-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони
Завершена
1 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 11 000.00 UAH
Період оскарження:
24.09.2021 15:09 - 08.10.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Неправомірні дії Замовника щодо визнчення переможця
Номер:
e35fd3b1675d4bad9ef1d26cf9fdad1b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-24-009431-b.a8
Назва:
Неправомірні дії Замовника щодо визнчення переможця
Скарга:
Деталі у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Документ Microsoft Word.docx 28.10.2021 09:46
- Скарга.pdf 28.10.2021 17:39
- СКАРГА.doc 28.10.2021 17:39
- рішення від 01.11.2021 № 24600.pdf 02.11.2021 15:04
- інформація про резолютивну частину рішення від 10.11.2021 № 25344.pdf 11.11.2021 14:48
- рішення від 10.11.2021 № 25344.pdf 12.11.2021 16:30
- Протокол УО виконання рішення АМКУ Охорона.docx 11.12.2021 10:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.10.2021 16:19
Дата розгляду скарги:
10.11.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.11.2021 15:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.11.2021 16:31
Дата виконання рішення Замовником:
11.12.2021 10:45
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 10.11.2021 № 25344-р/пк-пз відмінити рішення уповноваженої особи від 25.10.2021 № 233 щодо визначення переможцем торгів ТОВ "ЦЕНТР ТЕХНІЧНОЇ БЕЗПЕКИ" та рішення про намір укласти договір на підставі абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону, учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника.
Вимога
Є відповідь
Невідповідність пропозиції переможця ТОВ "ЦЕНТР ТЕХНІЧНОЇ БЕЗПЕКИ" вимогам тендерної документації
Номер:
3a443efac8174793a7ed22bbeb3c2781
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-24-009431-b.b7
Назва:
Невідповідність пропозиції переможця ТОВ "ЦЕНТР ТЕХНІЧНОЇ БЕЗПЕКИ" вимогам тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник! Звертаємо вашу увагу на те, що пропозиція переможця ТОВ "ЦЕНТР ТЕХНІЧНОЇ БЕЗПЕКИ" не відповідає вимогам тендерної документації. Додаток 1 до ТД, а сме пункт 3. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим у статті 16 Закону містить вимогу щодо надання а).інформаційної довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи охоронником (не менше 10 працівників суб’єкта охоронної діяльності, які відповідають вимогам п. 17 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони). В складі пропозиції ТОВ "ЦЕНТР ТЕХНІЧНОЇ БЕЗПЕКИ" така довідка відсутня. Наявна лише довідка про наявність працівників згідно встановленої форми, яка міститься у Додатку 3.2, а ващезазначена довідка у довільній формі відсутня. Тобто пропозиція переможця не відповідає вимогам ТД, По-друге, цей же розділ ТД містить вимогу щодо надання у складі пропозиції б) документи про присвоєння (підвищення) кваліфікації від усіх охоронників (охоронців) зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації не нижче 3 розряду. ТОВ "ЦЕНТР ТЕХНІЧНОЇ БЕЗПЕКИ" надало свідоцтва охоронників ІІІ розряду, окрім працііника Пилипенко В.В. Цей охоронник відповідно до свідоцтва та інформації зазначеної у довідці про працівників самим переможцем має І розряд, що не відповідає встановленій вимозі щодо надання документів про присвоєння (підвищення) кваліфікації від усіх охоронників (охоронців) зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації не нижче 3 розряду. Отже, виходячи з вище викладеного просимо Вас Замовник перейти до перегляду пропозиції наступного учасника та відхилити пропозицію ТОВ "ЦЕНТР ТЕХНІЧНОЇ БЕЗПЕКИ", як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.10.2021 14:27
Вирішення:
Відповідно до частини дев'ятої статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Залишено без розгляду
Неправомірні вимоги ДКТ
Номер:
3c95aed87b1b459393551fb3d326278a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-24-009431-b.b6
Назва:
Неправомірні вимоги ДКТ
Скарга:
у Вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Документ Microsoft Word.docx 05.10.2021 13:13
- Скарга.pdf 05.10.2021 17:19
- Скарга.docx 05.10.2021 17:19
- рішення від 07.10.2021 №22813.pdf 08.10.2021 16:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.10.2021 16:03
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.10.2021 16:56
Вимога
Відхилено
дискримінаційна вимога
Номер:
7b7e61e8db0746a59213cb07cc8d6123
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-24-009431-b.b5
Назва:
дискримінаційна вимога
Вимога:
На підставі яких нормативно-правових актів здісненна ваша методиками щодо формування ціни в залежно від системи оподаткування???? Також, ПОВТОРНО зазначаємо, що одним з головних принципів є ЕКОНОМІЯ КОШТІВ та НЕДИСКРИМІНАЦІЙНІСТЬ УЧАСТНИКІВ!!! Повторно вимагаємо внести зміни в розрахунок ціни!!! У разі відмови будемо змушені звернутися до АМКУ!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.10.2021 09:39
Вирішення:
Якщо замовник є платником ПДВ, то він зможе включити суму податку в податковий кредит і таким чином компенсувати різницю в пропозиціях між постачальниками платниками і неплатниками ПДВ.
