• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги на встановлення системи пожежної сигналізації та системи звукового оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні БУЧАНСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС "СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ - ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ" №4 БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ за адресою: 08292, Київська обл., м.Буча, вул. Енергетиків, 2

Завершена

453 268.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 267.00 UAH
Період оскарження: 23.09.2021 13:03 - 07.10.2021 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга (вимога) щодо дискримінаційних дій Замовника, стосовно вимог до Учасників, які зазначені в тендерній документації

Номер: 3c487fce71d440569b8ff34e90ec7cad
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-23-002934-c.c6
Назва: Скарга (вимога) щодо дискримінаційних дій Замовника, стосовно вимог до Учасників, які зазначені в тендерній документації
Скарга:
До Антимонопольного комітету України за адресою: 03305, м.Київ, вулиця Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Фізична особа підприємець Мельниченко Олександр Володимирович Місце знаходження: 08292, Київська область, м. Буча, вулиця Михайла Гориня, 4В тел. 067-700-97-85 код ЄДРФО 2981105119 е-mail: www.vedainstaling@gmail.com Замовник проведення процедури відкритих торгів БУЧАНСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ - ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ» №4 БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ в особі голови тендерного комітету – Літкевич Алли Миколаївної тел. (050) 335-01-76 e-mail: school4@i.ua Інформація про процедуру закупівлі: тип закупівлі: відкриті торги тендер ІD: UA-2021-09-23-002934-c ID: f68077ef01e548068ae7422272b0d040 План закупівлі: UA-P-2021-09-15-012005-b CКАРГА (ВИМОГА) на неправомірні (дискримінаційні) дії Замовника, стосовно вимог до Учасників, які зазначені в тендерній документації процедури закупівлі Код ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (код ДК 021:2015: 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації) «Послуги на встановлення системи пожежної сигналізації та системи звукового оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні Бучанського НВК «СЗОШ І-ІІІ ст.-ЗОШ І-ІІІ ст.» №4 за адресою: Київська область, м. Буча, вул. Енергетиків, 2» Кінцевий термін оскарження тендерної документації Замовника процедури закупівлі: 07 жовтня 2021 року о 00:00. Очікувана вартість закупівлі процедури відкритих торгів: 453 268, 00 грн з ПДВ. 23 вересня 2021 року Замовником процедури закупівлі «Бучанським навчально-виховним комплексом «Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» №4 Бучанської міської ради Київської області» була оголошена процедура закупівлі (тип закупівлі – відкриті торги) за предметом закупівлі: «Послуги на встановлення системи пожежної сигналізації та системи звукового оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні Бучанського НВК «СЗОШ І-ІІІ ст.-ЗОШ І-ІІІ ст.» №4 за адресою: Київська область, м. Буча, вул. Енергетиків, 2» Відповідно до протоколу №16 від 23.09.2021 року затвердженого рішенням засідання тендерного комітету Бучанського НВК «СЗОШ І-ІІІ ст.-ЗОШ І-ІІІ ст.». Фізична особа підприємець Мельниченко Олександр Володимирович (Cкаржник) ознайомившись та досконало проаналізувавши вимоги до Учасників, які зазначені в тендерній документації Замовника неодноразово звертався до Замовника через систему «Prozorro» з вимогами (скаргами), щодо усунення (внесенні відповідних змін) до тендерної документації, яка порушує статті чинних постанов та законів України та відповідно повністю суперечить вимогам законодавства України, а саме Закону України «Про публічні закупівлі», з наступних об’єктивних причин: 1. В додатку №1 до тендерній документації «Інформація про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям», в таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» наявна вимога, згідно п.1.3. Замовник вимагає від Учасників надати Експертний висновок щодо доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до головного офісного приміщення Учасника, згідно ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд» засвідчений печаткою і підписом сертифікованого експерта. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» {із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1190 від 02.12.2020 року}, розділу «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень» які є предметом закупівлі, в частині Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази, п.16 відсутні вимога до ліцензіатів, щодо обов’язкової наявності в них «Експертного висновку» щодо доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до головного офісного приміщення Учасника. Натомість наявна вимога, що Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність: необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників. Вимога Замовника повністю суперечить чинному законодавству. 