-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 5
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Чумацька від вул. Каштанова до вул. Богдана Хмельницького в с. Гатне Фастівського району Київської області
Торги відмінено
1 627 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 9 762.00 UAH
мін. крок: 0.6% або 9 762.00 UAH
Період оскарження:
24.09.2021 18:58 - 07.10.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Лист вимога
Номер:
84ab97337be04902b1c7fb4c9b2107ff
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-24-003006-a.c4
Назва:
Лист вимога
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Дорман-1» повідомляє, що відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Разом з цим, Замовником в тендерній документації передбачено надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії у розмірі 3% від «вартості пропозиції» відповідно до Додатку 5 до тендерної документації.
В Додатку 5 зазначено, навпаки зазначено, що банківська гарантія надається у розмірі 3% від «очікуваної вартості закупівлі», тобто є суперечність у вимогах.
Однак, предмет даної закупівлі, саме передбачає виконання робіт і таким чином забезпечення тендерної пропозиції не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі.
Враховуючи викладене Замовником допущенні порушення ст. 25 Закону, які на даний час не можуть бути виправлені і таким чином по-винно бути прийнято рішення про закупівлю такою, що не відбулася.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист оскарження.pdf 25.10.2021 10:58
- протокол 10чу.pdf 27.10.2021 18:02
Дата подачі:
25.10.2021 10:59
Вирішення:
Відмінити спрощену закупівлю згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Чумацька від вул. Каштанова до вул. Богдана Хмельницького в с. Гатне Фастівського району Київської області з підстави, що передбачена згідно з ч. 17 ст. 14 Закону
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Скасована
Лист оскарження
Номер:
c19e073c4b1d48468edeeef7401d9470
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-24-003006-a.c3
Назва:
Лист оскарження
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Дорман-1» повідомляє, що відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Разом з цим, Замовником в тендерній документації передбачено надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії у розмірі 3% від «вартості пропозиції» відповідно до Додатку 5 до тендерної документації.
В Додатку 5 зазначено, навпаки зазначено, що банківська гарантія надається у розмірі 3% від «очікуваної вартості закупівлі», тобто є суперечність у вимогах.
Однак, предмет даної закупівлі, саме передбачає виконання робіт і таким чином забезпечення тендерної пропозиції не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі.
Враховуючи викладене Замовником допущенні порушення ст. 25 Закону, які на даний час не можуть бути виправлені і таким чином по-винно бути прийнято рішення про закупівлю такою, що не відбулася.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист оскарження.pdf 25.10.2021 10:10
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
25.10.2021 10:31
Вимога
Вирішена
огляд перед ауціону - дискримінаційна, недоречна та протизакона вимога, що розкриває інформацію про потенційних учасників тендеру
Номер:
f69ef0dab3af44288afc83a1383521dd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-24-003006-a.b2
Назва:
огляд перед ауціону - дискримінаційна, недоречна та протизакона вимога, що розкриває інформацію про потенційних учасників тендеру
Вимога:
Приберіть вимогу "Обов’язковою умовою участі у тендері є візуальний та технічний огляд існуючого стану предмету закупівлі з відповідальними посадовими особами Замовника".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.09.2021 21:29
Вирішення:
Шановний Учаснику! Ваша вимога врахована (див. тендерну документацію в новій редакції)
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
дискримінаційні та недоречні вимоги
Номер:
fff8cc02685e4742b6b6f4662e6ec21a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-24-003006-a.b1
Назва:
дискримінаційні та недоречні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику!
Просимо прибрати дискримінаційні та недоречні вимоги з тендерної документації, а саме:
"1. Навчання та перевірка знань з питань охорони праці:
- НПАОП 63.21-1.01-09 Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг.
- НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями.
- НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті.
- НПАОП 40.1-1.28-98 Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС).
- НПАОП 40.1-1.07-01 Правила експлуатації електрозахисних засобів (ПЕЕЗ).
2. Навчання та перевірка знань з правил технічної експлуатації електроустановок споживачів:
- Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів (ПТЕЕС).
- Правила улаштування електроустановок (ПУЕ).
3. Медичні дані про професійну придатність до роботи та відсутність протипоказань.
- Професійний медичний огляд.
- Медична довідка про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів
- Сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду.
