• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Меблі для неврологічного відділення КНП Шумської міської ради «Шумська міська лікарня» - ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому

Кількість, обсяг поставки та найменування товарів зазначено у Додатку №2 до тендерної документації. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Місцезнаходження Замовника: 47100, Тернопільська обл., місто Шумськ, вул. Енергетична, будинок 1. Категорія Замовника: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади.

Завершена

109 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 545.00 UAH
Період оскарження: 24.09.2021 11:30 - 07.10.2021 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Перегляд рішення

Номер: 99b7fdd3b4084ae79dca24dc95eb0ebf
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-24-004172-b.a2
Назва: Перегляд рішення
Вимога:
До уваги Замовника, просимо навести обгрунтування щодо визнання переможцем ФОП "МИРОНЮК СВІТЛАНА ГРИГОРІВНА", оскільки: 1. Згідно додатку 1 до тендерної документації, Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. ФОП "МИРОНЮК СВІТЛАНА ГРИГОРІВНА" у складі своєї пропозиції не надав підтвердження відсутності підстав передбаченого пунктом 6 ст 17, та частини першої ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» 2. Згідно додатку 2 до тендерної документації Документи, підтверджуючі якість запропонованого товару ТУ, ДСТУ, а саме: скановані копії з оригіналів сертифіката відповідності або висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар. Учасником ФОП "МИРОНЮК СВІТЛАНА ГРИГОРІВНА" у складі тендерної пропозиції не надано таких документів. Вимагаємо: 1. скасувати рішення(Протокольне рішення № 327) про визнання переможцем Учасника ФОП "МИРОНЮК СВІТЛАНА ГРИГОРІВНА" 2. Скасувати повідомлення про намір укласти договір з ФОП "МИРОНЮК СВІТЛАНА ГРИГОРІВНА" 3. Перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції. Повідомляємо, оскільки тип процедури у даній закупівлі - Відкриті торги, ФОП "ПЕТЕРЧУК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" буде вимушений звернутись до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель(у разі невиконання Вимог)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Недійсна
Дата скасування: 27.10.2021 13:22
Вимога
Є відповідь

