-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті: ”Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-06 Київ – Чоп на ділянці 827+400 – км 831+704. Закарпатська область”
Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Вид предмета закупівлі - роботи. Місце знаходження замовника - 88000, вул. Собранецька, 39, м. Ужгород, Закарпатська область
Завершена
1 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 13 000.00 UAH
Період оскарження:
24.09.2021 16:28 - 30.09.2021 12:00
Вимога
Вирішена
незаконне обрання переможця
Номер:
84be1056b3a14ce68f3afac4b49d6498
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-24-005365-c.a2
Назва:
незаконне обрання переможця
Вимога:
Відповідно до протоколу "133 від 19.10.2021 переможцем закупівлі за предметом Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті: ”Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-06 Київ – Чоп на ділянці 827+400 – км 831+704. Закарпатська область” було обрано ТОВ "УКР-ДОР-ІНЖИНІРИНГ" .
Звертаємо увагу, що таке рішення є незаконним та прийнтяим з порушенням основних принципів ЗУ "Про публічні закупівлі". Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме - Додатку 2, Замовником вимагалось надання у складі пропозиції учасника РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ ПОСЛУГ ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ. Вартість (ціна) тендерної пропозиції повинно бути складено у формі Кошторису на здійснення технічного нагляду. У складі пропозиції учасника ТОВ "УКР-ДОР-ІНЖИНІРИНГ" відсутній такий кошторис, що є порушенням вимог Замовника.
Крім того, замовником вимагалось надання забезпечення пропозиції у вигляді банківської гарантії. У файлі ьанківська гарантія переможцем надано Договір між банком та ТОВ"УКР-ДОР-ІНЖИНІРИНГ" , який не підписано та не погоджено останнім. В даному договорі в п.2.2 вказано що строк дії банківської гарантії з 0610.2021 по 17.01.2022 р., а в самій банківській гарантії №26176 від 05.10.2021 р. - Дата початку строку дії Гарантії (набрання чинності): Гарантія набуває чинності з дня її надання, а саме: з «05» жовтня 2021 року, що є невідповідністю.
на підставі вищевикладено пропозиція учасника, яким обраний Замвоником переможцем є такою що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та повинна бути відхилена.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.10.2021 10:41
Вирішення:
На Вашу вимогу повідомляємо наступне:
1. Стосовно Вашого твердження про: «-Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме - Додатку 2, Замовником вимагалось надання у складі пропозиції учасника РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ ПОСЛУГ ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ. Вартість (ціна) тендерної пропозиції повинно бути складено у формі Кошторису на здійснення технічного нагляду. У складі пропозиції учасника ТОВ "УКР-ДОР-ІНЖИНІРИНГ" відсутній такий кошторис, що є порушенням вимог Замовника».
Відповідно до пп.1.1. п.1 розділу 3 Зміст і спосіб подання пропозиції зазначено, що Пропозиція учасника спрощеної процедури подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність критеріям та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цьому оголошенні, а саме інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, (надаються згідно з пунктом 4 розділу 3 цієї документації та згідно з Додатком 2 – Технічне завдання до цієї документації ). Учасник також надає оригінал листа-згоди, в якому погоджується з усіма пунктами Додатку 2 (Технічним завданням) до Оголошення та завантажує у складі пропозиції Технічне завдання;
Учасник ТОВ "УКР-ДОР-ІНЖИНІРИНГ" у складі своєї пропозиції надав оригінал листа-згоди, в якому погоджується з усіма пунктами Додатку 2 (Технічним завданням) до Оголошення та завантажив у складі пропозиції Технічне завдання, що вимагалось Оголошенням.
Ваше твердження про те, що «Замовником вимагалось надання у складі пропозиції учасника РОЗРАХУНОК ВАРТОСТІ ПОСЛУГ ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ. Вартість (ціна) тендерної пропозиції повинно бути складено у формі Кошторису на здійснення технічного нагляду» не відповідає дійсності, так як Замовником у жодному пункті Оголошення не вимагалось надання учасником будь-яких кошторисів. Розрахунок вартості послуг технічного нагляду наведений для довідки, та стосується переможця закупівлі.
2. Стосовно Вашого твердження про: «- Крім того, замовником вимагалось надання забезпечення пропозиції у вигляді банківської гарантії. У файлі ьанківська гарантія переможцем надано Договір між банком та ТОВ"УКР-ДОР-ІНЖИНІРИНГ" , який не підписано та не погоджено останнім. В даному договорі в п.2.2 вказано що строк дії банківської гарантії з 0610.2021 по 17.01.2022 р., а в самій банківській гарантії №26176 від 05.10.2021 р. - Дата початку строку дії Гарантії (набрання чинності): Гарантія набуває чинності з дня її надання, а саме: з «05» жовтня 2021 року, що є невідповідністю. на підставі вищевикладено пропозиція учасника, яким обраний Замвоником переможцем є такою що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та повинна бути відхилена.»
