-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Ноутбуки
Торги не відбулися
498 947.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 494.74 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 494.74 UAH
Період оскарження:
24.09.2021 20:35 - 13.10.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на неправомірні рішення, дії та бездіяльність замовника
Номер:
6f7bbe76110c4ee9b5f48ef7054dc0dc
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-24-012509-b.b3
Назва:
СКАРГА на неправомірні рішення, дії та бездіяльність замовника
Скарга:
Вих. № 14 від 10.11.2021 р.
Антимонопольний комітет України
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як Орган оскарження
Адреса: 03035, Україна, м. Київ, вул. Василя Липківського, буд. 45
Суб’єкт оскарження/Скаржник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОСТОГРИЗ ВІКТОР ЯКОВИЧ
РНОКПП 1959007378
Адреса: Україна, 51217, Дніпропетровська обл., Новомосковський р-н, смт. Меліоративне вул. Молодіжна, будинок 13, квартира 55
Електронна пошта: x-tj-x@i.ua
Телефон: +38(099)0003959
Замовник:
Управління освіти виконавчого комітету Новомосковської міської ради
Код ЄДРПОУ 02142342
Адреса: Україна, 51200, Дніпропетровська обл., місто Новомосковськ, вул. Гетьманська, будинок 39
Електронна пошта: nmsk.osvita.tender@ukr.net
Телефон: +380685224595
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-24-012509-b
Предмет закупівлі: ноутбуки (код за ДК 021:2015 – 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
СКАРГА
на неправомірні рішення, дії та бездіяльність Замовника
24.09.2021 року Управлінням освіти виконавчого комітету Новомосковської міської ради (далі – Замовник) була оголошена процедура відкритих торгів https://zakupki.prom.ua/gov/tenders?q=UA-2021-09-24-012509-b за ідентифікатором UA-2021-09-24-012509-b Ноутбуки (код за ДК 021:2015 – 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (далі Процедура закупівлі).
13.10.2021 року Фізична особа-підприємець Костогриз Віктор Якович (далі – Суб’єкт оскарження, Скаржник) подав тендерну пропозицію, оформлену відповідно до вимог тендерної документації, затвердженої Уповноваженою особою Єрошкіним С. В. від 24.09.2021 року без номеру (далі Тендерна документація).
Після проведення електронного аукціону, електронною системою закупівель було автоматично проведено оцінку тендерних пропозицій учасників на основі критеріїв та методики оцінки, визначених Замовником у розділі V Тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції», та визначено учасників у порядку від найбільш економічно вигідної пропозиції, а саме:
№ Найменування учасника Код РНОКПП/ЄДРПОУ
1 Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМЕЛ» (далі - ТОВ «КОМЕЛ») 24083083
2 Фізична особа-підприємець Костогриз В. Я. (Суб’єкт оскарження, Скаржник) 1959007378
3 Товариство з обмеженою відповідальністю «РК Тандем» (далі – ТОВ «РК Тандем») 37065990
І. Оскарження рішення про відхилення тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Костогриза Віктора Яковича (Скаржника).
01.11.2021 року Замовником було опубліковано Протокол прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника № 243 від 01.11.2021 р. (далі – Рішення № 243), яким тендерну пропозицію Скаржника було відхилено. За результатом розгляду тендерної пропозиції Скаржника, Замовником було встановлено, що:
«Учасник обмежив перегляд завантажених файлів, які не можливо прочитати та перевірити на відповідність вимогам, зазначеним у тендерній документації.
Невідповідність тендерної пропозиції технічним вимогам до предмета закупівлі, а саме: відповідно до наданої інформації про технічні вимоги до предмета закупівлі у порівняльній таблиці (файл «технічні умови.PDF») було встановлено, що технічні характеристики запропонованого товару не відповідають технічним характеристикам у таблиці 1 Додатку № 2 до тендерної документації.».
За результатами розгляду тендерної пропозиції Скаржника було вирішено «…відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів по предмету закупівлі: ноутбуки (згідно з кодом CPV за ДК 021:2015 – 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) ФОП КОСТОГРИЗ ВІКТОР ЯКОВИЧ згідно ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»…».