Для запобігання дискримінації, Замовники повинні розглядати повну вартість пропозиції учасників, незалежно від того який вид податків, мит, акциз туди включений, а потім порівнювати їх між собою. Іншими словами, пропозиції повинні порівнюватися на єдиних умовах з урахуванням всіх складових елементів, що формують ціну.
Рекомендовано замовникам використовувати методику оцінки таким чином, щоб вважати найбільш економічно вигідною ту пропозицію, у якої мінімальна ціна була запропонована з урахуванням всіх податків, і ПДВ в тому числі.
У зв’язку з чим, в тендерній документації точно прописано методику оцінки пропозицій, в тому числі і пункту, що стосується ставки ПДВ.
Застосування різних підходів для оцінки пропозицій учасників, які є або не є платниками ПДВ, вважається дискримінаційними.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Стосовно ПДВ
Номер:
09da1408b43c474fa2a565e21c526e59
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-24-009431-b.b4
Назва:
Стосовно ПДВ
Вимога:
Замовнику, ми як потенційний учасник, приєднуємось до вимоги стосовно розрахунку ціни неплатниками ПДВ та повідомляємо, що встановленням даної вимоги, Ви дискримінуєте учасників-неплатників ПДВ, надаючи переваги платникам ПДВ і створюючи перешкоди для участі неплатникам, адже для останніх, згідно даної вимоги, очікувана вартість становить - 916 666,667 грн без ПДВ. З урахуванням даної очікуваної вартості, технічного завдання та зменшення ціни за результатами аукціону, для учасників-неплатників ПДВ стає економічно недоцільним приймати участь у Вашій закупівлі. Тому, вимагаємо не обмежувати коло потенційних учасників побудними вимогами.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.09.2021 15:03
Вирішення:
ДП «НАІС» є платником ПДВ, тому він зможе включити суму податку в податковий кредит і таким чином компенсувати різницю в пропозиціях між постачальниками платниками і неплатниками ПДВ. ДП «НАІС» використовує методику оцінки таким чином, щоб вважати найбільш економічно вигідною ту пропозицію, ціна якої є найменшою з урахуванням відшкодування ПДВ.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо розрахунку ціни для компаній які є платниками ПДВ та не платниками ПДВ
Номер:
67d07b29151e48c7a2e704981fd5990d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-24-009431-b.b3
Назва:
Щодо розрахунку ціни для компаній які є платниками ПДВ та не платниками ПДВ
Вимога:
У п. 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначається "Якщо учасник не є платником податку на додану вартість (ПДВ) та зважаючи на те, що замовник є платником ПДВ і відповідно до податкового законодавства має право зменшувати податкове зобов’язання на суму податкового кредиту (згідно з розділом V Податкового кодексу України), такий учасник повинен привести свою цінову пропозицію до рівних умов з іншими учасниками електронного аукціону - платниками ПДВ. З цією метою цінова пропозиція учасника - не платника ПДВ розраховується за формулою: Цпроп = Цбаз × 1,2 де: Цпроп – ціна пропозиції, яка подається для участі в аукціоні; Цбаз – ціна пропозиції, за якою учасник пропонує укласти договір. Відповідно, у разі визначення учасника - неплатника ПДВ переможцем, ціна договору розраховується за формулою: Цдоговору = Цбаз = Цпроп / 1,2". Відповідно до законодавства України та податкового кодексу, кожем має право визначати систему оподаткування, яка встановлена законодавством. Також, вижевказана вимога є дискримінаціною, оскільки ставить піприємство, яке не є платником ПДВ у завідомо програшну ситуацію з точки зору вартості закупівлі. Окрім того, відповідно до п. 1, 2 Стаття 5 ЗУ "Про публічні закупівлі". Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Враховуючи вищевикладене вимагаємо прибрати дану вимогу з Тендерної документації, у іншому випадку будемо змушені звернутися до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.09.2021 14:27
