• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

мм код за ДК 021:2015–«33600000-6 Фармацевтична продукція» (Propofol, Sodium bicarbonate, Glucose, Dopamine, Bupivacaine, Nadroparin, Insulin (human), Chlorhexidine, Dexmedetomidine, Levofloxacin, Enoxaparin, Metronidazole, Lidocaine, Methylprednisolone, Budesonide, Budesonide, Amiodarone, Isosorbide dinitrate, Atropine, Phytomenadione, Hydroxyethylstarch, Cefotaxime, Phenylephrine, Methyldopa, Sodium chloride, Electrolytes, Glucose, Metamizole sodium, Furosemide, Magnesium sulfate, Levofloxacin, Tranexamicacid, Omeprazole, Ondansetron, Paracetamol, Chlorpromazine, Ampicillin, Drotaverine, Aqua pro injectioni, Lidocaine).

Завершена

1 245 120.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 451.20 UAH
Період оскарження: 27.09.2021 10:39 - 09.10.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника/дистриб’ютора про можливість поставки

Номер: 591a5343968a41398883f5a2551309ff
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-27-001089-c.b1
Назва: Щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника/дистриб’ютора про можливість поставки
Вимога:
Звертаємо увагу, що згідно позиції МЕРТ та МОЗ, викладених в рекомендаціях від 19.12.2018 р. за поданням АМКУ (як органу оскарження), Замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника/дистриб’ютора про можливість поставки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарських засобів та спричинює дискримінацію потенційних учасників.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на лист «Щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника/дистриб’ютора про можливість поставки» У відповідь на Ваш лист вимогу UA-2021-09-27-001089-c.b1про усунення порушення від 01.10.2021 р., щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю 33600000-6 —Фармацевтична продукція (Фармацевтична продукція» (Propofol, Sodium bicarbonate, Glucose, Dopamine, Bupivacaine, Nadroparin, Insulin (human), Chlorhexidine, Dexmedetomidine, Levofloxacin, Enoxaparin, Metronidazole, Lidocaine, Methylprednisolone, Budesonide, Budesonide, Amiodarone, Isosorbide dinitrate, Atropine, Phytomenadione, Hydroxyethylstarch, Cefotaxime, Phenylephrine, Methyldopa, Sodium chloride, Electrolytes, Glucose, Metamizole sodium, Furosemide, Magnesium sulfate, Levofloxacin, Tranexamicacid, Omeprazole, Ondansetron, Paracetamol, Chlorpromazine, Ampicillin, Drotaverine, Aqua pro injectioni, Lidocaine).) (ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-27-001089-c), повідомляємо наступне: Щодо внесення змін до Тендерної документації шляхом виключення умови про надання учасником у складі пропозиції гарантійних листів від виробника або його офіційного представника, дистриб’ютора, дилера в Україні» У відповідності до умов п. 6 Додатку 4 до тендерної документації «з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості, у складі пропозиції оригіналу гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару його офіційного представника, дистриб’ютора, дилера в Україні, таке представництво повинно підтверджуватись копією відповідного листа, доручення, авторизації, тощо від виробника), що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника на лікарські засоби, дана вимога стосується препаратів вітчизняного виробництва. Гарантійний лист повинен включати назву Замовника торгів, назву предмету закупівлі та номер закупівлі.». Ви вказуєте, що вимога про надання учасником оригіналу гарантійного листа від виробника призведе до порушення принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісної конкуренції та недискримінації учасників, і як наслідок, зазначені дії Замовника обмежують право потенційних учасників на участь у процедурі закупівлі. Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вправі вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно ч. 3 ст. 22 даного Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включитидо неї. При визначенні вимоги подати учасником оригіналу гарантійного листа від виробника уповноважена особа при складані Медико-технічних вимог керувалася виключно досвідом виконання учасниками-переможцями договорів, які в складі тендерних пропозицій не надавали оригіналу гарантійного листа від виробника. КНП «Чуднівська лікарня» Чуднівської міської ради Житомірської області є закладом охорони здоров’я, який надає спеціалізовану медичну допомогу. Також, закупівля лікарських препаратів здійснюється з метою недопущення зниження рівня надання медичної допомоги для населення, тож закупівлі лікарських засобів вимагає від Замовника, як розпорядника бюджетних коштів, забезпечення максимальних та безумовних гарантій щодо майбутнього отримання медичних засобів. Як засвідчує власна практика, без надання учасниками торгів гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі оригіналу гарантійного листа від виробника чи офіційних дистриб’юторів, ризики невиконання учасниками-переможцями торгів суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими. Виробники медичних препаратів, як вітчизняні так і іноземні, це як правило, великі компанії з позитивною репутацією та багаторічним досвідом, а тому вони зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому. Таким чином, вказані виробники чи їх офіційні представника (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію. Насправді, вимога щодо надання відповідних гарантій належного виконання учасником зобов'язань з поставки товарів у формі гарантійних листів від виробників чи дистриб’юторів лікарських засобів є звичайною та поширеною практикою. Така вимога встановлена з метою уникнення можливості постачання фальсифікованих медичних препаратів та запобігає можливим поставкам неякісних та неоригінальних (підроблених) лікарських засобів, чи постачання не в повному обсязі та є гарантією вчасної поставки продукції що особливо важливо для медичних закладів. Сьогодні поширеною ситуацією є випадки постачання імпортних та дороговартісних препаратів в обхід офіційних каналів, що в майбутньому може призвести до незворотних наслідків, адже мова йде про належне надання медичної допомоги, життя та здоров’я людини. Вищенаведене підтверджується позиціями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених в рішеннях № 4651-р/пк-пз від 16.05.2018 року та № 4681-р/пк-пз від 17.05.2018 року. Тому, вимога про надання гарантійних листів не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість гарантовано поставляти якісні товари, що є предметом зазначеної процедури закупівлі. Уповноважена особа
Статус вимоги: Задоволено