48 від 13.09.2017р. з порушенням вимог ч.4 ст.11 З.У. «Про публічні закупівлі», а саме: -відсутній перелік питань, які були винесені на Порядок денний; -відсутня інформація про поіменне голосування усіх членів тендерного комітету щодо визнання переможцем; -відсутність результатів поіменного голосування членів комітету, які були присутні на засіданні тендерного комітету по кожному питанню; -відсутні підписи членів комітету. Нагадуємо Вам, що відповідно до ч.2 ст. 38 ЗУ «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. Тому на підставі вищевикладеного, керуючись нормами діючого законодавства Закону України «Про публічні закупівлі», статті 1 Закону України від 14 жовтня 2014 року № 1700-VII «Про запобігання корупції» , В И М А Г А Є М О : 1. Скасувати Протокол № 48 від 13.09.2017 року про визначення переможця з предмету тендерної закупівлі : "Будівництво системи водопостачання с. Дубове Царичанського району Дніпропетровської області", ДК 021:2015: 45231110-9 Будівництво трубопроводів» Товариство з додатковою відповідальністю "Трест "Дніпроводбуд". 2. Розглянути всі пропозиції учасників, які були надані до участі у тендерній закупівлі, та прийняти рішення на підставі діючого законодавства. 3.У випадку ігнорування нашої вимоги, ненадання відповіді на неї, як це передбачено п. 14.2 Наказу № 35, будемо змушені подати відповідні запити та скарги (не чекаючи рішення Комісії, оскільки її рішення носять рекомендаційний характер) до компетентних органів (прокуратури, Антимонопольного комітету та ін.). Директор ТОВ «ГРІФІТ» Устименко Д.А.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Рішення по суті у додатку.
Статус вимоги: Відхилено