-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт загальноосвітньої школи №3 І-ІІІ ступенів (заміна вікон та встановлення перегородок в санвузлах) по бульвару Цвіточний, 5 міста Южноукраїнська Миколаївської області.
Торги не відбулися
4 776 826.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 884.13 UAH
мін. крок: 0.5% або 23 884.13 UAH
Період оскарження:
07.07.2017 16:59 - 19.07.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Відміна протоколу про прийняття рішення
Номер:
f1a889a0ae7e48a0b255a4b5bdccbf0b
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-07-000511-c.c4
Назва:
Відміна протоколу про прийняття рішення
Вимога:
Шановний Замовник!
Приватне підприємство «Екіпаж» вимагає скасування Протоколу №107 засіданнятендерного комітету на закупівлю робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт загальноосвітньої школи №3 І-ІІІ ступенів (заміна вікон та встановлення перегородок в санвузлах) по бульвару Цвіточний,5 міста Южноукраїнська Миколаївської області ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код за ДК 021-2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) та додаткового перегляду рішення винесеного на засіданні тендерного комітету щодо необґрунтованого відхилення тендерної пропозиції ПП «Екіпаж».
В своєму рішенні щодо відхилення нашої тендерної пропозиції ви посилаєтесь на те, що вона не відповідає вимовам Вашої документації, а саме ми не надали:
1) Протокол випробувань на виріб (згідно Додатку №3 Тендерної документації)
2) Істотні умови договору, оформлені належним чином (з підписом та печаткою) (згідно Додатку №8 Тендерної документації)
3) Довідку про вчасне виконання робіт на умовах, викладених в Тендерній документації.
Також, Ви повідомляєте про те, що ПП «Екіпаж» не надав документальне підтвердження згідно п.6 розділу 6 Тендерної документації (згідно Додатку №3).
Вищезазначені твердження є необґрунтованими, оскільки в складі нашої тендерної пропозиції відповідно до Додатку 8 Тендерної документації надані Істотні умови договору, оформлені належним чином (з підписом,печаткою та датою складання документу) та завантажений файл на торгівельний майданчик під назвою «Істотні умови договору».
Довідка про вчасне виконання робіт на умовах, викладених в Тендерній документації, яка вимагається Замовником відповідно до п.2 розділу V Тендерної документації, звертаємо Вашу увагу на те, що Ви її вимагаєте в «довільній формі» також надана у складі тендерної пропозиції ПП «Екіпаж» та завантажена на торгівельний майданчик під назвою «Якісне виконання робіт», в якій зазначається, що ми погоджуємося на всі умови Замовника викладені в Тендерній документації.
Стосовно того, що Ви не розумієте, який документ надав Учасник відповідно до Додатку №3, де визначений вичерпний перелік документів, які вимагаються від учасника, отже ми надали:
- Види та обсяги запропонованих робіт (визначені в кошторисній документації) на торгівельному майданчику завантажені файли під назвами: Відомість ресурсів, Локальний кошторис, Договірна ціна, Розрахунок 1-2;
- Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики металопластикових вікон надані в таблиці порівняльних характеристик, на торгівельному майданчику завантажений файл під назвою «Таблиця порівняльних характеристик».
Слід зазначити наступне, що ПП «Екіпаж» у складі своєю тендерної пропозиції надали всі необхідні сертифікати відповідності, протоколи випробувань, висновки санітарно-епідеміологічних експертиз та інші необхідні документи з яких видно, що товар який пропонує Приватне підприємство «Екіпаж» я високої якості, безпечний, витримує всі заявлені Замовником норми та стандарти. Були надані сертифікати відповідності на блоки віконні та дверні балконні з певних металопластикових профілів, тобто на виріб та окремо були надані сертифікати на профілі з яких виробляються блоки віконні та дверні балконні.
Отже, вимагаємо надати аргументовану відповідь, що саме тендерному комітету не зрозуміло в нашій тендерній пропозиції, оскільки всі документи, які вимагались Замовником надані у складі пропозиції.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 19.09.2017 14:32
Дата подачі:
14.09.2017 14:39
Вирішення:
Розглянувши Вашу скаргу, надаємо Вам наступні роз’яснення.
1. Істотні умови договору, оформлені належним чином (з підписом та печаткою) (згідно Додатку №8 Тендерної документації). Ваш варіант документу надаємо Вам Додатком до протоколу, який, як видно, без підпису та печатки.
2. Згідно пункту 2 розділу 5 Тендерної документації, Замовник вимагав довідку про вчасне та якісне виконання робіт, оскільки визначений обмежений строк виконання робіт Підрядником, тому розглядавши Тендерну пропозицію всіх Учасників, Замовнику необхідна гарантія, що саме вчасно та якісно будуть виконані роботи, на що ПП «Екіпаж» підтвердив в довідці лише зобов’язанням якісно виконати роботи. Тому довідка, в якій зазначено, що ви готові виконати роботи вчасно, відсутня у складі тендерної пропозиції.
3. ПП «Екіпаж» у складі тендерної пропозиції надав наступні протоколи випробувань:
- №1209-Б від 07.05.2015 на профілі ПВХ та підвіконня;
- №7/14-2011 з визначення коефіцієнту димоутворення зразків панелей ПВХ;
- №5/5-2011 з визначення групи займитості зразків панелей ПВХ;
- №65.06.17.083 від 14.06.2017 на склопакет;
- №УПС 76/329-4-17 від 19.05.2017 на блок дверний балконний.
Предметом даної закупівлі є віконні блоки, на які ПП «Екіпаж» не надав протоколу випробувань.