Стосовно неправомірного відхилення учасника

Номер: c0cc2abad89d4ff79d6c82ac89653a6f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-24-004172-b.c1
Назва: Стосовно неправомірного відхилення учасника
Вимога:
Учасника було незаконно відхилено з таких підстав «Учасник Даньо Іван Іванович надав документ «зг. з умовами договору.pdf», в якому зазначив згоду з умовами проекту договору, про те не зазначив згоди з дотриманням умов своєї тендерної пропозиції протягом строку встановленого в п.4 Розділу ІІІ до тендерної документації.». Хоча самим замовником у тендерній документації Додаток №1 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА в п.5 зазначено, що «Учасник, який подав тендерну пропозицію вважається таким, що згодний з проєктом договору, викладеним в Додатку №3 до цієї тендерної документації та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації (надати гарантійний лист-згоду з умовами договору)». Тобто, подання ФОП Даньо І. І. своєї тендерної пропозиції є безумовним підтвердженням того, що учасник буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації. Окремого документа стосовно дотримання умов своєї тендерної пропозиції протягом строку встановленого в п. 4 Розділу 3 до цієї тендерної документації не вимагалося. Окрім того, було надано згоду з проектом договору, що і було передбачено замовником у вищезазначеному пункті. ФОП Даньо І. І. було надано аналогічний договір,виконаний у повному обсязі з усіма додатками та специфікаціями до договору, а також копії документу, що підтверджує факт виконання договору Учасником(із зазначенням найменування предмету договору, номеру та дати укладання договору, обсягу договору, терміну дії договору, назви контрагента), а також позитивний відгук від контрагента за договором, що є підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, тобто ФОП Даньо І. І. відповідає кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовником було порушено ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» , адже відповідно до п.16 ст.29 вищезазначеного ЗУ. Ст.. 29 п. 16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Замовник не надав такої можливості ФОП Даньо І. І.(не було надано 24 години), що є порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами) в редакції від 20.10.2021, підстава - 1756-IX (далі – Закону), у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. На підставі вище зазначеної норми Закону та у відповідь на Вашу вимогу Замовник повідомляє наступне. 1. Згідно Розділу І «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерної документації, Учасник повинен мати досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасник в складі своєї тендерної пропозиції, окрім копії виконаного аналогічного договору та відгуку від контрагента за договором, повинен був надати довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів), з зазначенням найменування предмету договору, номеру та дати укладання договору, обсягу договору, терміну дії договору, назви контрагента за договором (далі – Довідку). Учасник ФОП Даньо Іван Іванович (далі – Учасник) підтвердив наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) відповідно до статті 16 Закону, проте не надав вище зазначеної Довідки у складі своєї тендерної пропозиції, що є підставою для відхилення даного Учасника відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Відповідно до абзацу 2 статті 29 Закону Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Так як Довідка, яку Замовник вимагав надати в складі пропозиції, не відноситься до жодного з пунктів абзацу 2 статті 29 Закону, у Замовника не було підстав для розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, оскільки Довідка є вимогою, яку Замовник вважав за необхідне включити до тендерної документації, а не інформацією згідно пункиів 1 та 2 абзацу 2 статті 29 Закону. 2. Згідно п.5 Розділу ІІІ Додатку №1 до тендерної документації Учасник, який подав тендерну пропозицію вважається таким, що згодний з проєктом договору, викладеним в Додатку №3 до цієї тендерної документації та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку встановленого в п. 4 Розділу ІІІ до цієї тендерної документації (надати гарантійний лист-згоду з умовами договору). Учасник ФОП Даньо Іван Іванович надав документ «зг. з умовами договору.pdf», в якому зазначив згоду з умовами проекту договору, про те не зазначив згоди з дотриманням умов своєї тендерної пропозиції протягом строку встановленого в п.4 Розділу ІІІ до тендерної документації. В розумінні Замовника гарантійний лист повинен був містити і згоду з проєктом договору, і згоду щодо дотримання умов своєї тендерної пропозиції протягом строку встановленого в п. 4 Розділу ІІІ до цієї тендерної документації, а саме 120 (ста двадцяти) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Кожен Учасник під час підготовки та подання тендерної пропозиції мав можливість задати Замовнику питання через електронну систему закупівель до закінчення періоду подачі пропозицій стосовно підготовки тих чи інших документів. Ніяких питань не надходило. Зазначаємо, що окрім вище вказаних причин відхилення, які були вказані в Протокольному рішенні уповноваженої особи №317 від 20 жовтня 2021 року, Замовником було виявлено ще ряд невідповідностей. Відповідно до п.1.2. «Вимоги щодо поставки та якості товару» Додатку №2 до тендерної документації, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують якісні характеристики предмету закупівлі: 1. Скановану копію з оригіналу сертифіката відповідності плит деревинно-стружкових (ДСП) класу емісії формальдегіду 1 класу (Е1). 2. Копію висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи або сертифікатів якості на плівку (кромку) ПВХ та фурнітуру, яка буде використовуватись для монтажу. 3. Документи, підтверджуючі якість запропонованого товару ТУ, ДСТУ, а саме: скановані копії з оригіналів сертифіката відповідності або висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар (ЛДСП). Учасником не було надано сертифіката відповідності плит деревинно-стружкових (ДСП) класу емісії формальдегіду 1 класу (Е1), що є суттєвим для нас як для лікарні, адже меблі повинні бути безпечними за рівнем емісії формальдегіду та не мати шкідливого впливу матеріалу на організм. Також слід зазначити, що Учасник надав копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар (ДСП), проте Замовник вимагав надати скановану копію з оригіналів сертифіката відповідності або висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар (ЛДСП). ДСП та ЛДСП поняття схожі за змістом, та різні по методиці виготовлення. ЛДСП - це покритий поверх спеціальним покриттям ДСП з імітацією порід дерева, каменю або всіляких фантазійних і графічних декорів. Крім того, це покриття запобігає пошкодження деревини від зовнішніх чинників - вологи, надлишкових температур, розчинників. Виготовлення ДСП листів відбувається шляхом пресування деревних стружок скріпленими між собою смолами формальдегідів. Ця суміш під впливом гарячих температур і тиску дозволяє отримати деревно-стружкових плит. Для отримання ЛДСП додатково ще покривають спеціальною плівкою, яка в процесі виготовлення розплавляється і забезпечує надійне зчеплення покриття з плитою і створює зовнішній захисний шар-мембрану. Зазначаємо, що згідно Тендерної документації «еквівалент» у разі наявності посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробник розглядається тільки стосовно технічної частини, а не якісної. Окрім цього, Учасник подав тендерну пропозицію, зміст якої не відповідає поданим Учасником документів, а саме: в тендерній пропозиції Учасника в деяких найменуваннях запропонованого Товару вказано ЛДСП, ПВХ MAG: - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на плівку ПВХ, поданий Учасником (назва документа згідно Тендерної пропозиції Учасника «висновок сан-епід.екс. на кромку с1..jpg» та «висновок сан.-епід.екс. на кромку ст.2.jpg») містить іншого виробника, а саме Китай фірма «Huali H.K. CO. LTD», а не MAAG, як зазначено в пропозиції Учасника; - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на плити, поданий Учасником (назва документа згідно Тендерної пропозиції Учасника «висновок сан.-епід.експертизи ст.1.jpg» та «висновок сан.-епід.ек. ст.2.jpg») містить інформацію щодо плит ДСП, а не ЛДСП, як прописано в тендерній пропозиції Учасника. Враховуючи вище викладене, Замовник змушений відхилити Вашу тендерну пропозицію, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, що до закупівлі Меблі для неврологічного відділення КНП Шумської міської ради «Шумська міська лікарня» - ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому.
Статус вимоги: Відхилено