• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Вогнегасна обробка дерев’яних конструкцій горищного приміщення будівлі Бердянського ЗЗСО №8 за адресою 71154, Україна, Запорізька область, Бердянський район, с. Азовське, вул. Молодіжна , буд.92 ДК 021:2015:77220000-8 Послуги з просочування деревини.

Завершена

47 520.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 237.60 UAH
Період оскарження: 27.09.2021 12:50 - 01.10.2021 12:54
Вимога
Вирішена

Опечатка у Вимозі

Номер: 657644c80aa14502aa7a9dd0db82b6b6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-27-005269-b.b3
Назва: Опечатка у Вимозі
Вимога:
Незаконна Вимога, 6. Представники учасника закупівлі повинні оглянути об’єкт замовника, на якому будуть надаватися послуги за предметом закупівлі, в термін між датою оголошення цієї закупівлі та датою кінцевого строку подання пропозицій. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюваням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування обєкту вогнезахисних Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Вимагаємо прибрати незаконну Вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник помітив опечатку. Необхідні зміни, в найкоротший термін, будуть внесені до Оголошення та опубліковані в системі “Prozorro”.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Протокола

Номер: 2140c67967044776ad7230cfd55453ff
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-27-005269-b.b2
Назва: Протокола
Вимога:
Шановний Замовнику!!! Замовнику надано право установлювати один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно Тендерної документації Ви не одноразово керуєтеся ПРАВИЛ З ВОГНЕЗАХИСТУ, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 26 грудня 2018 року № 1064, як законодавчим базисом надання послуг з вогнезахисту. Вами передбачено Вимогу надання учасниками закупівлі «- Протокол групи вогнезахисної ефективності (підгрупа вогневої ефективності – 1А); - Протокол або інший документ визначення температури самозаймання (повинно бути не менш ніж 500°С); при цьому законодавчого обґрунтування не надали!!! А все тому, шо Наказ 1064, не передбачає таких протоколів. Для можливості використання вогнезахисного засобу, у відповідності до чинного законодавства, виробник повинен отримати Сертифікат відповідності ,Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, й у відповідності до Наказу 1064 Протокол протоколу кліматичних або періодичних випробувань. Вимога надання будь-яких інших документів є порушенням законодавства й прямим обмеженням конкуренції. ВИ цілеспрямовано обмежуєте конкуренцію та дискримінуєте інших учасників. Одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників (ст.3 закону). Згідно з част. 3 ст. 5 закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вважаємо дану вимогу незаконною, такою що суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі, адже згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також одним із принципів здійснення закупівель, передбачених у ст.3 Закону, є добросовісна конкуренція серед учасників. Данна вимога порушує базові принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», дискримінує й унеможливлює доступ учасників до закупівлі, крім тих, які «вигідні» замовнику, що є підставою для обмеження конкуренції, виникнення недобросовісної конкуренції, корупційних механізмів. ЗУ «Про публічні закупівлі», НАКАЗ № 1064 від 26.12.2018 року, інші нпа у сфері публічних закупівель, в тому числі законодавство у сфері вогнезахисту, не містять посилання на обов’язок наявності вищезазначених протоколів. ВИМАГАЄМО, внести зміни в Оголошення процедури й виключно прибрати незаконну вимогу , за предметом закупівлі, в протилежному випадку залишаємо за собою право звернутися в антимонопольний комітет, контролюючі органи. Впевненні що Ви прагнете дотримуватися чинного законодавства, Наказу 1064 , не ставите під сумнів законотворців йдучи в розріз з чинними нормами, й не прагнете обмежити конкуренції, дискримінувати учасників, лобіювати інтереси певних осіб.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Необхідні зміни, в найкоротший термін, будуть внесені до Оголошення та опубліковані в системі “Prozorro”.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Незаконна Вимога Огляд

Номер: c9d84ba69fb14d239bf9e3ef410ceae2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-27-005269-b.b1
Назва: Незаконна Вимога Огляд
Вимога:
Замовнику, Вами передбачена Вимога "5. Документи пропозиції поміж іншим повинні містити інформаційну довідку в довільній формі, про підтвердження застосування Учасником в ході надання послуг заходів із захисту довкілля із переліком таких заходів» Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюваням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування обєкту вогнезахисних Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Вимагаємо прибрати незаконну Вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Необхідні зміни, в найкоротший термін, будуть внесені до Оголошення та опубліковані в системі “Prozorro”.
Статус вимоги: Задоволено