-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт по утепленню фасаду будівлі інфекційного відділення комунального підприємства "Калинівська центральна районна лікарня "Калинівської міської ради по вул. Чкалова, 6 в м. Калинівці Калинівської ТГ Вінницької області в рамках програми" Благоустрій будівлі сьогодні - акумулює можливості для розвитку громади у майбутньому" СРV за ДК 021:2015 – 45321000-3 Термоізоляційні роботи)
ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт по утепленню фасаду будівлі інфекційного відділення комунального підприємства "Калинівська центральна районна лікарня "Калинівської міської ради по вул. Чкалова, 6 в м. Калинівці Калинівської ТГ Вінницької області в рамках програми" Благоустрій будівлі сьогодні - акумулює можливості для розвитку громади у майбутньому" СРV за ДК 021:2015 – 45321000-3 Термоізоляційні роботи)
Завершена
1 385 258.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 852.58 UAH
мін. крок: 1% або 13 852.58 UAH
Період оскарження:
27.09.2021 12:42 - 01.10.2021 13:30
Вимога
Відхилено
щодо скасування протоколу про визначення переможця закупівлі
Номер:
50dc4c47c47046c7b90147405458e3a3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-27-002367-c.c1
Назва:
щодо скасування протоколу про визначення переможця закупівлі
Вимога:
07 жовтня 2021 року відбувся електронний аукціон на закупівлю ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт по утепленню фасаду будівлі інфекційного відділення комунального підприємства "Калинівська центральна районна лікарня "Калинівської міської ради по вул. Чкалова, 6 в м. Калинівці Калинівської ТГ Вінницької області в рамках програми" Благоустрій будівлі сьогодні - акумулює можливості для розвитку громади у майбутньому" (СРV за ДК 021:2015 – 45320000-6 Ізоляційні роботи, СРV за ДК 021:2015 – 45321000-3 Термоізоляційні роботи).
Згідно інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, свої пропозиції подали два учасники. За результатами оцінки найбільш економічно вигідною була визнана пропозиція ФОП Оганесяна Агвана Арамовича.
11 жовтня 2021 року на веб-порталі Уповноваженого органу було оприлюднено Протокол засідання тендерного комітету щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 1 від 11.10.2021р., згідно якого переможцем вищезазначеної процедури закупівлі визнано ФОП Оганесяна Агвана Арамовича.
Я, Фізична особа-підприємець Ціхановський Олександр Григорович, не погоджуюсь з прийнятим тендерним комітетом рішенням щодо визнання ФОП Оганесяна А.А. переможцем даної закупівлі, а також наголошую на тому, що ФОП Оганесяна А.А. подав свою тендерну пропозицію, яка не відповідає тендерній документації Замовника - Комунальне підприємство «Калинівська центральна районна лікарня» Калинівської міської ради.
Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників, зокрема:
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Згідно ст. 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Статтею 31 Закону визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі, зокрема:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
- зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з ч. 15 ст. 29 цього Закону.
Однак, визнаючи учасника ФОП Оганесяна А.А. переможцем, Замовник не звертає уваги на наявні порушення вимог тендерної документації.
Так, зокрема, ФОП Оганесяна А.А. допущено наступні порушення вимог тендерної документації:
По-перше, згідно п. 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки пропозиції» тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надається інформація у довільній формі в якій зазначено що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля, в тому числі із зазначенням переліку обов’язків суб’єкта господарювання у сфері захисту довкілля, що передбачені згідно чинного законодавства.
На виконання вказаної вимоги Учасником було надано довідку (вих. № 15 від 05.10.21.) з не повним переліком обов’язків суб’єкта господарювання у сфері захисту довкілля, що передбачені згідно чинного законодавства.
По-друге, згідно п. 1 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надається по кожному працівнику згода суб’єкта персональних даних згідно вимог законодавства України, що вказується у тендерній пропозиції.
При поданні тендерної пропозиції, постачальники/виконавці та представники постачальників/виконавців (наприклад, підписанти тендерної пропозиції тощо) надають свої персональні дані.
Згідно частини 6 статті 6 Закону України "Про захист персональних даних" (далі - Закон 2297) не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди. Виняток становлять лише випадки, визначені законом, і тільки в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Згідно ст.2 цього Закону 2297 персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. А значить лист-згода повинна подаватися від імені фізичної особи, дані якої надаються в складі тендерної пропозиції.
ФОП Оганесян А.А. надав листи-згоди працівників, які оформлені не належним чином, оскільки не вказані персональні дані самих працівників та їх підписи, що затверджують дану згоду. Підпис ФОП Оганесяна А.А. не є підписом, який має засвідчувати дану згоду, що є не відповідністю тендерної документації замовника.
По-третє, згідно Додатку 2 тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка за формою, наведеною у Додатку 5 до Документації із зазначенням інформації про наявність не менше 2 (двох) договорів про повне виконання аналогічних робіт (робіт з капітального ремонту).
ФОП Оганесян А.А. надав у своїй пропозиції довідку (вих. № 11 від 05.10.21р.), яка містить не повний перелік даних, який вимагався в таблиці Додаток 5 до Документації.