Враховуючи вищевикладене, Ваша тендерна пропозиція не відповідає вимогам Тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо рішення тендерного комітету
Номер:
e7bef8fc7372455f83624a02abd9fe50
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-07-000511-c.c3
Назва:
Вимога щодо рішення тендерного комітету
Вимога:
ВИМОГА
щодо рішення тендерного комітету по закупівлі робіт:
«Капітальний ремонт загальноосвітньої школи №3 І-ІІІ ступенів (заміна
вікон та встановлення перегородок в санвузлах) по бульвару Цвіточний, 5
містаЮжноукраїнськаМиколаївськоїобласті» (UA-2017-07-07-000511-c)
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога 10 09.jpg 11.09.2017 17:16
- Протокол 13.09.2017 09:02
Дата подачі:
11.09.2017 17:16
Вирішення:
1. При розгляді Тендерної пропозиції ТОВ«Європласт енд компані» були враховані рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.08.2017 № 6001-р/пк - пз та від 13.07.2017 № 4633-р/пк -пз з аналогічних Процедур закупівлі, одне з яких було винесено по одному Учаснику, пропозиція якого зараз розглядається – ТОВ «Європласт енд компані». Зокрема в рішенні АМКУ від 30.08.2017 № 6001-р/пк – пз зазначено, що відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатком №3 до тендерної документації), але документального підтвердження відповідності зазначеній вимозі тендерна пропозиція ТОВ «Європласт енд компані» не містила, що не відповідала умовам Тендерної документації в цій частині.
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації (код за ДК 021-2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (згідно з Додатком №3 до тендерної документації).
Додаток 3 Тендерної документації містить таблицю вимоги до металопластикових вікон, відповідно до пункту 2 якого, ПВХ профіль рами і стулки повинен мати 6 камер, монтажна ширина не менше ніж 70 мм. Профіль повинен забезпечити високу міцність та статику конструкцій, не руйнуватися від сонячного випромінювання (не всихати, не змінювати структуру, не випаровувати шкідливих речовин, не змінювати колір).
У ході розгляду Тендерної пропозиції ТОВ «Європласт енд компані» було встановлено наступне.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Європласт енд компані» міститься таблиця-вимоги до металопластикових вікон №19/07-01.2017, у пункті 2 якої зазначено, що ПВХ профіль рами і стулки 6 камер, монтажна ширина 70 мм; профіль забезпечує високу міцність та статику конструкцій, не руйнується від сонячного випромінювання (не всихає, не змінює структуру, не випаровує шкідливі речовини, не змінює колір).
Разом з тим, документального підтвердження відповідності зазначеній вимозі тендерна пропозиція ТОВ «Європласт енд компані» не містить, що не відповідає умовам Тендерної документації в цій частині.
2. В Договірній ціні тендерної пропозиції ТОВ «Європласт енд компані» відсутній п. 5 «Брухт металевий.(зворотні матеріали)», що не відповідає умовам тендерної документації.
Стосовно відхилення Вашої тендерної пропозиції Тендерний комітет повідомляє наступне. Ваша Тендерна пропозиція не відповідає Тендерній документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
про надання пояснень
Номер:
4ddf8cd98a874ca9bf6b1bb1d1a529be
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-07-000511-c.b2
Назва:
про надання пояснень
Вимога:
вимога до Замовника надати пояснення скасування перемоги ТОВ "Альянс"
Пов'язані документи:
Учасник
- про надання пояснень 11.08.2017 13:22
- Протокол 17.08.2017 18:49
Дата подачі:
11.08.2017 13:22
Вирішення:
10.08.2017 о 10:55 годині було отримано в електронній системі на веб-порталі
повідомлення про відміну рішення. Отримавши консультацію на гарячій лінії електронних
майданчиків www.dzo.com.ua та Prozorro, був дозавантажений протокол №73 про визнання
учасника ТОВ «Альянс» переможцем.
Окрім того, повідомляємо, що ви, як переможець, повинні готувати та надати Замовнику
документи з вашою пропозицією для підписання договору.
Документи, які необхідно надати учаснику на вимогу ст.17 Закону України «Про публічні
закупівлі» - надані та протокольно розглянуті.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога виправити помилку в тендерній документації
Номер:
ff4802e2af8747ddb8ebff5dde6995a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-07-000511-c.a1
Назва:
Вимога виправити помилку в тендерній документації
Вимога:
У додатку №3 до тендерної документації Замовник вимагає :
На підтвердження якісних характеристик товару учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції:
- сертифікат відповідності на виріб;
- протокол випробувань на виріб;
На підтвердження дотримання Учасником вимог Санітарних правил надати висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на комплектуючі віконних виробів:
- на профіль;
- на фурнітуру.
=============================================
Нам, як Учаснику, не зрозуміло: чому сертифікати мають подаватися на "ВИРІБ" , а висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на "ПРОФІЛЬ" , адже замовник закуповує готові віконні та дверні блоки , а не "ПРОФІЛЬ" , як комплектуючі, для подальшого самостійного виготовлення Замовником конструкцій із наданого профіля! Отже, на нашу думку, має надаватися висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи саме на "ВИРІБ" (Металопластикові вікна та двері) , а не на їх комплектуючі "ПРОФІЛЬ" !
Вимагаємо від Замовника виправити дану помилку в тендерній документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 12.07.2017 12:24
Дата подачі:
10.07.2017 15:18
Вирішення:
Доброго дня!
Дякуємо за запитання.
Після опрацювання Вашого запитання тендерним комітетом було прийнято рішення внести зміни №1 в тендерній документації, які будуть оприлюднені в електронній системі Prozorro через майданчик електронних закупівель у встановленому Законом порядку.
Статус вимоги:
Задоволено