-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт спортивного майданчика на території Великоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Гагаріна, 11а в с. Велика Олександрівка Бориспільського району Київської області
Завершена
1 423 912.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 200.00 UAH
Період оскарження:
23.09.2021 15:14 - 29.09.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога на рішення Замовника
Номер:
7722d2a29e7943e6b0f598cbefc1e817
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-23-004604-c.b1
Назва:
Вимога на рішення Замовника
Вимога:
ТОВ «ІНВЕСТКОМ-М»
Код ЄДРПОУ 32590106,
р/р № UA853808050000000026004191526 в АТ “РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ” у
м. Києві, МФО 380805
Юридична адреса та фактична адреса: 02160, м. Київ, вул. Каунаська,13
Інд.под.номер: 325901026512
Вих. №12 від 13 жовтня 2021р.
Тендерному комітету
Управління капітального будівництва, житлово-комунального
господарства та регіонального розвитку Пристоличної сільської ради
Вимога на рішення Замовника
ТОВ «ІНВЕСТКОМ-М» отримали перемогу в закупівлі: UA-2021-09-23-004604-c «Капітальний ремонт спортивного майданчика на території Великоолександрівської ЗОШ І-ІІІ ступенів по вул. Гагаріна, 11а в с. Велика Олександрівка Бориспільського району Київської області з найбільш економічно-вигідною ціною для Замовника. Однак, Замовник виявив формальні та упереджені «недоліки» та відхилив нашу пропозицію відповідно до Протоколу № 3 від 12 жовтня 2021 року.
Вважаємо, що Замовник не виконав та порушив норми Закону України «Про публічні закупівлі», не надавши 24 години на виправлення наших незначних, несуттєвих та формальних (якщо їх такими можна взагалі вважати) помилок, а саме:
1) згідно пункту 1 протоколу №3 щодо посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір:
Звертаємо увагу тендерного комітету, що у Довідці про наявність досвіду у виконанні аналогічного договору вих. №1 від 27.09.2021 міститься Відгук ДЮСШ «АТЛЕТ» № 67 від 27.09.2021 року, в якому зазначене посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір.
Тому, нам не зрозуміло, чому тендерний комітет так довго та прискіпливо, розглядаючи нашу документацію, не помітив вищезазначене посилання.
Враховуючи викладене, вважаємо, що аргументація відхилення пропозиції ТОВ «ІНВЕСТКОМ-М» по даному питанню є безпідставною та необгрунтованою та підлягає скасуванню.
2) згідно пункту 2 протоколу №3 щодо службових осіб учасника:
ТОВ «ІНВЕСТКОМ-М» у складі своєї пропозиції було надано Довідку № 87 від 29.09.2021 про уповноважену особу, де зазначено, що єдиною уповноваженою особою на підписання документів пропозиції учасника, а також в подальшому Договору, являється Директор підприємства – Сідоров М.Ю.
Тому, вражає абсурдність даного пункту який слугував підставою для «неупередженого» тендерного комітету для скасування найбільш економічно вигідної пропозиції для Замовника.
В зв’язку з вищенаведеним, вважаємо дану підставу скасування нашої пропозиції безпідставною та абсурдною.
3) згідно пункту 3 протоколу №3 щодо інформації про відсутність негативного досвіду про співпрацю:
В тендерній документації в Розділі VI зазначено, що потрібно надати Лист від Замовника про відсутність негативного досвіду про співпрацю за останні 3 роки або якщо таких відносин не було – Лист в довільній формі про відсутність взаємовідносин.
В тендерній пропозиції ТОВ «ІНВЕСТКОМ-М» міститься Довідка №55 від 29.09.2021 про взаємовідносини із Замовником, де зазначено про відсутність будь-яких взаємовідносин Учасника із Замовником, тому знову ж таки не зрозуміло, який потрібно надавати Лист від Замовника про відсутність негативного досвіду про співпрацю за останні 3 роки, якщо будь-якого досвіду про співпрацю із Замовником до цього не було взагалі.