Вирішення:
ДП «НАІС» є платником ПДВ, тому він зможе включити суму податку в податковий кредит і таким чином компенсувати різницю в пропозиціях між постачальниками платниками і неплатниками ПДВ. ДП «НАІС» використовує методику оцінки таким чином, щоб вважати найбільш економічно вигідною ту пропозицію, ціна якої є найменшою з урахуванням відшкодування ПДВ.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Ліцензія навчального закладу
Номер:
1ea59bc82e6e4824a5fc6506170ed332
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-24-009431-b.b2
Назва:
Ліцензія навчального закладу
Вимога:
Замовнику, в документації встановлено вимогу надати документи про присвоєння (підвищення) кваліфікації від усіх охоронників (охоронців) зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації не нижче 3 розряду з наданням копії ліцензії навчального закладу, в якому проходили навчання працівники учасника;
Поясніть, а навіщо Вам копія ліцензії такого навчального закладу, якщо дана інформація є відкритою та її можна знайти у вільному доступі, наприклад, за посиланням https://registry.edbo.gov.ua/. Відповідно до ч.4 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі", тендерна документація не повинна містити вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Вимагаємо виключити дану вимогу, як таку, що не відповідає вимогам чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.09.2021 13:35
Вирішення:
Будуть внесені зміни
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Стосовно внесених змін в документацію
Номер:
26656b8014e3427491dc7862f03c7646
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-24-009431-b.b1
Назва:
Стосовно внесених змін в документацію
Вимога:
Замовнику, вимога про забезпечення посилення охорони шляхом виставлення двох охоронників на об’єкті Замовника розташованого в місті Києві (цілодобово, згідно письмової заявки замовника, яка подається за 1 (один) робочий день до бажаної дати такого посилення) не дозволяє визначити учасникам пропоновану ціну, адже у разі збільшення обсягів закупівлі, зменшується ціна за одиницю послуги. При цьому, документацією не визначено, що два додаткових цілодобових пости будуть окремо оплачуватись Замовником, тому робимо висновок, що ці послуги включені у загальну вартість. Така невизначеність у кількості людино/годин охорони Ваших об'єктів ставить учасників у нерівне становище та робить неможливим розрахунок мінімальної вартості надання послуг, адже Вами не було вказано максимальної кількості таких письмових заявок Замовника, максимальних термінів такого посилення або максимальної кількості людино/годин охорони такого посилення за час надання послуг за даною закупівлею. Тому, вимагаємо виключити дану вимогу або вказати конкретні максимальні обсяги залучення такого посилення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.09.2021 12:36
Вирішення:
У відповідності до розділу 2 п.п. 2.2.3 Забезпечити посилення охорони шляхом виставлення двох охоронників на об’єкті Замовника розташованого в місті Києві (цілодобово, згідно письмової заявки замовника, яка подається за 1 (один) робочий день до бажаної дати такого посилення).
Виставлення посилення охорони забезпечується тільки підчас виникнення не стандартних ситуацій, які вимагають невідкладних дій для забезпечення належної охорони об’єкта.
Статус вимоги:
Відхилено