• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Швелера, кутики, балки

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог, викладених в Додатку 1 цієї Документації. Кількість товару: 13,631 т, 7,5 м. Шановні партнери! ДП МА «Бориспіль» є постійним замовником публічних закупівель. Компанія активно співпрацює із електронною системою закупівель ProZorro. ProZorro разом з Командою Підтримки Реформ (RST) та Офісом розвитку МСП (SME.DO) при Міністерстві розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України запустили у тестовому режимі онлайн-платформу "ФАКТОРИНГ ХАБ". Наразі ДП МА «Бориспіль» є одним з перших учасників "пілотного" проекту у тестуванні "ФАКТОРИНГ ХАБУ" (далі - платформа) з боку замовників публічних закупівель. Бізнес зможе отримати на платформі пропозиції факторингового фінансування від всіх банків-учасників "пілотного” проекту та обрати найкращу. Платформа пропонує бізнесу послугу швидкого і зручного оформлення заявки на отримання факторингу в електронній формі для участі в публічних закупівлях системи PROZORRO. Основна перевага факторингу перед кредитуванням - відсутність вимоги по заставі, заставою виступає ваша дебіторська заборгованість на замовнику (тобто заборгованість ДП МА «Бориспіль»). На етапі “пілотного” проекту платформа працює безкоштовно для всіх учасників системи. Запрошуємо вашу компанію взяти участь скористатися послугою онлайн платформи та оформити заявку на отримання факторингу. Що потрібно: 1. Зареєструватись та ввести номер тендеру Prozorro на https://ufactoring.com/ 2. Залишити заявку. 3. Отримати пропозиції по факторинговому фінансуванню та обрати найкращу. В разі виникнення питань звернутись за телефоном: 0800330808. Будемо вдячні за ваш відгук та коментарі щодо користування послугою онлайн платформи “ФАКТОРИНГ ХАБ”. З повагою, ДП МА «Бориспіль»! Тендерна документація (з можливістю факторингу).

Завершена

625 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 125.00 UAH
Період оскарження: 23.09.2021 14:47 - 08.10.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо внесення змін

Номер: 783932a741494ecab9686002390277bb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-23-002196-a.a1
Назва: Щодо внесення змін
Вимога:
Щодо внесення змін
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1. Щодо розподілу закупівлі на лоти: Інформуємо, що відповідно до п. 5 частини 1 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (далі - Порядку) замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Разом з тим зазначаємо, що відповідно до листа МЕРТ N 3304-06/26774-06 «Щодо здійснення закупівель за окремими частинами предмета закупівлі (лотами)», визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та розділу ІІ Порядку та є правом, а не обов’язком замовника. Під час підготовки закупівлі та попереднього моніторингу ринку потенційних постачальників було встановлено, що на ринку є необмежене коло компаній, які мають можливість здійснити поставку всього переліку швелерів, кутників, балок зазначених в Додатку 1 тендерної документації. Також за результатами моніторингу було встановлено, що закупівля одним лотом не впливає на якість та вартість даної закупівлі. Враховуючи вищезазначене вважаємо, що здійснювати закупівлю «Швелера, кутики, балки» окремими лотами недоцільно. 2. Щодо строку заміни дефектного (неякісного) Товару/виправлення (усунення) дефектів – не більше 40 календарних днів: Замовник встановлюючи вимогу щодо строку заміни дефектного (неякісного) Товару/виправлення (усунення) дефектів керується наказом Генерального директора ДП МА «Бориспіль» від 22.04.2020 №01-07.5-17 «Про затвердження умов при закупівлі товарів, робіт та послуг», в пункті 8 Додатку 1 якого зазначено: «Передбачати строк заміни дефектного (неякісного) товару/виправлення (усунення) дефектів не більше 30-ти календарних днів». 3. Щодо 100% передоплати: Замовник встановлюючи вимогу щодо умов оплати за Товар керується наказом Генерального директора ДП МА «Бориспіль» від 22.04.2020 №01-07.5-17 «Про затвердження умов при закупівлі товарів, робіт та послуг». Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 1 Наказу, визначені наступні умови оплати: «Замовник протягом 30 (тридцяти) календарних днів після фактичної поставки товару та підписання сторонами видаткової накладної на поставлений товар перераховує на поточний рахунок Постачальника 100% ціни фактично поставленого товару».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 12.10.2021 12:03