Тому, дану причину відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНВЕСТКОМ-М» вважаємо ще абсурднішою попередньої, адже тендерний комітет суперечить своїй же ж тендерній документації або не вірно розуміє зміст вимоги даного пункту тендерної документації.
4) згідно пункту 4 протоколу №3 щодо ознайомлення із оголошенням про закупівлю:
ТОВ «ІНВЕСТКОМ» у складі своєї пропозиції було надано Довідку № 38 від 29.09.2021 щодо згоди на виконання робіт згідно переліку та обсягів робіт згідно Додатку № 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
ТОВ ІНВЕСТКОМ-М» було надано Лист – погодження з проектом договору № 88 від 29.09.2021, а також накладено ЕЦП на всю нашу тендерну пропозицію.
Тому, дану причину відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНВЕСТКОМ-М» вважаємо безпідставною та малозначущою.
5) щодо невідповідності Кошторисної документації ТОВ «КИЇВБУДІНЖИНІРИНГ» умовам тендерної документації:
Розділ 2 «Огорожа навколо майданчиків» Кошторису ТОВ «КИЇВБУДІНЖИНІРИНГ» повністю не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
- не правильно вказані обсяги робіт;
- не правильно вказані види робіт, а також певні види робіт відсутні взагалі (улаштування основи під фундаменти щебеневої, улаштування бетонної підготовки, установлення стальних конструкцій та багато іншого);
- невірно вказаний розмір та кількість панельної огорожі.
Також, наявні багато інших зауважень на які тендерний комітет мав би звернути увагу, адже це стосується безпосереднього виконання робіт та здачі об’єкту відповідно до технічного завдання.
Однак, Тендерний комітет «закривши очі» на явні невідповідності та помилки кошторисної документації ТОВ «КИЇВБУДІНЖИНІРИНГ» умовам тендерної документації визнає їх переможцем (в той самий день коли скасовує нашу пропозицію) всупереч чинного законодавства та всупереч здорової конкуренції, що вказує на явну заінтересованість тендерного комітету в перемозі ТОВ «КИЇВБУДІНЖИНІРИНГ».
Відповідно до протоколу № 3 від 12 жовтня 2021 року виявлені недоліки (якщо їх взагалі можна їх так назвати) до тендерної пропозиції ТОВ «ІНВЕСТКОМ-М» являються несуттєвими, а також вбачається з боку Замовника явне упереджене ставлення до нашого підприємства.
У випадку, якщо протокол № 3 від 12 жовтня 2021 року не буде скасовано, ми будемо вимушені звернутися до АМКУ, Національної Поліції України, а також НАБУ, та будемо покладатися виключно на їх рішення щодо правової позиції нас як учасників, адже в діях тендерного комітету, на наш погляд, вбачаються явні ознаки корупційного правопорушення.
Однак, Замовник має задуматися над тим, що закупівлі проводяться для того, щоб в першу чергу була здорова конкуренція, в другу максимальна економія бюджету, третє- завершення будівництва, і четверте його функціонування за призначенням.
З повагою,
Директор ТОВ «ІНВЕСТКОМ-М» Сідоров М.Ю.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога на рішення Замовника.pdf 13.10.2021 15:47
Дата подачі:
13.10.2021 15:47
Вирішення:
Управління капітального будівництва, житлово-комунального господарства та регіонального розвитку Пристоличної сільської ради (далі - Замовник) здійснює закупівлю робіт — «Капітальний ремонт спортивного майданчика на території Великоолександрівської ЗОШ І-III ступенів по вул. Гагаріна, 11a в с. Велика Олександрівка Бориспільського району Київської області» відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами у новій редакції від 19.04.2020, підстава 114-IX) (далі — Закон) за спрощеною закупівлею. Відповідно до частини 3 статті 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Розглянувши вимогу ТОВ «IHBECTKOM-M», яка подана 13.10.2021 року, замовник вважає, що вимога не підлягає задоволенню з нижченаведених підстав.
