• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Здійснення технічного нагляду за проектами, будівництвом та документацією під час будівництва твердопаливних теплогенераторних та котелень у м. Дніпро

Торги не відбулися

1 300 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
Період оскарження: 09.08.2017 11:31 - 20.08.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення - вимога щодо підстав відхилення

Номер: a5d156e869a24094b393891210eb791f
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-09-000556-b.c4
Назва: Неправомірне відхилення - вимога щодо підстав відхилення
Вимога:
ВИМОГА: З урахуванням інформації розміщеної Замовником 12 вересня 2017 14:18, звертаємо увагу, що надана відповідь не стосується змісту вимоги ПП «ФЕНІКС» від 12 вересня 2017 08:38. ЧЕКАЄМО НА ОБГРУНТОВАНУ, ВИЧЕРПНУ ВІДПОВІДЬ!!! Згідно з ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий УЧАСНИК МОЖЕ ПОВТОРНО ЗВЕРНУТИСЯ ДО ЗАМОВНИКА З ВИМОГОЮ НАДАТИ ДОДАТКОВУ ІНФОРМАЦІЮ СТОСОВНО ПРИЧИНИ НЕВІДПОВІДНОСТІ ЙОГО ПРОПОЗИЦІЇ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а ЗАМОВНИК ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ НАДАТИ ЙОМУ ВІДПОВІДЬ З ТАКОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Враховуючи зазначене, надання відповіді Замовником у порядку ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» є не правом, а обов’язком Замовника. З урахуванням вищезазначеного, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ФЕНІКС” вимагає надати додаткову, вичерпну інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції, з конкретизацією у чому саме полягає невідповідність умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям установленим ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». При наданні відповіді просимо врахувати наступне: 1. В змісті тендерної документації заборона групувати/архівувати документи з форматом *.pdf, - не встановлена. У зв’язку з цим аргумент Замовника: «частина файлів з числа документації Учасника (ПП «ФЕНІКС») надійшла Замовнику у електронному форматі, який не підтримується електронно-обчислювальною машиною Замовника», є необгрунтованим. Рівень технічного укомплектування електронно-обчислювальної машини Замовника, є ПРОБЛЕМОЮ САМОГО ЗАМОВНИКА! Замовнику до роздумів: «Цікаво, електронно-обчислювальна техніка в Антимонопольному комітеті України підтримує можливість відкриття згрупуваних/зархівованих документів?» 2. Замовник вказав: «Разом з тим, ПП «ФЕНІКС» не було надано Замовнику інформацію, у достатньому обсязі, яка б підтверджувала наявність на підприємстві необхідних для виконання поставленого завдання матеріально-технічної бази та кваліфікованих працівників (в тому числі керівника), таких які пройшли навчання та перевірку знань відповідного спрямування (див. Додаток 1 тендерної документації Замовника)». При наданні відповіді просимо вказати конкретну вимогу документації, і В ЯКОМУ САМЕ ОБСЯЗІ ПП «ФЕНІКС» не виконало вимогу Замовника (з прикладом вимоги, і обсягу інформації наданої ПП «ФЕНІКС» яка не влаштувала Замовника? . ПОВТОРНО ЗВЕРТАЄМО УВАГУ, ЩО ВІДХИЛИТИ ВИМОГУ, ВАМ ЗАБОРОНЯЮТЬ ПРИПИСИ Ч. 3 СТ. 30 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ». ЧЕКАЄМО НА ОБГРУНТОВАНУ, ВИЧЕРПНУ ВІДПОВІДЬ!!! Примітка: на питання «до роздумів» можете не відповідати)))). Ухилення від виконання Замовником приписів ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», є підставою для реалізуації ПП «ФЕНІКС» права закріпленого в ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Наступним інформуємо: 1. Фахівці (особи), які здійснюють технічний нагляд за будівництвом об’єктів, у відповідності до вимог чинного законодавства України, повинні пройти навчання та перевірку знань в обсязі виконуваної ними роботи. ТОВ «ФЕНІКС» було ознайомлене (під особистий підпис уповноваженої особи Товариства) з проектною документацією на об’єкти будівництва тендерної документації, де зазначено перелік Норм та Правил (нормативно-правових актів) на підставі яких розроблено відповідні проекти. У складі поданих на розгляд Замовнику документації ТОВ «ФЕНІКС» не надано підтвердження факту того, що особи Товариства пройшли навчання та перевірку знань відповідних нормативно-правових актів в обсязі роботи яку планувалося до виконання. 