-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Інтерактивна пісочниця
Завершена
99 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 495.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 495.00 UAH
Період оскарження:
30.08.2017 12:16 - 04.09.2017 12:21
Вимога
Залишено без розгляду
Необгрунтований вібір переможця
Номер:
131dd64fe48e410facc1bb5ed113e1b2
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-30-000354-b.a2
Назва:
Необгрунтований вібір переможця
Вимога:
Згідно Протоколу № 173 від 12.09.2017 р. засідання тендерного комітету (дата публікації: 12.09.2017), Замовник помилково визнав переможцем тендеру ФОП Васильєв Денис Анатолійович (далі – Учасник).
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаю, що вона НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам до наведеним Замовником в Інструкції для учасників допорогової електронної закупівлі, зокрема таким:
1. Відповідно до Додатку №2 до Інструкції Замовника: “Зазначений в Таблиці №1 висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на ІНТЕРАКТИВНУ ПІСОЧНИЦЮ подається в складі тендерної пропозиції”. Учасник надав лише висновок санітарно-епідеміологічної експертизи за № 602-123-20-1/ 3379 від 21.02.2017 р. на об’єкт експертизи: Іграшки дитячі, іграшкові набори, комплекти, інструменти, пристрої музичні іграшкові (дерев'янi, акриловi, текстильнi, пластмасові, металеві та з інших матеріалів). Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на ІНТЕРАКТИВНУ ПІСОЧНИЦЮ у. пропозиції Учасника ВІДСУТНІЙ;
2. Відповідно до пункту 9 Інструкції Замовника учасники повинні надати: “Документи тендерної пропозиції, що вимагаються цією Інструкцією, скануються, підписуються та подаються Учасником відповідно до пунктів Інструкції (НА КОЖЕН ПУНКТ – ОДИН ФАЙЛ)”. Дана вимога Учасником НЕ ВИКОНАНА.
Згідно статті 9 Порядку здійснення допорогових закупівель Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника.
Відповідно до статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовник під час здійснення допорогових закупівель, повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, визначених у статті 3 Закону. Дії Замовника щодо визнання переможцем тендеру учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника, прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Крім того, обрання переможцем тендеру Учасника, цінова пропозиція якого на 10 100 грн. дорожча за пропозицію іншого учасника може свідчити про вчинення корупційного правопорушення у сфері державних закупівель.
Виходячи з вищевикладеного, ВИМАГАЮ:
1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Васильєв Денис Анатолійович, зазначене у Протоколі № 173 від 12.09.2017 р. засідання тендерного комітету та у подальшому діяти виключно у рамках діючого законодавства.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у строки, встановлені Порядком про здійснення допорогових закупівель.
У випадку подальшого ігнорування Замовником чинного законодавства України, я змушений буду звернутись до відповідних контролюючих органів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.09.2017 08:19
Вирішення:
Тендерна документація Учасника ФОП Васильєва Дениса Анатолійовича складена з урахуванням вимог Інструкції та повністю відповідає умовам закупівлі. Завантаження декілька документів в один файл не є підставою для відхилення пропозиції Учасника,
може розглядатися як несуттєва помилка, що пов’язана з оформленням пропозиції та не впливає на зміст пропозиції
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Необгрунтована дискваліфікація учасника
Номер:
a586890d59cc494984747115cff391f6
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-30-000354-b.c1
Назва:
Необгрунтована дискваліфікація учасника
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником - Комунальний заклад "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат "Джерело" Запорізької обласної ради було проведено закупівлю (ID: UA-2017-08-30-000354-b) за предметом: Інтерактивна пісочниця (ДК 021:2015 (СРV) - 37520000-9 іграшки).