Скаржник вважає рішення, викладене Замовником у Рішенні № 243 необґрунтованим, таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника (в частині необ’єктивного та неправомірного відхилення пропозиції Скаржника та дискваліфікацію його пропозиції) та законодавство України у сфері публічних закупівель.
Скаржником 03.11.2021р. було подано Вимогу, у якій Скаржник відповідно до п. 3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагає від Замовника надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації – які саме технічні характеристики яких складових ноутбука не відповідають технічним характеристикам у таблиці 1 Додатку № 2 до тендерної документації.
Також Скаржник наголошує, що він не встановлював жодних обмежень на перегляд завантажених ним файлів тендерної пропозиції, а відповідно Замовник мав змогу прочитати та перевірити на відповідність вимогам, зазначеним у тендерній документації кожний із завантажених Учасником файлів.
08.11.2021р. Замовник надав відповідь на вищевказану Вимогу, у якій зазначив наступне: «Шановний учасник. Відповідно до протоколу, єдиною причиною про відхилення вашої пропозиції є не відповідність тендерної пропозиції технічним вимогам до предмета закупівлі. Характеристики запропонованого вами ноутбуку не відповідають всім технічним характеристикам, які чітко визначені у Таблиці 1 Додатку №2 до тендерної документації, а саме: базова тактова частота повинна бути не менше 2,6 ГГц, а запропонований вами ноутбук має 2,1 ГГц, що є гіршим параметром і не відповідає технічним вимогам зазначеним в ТД та не може буди прийнятою Замовником не зважаючі на повну відповідність інших параметрів ноутбука.»
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника, викладеним у Рішенні № 243, вважає його дії такими, що порушують права та інтереси Скаржника, а також суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та надає обґрунтування порушень, здійснених Замовником, з огляду на наступне:
1. Щодо відповідності тендерної пропозиції Скаржника умовам технічної специфікації.
Відповідно до частини першої розділу 3 Тендерної документації Замовника «…Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:…
- інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підготовлені у відповідності з вимогами Додатку 2 до цієї тендерної документації;…».
На підтвердження відповідності вищезазначеним вимогам, у складі тендерної пропозиції Скаржника було надано:
файл «16. Технічні умови.pdf» в якому було зазначені технічні характеристики ноутбуку, а саме: Процесор (тактова частота – turbo), 2,1-4,0 ГГц, при цьому Скаржник зауважив (Просимо розглядати запропоновані Учасником параметри процесору в частині звичайної роботи 2,1 ГГц на 6 ядер/12 потоків, як вищий за параметрами «еквівалент» встановлених Замовником вимог мінімальної частоти процесора 2,6 ГГц на 4 ядер/8 потоків).
Зазначаємо, відповідно до Додатку 2 Тендерної документації – «Всі посилання, у даному додатку, на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». у вимогах вказана можливість постачання обладнання по критерію "або еквівалент"».
Замовник проводить закупівлю за принципами, визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Таким чином, питання про базову частоту роботи процесору слід розглядати як кращий еквівалент, оскільки швидкість центрального процесора показує скільки циклів обробки в секунду може виконувати процесор, враховуючи всі його ядра (процесори). Вона розраховується шляхом складання тактових частот кожного ядра. Таким чином, базова частота (швидкість) процесора повинна розглядатися в сполученні двох критеріїв: тактова частота та кількість ядер. Згідно вимог Тендерної документації 2,6 ГГц на 4ядра (2,6*4=10,4 ГГц) менша ніж пропонована Скаржником 2,1 ГГц на 6 ядер (2,1*6=12,6 ГГц). Таким чином, швидкість запропонованого процесора швидша на 21,15% саме цьому процесор підходить під значення «кращий еквівалент».
Згідно Роз’яснення Мінекономіки щодо укладення, внесення змін та розірвання договору про закупівлю у PROZORRO, визначено що саме вважати покращенням: «Якість продукції (послуг, робіт) є економічною категорією. Вони виражається показниками, які характеризують корисний ефект від використання певної продукції. Це може бути надійність, технологічність, стандартизація та уніфікація, ергономічність, естетичність, транспортабельність, екологічні показники, показники безпеки.». Процессор AMD Ryzen 5 5500U за такими показниками як корисний ефект – технологічність є процесором наступним після AMD Ryzen 3 5300U, що є безумовним покращенням.