1. Відповідно до п. 6. Додатку 2 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним вимогам» оголошення про проведення спрощеної закупівлі з вимогами до предмета закупівлі Замовника, вимагалося надати — «Довідку про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), складена учасником за наступною формою:
N.°
з/п Замовник (контрагент), місцезнаходження
ПІБ керівника
№ телефону, код ЄДРПОУ № договору, дата договору, предмет
договору, найменування об’єкта робіт Ціна договору грн. Рік укладання договору Відсутність/наявність претензій замовника (контрагент)
2 3 4
Примітки до п. 6:
- під виразом виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), слід розуміти виконання робіт з будівництва та/або реконструкції, та/або реставрації, та/або капітального ремонту, спортивного майданчика, або робіт близьких за характером до робіт, що закуповуються замовником та які зазначені в Додатку 3 до Оголошення, укладені із замовниками (контрагентами) за результатами електронних торгів та/або інформація про які знаходиться в публічному доступі. Учасник повинен здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний (аналогічні) договір (договори).»
Вивчивши пропозицію учасника ТОВ «IHBECTKOM-M», у складі своєї пропозиції завантажено файл «Довідка_про виконання аналогічного дoгoвopy.pdf» (Вих. №1 від 27.09.2021) в якому міститься довідка про наявність досвіду у виконанні аналогічного договору, та в якому відсутня інформація, що стосується посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір.
2. Відповідно до п. 1. «Інша інформація зазначена Замовником» Розділу VI «Інша інформація» оголошення про проведення спрощеної закупівлі з вимогами до предмета закупівлі Замовника, вимагалося надати — «інформацію (довідка, складена учасником в довільні формі) про службових (посадових) осіб учасника, яких уповноважено учасником представляти його інтереси niд час проведення закупівлі (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців)».
Вивчивши пропозицію учасника ТОВ «IHBECTKOM-M», дана довідка відсутня.
3. Відповідно до пункту 1 «Інша інформація зазначена Замовником» розділу VI
«Інша інформація» оголошення про проведення спрощеної закупівлі з вимогами до предмета закупівлі Замовника, вимагалося додатково надати — лucm про відсутність негативного досвіду про співпрацю з Замовником/Замовниками за останні 3 роки (у разі відсyтнocтi відносин з Замовником надати лист в довільній фopмi, про відсутність взаємовідносин з замовником)».
Учасник ТОВ «IHBECTKOM-M» у cклaді своєї пропозиції завантажено файл
«Довідка про взаємовідносини із замовником.рdf» (вих. № 55 від 29.09.2021 року) в якому йдеться мова про відсутність взаємовідносин із Замовником. Що стосується інформації про відсутності негативного досвіду про співпрацю з Замовником за останні 3 роки, дана інформація відсутня.
4. Відповідно до пункту 1 «Інша інформація назначена Замовником» розділу VI
«Інша інформація» оголошення про проведення спрощеної закупівлі з вимогами до предмета закупівлі Замовника, вимагалося надати — «10. Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та/або викладення вимог Оголошення з боку учасників закупівлі, означатиме, що учасники закупівлі, повністю усвідомлюють зміст цього Оголошення та вимог викладених Замовником при підготовці цієї закупівлі. У зв’язку із чим, учасниками у складі пропозиції надається лист у довільній формі про ознайомлення із Оголошенням та погодженням із викладеними у ньому умовами проведення закупівлі».
Учасник не надав у складі пропозиції лист у довільній формі про те, що ознайомлений із Оголошенням та погодженням із викладеними у ньому умовами проведення закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного пропозиція учасника ТОВ «IHBECTKOM-M» підлягає відхиленню відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону оскільки пропозиція учасника ТОВ «IHBECTKOM-M» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.10.2021 22:37