• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з організації харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти громади міста Києва

Торги відмінено

4 411 850.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 059.25 UAH
Період оскарження: 24.09.2021 15:59 - 30.10.2021 01:00
Скарга
Виконана замовником

Оскарження рішення Замовника

Номер: 7e8cee6ba65b40a2b5a4e5b7a5e9e547
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-24-005103-c.b2
Назва: Оскарження рішення Замовника
Скарга:
На офіційному сайті https://prozorro.gov.ua 24 вересня 2021р. було опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі – відкриті торги «Послуги з організації харчування» код 55320000-9 ДК 021:2015 (послуги з організації харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти громади міста Києва), код товару, визначений згідно з ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі 55321000-6 (послуги з готування їжі), згідно ідентифікатора оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-09-24-005103-c за адресою www.prozorro.gov.ua на очікувану вартість 4 411 850,00 грн. без ПДВ. Замовником закупівлі виступає Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації. 24 вересня 2021р. на офіційному сайті https://prozorro.gov.ua було опубліковано тендерну документацію, а 26 жовтня 2021р. зміни до тендерної документації. Кінцевим терміном подання тендерних пропозицій було 03.11.2021р. 08-00 год. Наше підприємство подало тендерну пропозицію на участь у вказаній закупівлі. 04 листопада 2021р. відбувся аукціон вказаної закупівлі, який завершився цього ж дня о 15:09 год. У зазначеному аукціоні приймали участь наступні учасники: № з/п НАЙМЕНУВАННЯ УЧАСНИКІВ ЦІНА ПРОПОЗИЦІЇ 1 ПП ЮГСТРОЙ 17 4 191 257,50 грн 2 Комунальне підприємство "Шкільне харчування" 3 620 375,00 грн 3 ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" 2 150 000,00 грн 4 ТОВ "ПОНТЕМ.УА" 2 149 000,00 грн У відповідності до частини 9,10 статті 29 Закону «Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. 08.11.2021р. на веб-порталі Уповноваженого органу було опубліковане повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "ПОНТЕМ.УА". Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника з наступних причин. Згідно ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: • не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; • не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; • зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; • не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; • не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; • не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; • визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: • не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; • викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; • є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: • відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; • не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; • не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; • не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. 2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. ПО ПЕРШЕ: Пунктом 2.4 тендерної документації передбачено, що Виконавець повинен мати в штаті інженера-технолога громадського харчування з дозволом роботи по організації харчування (або іншого фахівця, який має диплом, який підтверджує професійні знання і навички для складання меню для шкільного харчування відповідно до вимог Постанови КМУ Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку від 24 березня 2021 р. № 305. Професійні знання та досвід іншого фахівця, у тому числі сестри медичної з дієтичного харчування, учасники підтверджують шляхом надання завіреної копії диплому фахівця з вкладишем або іншими додатками, з яких слідкує вивчення фахівцем профільних предметів з розробки та складанню меню). В складі тендерної пропозиції ТОВ "ПОНТЕМ.УА" відсутній зазначений спеціаліст та відсутній диплом фахівця з вкладишем, з якого слідкує вивчення фахівцем профільних предметів з розробки та складанню меню. ПО ДРУГЕ: Пунктом 1.6. тендерної документації передбачено, що Учаснику необхідно надати діючий договір на проведення дезінсекції та дератизації складських приміщень та документ, підтверджуючий проведення вищезазначених заходів у 2021 році». В складі тендерної пропозиції ТОВ "ПОНТЕМ.УА" надано договір № 02/12-1 від 02.12.2019р., термін дії якого до 31.12.2020р., тобто він не діючий на момент подання тендерної пропозиції. ПО ТРЕТЄ: Меню, яке надано у складі тендерної пропозиції ТОВ "ПОНТЕМ.УА" не чітке і в деяких місцях не читається взагалі. Тим самим, обмежує можливість правильної оцінки дотримання норм харчування за Постановою КМУ «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку від 24 березня 2021 р. № 305. Замовник в свою чергу, не звернув на зазначені факти своєї уваги, та незаконно визнав переможем ТОВ "ПОНТЕМ.УА". Звертаємо увагу, що розгляд тендерних пропозицій повинен відбуватися на підставі принципів здійснення закупівель, що передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «недискримінація учасників та рівне ставлення до них». За власною ініціативою тендерний комітет не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок не може ставити під сумнів, тим більш безпідставно відхиляти цінову пропозицію будь-якого учасника без достатнього на те аргументованого дослідження інформації та чіткого посилання на порушення вимоги за тендерною документацією або оголошенням. Тендерний комітет здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації або оголошення виключно та в межах поданих документів учасниками торгів. Нагадуємо, що тендерний комітет відповідно до статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009р. зобов'язаний діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Враховуючи описані вище недоліки, вважаємо, що Замовник, визначивши переможцем ТОВ "ПОНТЕМ.УА", грубо порушив принципи здійснення закупівель, що передбачені ст. 5 Закону, права та охоронювані законом інтереси ТОВ «Контракт Продрезерв 5» в частині об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, а також, принцип добросовісної конкуренції серед учасників. На виконання ч. 1 ст. 18 Закону, скарга ТОВ «Контракт Продрезерв 5» містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування». Скарга подана з дотриманням строку, що встановлений електронною системою закупівель. Скаржник виконав усі вимоги, необхідні для прийняття даної скарги до розгляду. На підставі положень статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати тендерний комітет Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації повністю скасувати своє рішення, оформлене протоколом № 21/891 від 08.11.2021р., щодо визначення ТОВ "ПОНТЕМ.УА" переможцем закупівлі та повідомлення про намір укласти договір з останнім. 3. У випадку встановлення факту неможливості виправлення порушень, допущених тендерним комітетом Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації під час проведення Процедури закупівлі прийняти рішення про відміну такої Процедури закупівлі.
Дата розгляду скарги: 22.11.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.11.2021 16:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.11.2021 17:50
Дата виконання рішення Замовником: 30.12.2021 10:40
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовник згідно рішення АМКУ від 22.11.2021 № 26068-р/пк-пз, відмінив процедуру закупівлі — «Послуги з організації харчування» код 55320000-9 ДК 021:2015 (Послуги з організації харчування учнів (здобувачів освіти) у комунальних закладах загальної середньої освіти громади міста Києва), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-09-24-005103-c.
Автор: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Ганна Авілко +380676344888 kontraktprodrezerv5@i.ua
Скарга
Виконана замовником

скарга

Номер: 3860bbe95e8e4a59966fc0eebd1f0d46
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-24-005103-c.b1
Назва: скарга
Скарга:
на вимоги документації
Дата розгляду скарги: 21.10.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.10.2021 13:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.10.2021 14:41
Дата виконання рішення Замовником: 26.10.2021 18:48
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконано
Автор: ПП "ВЕКТОР 12", Приватне Підприємство Вектор +380958978117 37838689@ukr.net