На підтвердження того, що запропонований еквівалент параметрів процесору вищий за параметрами ніж технічні характеристики, встановлені Замовником у тендерній документації надаємо роз’яснення різних інтернет видань (постачальників комп’ютерної техніки):
https://versus.com/ru/amd-ryzen-3-5300u-vs-amd-ryzen-5-5500u
https://nanoreview.net/ru/cpu-compare/amd-ryzen-5-5500u-vs-amd-ryzen-3-5300u
Відповідно, оскільки Замовником у Тендерній документації встановлено вимогу: « Учасник зазначає конкретні характеристики запропонованого Товару, що мають відповідати (або бути кращими), встановленим Замовником» і Скаржник зазначив КРАЩІ характеристики Товару, у Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОСТОГРИЗ ВІКТОР ЯКОВИЧ.
ІІ. Оскарження рішення про переможця ТОВ «РК Тандем».
01.11.2021 року Замовником було опубліковано Протокол прийняття рішення про переможця № 244 від 01.11.2021 р. (далі – Рішення № 244), яким прийнято тендерну пропозицію ТОВ «РК Тандем» та визначено його переможцем процедури закупівлі.
У своєму Рішенні № 244 Замовник зазначає, що «тендерна пропозиція, яка складається із розміщених на платформі веб-порталу Уповноваженого органу «Prozorro» відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації..».
Скаржник вважає рішення, викладене Замовником у Рішенні № 244 необґрунтованим, таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника (в частині необ’єктивного та неправомірного прийняття пропозиції ТОВ «РК Тандем», визначення його переможцем процедури закупівлі) та законодавство України у сфері публічних закупівель.
Скаржник надає обґрунтування порушень, здійснених Замовником, з огляду на наступне:
1. Щодо невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «РК Тандем» умовам тендерної документації Замовника.
Відповідно до частини першої розділу 3 Тендерної документації Замовника «…Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:…
- інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підготовлені у відповідності з вимогами Додатку 2 до цієї тендерної документації;…».
У Додатку 2 тендерної документації зокрема зазначається:
«З метою забезпечення оригінальності Товару та його відповідності вимогам безпеки учасник торгів у складі пропозиції повинен надати наступні документи:
- копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на ноутбук, що пропонуються до постачання, дійсну на дату розкриття тендерних пропозицій;
- копію декларації про відповідність технічним регламентам на ноутбук, а саме: технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання або технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, або технічному регламенту радіообладнання;
- копію сертифікату на систему управління якістю виробника ноутбуку ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015), дійсного на дату розкриття пропозицій.»
ТОВ «РК Тандем» не надало жоден з вищевказаних документів, чим порушив умови тендерної документації, визначені Замовником.
Отже Замовником були грубо порушені, насамперед, законодавство України у сфері публічних закупівель та права та законні інтереси Скаржника (в частині необ’єктивного та неправомірного прийняття пропозиції ТОВ «РК Тандем», визначення його переможцем процедури закупівлі).
Приймаючи до уваги те, що вищевикладені порушення встановленого порядку проведення Процедури закупівлі та оцінки тендерної пропозиції Скаржника (її неправомірне та необґрунтоване відхилення), оцінки тендерної пропозиції ТОВ «РК Тандем» (її неправомірне та необґрунтоване прийняття), суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, вливають на об’єктивність визначення переможця Процедури закупівлі, призводять до порушення прав та законних інтересів Скаржника – Фізичної особи-підприємця Костогриза Віктора Яковича, а також керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 40 та ст.55 Конституції України, –
ПРОШУ:
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду;
2. Прийняти рішення про встановлення порушень порядку проведення Процедури закупівлі;
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення, викладене у Протоколі прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника № 243 від 01.11.2021 р. щодо відхилення тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Костогриза Віктора Яковича (Скаржника);
4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення, викладене у Протоколі прийняття рішення про переможця № 244 від 01.11.2021 р., щодо прийняття тендерної пропозиції ТОВ «РК Тандем» та визначення його переможцем тендерної закупівлі;
5. Зобов’язати Замовника проводити Процедуру закупівлі у відповідності до положень чинного законодавства та умов, визначених в Тендерній документації.