2. В додатку №1 до тендерній документації «Інформація про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям», в таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» наявна вимога, згідно п.1.4. Замовник вимагає від Учасників надати Копії документів, що підтверджують наявність власного транспорту, необхідного для надання послуг згідно з умовами закупки або договору/-ів на транспортні послуги, оренди транспорту тощо чинні протягом всього періоду надання послуг. Надати протокол технічного огляду авто. Вимога Замовника «Надати протокол технічного огляду авто» є незаконною та неправомірною, адже згідно статті 23 Контроль технічного стану транспортних засобів Закону України «Про автомобільний транспорт» та частини 2 статті 35 Закону України «Про дорожній рух» цитуємо обов'язковому технічному контролю не підлягають: 1. легкові автомобілі усіх типів, марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них (крім таксі та автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку), мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші прирівняні до них транспортні засоби - незалежно від строку експлуатації; 2. легкові автомобілі, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажні автомобілі незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепи до них - із строком експлуатації до двох років; 3. технічні засоби для агропромислового комплексу, визначені Законом України «Про сис-тему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України». Роботи, а саме «Послуги на встановлення системи пожежної сигналізації та системи звукового оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей», які є предметом закупівлі не вимагають та відповідно не передбачають наявності в Учасників транспортних засобів, які підлягають, згідно законодавства України обов’язковому проходження ними технічного огляду з подальшим отримання протоколу, як того вимагає тендерна документація Замовника. Учасники взагалі не використовують автомобілів для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку. Окрім того в Постанові Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» {із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1190 від 02.12.2020 року}, вимога до ліцензіатів, щодо обов’язковості наявності в них транспортних засобів відсутня взагалі. 3. В додатку №1 до тендерній документації «Інформація про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям», в таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» наявна вимога, згідно п.1.5. Замовник вимагає від Учасників надати: Інформацію (у вигляді довідки, складеної у довільній формі) про наявність пульта цілодобового пожежного спостереження а також завірені належним чином копії документів, які підтверджують наявність права власності учасника на централізований пульт цілодобового пожежного спостереження (моніторингову станцію), копії технічних паспортів (формулярів) на обладнання СПТС. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» {із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1190 від 02.12.2020 року}, розділу «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень», які є предметом закупівлі, в частині Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази, п.16 відсутні будь-які вимоги до ліцензіатів, щодо обов’язкової наявності в них централізованого пульта цілодобового пожежного спостереження (моніторингової станції), копії технічних паспортів (формулярів) на обладнання СПТС, як того вимагає Замовник. Даний вид робіт відноситься до розділу «Вимоги щодо виконання робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту» і не має нічого спільного з виконанням робіт, які є предметом закупівлі. Окрім того згідно специфікації, яка завантажена Замовником в тендерній документації відсутній будь-який пристрій - модуль цифрового GSM-автодозвону, який призначений для передачі сигналу на обладнання системи пульта центрального спостереження (СПТС), іншими словами передача сигналу на обладнання СПТС – технічно-неможливо взагалі. 4. В додатку №1 до тендерній документації «Інформація про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям», в таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» наявна вимога, згідно п.1.10. Замовник вимагає від Учасників надати: Копію договору добровільного страхування цивільної відповідальності Учасника перед третіми особами стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди, заподіяної при виконанні робіт протипожежного призначення, чинний не менше ніж до кінця 2021 року. (Страхова сума за договором повинна становити не менше суми закупівлі). Зазначаємо, що така вимога є дискримінаційною і суперечить чинному законодавству, адже роботи, які передбачені предметом закупівлі не належать до переліку видів обов’язкового страхування, закріпленого статтею 7 Закону України «Про страхування» від 07.03.1996 року. Даний вид страхування є «виключно добровільним» і не може вимагатися Замовником. адже все що не є обов’язковим не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінації учасників. За таких умов, взяти участь в процедурі закупівлі зможуть тільки суб'єкти господарювання, що мають договір страхування відповідальності перед третіми особами учасника дійсним на весь період виконання умов закупівлі та страховою сумою, не менше вартості закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання. Беззаперечно вважаємо що дана вимога порушує п.4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. В додатку №2 до тендерній документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики. Технічне завдання» наявна вимога, згідно п.7. Вимоги до безпеки робіт. п.