-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Проведення вогнезахисту дерев’яних елементів покрівлі приміщення КЗ КОР «Фастівський ліцей-інтернат», що знаходиться за адресою: м. Фастів, вул. Великоснітинська, 63
Проведення вогнезахисту дерев’яних елементів покрівлі приміщення КЗ КОР «Фастівський ліцей-інтернат», що знаходиться за адресою: м. Фастів, вул. Великоснітинська, 63
Торги відмінено
261 436.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 307.18 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 307.18 UAH
Період оскарження:
23.09.2021 11:25 - 05.10.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Не можливість якісного надання послуг, виконання робіт
Номер:
e62b5663c1b047778d09247ecb8a40c2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-23-001942-c.c4
Назва:
Не можливість якісного надання послуг, виконання робіт
Вимога:
Шановний Замовнику, надати послуги з вогнезахисних робіт на вашу площу, а також у відповідності до договору розробити "Проект проведення робіт з вогнезахисного обробляння (надалі - ППР) - документація для проведення робіт з вогнезахисного обробляння, що складається з креслень, графічних і текстових матеріалів, інженерних і кошторисних розрахунків, розроблена на підставі архітектурно-планувального рішення з урахуванням напружено-деформованого стану будівельних конструкцій та можливого впливу на них при пожежі, а також на підставі Регламенту на вогнезахисний засіб, що застосовується, та пройшла експертизу щодо пожежної безпеки в територіальному органі ДСНС України з отриманням позитивного експертного висновку;"
Уточнимо, що ППР складається з креслень, графічних і текстових матеріалів, інженерних і кошторисних розрахунків, розроблена на підставі архітектурно-планувального рішення з урахуванням напружено-деформованого стану будівельних конструкцій та можливого впливу на них при пожежі та пройшла експертизу щодо пожежної безпеки в територіальному органі (Київської області) ДСНС України з отриманням позитивного експертного висновку;". Не виконання даних пунктів буде порушенням договору.
За 53 835,6 грн не можливо!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.10.2021 08:34
Вирішення:
Пртоколом №119 відхилено переможця ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л"
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Засіб
Номер:
5d7745419a424ea6b2948b288eb1d506
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-23-001942-c.b3
Назва:
Засіб
Вимога:
Замовнику Вами встановлена Вимога "Під час надання послуг Виконавець зобов'язаний надати Замовнику копію документу (-ів), що підтверджує
якість використаних матеріалів (сертифікат, декларація, паспорт, посвідчення тощо), копію сертифіката
відповідності на застосований вогнезахисний засіб, протоколи випробувань на групу вогнезахисної
ефективності, індексу поширення полум’я, корозійну активність, строк експлуатації покриття, токсичність." Засіб ДСА-1, на який Ви посилаєтеся, не має подібних протоколів, Вимагаємо прибрати дану вимогу. Для можливості використання вогнезахисного засобу, у відповідності до чинного законодавства, виробник повинен отримати Сертифікат відповідності ,Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи, й у відповідності до Наказу 1064 Протокол протоколу кліматичних або періодичних випробувань.
Вимога надання будь-яких інших документів є порушенням законодавства й прямим обмеженням конкуренції.Одним з принципів публічних закупівель в Україні є недискримінація учасників (ст.3 закону). Згідно з част. 3 ст. 5 закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тендерна Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо дану вимогу незаконною, такою що суперечить вимогам законодавства про публічні закупівлі, адже згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також одним із принципів здійснення закупівель, передбачених у ст.3 Закону, є добросовісна конкуренція серед учасників.
Данна вимога порушує базові принципи ЗУ «Про публічні закупівлі», дискримінує й унеможливлює доступ учасників до закупівлі, крім тих, які «вигідні» замовнику, що є підставою для обмеження конкуренції, виникнення недобросовісної конкуренції, корупційних механізмів.
ЗУ «Про публічні закупівлі», НАКАЗ № 1064 від 26.12.2018 року, інші нпа у сфері публічних закупівель, в тому числі законодавство у сфері вогнезахисту, не містять посилання на обов’язок наявності вищезазначених протоколів.
ВИМАГАЄМО, внести зміни в Оголошення процедури й виключно прибрати незаконну вимогу , за предметом закупівлі, в протилежному випадку залишаємо за собою право звернутися в антимонопольний комітет, контролюючі органи.
Пов'язані документи:
Замовник
- Внести зміни до тендерної документації засіб 3.docx 27.09.2021 00:36
Дата подачі:
24.09.2021 17:52
Вирішення:
внесені зміни в тендерну документацію
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Огляд
Номер:
d81969111a7342f1ae8fc128d791831c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-23-001942-c.b2
Назва:
Огляд
Вимога:
Замовнику, Вами передбачена Вимога "Учасник перед проведенням торгів повинен оглянути об‘єкт за місцем надання послуги. За результатами якого підписати із Замовником відповідний акт обстеження. Пропозиції Учасників, які не оглянули об‘єкт до початку торгів будуть відхилені.
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання.
Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюваням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування обєкту вогнезахисних
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією.
Пов'язані документи:
Замовник
- Внести зміни до тендерної документації огляд.docx 27.09.2021 00:35
Дата подачі:
24.09.2021 17:49
Вирішення:
внесені зміни в тендерну документацію
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Засіб
Номер:
c80730b3ff37494ba5bdb76a3f09d648
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-23-001942-c.b1
Назва:
Засіб
Вимога:
Шановний Замовнику, відповідно до п. 4 ст. 23 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"
Встановлено імперативну норму щодо зазначення виразу "або еквівалент" у разі необхідного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Відповідь на схожі за змістом питання розглянуто в запитах № 766/2017 та № 579/2018, розміщених на Інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідно за посиланнями http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=47c6732b-d7f3-40ac-9fbb-11ce7bc8577b&lang=uk-UA та http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=ff32e293-67cd-4c60-a725-bbf2031e9743&lang=uk-UA
Також, коли проводите відкриті закупівлю, потрібно пам’ятати, що згідно зі статтею 5 Закону встановлено принципи, за якими повинні здійснюватися закупівлі. Якщо не встановити еквівалент та не дозволити подати еквівалент, ка, то замовник цим порушує такі принципи:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі;
6. запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовнику, впевненні що Ви прагнете дотримання чинного законодавства й принципів публічних закупівель й просимо Вас внести зміни в закупівлю й добавити в специфікацію вираз "або еквівалент.
Пов'язані документи:
Замовник
- Внести зміни до тендерної документації засіб 1.docx 27.09.2021 00:37
Дата подачі:
24.09.2021 17:47
Вирішення:
внесені зміни в тендерну документацію
Статус вимоги:
Задоволено