Додатки до Скарги:
1. файл «16. Технічні умови.pdf», завантажений Скаржником до своєї тендерної пропозиції 13 жовтня 2021 року;
2. Вимога про надання додаткової інформації.
10 листопада 2021 року
З повагою,
Фізична особа-підприємець Костогриз Віктор Якович
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога до Замовника тендер Костогриз.PDF 10.11.2021 15:28
- технічні умови.PDF 10.11.2021 15:28
- скарга АМКУ.PDF 10.11.2021 15:28
- sign.p7s 10.11.2021 15:48
- рішення від 12.11.2021 №25501.pdf 12.11.2021 14:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.11.2021 № 26206.pdf 24.11.2021 15:43
- Рішення від 23.11.2021 № 26206.pdf 26.11.2021 09:54
- SCAN0012.PDF 27.11.2021 19:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.11.2021 15:33
Дата розгляду скарги:
23.11.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.11.2021 14:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.11.2021 09:54
Дата виконання рішення Замовником:
27.11.2021 19:14
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення АМКУ №26206 -р/пк- пз від 23.11.2012 року виконано. Протокол №274 від 01.11.2021 року про переможця скасовано, учасника повернуто на кваліфікацію.
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
ffb71f3503694dbdb77972ea7fa14bc9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-24-012509-b.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
01.11.2021р. Замовником опубліковано Протокол засідання тендерного комітету № 243 від 01.11.2021р. прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника, поданої на участь у процедурі відкритих торгів згідно предмету закупівлі: ноутбуки код ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-24-012509-b.
Замовник в цьому Рішенні зазначає наступні причини відхилення тендерної пропозиції Учасника:
1. Учасник обмежив перегляд завантажених файлів, які не можливо прочитати та перевірити на відповідність вимогам, зазначеним у тендерній документації.
2. Невідповідність тендерної пропозиції технічним вимогам до предмета закупівлі, а саме: відповідно до наданої інформації про технічні вимоги до предмета закупівлі у порівняльній таблиці (файл «технічні умови.PDF») було встановлено, що технічні характеристики запропонованого товару не відповідають технічним характеристикам у таблиці 1 Додатку № 2 до тендерної документації.
Учасник не погоджується з рішенням Замовника, вважає недостатньою аргументацію відхилення пропозиції та відповідно до п. 3 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагає надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації – які саме технічні характеристики яких складових ноутбука не відповідають технічним характеристикам у таблиці 1 Додатку № 2 до тендерної документації.
Учасник також наголошує, що він не встановлював жодних обмежень на перегляд завантажених ним файлів тендерної пропозиції, а відповідно Замовник мав змогу прочитати та перевірити на відповідність вимогам, зазначеним у тендерній документації кожний із завантажених Учасником файлів.
Також зазначаємо, що будемо вимушені звертатися до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у зв’язку з прийняттям необґрунтованого рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Костогриз В. Я.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.11.2021 10:30
Вирішення:
Шановний учасник. Відповідно до протоколу, єдиною причиною про відхилення вашої пропозиції є не відповідність тендерної пропозиції технічним вимогам до предмета закупівлі. Характеристики запропонованого вами ноутбуку не відповідають всім технічним характеристикам, які чітко визначені у Таблиці 1 Додатку №2 до тендерної документації, а саме: базова тактова частота повинна бути не менше 2,6 ГГц, а запропонований вами ноутбук має 2,1 ГГц, що є гіршим параметром і не відповідає технічним вимогам зазначеним в ТД та не може буди прийнятою Замовником не зважаючі на повну відповідність інших параметрів ноутбука.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Так
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога
Номер:
1f9bc3e977414f41ad4bb06614384f12
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-24-012509-b.c1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника/договір з виробником), повідомляємо наступне.
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем
видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.09.2021 20:33
Вирішення:
Шановний Учасник! Де саме Ви знайшли вимогу про надання авторизаційного листа та чому не зазначили де саме вона міститься? Тендерна документація не містить зазначеної вимоги.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
17.10.2021 00:02