п. 8 Замовник вимагає від Учасників надати: Завірені Учасником копії витягів з протоколу (посвідчень) про перевірку знань з питань охорони праці, про перевірку знань з питань пожежної безпеки, про перевірку знань з правил надання домедичної допомоги (з обов’язковою відміткою про проходження інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, у тому числі при COVID-19) керівника робіт та кожного з виконавців робіт, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору та інженерів проектувальників. Вимога щодо наявності обов’язкової відмітки в витягах з протоколу та посвідченнях про перевірку знань з питань охорони праці керівника робіт та кожного з виконавців робіт не вимагається жодним розділом Закону України «Про охорону праці» зі змінами та доповненнями № 1667-IX від 15.07.2021 року, Типового положення «Про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», згідно чинного НПАОП 0.00-4.12-05 наказ №15 від 26.01.2005 року та відповідно про перевірку знань з питань пожежної безпеки жодним розділом наказу № 1021 від 05.12.2019 року «Порядок затвердження програм навчання та інструктажів з питань пожежної безпеки, організації та контролю за їх виконанням». 6. В додатку №2 до тендерній документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики. Технічне завдання» наявна вимога, згідно п.7. Вимоги до безпеки робіт. п.п. 11 Замовник від Учасників надати: Кваліфікаційний сертифікат експерта з пожежної і техногенної безпеки: Технічне обстеження (інспектування) будівель і споруд у частині забезпечення дотримання вимог пожежної безпеки, техногенної безпеки об’єктів будівництва. Скан-копія завірена уповноваженою особою та скріплена печаткою експерта, з документальним підтвердженням: надати копію трудової книжки або трудовий договір. Дана вимога є дискримінаційною і такою, що взагалі не відповідає предмету закупівлі «Послуги на встановлення системи пожежної сигналізації та системи звукового оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, адже згідно посадових (функціональних) обов'язків експерт з пожежної і техногенної безпеки виконує наступні види робіт: 1. Розгляд проектної документації на відповідність вимогам законодавства, стандартів, будівельних норм, інших нормативних документів та нормативно-правових актів в частині дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки 2. Розгляд проектної документації щодо влаштування систем протипожежного захисту (СПС, СО, АСПГ, СПДЗ тощо), вогнезахисту металевих та дерев’яних конструкцій, блис-кавкозахисту, автоматизованих систем раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення; 3. Виїзди на об’єкти для проведення обстежень на предмет відповідності вимогам з пожежної та техногенної безпеки, складанням звітів та надання рекомендацій за результатами; 4. Участь у проведенні розрахунків часу евакуації з приміщень та розрахунків часу досягнення небезпечними чинниками пожежі критичних значень для життя людини під час пожежі; 5. Участь у розробці розділів «Інженерно-технічні заходи цивільного захисту» та «Ідентифікація потенційно небезпечного об’єкту»; Відповідно жоден з посадових (функціональних) обов'язків експерта з пожежної і техногенної безпеки не відноситься до робіт, які є предметом процедури закупівлі, а саме роботи по встановленню «монтажу» системи пожежної сигналізації та системи звукового оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей. Вищезазначені вимоги Замовника до Учасників процедури закупівлі, згідно п.п.1-6 Скарги призводять до навмисного обмеження кількості та конкуренцію серед потенційних Учасників та їх дискримінації, «грубо» порушують вимоги чинної Постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 року № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», які є предметом закупівлі», Закон України «Про охорону праці» та вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» п.1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням. п.4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників; та статті 22 п.4 Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників Закону України «Про публічні закупівлі». Частиною 17 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що за результатами розгляду Скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченою цим Законом) та про заходи, що по-винні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати Замовника повністю або частково скасувати своє рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі тi, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі. На підставі викладеного, відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі». На пiдставi викладеного, керуючись положеннями Закону України «Про Публічні закупівлі». ПРОСИМО (НАПОЛЯГАЄМО): 1. Прийняти скаргу (вимогу) до розгляду. 2. Встановити «грубі» порушення, які допущені Замовником в вимогам тендерної документації до Учасників процедури за ідентифікатором закупівлі UA-2021-09-23-002934-c. 3. Зобов’язати Замовника процедури закупівлі внести відповідні зміни до тендерної документації, шляхом видалення даних вимог, які зазначені в пунктах 1-6 Скарги (вимоги), які повністю суперечать чинному законодавству України та Закону України «Про публічні закупівлі». Додатки: - Всі документи за цією скаргою (вимогою) знаходяться у публічному доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2021-09-23-002934-c
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.10.2021 12:39
Автор: ФОП МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ, Мельниченко Олександр Володимирович +380677009785 vedainstalling@gmail.com
