• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Експрес-тест для визначення антигена до вірусу COVID-19, Bioscience (код НК 024:2019: 50280 Коронавірус (SARS-CoV), антигени IVD, набір, імунохроматографічний, експрес-аналіз (код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 33124131-2)))

Закупівля товарів, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19)

Завершена

217 500.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 087.50 UAH
Період оскарження: 23.09.2021 14:15 - 29.09.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Порушення 4 ст. 5, ч. 5 ст. 14 та ч. 4 ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: adffebab8ab24d6989edd683c729fc53
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-23-007704-b.a1
Назва: Порушення 4 ст. 5, ч. 5 ст. 14 та ч. 4 ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Шановний Замовнику! У Оголошенні до предмета закупівлі Ви вказали конкретного виробника- Bioscience (Tianjin) Diagnostic Technology Co., Ltd.. Це є прямим порушенням ч.4 Ст. 23 Закону "Про публічні закупівлі" від 24.07.2021: "Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Крім того встановленні вимоги є дискримінаційними та такими, що обмежують конкуренцію , а отже порушено п. 4 Ст. 5 та ч. 5 ст. 14 Закону "Про публічні закупівлі" від 24.07.2021: "Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників" та "Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників." Більше того дана умова в Оголошенні до предмета закупівлі збільшує корупційні ризики. Наша компанія має намір взяти участь у даній процедурі закупівлі з товаром іншої марки, що повністю відповідає вимогам замовника та має кращі показники Чутливості та Специфічності (99% та 99,6% відповідно). Просимо внести правки до тендерної документації для запобігання порушення Закону України "Про публічні закупівлі", дискримінації учасників, обмеження конкуренції та для зменшення корупційних ризиків.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний потенційний учасник! Замовник розглянув Вашу вимогу та на підставі абз. третього ч.7 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) повідомляє, що звинувачення з боку скаржника щодо порушення Замовником ч.4 Ст. 23 Закону "Про публічні закупівлі" від 24.07.2021 є безпідставними з наступних причин. Дана закупівля проводиться на підставі абз.4 ч. 3-1Розділу Х Закону, згідно до якої на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому Законом для спрощених закупівель. Відповідно до абз. другого ч.4. ст.14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, що трактується як право замовника а не його обов'язок приймати до розгляду аналоги та/або еквіваленти у пропозиціях учасників. Також, Замовник просить взяти до уваги, що серед переліку товарів, що складають предмет закупівлі вказано товари, які не підпадають під дію частин 5, 6, 7, 8, 9 статті 3 Закону, та є вільно і без обмежень запропоновані у широкому вжитку на товарному ринку України і тому всі бажаючі мають можливість прийняти участь в даній процедурі закупівлі із дотриманням всіх принципів здійснення публічних закупівель згідно ст.5 Закону. З огляду на зазначене вище, можна дійти висновку, що вимоги в Оголошенні до предмета закупівлі, складені у відповідності до вимог Закону та Замовником не порушено законодавство у сфері публічних закупівель. Замовником прийнято рішення відмовити у задоволенні даної вимоги та дану закупівлю залишити без змін.
Статус вимоги: Відхилено