Відповідно до пп.2.5, пп.2.7 п.2 розділу 3 зазначено, якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 6 500,00 грн. (шість тисяч п’ятсот гривень 00 копійок).
Строк дії забезпечення пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 100 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
Учасник ТОВ "УКР-ДОР-ІНЖИНІРИНГ" у складі своєї пропозиції завантажив ЕЛЕКТРОННУ БАНКІВСЬКУ ГАРАНТІЮ № 26176 від 05.10.2021 року, на суму 6 500,00 грн. та строк дії якої складає більше ніж 100 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Слід зазначити, що вимогами Оголошення вказано про те, що в разі якщо у банківській гарантії є посилання на договір, то тільки в такому випадку Учасник повинен завантажувати вказаний договір. У вище наведеній електронній банківській гарантії таке посилання відсутнє.
Враховуючи вище наведене, Учасник закупівлі ТОВ "УКР-ДОР-ІНЖИНІРИНГ" виконав вимоги оголошення у зв’язку з чим і був визначений переможцем.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
ВИмога щодо незаконного відхиення пропозиції
Номер:
e54f818d1dc945ad80c274a97177b261
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-24-005365-c.a1
Назва:
ВИмога щодо незаконного відхиення пропозиції
Вимога:
Відповідно до протоколу уповноваженої особи Служби автомобільних доріг у Закарпатській області №129 від 11.10.2021 р. було відхилено пропозицію ТзОВ «ТЕХЕКСПЕРТ-ЗАХІД». Підставою для відхилення Замовник визначив надання у складі нашої пропозиції сертифікату на відповідність міжнародному стандарту ISO 9001:2015, що не відповідає вимогам оголошення спрощеної закупівлі, оскільки він виданий не на діяльність у сфері АРХІТЕКТУРИ, ІНЖИНІРИНГУ, ГЕОЛОГІЇ та ГЕОДЕЗІЇ, НАДАННЯ ПОСЛУГ ТЕХНІЧНОГО КОНСУЛЬТУВАННЯ ТА НЕ ВІДПОВІДАЄ СФЕРІ КОДУ ДКПП 71.11, 71.12, наданий сертифікат не містить інформацію щодо організації сфері архітектури, інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування та не відповідає умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Вважаємо таке відхилення незаконним та таким, що порушує основні принципи проведення публічних закупівель такі, як максимальна економія та об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі.
Сертифікат на відповідність міжнародному стандарту ISO 9001:2015 наданий у складі нашої пропозиції та звіти про проведення аудиту підтверджують замовнику запроваджену на нашому підприємстві систему управління відповідно до міжнародних стандартів. Сфера акредитації нашого сертифікату – ІНЖИНІРИНГОВІ ПОСЛУГИ, ОРГАНІЗАЦІЯ БУДІВНИЦТВА БУДІВЕЛЬ ТА СПОРУД, ВИККОНАННЯ ТЕХНІЧНИХ ОБСТЕЖЕНЬ, що включає у себе усі роботи, що є предметом спрощеної закупівлі та є аналогічна тій, яка вимагалась Замовникам, всього лиш прописана іншими словами.
Згідно до Закону України «Про архітектурну діяльність», ст.11, …Технічний нагляд за будівництвом об'єкта архітектури - це здійснення замовником (забудовником) контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю виконаних робіт та їх обсягами при будівництві або зміну (у тому числі шляхом знесення) об'єкта містобудування. Предметом закупівлі є Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті: ”Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-06 Київ – Чоп на ділянці 827+400 – км 831+704. Закарпатська область”. Тобто сфера акредитації наданого у складі нашої пропозиції сертифікату ПОВНІСТЮ відповідає предмету закупівлі Замовника. Вона є аналогічною тій, яка викладена в вимогах ДОДАТКУ 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Слід зазначити, що законодавство України, яке регламентує проведення робіт/надання послуг з технічного наляду за будівництвом (діяльність у сферi архiтектури, iнжинiрингу, геологiї та геодезiї, надання послуг технiчноrо консультування в цих сферах) взагалі не передбачає обов’язковість отримання та наявності сертифіката ДСТУ ISO 9001:2015 для юридичних чи фізичних осіб, які можуть надавати послуги в цій сфері. На офіційному вебсайті структурного підрозділу ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» зазначено, яку продукцію віднесено до законодавчо регульованої сфери (наказ Держспоживстандарту України від 01.02.2005 № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні». Сертифікація системи управління якістю на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 є добровільною, не віднесена до законодавчо регульованої сфери та не може вимагатись замовником від учасника закупівлі в обов’язковому порядку.