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога в тендерній документації Замовника

Номер: 50d6b989ebe14346b4ebabac01ae825b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-23-002934-c.c5
Назва: Дискримінаційна вимога в тендерній документації Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в додатку №2 до тендерної документації п.7. пп.11 наявна вимоги до Учасників надати Кваліфікаційний сертифікат експерта з пожежної і техногенної безпеки: Технічне обстеження (інспектування) будівель і споруд у частині забезпечення дотримання вимог пожежної безпеки, техногенної безпеки об’єктів будівництва. Скан-копія завірена уповноваженою особою та скріплена печаткою експерта, з документальним підтвердженням: надати копію трудової книжки або трудовий договір. Дана вимога є дискримінаційною і такою, що взагалі не відповідає предмету закупівлі "Послуги на встановлення системи пожежної сигналізації та системи звукового оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні БУЧАНСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС "СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ - ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ" №4 БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ за адресою: 08292, Київська обл., м.Буча, вул. Енергетиків, 2" Адже згідно посадових (функціональних) обов'язків експерт з пожежної і техногенної безпеки виконує наступні види робіт: 1. Розгляд проектної документації на відповідність вимогам законодавства, стандартів, будівельних норм, інших нормативних документів та нормативно-правових актів в частині дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки 2. Розгляд проектної документації щодо влаштування систем протипожежного захисту (СПС, СО, АСПГ, СПДЗ тощо), вогнезахисту металевих та дерев’яних конструкцій, блискавкозахисту, автоматизованих систем раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення; 3. Виїзди на об’єкти для проведення обстежень на предмет відповідності вимогам з пожежної та техногенної безпеки, складанням звітів та надання рекомендацій за результатами; 4. Участь у проведенні розрахунків часу евакуації з приміщень та розрахунків часу досягнення небезпечними чинниками пожежі критичних значень для життя людини під час пожежі; 4. Участь у розробці розділів «Інженерно-технічні заходи цивільного захисту» та «Ідентифікація потенційно небезпечного об’єкту»; Жоден з посадових (функціональних) обов'язків експерта з пожежної і техногенної безпеки не відноситься до робіт, які є предметом процедури закупівлі, а саме роботи по встановленню "монтажу" системи пожежної сигналізації та системи звукового оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей. Даною вимогою ви навмисне обмежуєте кількість потенційних Учасників процедури закупівлі та відповідно порушуєте вимоги статті 5 п.1. пп.4 недискримінація учасників та рівне ставлення до них; та статті 22 п.4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників Закону України "Про публічні закупівлі". Наполягаємо на внесення змін до тендерної документації, шляхом видалення даної беззаперечно дискримінаційної вимоги до Учасників процедури закупівлі. В випадку ігнорування нашої вимоги ми змушені будемо звернутися до АМКУ з офіційною скаргою для відсоюванні своїх законних прав та інтерсів та а також прав інших добросовісних Учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник. Гарантійний строк експлуатації об’єкта згідно ст..884 Цивільного кодексу становить 10 років. Ми як замовник бажаємо бути впевнені в цьому і що у разі потреби експерт може виїхати на об’єкт і це підтвердити. Згідно п.3. ст.22 Закону про публічні закупівлі замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Це не є дискримінаційна вимога чи бажання обмежити коло Учасників, оскільки згідно тендерній документації розділ III п.3.1. любий Учасник : « Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців».
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

Невідповідність вимоги в тендерній документації чинному законодавству України

Номер: 0049c13a79ef425097bd1d803f1169c7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-23-002934-c.c4
Назва: Невідповідність вимоги в тендерній документації чинному законодавству України
Вимога:
Шановний Замовник в додатку №2 тендерній документації наявна вимога п.7. Вимоги до безпеки робіт в п.п. 2-7 ви вимагаєте від Учасників процедури надання наступних Документів 2. Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування»; 3. Сертифікат, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі, відповідає ДСТУ ISO 9001:2015 виданим на Учасника 4. Сертифікат, який підтверджує відповіднісьт вимогам ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи сертифікатом виданим на Учасника 5. Сертифікат, який підтверджує відповідальність системи менеджменту Учасника щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016) виданим на Учасника 6. Замовник вчиняє всі можливі дії щодо охорони здоров’я та безпеки праці на об’єктах. В зв’язку з чим просить Учасників у складі тендерної пропозиції надати: 7. Сертифікат «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці» ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) виданий на Учасника. Просимо (наполягаємо) на долучені вимоги до даних всіх сертифікатів ДСТУ ISO, згідно чинного законодавства України, щоб дані сертифікат були видані органом