По-четверте, згідно Додатку 2 тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надається оригінал позитивного відгуку від суб’єкта господарювання, з яким раніше було укладено договір. Згідно п.1 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації лист-відгук повинен мати відповідні обгронтування та певну інформацію щодо виконання договору.
У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Оганесян А.А. відсутня інформація щодо належного виконання договору, якості та строків виконання, відсутності претензій та позовів від КП «Гарне місто» Овруцької міської ради Житомирської області, що є не відповідністю тендерної документації замовника.
По-п’яте, згідно п. 3 розділу 6 «Проект договору про закупівлю» тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати у складі своєї Пропозиції окрему довідку*, в довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати Договір у разі перемоги Учасника у спрощеній закупівлі.
У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Оганесяна А.А. дана довідка відсутня.
По-шосте, згідно п. 3 розділу 6 «Проект договору про закупівлю» тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надається Проєкт Договору, який наведений у Додатку 8 до Документації.
У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Оганесяна А.А. відсутній Додаток № 8 Проект договору, а оскільки усі додатки є невід’ємною частиною тендерної документації, тому дана вимога не виконана.
По-сьоме, згідно ч. 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки пропозиції» тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції при складанні ціни пропозиції (договірної ціни) надаються розрахунки за статтями витрат договірної ціни: зведений кошторисний розрахунок; пояснювальна записка; локальні кошториси; календарний графік виконання робіт; підсумкова відомість ресурсів; розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін); розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису; розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-1:2013; розрахунок прибутку відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-1:2013.
У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Оганесяна А.А. відсутні такі документи: розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-1:2013; розрахунок прибутку відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-1:2013.
По-восьме, згідно п. 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки пропозиції» тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції всі документи, які подаються учасником мають бути складені з урахуванням вимог ДСТУ, ДБН та інших нормативно-правових актів.
У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Оганесяна А.А. надав календарний графік не з урахуванням вимог ДСТУ, ДБН та інших нормативно-правових актів, що є не відповідністю тендерної документації замовника.
По-дев’яте, умовами п. 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки пропозиції» тендерної документації зазначено, що Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення Замовником), та завантаження файлів сканкопій. Невід’ємною частиною до тендерної документації є додатки до тендерної документації, а саме:
- Додаток № 1 до Документації – «Форма. «Цінова пропозиція»;
- Додаток № 2 до Документації – «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА»;
- Додаток № 3 до Документації – «Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»;
- Додаток № 4 до Документації – «Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»;
- Додаток № 5 до Документації – «Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»;
- Додаток № 6 до Документації – «Інформація про залучення субпідрядників»;
- Додаток № 7 до Документації – «ЛИСТ-ЗГОДА*»;
- Додаток № 8 до Документації – «ПРОЕКТ ДОГОВІР ПІДРЯДУ № ___ »;
- Додаток № 9 до Документації – «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (технічне завдання)»;
- Додаток № 10 до Документації – «Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 на Капітальний ремонт по утепленню фасаду будівлі інфекційного відділення комунального підприємства "Калинівська центральна районна лікарня" Калинівської міської ради по вул. Чкалова,6 в м. Калинівці Калинівської ТГ Вінницької області в рамках програми"Благоустрій будівлі сьогодні -акумулює можливості для розвитку громади у майбутньому"».
У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Оганесяна А.А. відсутній Додаток № 10, а оскільки усі додатки є невід’ємною частиною тендерної документації, тому дана вимога не виконана.
За таких обставин, Учасник ФОП Оганесян А.А. порушив вимоги тендерної документації, тому вважаємо пропозиція ФОП Оганесяна А.А. такою, що не відповідає вимогам тендерної документації та мала б бути відхилена Замовником.
Враховуючи вищевикладене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»
ВИМАГАЮ:
1. Прийняти вимогу до розгляду;
2. Скасувати Протокол засідання тендерного комітету щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 1 від 11.10.2021р. переможцем процедури закупівлі робіт ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт по утепленню фасаду будівлі інфекційного відділення комунального підприємства "Калинівська центральна районна лікарня "Калинівської міської ради по вул. Чкалова, 6 в м. Калинівці Калинівської ТГ Вінницької області в рамках програми" Благоустрій будівлі сьогодні - акумулює можливості для розвитку громади у майбутньому" (СРV за ДК 021:2015 – 45320000-6 Ізоляційні роботи, СРV за ДК 021:2015 – 45321000-3 Термоізоляційні роботи).
3. Прийняти тендерну пропозицію до розгляду наступного учасника.
ПРИМІТКА:
Додатково повідомляємо про те, що у разі надання незмістовних відповідей на дану вимогу або відсутність відповіді, фізична особа-підприємець Ціхановський О.Г. буде змушений звернутись за захистом свого права на об’єктивну та неупереджену оцінку до органу, що здійснює контроль над Замовником або до суду.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
13.10.2021 18:14
Вирішення:
У відповідь на подану Вами вимогу від 13.10.2021р. повідомляємо наступне:
По першому питанню. Учасником ФОП Оганесян А.А. було надано довідку (вих. № 15 від 05.10.21.) з повним переліком обов’язків суб’єкта господарювання у сфері захисту довкілля, що передбачені згідно чинного законодавства, а також у довідці є посилання на діючі ДСТУ, ДБН, ГОСТ, СНіП, ТУ, НПБ, ППБ, СанПіН, а також вимоги протипожежних правил техніки безпеки - згідно ПОЕ, ДНАОП 0.00-1.21-98, СНІП 3.05.06-85, НПАОП 0.00-1.30-01, ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту», Закону України "Про охорону атмосферного повітря", Закону України "Про відходи". Отже, довідка повністю відповідає вимогам Замовника.
По другому питанню. п.1. Загальні положення Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. «Працівники» - вживається у значенні, наведеному пунктом 14.1.195. статті 14 Податкового кодексу України. Згода суб’єкта персональних даних згідно вимог законодавства України надається у складі пропозиції по кожному працівнику, що вказується у тендерній пропозиції. ФОП Оганесян А.А. надав листи-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на всіх працівників та особисто на Оганесян А.А., які оформлені відповідно до взірця, наданого Замовником у Додатку 7 до Документації, та містять ПІБ і підпис кожного із працівників окремо, що повністю відповідає вимогам Замовника.
По третьому питанню. У довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (вих. № 11 від 05.10.21) зазначені суми в грошовому еквіваленті (згідно договору та фактичні) співпадають, отже надано повний перелік даних, який вимагався в таблиці Додаток 5 до Документації.
По четвертому питанню. Замовником вимагалось надати оригінал позитивного відгуку від суб’єкта господарювання, з яким раніше було укладено договір, повинен бути датований не раніше дати оголошення Замовником закупівлі з обов’язковим зазначенням дати і номеру договору, інформації про належне виконання договірних зобов’язань, у тому числі стосовно якості та строків. У листах-відгуках, виданих ФОП Оганесян А.А. ця інформація цілком надана.
По п’ятому питанню. Довідка про правомочність підпису документів пропозиції та укладення договору (вих. № 18 від 05.10.21) надана.
По шостому питанню. Відповідно до п.3. розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю, Замовником вимагалось надати довідку, в довільній формі, про особу, яку уповноважено підписувати Договір у разі перемоги Учасника у спрощеній закупівлі. У довідці Учасник зазначає про відсутність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання Договору на суму наданої Пропозиції. Довідка вих. № 18 від 05.10.21 надана. Проект договору, наведений у Додатку 8 до Документації, є додатком до документації і Замовник не вимагав його підписувати. Його було надано для ознайомлення.
Також, Замовник відповідно до п.3. розділу V. Оцінка пропозиції, Замовником було встановлено вимогу «У разі незгоди Учасника з істотними умовами Договору або відсутності гарантійного листа щодо погодження з ними або відсутності підтвердження незастосуванання до Учасника заходів обмежувального характеру у вигляді санкцій, Пропозиція такого Учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам Замовника».
У складі пропозиції Скаржника ФОП Ціхановський О. Г. відсутнє підтвердження незастосуванання до Учасника заходів обмежувального характеру у вигляді санкцій.
По сьомому питанню. Згідно ч. 5 розділу 3 «Інструкція з підготовки пропозиції» Учасником надаються підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни: зведений кошторисний розрахунок; пояснювальна записка; локальні кошториси; календарний графік виконання робіт; підсумкова відомість ресурсів; розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін); розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису; розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-1:2013; розрахунок прибутку відповідно до вимог ДСТУ-Н Б Д.1.1-1:2013.
Всі розрахунки надані ФОП Оганесян А.А. в повному обсязі і знаходяться у файлі «кошторис».
По восьмому питанню. У складі пропозиції учасник ФОП Оганесяна А.А. надав календарний графік відповідно до вимог Замовника, а саме до додатку №2 проекту договору, який наведений у Додатку 8 до Документації. Отже вимога повністю виконана.
У складі пропозиції Скаржника ФОП Ціхановський О. Г. календарний графік надано не по формі за вимогою Замовника.
По-дев’ятому питанню. Додаток 10 до Документації (локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1) був наданий Замовником для правильного та належного розрахунку ціни пропозиції. Підписувати його окремо вимоги не було. Тим більш, що локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 надано у складі пропозиції ФОП Оганесян А.А. у файлі «кошторис».
Отже, Ваша вимога стосовно скасування Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 1 від 11.10.2021р. визнання переможцем процедури закупівлі ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт по утепленню фасаду будівлі інфекційного відділення комунального підприємства "Калинівська центральна районна лікарня "Калинівської міської ради по вул. Чкалова, 6 в м. Калинівці Калинівської ТГ Вінницької області в рамках програми" Благоустрій будівлі сьогодні - акумулює можливості для розвитку громади у майбутньому" СРV за ДК 021:2015 – 45321000-3 Термоізоляційні роботи) ФОП Оганесян А.А. не задоволена.
Статус вимоги:
Відхилено