2. ТОВ «Фенікс» та інші Учасники з умовами тендерної документації Замовника були ознайомлені шляхом розміщення останньої на майданчику «Prozorro». У Додатку 2 до тендерної документації декларувалось : «Ми (Учасник) погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі тендерні пропозиції згідно з умовами тендерної документації, а також розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами». ТОВ «Фенікс» не було надано відповідної згоди та не виконано інші вимоги зазначеного Додатку. 3. Що стосується питання групувати/архівувати документи з форматом *.pdf чи ні, це досадне непорозуміння, але і дозволу на таке у тендерній документації не надано. 4. КП «КОМУНЖИЛСЕРВІС» не може та не обмежує ТОВ «ФЕНІКС» у праві реалізувати будь-які права Товариства.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 82583730dfb54bdaa86ff8e10ce203d7
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-09-000556-b.c3
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Наступним інформуємо, що КП «Комунжилсервіс» продовжує розгляд Вашої тендерної пропозиції. Повідомлення про це було вчасно розміщене на авторизованому електронному майданчику. Копія повідомлення додається. Дякуємо за увагу!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: e106eb331f294e33b6a8c86999342669
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-09-000556-b.c2
Назва: Вимога
Вимога:
ВИМОГА: У відповідності з рішенням тендерного комітету (протокол №9 від 04.09.2017р.), пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА “ФЕНІКС” (далі – Учасник) була відхилена як така, що не відповідає кваліфікаційним критеріям установленим ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації. Згідно з ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. З урахуванням вищезазначеного, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ФЕНІКС” вимагає надати додаткову, вичерпну інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції, з конкретизацією у чому саме полягає невідповідність умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям установленим ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня шановні коллеги! Розглянувши Вашу вимогу, інформуємо: 1. На превеликий жаль, частина файлів з числа документації Учасника (ПП «ФЕНІКС») надійшла Замовнику у електронному форматі, який не підтримується електронно-обчислювальною машиною Замовника. 2. Разом з тим, ПП «ФЕНІКС» не було надано Замовнику інформацію, у достатньому обсязі, яка б підтверджувала наявність на підприємстві необхідних для виконання поставленого завдання матеріально-технічної бази та кваліфікованих працівників (в тому числі керівника), таких які пройшли навчання та перевірку знань відповідного спрямування (див. Додаток 1 тендерної документації Замовника). Вимушені відхилити Вашу вимогу!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі

Номер: 336fae7d65ed43519306d5324c1520f3
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-09-000556-b.b1
Назва: Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
Відповідно до п. 6 розділу 3 тендерної документації на закупівлю: «Здійснення технічного нагляду за проектами, будівництвом та документацією під час будівництва твердопаливних теплогенераторних та котелень у м. Дніпро» (надалі – «Документація»), учасник повинен надати виданий уповноваженим органом сертифікат на систему управління якістю щодо надання інженерних та пов’язаних з ними послуг. Згідно з пп. 1.1 Додатку 1 Документації, учасник повинен надати довідку за підписом керівника та з печаткою про наявність обладнання, матеріально - технічної бази необхідних для виконання робіт, вказаних в цій тендерній документації. До довідки додаються копії технічних паспортів, та документи що підтверджують право власності на прилади або право користування ними. Обов’язкова наявність: тахеометру, нівеліру, склерометру, тепловізору, оптичних приладів для вимірювання розмірів та відстаней. Підпункт 1.2 Додатку 1 Документації, передбачає надання довідки за підписом керівника, з печаткою, про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід із зазначенням їх кількості, їх рівня освіти, досвіду та кваліфікації, з доданням скан-копій ліцензій/дозволів на право виконання робіт (послуг) з додатками та копії кваліфікаційних сертифікатів інженерів технічного нагляду (в тому числі в частині кошторисної документації). У загальну чисельну кількість працівників обов’язково мають входить: - щонайменше 2 інженера з технічного нагляду, які мають кваліфікаційний сертифікат інженера технічного нагляду (відповідного спрямування) що надає