з оцінки відповідності (ООВ), який акредитований Національним Агентством акредитації України» (НААУ). Це є дуже важливим моментом з огляду, що згідно чинного законодавства України законне право видавати дані сертифікати ДСТУ ISO та в подальшому проводити аудит по даним сертифікатам, мають тільки Органи з оцінки відповідності (ООВ), які акредитовані в Україні "Національним Агентством акредитації України» (НААУ). Сертифікати, видані органом з оцінки відповідності (ООВ), які не мають акредитації Національного Агентства акредитації України» (НААУ) є не що іншим, як "підробка документів" Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом долучення вимоги до Учасиків щоб всі вищезазначені сертифікати ДСТУ ISO були видані органом з оцінки відповідності (ООВ), який акредитований Національним Агентством акредитації України» (НААУ). В випадку ігнорування нашої вимоги, яка грунтується на чинному законодавстві України ми змушені будемо звернутися з офіційною скаргою до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник. Нажаль ми не можемо задовольнити Вашу вимогу, щоб дані сертифікат були видані органом з оцінки відповідності (ООВ), який акредитований Національним Агентством акредитації України» (НААУ). Ця вимога буде дискримінаційною до інших учасників ринку, так як завдає обмеження для інших потенційних Учасників і значно звужує коло Учасників. Сьогодні не існує нормативного документа, який забороняє діяльність органів акредитації не акредитованих в НААУ, тому документи видані такими органами акредитації є чинними і ми не маємо право згідно Закону про публічні закупівлі ст.5. установлювати дискримінаційні вимоги у вигляди обмеження подачі документів тільки від певних інститутів. Також, додатково повідомляємо, що акредитація НААУ не надає будь-яких гарантій чи переваг, адже навіть на офіційному сайті ISO зазначено, що проходження акредитації є не обов’язковою вимогою та здійснюється виключно за власним бажанням органу сертифікації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.10.2021 12:40
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога до Учасників в тендерній документації Замовника

Номер: 2887c5c5afa844eba454170dee602b03
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-23-002934-c.c3
Назва: Дискримінаційна вимога до Учасників в тендерній документації Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в додатку №1 до тендерної закупівлі в таблиці 2 "Інші документи, що вимагаються Замовником" в п. 1.10. ви вимагаєте від Учасників надати Копію договору добровільного страхування цивільної відповідальності Учасника перед третіми особами стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди, заподіяної при виконанні робіт протипожежного призначення, чинний не менше ніж до кінця 2021 року. (Страхова сума за договором повинна становити не менше суми закупівлі) Зазначаємо, що така вимога є дискримінаційною і суперечить чинному законодавству, адже роботи, які передбачені предметом закупівлі НЕ належать до переліку видів обов’язкового страхування, закріпленого ст. 7 Закону України «Про страхування» від 07.03.1996 р. Даний вид страхування є "добровільним" і НЕ може вимагатися Замовником. За таких умов, взяти участь зможуть тільки суб'єкти господарювання, що мають договір страхування відповідальності перед третіми особами учасника дійсним на весь період виконання умов закупівлі та страховою сумою, не менше вартості закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання. Беззаперечно вважаємо що дана вимога порушує п.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», та просимо (наполягаємо) внести зміни до Оголошення про проведення закупівлі, шляхом видалення даної вимоги до Учасників процедури закупівлі. В випадку ігнорування вимоги, яка базується на чинномму законодавстві України "Про страхування" від 07.03.1996 р. ми змушені будемо звернутися з офіційною скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник. Роботи, які передбачені предметом закупівлі НЕ належать до переліку видів обов’язкового страхування, закріпленого ст. 7 Закону України «Про страхування» від 07.03.1996 р. Даний вид страхування є "добровільним". Але роботи проводяться в навчальному закладі згідно таблиці класів наслідків (відповідальності) СС2. Ми як замовник маємо право знати і розуміти, що Учасник усвідомлює і розуміє свою відповідальність, перед третіми особами які є діти, батьки, вчителі, Замовник зі своїм майном і відвідувачі об’єкта на якому надається послуга. Договір страхування відповідальності перед третіми особами є одним із критеріїв такого усвідомлення і розуміння своєї діяльності Учасника. Ця вимога не є порушенням п.4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» оскільки заключити такий договір може любий з Учасників у будь який час і без додаткових умов зі сторони Замовника. Також згідно частини 3 ст.22 Закону про публічні закупівлі замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації цю вимогу.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.10.2021 12:40
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога в тендерній документації

Номер: 7bd4f80272094771bf7186e5fa629758
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-23-002934-c.c2