"
У разі якщо ці вимоги для Вас принципові, просимо надати аргументовану та розгорнуту відповідь щодо їх необхідності, а саме:
1. Де в технічному завданні передбачені роботи на висоті? Вкажіть будь ласка пункт технічного завдання з такими роботами?
Навіщо вимагаєте " НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті", якщо такі роботи не передбачені технічним завданням?
2. Де в технічному завданні передбачені роботи з електроустановками? Вкажіть будь ласка пункт технічного завдання з такими роботами?
Навіщо вимагаєте " НПАОП 40.1-1.28-98 Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС)", якщо такі роботи не передбачені технічним завданням?
Навіщо вимагаєте " Правила експлуатації електрозахисних засобів (ПЕЕЗ)", якщо такі роботи не передбачені технічним завданням?
Навіщо вимагаєте " Правила експлуатації електрозахисних засобів (ПЕЕЗ)", якщо такі роботи не передбачені технічним завданням?
Навіщо вимагаєте " Правила улаштування електроустановок (ПУЕ).", якщо такі роботи не передбачені технічним завданням?
Навіщо вимагаєте " НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями.", якщо такі
роботи не передбачені технічним завданням? Які інструменти та пристрої передбачені відомістю ресурсів в проекті?
3. Дані, що опубліковуються в Прозорро є відкритими та публічними. Чи готовий замовник надати свої персональні медичні документи, які мають бути лікарською таємницею, а саме:
- Медична довідка про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів;
- Сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду?
Як ці документи, які передбачають лікарську таємницю можуть вплинути на оцінку можливості та спроможності учасника виконати умови договору на етапі процедури закупівлі?
Чому Замовник не бажає перевіряти документи щодо відсутності психічних розладів та наркологічної залежності безпосередньо перед початком робіт, допускаючи тільки тих працівників, які мають дані документи?
Чому Замовник передбачив лише в тендерній документації вимогу щодо надання документів, які передбачають лікарську таємницю, в той же час в проекті договору не передбачається перевірка наявності таких документів перед початком робіт, хоча проміжок часу між поданням пропозиції та початком робіт може бути значним для зміни психічного стану чи наркозалежності працівників Підрядника? Для прикладу, у разі подачі скарги в АМКУ час подання пропозиції може збільшитися до 1 місяця.
Внесіть будь ласка зміни, прибравши недоречні вимоги або надайте аргументовану та розгорнуту відповідь
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 6.pdf 04.10.2021 21:26
Дата подачі:
30.09.2021 21:21
Вирішення:
Шановний Учаснику! Відповідно до Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого Наказом МОЗ України від 21.05.2007 N 246, а саме переліку робіт, для виконання яких є обов'язковим попередній (періодичні) медичний огляд працівників - працівники, які виконують будівельні роботи зобов’язані проходити періодичний медичний огляд один раз на два роки. Отже, наявність у працівників Учасників документального підтвердження медичного огляду є обов’язковою умовою при виконанні будівельних робіт.
Тобто, в Учасників, які виконували будівельні роботи до оголошення даної Закупівлі та мають досвід виконання аналогічних договорів (що є обов’язковою умовою участі в даній закупівлі), ВЖЕ мали би бути документи про проходження медичного огляду! Якщо працівники Учасників виконували роботи на інших об’єктах без наявних документів про проходження медичного огляду – це вже фактично порушення вимог нормативно.-правових актів та Наказом МОЗ України від 21.05.2007 N 246 зокрема.
Відповідно до Законодавства України при проведенні будівельно-монтажних робіт на об'єкті, в т.ч. вказаних в даній закупівлі, необхідно суворо дотримуватись Правил охорони праці, Правил пожежної безпеки, Правил організації робіт на об'єкті тощо. Маючи на меті дотримуватись вищевказаних вимог, а також забезпечити необхідний результат щодо термінів та якості результату Робіт, у Додатку 1 до ТЗ по даному оголошенню, вимагається наявність у Учасника відповідальних посадових осіб, які пройшли відповідне навчання, мають документи встановленого законодавством зразку, і , відповідно, мають право здійснювати контроль за проведенням Робіт, проводити всі види інструктажів, вести поточну та виконавчу документацію на об’єкті, нести відповідальність у випадку непередбачуваних обставин.Частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено – «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Таким чином, Замовником не порушено вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, деякі зауваження враховані замовником (див. тендерну документацію в новій редакції)
Статус вимоги:
Відхилено