ІНЖИНІРИНГОВІ ПОСЛУГИ, ОРГАНІЗАЦІЯ БУДІВНИЦТВА БУДІВЕЛЬ ТА СПОРУД, ВИККОНАННЯ ТЕХНІЧНИХ ОБСТЕЖЕНЬ, що є сферою акредитації поданого нами сертифікату включають в себе надання послуг з технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті будівництва. При цьому перелік ISO стандартів налічує більше ніж 16 000 одиниць та отримати всі сертифікати нереально, кожна фірма, яка проводить таку сертифікацію може вписати будь-яку сферу акредитації. Та яка вказана в нашому сертифікаті взагалі включає більший спектр надання послуг від того, який вимагається замовником.
Крім того, для Замовника головною метою проведення закупівлі є обрати переможцем учасника, який зможе (підтвердить можливість) якісно та з максимальною економією бюджетних коштів виконати технічний нагляд за капітальним ремонтом дороги. Наша компанія має достатній досвід виконання аналогічних договорів, достатню кількість висококваліфікованих працівників, які зможуть якісно надати вам необхідні послуги. Тому дивним є те, що замовник визначає пропозицію такою, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі виключно через те, що сфера акредитації сертифікату (наявність якого взагалі не є обов’язковим) прописана іншими словами, хоча загалом є аналогічною тій, яка була в вимогах Замовника.
В протоклі відхилення, в порушення вимог ч.2 ст 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», взагалі не вказано у чому саме полягає така невідповідність запропонованої нами пропозиції та яким чином надання нашого сертифікату може вплинути на якість виконання робіт/послуг, що є предметом закупівлі.
Вважаємо недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій та вимагаємо переглянути своє рішення та надати аргументовану відповідь. В іншому випадку будемо змушені звертатись до суду для поновлення наших прав, порушених замовником.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.10.2021 13:36
Вирішення:
Згідно з пп.1.1 п.1.Додатку №3 Інші документи, які повинен Учасник подати у складі пропозиції, зазначено, що Учасник у складі пропозиції надає:
Копію чинного на дату розкриття сертифікату Учасника на систему управління якістю ISO 9001:2015 на діяльність у сферi архiтектури, iнжинiрингу, геологiї та геодезiї, надання послуг технiчноrо консультування в цих сферах (код ДКПП 71.11, 71.12);
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХЕКСПЕРТ-ЗАХІД" в складі своєї пропозиції надав сертифікат на відповідність міжнародному стандарту ISO 9001:2015 сфера сертифікації Інжинірингові послуги, організація будівництва будівель та споруд, виконання технічних обстежень.
Ваше твердження про те, що сфера акредитації Вашого сертифікату – ІНЖИНІРИНГОВІ ПОСЛУГИ, ОРГАНІЗАЦІЯ БУДІВНИЦТВА БУДІВЕЛЬ ТА СПОРУД, ВИККОНАННЯ ТЕХНІЧНИХ ОБСТЕЖЕНЬ, що включає у себе усі роботи, що є предметом спрощеної закупівлі та є аналогічна тій, яка вимагалась Замовникам, всього лиш прописана іншими словами, не відповідає дійсності, враховуючи наступне:
1. Відповідно до ч. 7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Так, 29.09.2021 року, через електронну систему закупівель, в період уточнення, до Замовника було звернення про уточнення щодо сертифікату ISO. У своїй відповіді, Замовник зазначив, що відповідно до вимог оголошення, вимогам буде відповідати сертифікат Учасника на систему управління якістю ISO 9001:2015 на діяльність у сферi архiтектури, iнжинiрингу, геологiї та геодезiї, надання послуг технiчного консультування саме в сферах код ДКПП 71.11, 71.12. Отже приймаючи участь у спрощеній закупівлі, Учасник погоджується з умовами оголошення та погоджується їх виконати.
2. Наданий Вами сертифікат ISO 9001:2015 сфера сертифікації Інжинірингові послуги, організація будівництва будівель та споруд, виконання технічних обстежень не відповідає вимогам оголошення, оскільки він не містить інформацію про діяльність у сфері архiтектури, iнжинiрингу, геологiї та геодезiї, надання послуг технiчноrо консультування та не відповідає сфері коду ДКПП 71.11, 71.12.
Слід зазначити, що у своїй вимозі, Ви не надали жодної інформації, стосовно того, що Ваш сертифікат ISO 9001:2015 є аналогічним, та що він відповідає умовам Оголошення, а також те, яким чином Ваше відхилення порушує права та законні інтереси.
Наголошуємо на тому, що всі вимоги оголошення спрямовані виключно на забезпечення залучення кваліфікованих учасників з належним досвідом виконання робіт, що в свою чергу сприяє якісному виконанню та ефективному використанню державних коштів.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні