• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Послуги з розробки проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування для обслуговування та експлуатації зелених насаджень (скверів, парків, зелених зон) в адміністративних межах Подільського району м. Києва)

Завершена

790 387.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 951.94 UAH
Період оскарження: 24.09.2021 15:12 - 07.10.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Дискваліфікація переможця

Номер: b98cc01557d546eb99dcd3bf3f2b7ece
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-24-004474-c.a1
Назва: Дискваліфікація переможця
Скарга:
Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» (надалі – Замовник) провело відкриті торги в електронній системі закупівель Prozorro (https://prozorro.gov.ua) оголошення про закупівлю, яке розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-09-24-004474-c, з предметом закупівлі: ДК 021:2015 код 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Послуги з розробки проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування для обслуговування та експлуатації зелених насаджень (скверів, парків, зелених зон) в адміністративних межах Подільського району м. Києва) (надалі – Закупівля). За результатами проведених торгів переможцем стало Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ» (надалі – Переможець) на підставі Протоколу № 79/2 засідання тендерного комітету Київського комунального об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста «Київзеленбуд» щодо розгляду тендерних пропозицій від 05.11.2021. При цьому, вважаємо за необхідне звернути увагу на те, що переможцем були допущені грубі порушення при подачі документів на відповідність кваліфікаційним вимогам, а також виявлено неточності в документах. Згідно з п. 5.3.9.3 розділу ІІІ Тендерної документації, серед інших вимог, цього пункту зазначено, що: юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має/має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, у випадку, коли вони є необов’язковими відповідно до Закону, зазначити підстав відсутності. Тобто Замовником чітко було передбачено, що навіть у разі відсутності антикорупційної програми/ її необов’язковості – Переможцю необхідно було про це вказати та зазначити підстави відсутності, однак це положення Тендерної документації не було виконане Переможцем. Тим самим порушивши норми законодавства щодо невідповідності кваліфікаційним вимогам, що встановлені ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації. Окрім цього, відповідно до п. 5.3.2 Розділу ІІІ Тендерної документації, стосовно обладнання, Учасник має надати: довідку, у довільній формі, що містить інформацію про наявність, в Учасника, власного та/або орендованого обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт/надання послуг згідно предмету закупівлі (Учасник має вказати в довідці найменування обладнання та матеріально-технічної бази). Учасник має навести в довідці опис обладнання, а саме електронних тахеометрів, - не менше 1 одиниці, комплектів геодезичного GPS – обладнання, - не менше 3 одиниць та матеріально-технічної бази (комп’ютерна техніка, принтери, сканери, тощо). Учасник має надати копії чинних свідоцтв про повірку робочих засобів вимірювальної техніки, що зазначена в довідці про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази - оригінал або копію документу/-ів, що підтверджує/-ють право власності на обладнання та матеріально-технічну базу та/або, у разі залучення орендованого обладнання та матеріально-технічної бази, надати копію/-ї договору/-ів оренди, завіреного/-них належним чином, що підтверджують право користування на весь період надання послуг, зазначені в довідці про наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази (оборотно-сальдова відомість складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір купівлі – продажу, або інші документи). З цього положення тендерної пропозиції слідує, що якщо в Учасника майно знаходиться у приватній власності, то він повинен надати оригінал або копію документу/-ів, що підтверджує/-ють право власності – тобто перелік таких документів є вичерпним і такими документами, за загальним розумінням, виступають договори-купівлі продажу майна. В свою чергу, якщо майно знаходиться в оренді, то тоді Учасник може на власний розсуд надати копію/-ї договору/-ів оренди, що підтверджують право користування, оборотно-сальдову відомість або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір купівлі – продажу, або інші документи – тобто для майна, що знаходиться в оренді Замовником передбачено більш широкий перелік документів, що може надаватись Учасником для підтвердження кваліфікаційних вимог. З довідки поданої Переможцем ми можемо бачити, що у Переможця досить багато майна знаходиться у приватній власності, при цьому Переможцем на підтвердження того, що це майно йому належить було надано балансову виписку, що є суттєвим порушенням умов тендерної документації, оскільки для майна, що знаходиться у приватній власності Переможець повинен був подати договори купівлі-продажу майна, а не балансову виписку – як інший документ що підтверджує право користування і відноситься (за умовами тендерної документації) до документів, що підтверджують право користування орендованим майном. Більше того, балансова виписка не є первинним бухгалтерським документом в розумінні Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», а тому не може вважатись достатнім доказом наявності у Переможця майна необхідного для виконання технічного завдання передбаченого тендерною документацією. Таким чином документальне підтвердження наявного у Переможця обладнання не відповідає кваліфікаційним критеріям, які встановлено ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, документи до тендерної пропозиції ТОВ «ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ» подані не в повному обсязі та не відповідають вимогам встановлених тендерною документацією. На основі вищевикладеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Дискваліфікувати Переможця закупівлі ТОВ «ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ» з огляду на допущені ним порушення при подачі документів та виявлені в них неточності.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 22.11.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.11.2021 16:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.11.2021 18:28
Дата виконання рішення Замовником: 01.12.2021 10:38
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.11.2021 № 26070-р/пк-пз Замовником скасовано рішення про визначення ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015 код 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги (Послуги з розробки проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування для обслуговування та експлуатації зелених насаджень (скверів, парків, зелених зон) в адміністративних межах Подільського району м. Києва)"
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСТИТУТ ЗЕМЕЛЬНО-ПРАВОВИХ ВІДНОСИН "УКРЗЕМКОНСАЛТ", Ситайло Олена 380667459073 UZKCORP@GMAIL.COM http://dazru.com.ua/