Назва: Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в додатку 1 до тендерної документації, таблиця 1 "Кваліфікаційні вимоги до Учасника процедури закупівлі" наявна вимога, яка суперечить чинному законодавству України в п.1.5 ви вимагаєте надати Інформацію (у вигляді довідки, складеної у довільній формі) про наявність пульта цілодобового пожежного спостереження а також завірені належним чином копії документів, які підтверджують наявність права власності учасника на централізований пульт цілодобового пожежного спостереження (моніторингову станцію), копії технічних паспортів (формулярів) на обладнання СПТС. Дана вимога є дискримінаційною та такою яка взагалі не відповідає предмету закупівлі "Послуги на встановлення системи пожежної сигналізації та системи звукового оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщенні БУЧАНСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС "СПЕЦІАЛІЗОВАНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ - ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ" №4 БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ за адресою: 08292, Київська обл., м.Буча, вул. Енергетиків, 2". Згідно чинної Постанови Кабінету Міністрів від 23.11.2016 року "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ" Провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення обов'язкова наявність централізованого пульта цілодобового пожежного спостереження (моніторингову станцію), копії технічних паспортів (формулярів) на обладнання СПТС відноситься до розділу "Вимоги щодо виконання робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту" і відповідно потрубує зовсім іншого кадрового складу працівників (виконавців робіт) та Технологічних вимог щодо наявності матеріально-технічної бази (МТБ). Наполягаємо на видаленні даної дискримінаційної вимоги до Учасників процедури закупівлі, яка повністю суперечить чинному законодавству, щодо виконання робіт протипожежного призначення та Закону України "Про публічні закупівлі" статті 5 та статті 22 та призводить до їх дискримінації. В випадку ігнорування нашої вимоги ми змушені будемо звернутися з офіційною скаргою до Антимонопольного комітету України для відстоювання своїх законних прав та інтересів, что в свою чергу затягне на тривалий час процедуру закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник. Наявність пульту централізованого спостереження необхідна для перевірки працездатності системи пожежної сигналізації, яка буде змонтована за результатом виконання договору щодо даної закупівлі, перед підписанням акту прийому і до визначення організації, що буде здійснювати спостереження. Саме для цього передбачається здійснення тестової постановки змонтованого обладнання на централізоване спостереження і ця вимога є в тендерній документації Додатку 2 п.7 п.п.9.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.10.2021 12:40
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога в тендерній документації

Номер: 3547c8bb3d0a4f2babc155898c966211
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-23-002934-c.c1
Назва: Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в додатку 1 до тендерної документації, таблиця 1 "Кваліфікаційні вимоги до Учасника процедури закупівлі" наявна вимога, яка суперечить чинному законодавству України в п.1.4 Надати протокол технічного огляду авто. Згідно ч. 2 ст. 35 Закону України «Про дорожній рух» обов'язковому технічному контролю не підлягають: 1. легкові автомобілі усіх типів, марок і моделей, причепи (напівпричепи) до них (крім таксі та автомобілів, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку), мотоцикли, мопеди, мотоколяски та інші прирівняні до них транспортні засоби - незалежно від строку експлуатації; 2. легкові автомобілі, що використовуються для перевезення пасажирів або вантажів з метою отримання прибутку, вантажні автомобілі незалежно від форми власності вантажопідйомністю до 3,5 тонни, причепи до них - із строком експлуатації до двох років; 3. технічні засоби для агропромислового комплексу, визначені Законом України "Про систему інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу України" Вимагаємо на видаленні даної вимоги до Учасників процедури закупівлі. В іншому разі ми змушені будемо звернутися з офіційною скаргою до Антимонопольного комітету України, для відстоювання своїх законних прав та інтересів, щодо участі в закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник. Вимога надання Учасниками Технічного огляду авто не є дискримінаційною, а є підтвердженням наданим Учасниками документів в тендерній пропозиції: 1. Додаток 2 п.7: - довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, з переліком мір і вимог, нормативних актів чинного законодавства із захисту довкілля - Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування»; 2. Додатку 1 п.2 6: - Копії документів, що підтверджують наявність власного транспорту, необхідного для надання послуг згідно з умовами закупки або договору/-ів на транспортні послуги, оренди транспорту тощо чинні протягом всього періоду надання послуг. Цей документ підтверджує, що автомобіль є справним, рухомим і справді буде використовуватись при виконанні послуги а також є підтвердженням виконання Учасником мір і вимог нормативних актів чинного законодавства із захисту довкілля, які він повинен підтвердити в гарантійному листу тендерної документації. Ми як Замовник маємо право вимагати підтвердження документів який надає Учасник згідно статті 16 Закону про публічні закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.10.2021 12:40
Задовільнена: Ні