Згідно Протоколу № 171 від 11.09.2017 р. засідання тендерного комітету (дата публікації: 11.09.2017), Замовник помилково визначив, що пропозиція ФОП Нестереня А.Є. (далі – Учасник) не відповідає вимогам Замовника, зокрема:
1. Учасник в складі тендерної пропозиції надав скановану копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду, замість оригіналу;
2. Учасник в складі тендерної пропозиції надав скановану копію паспорту, замість оригіналу;
3. Учасник в складі тендерної пропозиції надав Таблицю №1, в якій на підтвердження відповідності критеріям безпеки зазначив Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на набір іграшок № 05.03.02-03/54957 від 11.12.2015 р. При цьому Учасником надана лише перша сторінка висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на набір іграшок № 05.03.02-03/54957 від 11.12.2015 р. В вимогах Інструкції було зазначено, що висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товари повинні бути чинними як мінімум до 30.09.2017 року, але інформація щодо чинності наданого документу відсутня.
Прошу прийняти до уваги наступні зауваження щодо Протоколу № 171 від 11.09.2017 р. засідання тендерного комітету:
1. Оскільки відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 року, подання учасником документів тендерної пропозиції передбачено лише шляхом подання документів у електронному вигляді, це унеможливлює надання оригіналів документів. Можливе
надання лише сканованих копій документів. Надані копії були завірені відповідно до вимог Інструкції Замовника. Крім того, надання копій документів НЕ МОЖЕ РОЗГЛЯДАТИСЬ ЯК СУТТЄВІ ПОМИЛКИ, оскільки вони є такими, що пов’язані з оформленням пропозиції та жодним чином не впливають на зміст пропозиції.
2. Скановані копії оригіналів довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та паспорту додаються.
3. Твердження Замовника відносно надання лише першої сторінки Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на набір іграшок № 05.03.02-03/54957 від 11.12.2015 р. та відсутності інформації щодо чинності наданого документу, НЕ ВІДПОВІДАЄ ДІЙСНОСТІ. На другій сторінці Висновку № 05.03.02-03/54957 від 11.12.2015 р. чітко зазначено: “ВИСНОВОК ДІЙСНИЙ ДО 30.12.2017 р.”.
Відповідно до статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовник під час здійснення допорогових закупівель, повинен дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, визначених у статті 3 Закону. Дії Замовника щодо дискваліфікації тендерної пропозиції Учасника, пропозиція якого відповідає вимогам тендерної документації, прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного, ВИМАГАЮ:
1. Скасувати рішення щодо дискваліфікації Учасника ФОП Нестереня А.Є., зазначене у Протоколі № 171 від 11.09.2017 р. засідання тендерного комітету та у подальшому діяти виключно у рамках діючого законодавства.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у строки, встановлені Порядком про здійснення допорогових закупівель.
У випадку подальшого ігнорування Замовником чинного законодавства України, я змушений буду звернутись до відповідних контролюючих органів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Паспорт.pdf 13.09.2017 13:19
- Ідентифікаційний код ІПН.pdf 13.09.2017 13:19
Дата подачі:
13.09.2017 13:19
Вирішення:
На Ваші зауваження відповідаємо наступне:
1. Подання учасником пропозиції здійснюється шляхом заповнення екранної форми в Системі, доступ до якої здійснюється через Авторизовані електронні майданчики, і завантаження в Систему електронних документів та документів у електронному вигляді, відповідно до вимог п. 15 цієї Інструкції (п. 6.7. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016.) Тобто завантаження здійснюється шляхом сканування оригіналів або копій документів. В Інструкції для учасників вимагалось подання саме оригіналу довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та оригіналу паспорту. Надані Вами копії не були завірені належним чином відповідно до Інструкції Замовника, де зазначено, що «Завірені належним чином копії документів – це копії документів, кожна сторінка яких завірена наступним чином: «Згідно з оригіналом, власноручний підпис та прізвище, ініціали уповноваженої особи Учасника, дата завіряння»
2. Друга сторінка Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на набір іграшок № 05.03.02-03/54957 від 11.12.2015 р. відсутня. Документ, на який Ви посилаєтесь, належить до іншого Висновку, де об’єктом експертизи є «Іграшки з деревини згідно з додатком до Висновку». В додатку до Висновку, який Ви додаєте, чітко зазначено, що він є Додатком до Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 05.03.02-03/130062 від 27.12.2012 року.
Статус вимоги:
Не задоволено