право на здійснення технічного нагляду за будівництвом об’єкту класу наслідків СС3, та мають досвід здійснення технагляду нагляду за проведенням будівельно-монтажних робіт на аналогічних об’єктах (із повною зайнятістю за основним місцем роботи); - сертифікований інженер-геодезист; - сертифікований інженер-кошторисник; - інженер – будівельник за спеціалізацію теплопостачання (за основним місцем роботи); - інженер-електротехнік. Для підтвердження інформації щодо працевлаштування зазначених у довідці працівників Учасника, необхідно надати наступні документи: витяги з трудових книжок; наказ про прийняття на роботу; наказ про допуск до самостійної роботи; довідку 1ДФ за останній звітний період. Для підтвердження кваліфікації та необхідного рівня підготовки працівників Учасника необхідно також надати копії документів, що підтверджують проходження працівниками Учасника навчання з питань охорони праці та промислової безпеки (чинним в галузі будівництва НПАОП), пожежної безпеки, техніки безпеки, долікарняної допомоги в тому числі керівника підприємства та викопіювання з протоколів про проходження зазначеними особами перевірки знань. Відповідно до пп. 1.3 Додатку 1 Документації, учасник повинен надати довідку, складену у довільний формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше трьох) у 2016-2017 рр. До довідки додати копії договорів та позитивні листи відгуки від замовників будівництва з якими було укладено договір, із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), інформації про належне виконання договорів, у тому числі стосовно якості та строків. Під терміном «аналогічні договори» мається на увазі здійснення технічного нагляду за будівництвом або реконструкцією котелень. Згідно з Додатком 4 Документації, учасник торгів подає документи, що підтверджують відповідність його пропозиції технічному завданню після ознайомлення з Об’єктами будівництва або проектно-кошторисною документацією та складання двобічного Акту огляду (форма довільна) який стає невід’ємною частиною його тендерної пропозиції і подається у її складі (відсканований у форматі pdf). Вважаємо, вищезазначені вимоги дискримінаційними та такими, що обмежують коло потенційних учасників. Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Згідно з ч. 2 ст. 11 Закону України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 № 687-XIV» (надалі – «Закон»), технічний нагляд забезпечується замовником та здійснюється особами, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат. Частина 5 ст. 11 Закону передбачає, що порядок проведення авторського і технічного наглядів установлюється Кабінетом Міністрів України. Пункт 3 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903 (надалі – «Порядок»), закріплює, що технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат. Враховуючи вимоги Закону та Порядку, наявність у особи виданого відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційного сертифікату надає право здійснювати технічний нагляд за будівництвом. Закон та Порядок не містять вимоги про кількість інженерів технічного нагляду, які повинні бути залучені для здійснення технічного нагляду за будівництвом певного об’єкта, їх досвіду роботи, необхідності залучення інших фахівців (інженера-кошторисника, інженера-геодезиста і ін.), наявності іншої документації при здійсненні технічного нагляду за будівництвом (сертифікат на систему управління якістю щодо надання інженерних та пов’язаних з ними послуг; документів, що підтверджують атестацію працівників з питань охорони праці та промислової безпеки, пожежної безпеки, техніки безпеки, долікарняної допомоги) та наявності додаткового обладнання (тахеометру, нівеліру, склерометру, тепловізору). Крім того, Закон та Порядок не містять поділу технічного нагляду в залежності від виду або об’єкту будівництва (технічний нагляд за капітальним ремонтом автодороги, будівництвом або реконструкцією котелень і т.п.). Тобто, відповідно до Закону та Порядку, наявність досвіду зі здійснення технічного нагляду (без поділу в залежності від виду або об’єкту будівництва) підтверджує відповідність учасника в розумінні ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно з частиною 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено будь-яке обмеження щодо періоду належного виконання аналогічних договорів та їх кількості. Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі достатньо підтвердити наявність такого досвіду, а не період його набуття та кількість укладених договорів. Зазначена вище кваліфікаційна вимога не повинна бути пов'язана з певним періодом у часі, зокрема, з конкретними роками та кількістю укладених договорів. Законом України «Про публічні закупівлі» визначене право замовника встановити кваліфікаційні критерії і встановити спосіб документального підтвердження відповідності таким критеріям, але Закон України «Про публічні закупівлі» не містить положень, що дозволяють замовнику встановлювати додаткові умови підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям. Вбачається, що замовником закупівлі встановлені дискримінаційні вимоги до потенційних учасників, що у свою чергу робить неможливим їх участь у відповідній процедурі. Окремо звертаємо увагу на те, що скарги з аналогічних питань були предметом розгляду органу оскарження у сфері публічних закупівель, за результатами розгляду яких, замовники приводили документацію конкурсних торгів у відповідність із вимогами законодавства шляхом внесення відповідних змін. Частина 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачає, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Враховуючи вищевикладене, просимо усунути порушення у процесі проведення Закупівлі, та виключити з Документації, вимоги щодо: - наявності виданого уповноваженим органом сертифікату на систему управління якістю щодо надання інженерних та пов’язаних з ними послуг; - наявності тахеометру, нівеліру, склерометру, тепловізору, оптичних приладів для вимірювання розмірів та відстаней; - наявності щонайменше 2 інженерів з технічного нагляду, які мають кваліфікаційний сертифікат інженера технічного нагляду (відповідного спрямування) що надає право на здійснення технічного нагляду за будівництвом об’єкту класу наслідків СС3, та мають досвід здійснення технагляду нагляду за проведенням будівельно-монтажних робіт на аналогічних об’єктах (із повною зайнятістю за основним місцем роботи); - наявності сертифікованого інженера-геодезиста; - наявності сертифікованого інженера-кошторисника; - наявності інженер – будівельник за спеціалізацію теплопостачання (за основним місцем роботи); - інженера-електротехніка; - надання копії документів, що підтверджують проходження працівниками Учасника навчання з питань охорони праці та промислової безпеки (чинним в галузі будівництва НПАОП), пожежної безпеки, техніки безпеки, долікарняної допомоги в тому числі керівника підприємства та викопіювання з протоколів про проходження зазначеними особами перевірки знань; - наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше трьох) у 2016-2017 рр. за будівництвом або реконструкцією котелень; - необхідності ознайомлення з Об’єктами будівництва або проектно-кошторисною документацією та складання двобічного Акту огляду (форма довільна) який стає невід’ємною частиною його тендерної пропозиції і подається у її складі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Вимушені інформувати Вас про відмову у задоволені Вашої вимоги! Замовник має на меті отримати послуги максимальної якості з максимальною економією та ефективністю. Замовник не вважає вимоги тендерної документації такими, що обмежують коло потенційних Учасників* відповідної кваліфікації. Замовник вважає вимоги тендерної документації такими які сприяють добросовісній конкуренції серед Учасників* які мають досвід і працівників відповідної кваліфікації, мають необхідне обладнання та матеріально-технічну базу. Замовник вважає вимоги тендерної документації такими які сприяють відкритості і прозорості на всіх стадіях закупівлі*. Замовник вважає вимоги тендерної документації такими які не дискримінують Учасників*. Замовник інформує, що починаючи з 01.01.2016р. в Україні введено категорійність інженерів-проектувальників, експертів будівельних, інженерів з технічного нагляду. В залежності від категорії, значно коригуються можливості щодо здійснення діяльності сертифікованими фахівцями. Вимоги щодо кількості інженерів технагляду обумовленні кількістю об’єктів нагляду та взаємозамінністю інженерів задля недопущення припинення будівельно-монтажних робіт в наслідок відсутності нагляду. Замовник гарантує об'єктивну та неупереджену оцінку будь якої тендерної пропозиції. *У відповідності до вимог ч.1 та 2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі»: 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Дякуємо за увагу!
Статус вимоги: Відхилено