-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-05 Городище – Рівне – Старокостянтинів (окремими ділянками)
Завершена
302 907 027.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 954 948.72 UAH
мін. крок: 0.3% або 954 948.72 UAH
Період оскарження:
27.04.2017 13:27 - 31.07.2017 00:00
Вимога
Без відповіді
Вимога надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції
Номер:
2f4806b0da6f4914a3969de96dd622aa
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-27-000630-a.a7
Назва:
Вимога надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції
Вимога:
Службі автомобільних доріг
У Хмельницькій області
29000, Україна, Хмельницька область обл., Хмельницький, вул. Свободи, 77
Відкритого акціонерного товариства «Дорожньо-будівельний трест №6»
Республіка Білорусь, м. Гродно, вул. Перемоги, 13
Вимога
в порядку ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Ознайомившись з рішенням Замовника, оформленого Протоколом №14/30 від 31.08.2017 р., відповідно до якого тендерна пропозиція ВАТ «ДБТ №6» була відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації, вважаємо недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, з урахуванням нижченаведеного.
Перша підстава відхилення – у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
Вважаємо, що нами було дотримано умови тендерної документації в цій частині і підстави для відхилення тендерної пропозиції за ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні.
Оскільки ВАТ «ДБТ №6» є нерезидентом (країна реєстрації – Республіка Білорусь»), у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань будь-яких відомостей щодо нього бути не може, оскільки цей Реєстр містить відомості лише стосовно резидентів, тобто юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, зареєстрованих відповідно до законодавства України, і нерезидент не може внести до нього жодних відомостей відносно себе, так як це не передбачено чинним законодавством України.
Відповідно до вимог тендерної документації (п.5 р. ІІІ) «Інформація, яку повинен надати учасник у складі пропозиції конкурсних торгів для встановлення відсутності підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону», учасники мають надати довідку в довільній формі із зазначенням, зокрема, інформації про те, що у Єдиному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частиною другою статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань". Також, відповідно до п. 2 р. V тендерної документації «Інша інформація», документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції конкурсних торгів.
ВАТ «ДБТ №6» у складі тендерної пропозиції було надано:
- довідку у довільній формі про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених у ч.1 та ч.2 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій, щодо відсутності підстави для відмови згідно п. 9 ч. 1 с. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено: «Не передбачено законодавством України для нерезидента. Пояснювальна записка додається.»;
- пояснювальну записку до вищевказаної довідки, із зазначенням законодавчих підстав непоширення п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань" на нерезидентів,
- реєстраційні документи країни походження.
Таким чином, щодо ВАТ «ДБТ №6» відсутні підстави для відмови у торгах згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ВАТ «ДБТ №6» в цій частині, із зазначенням, в якій саме нормі Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» вказано про обов’язок і порядок внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань інформації про кінцевого бенефіціарного власника юридичними особами-нерезидентами.
Щодо другої підстави відхилення тендерної пропозиції «ВАТ «ДБТ №6» відповідно до протоколу №14/30 від 31.08.2017 р., вважаємо, що нами було дотримано умови тендерної документації в цій частині у зв’язку з наступним.
У п. 5 р. ІІІ тендерної документації зазначено, що для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасники надають наступні документи: довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг/виконання робіт, які закуповуються (додається як Додаток до цієї тендерної документації).
Відповідно до пп. 15 підрозділу «Інші документи» п. 5 р. ІІІ тендерної документації, Замовником вимагалася довідка, встановленої форми (Додаток №2), яка підтверджує наявність в учасника обладнання та матеріально технічної бази для надання послуг/виконання робіт. У довідці обов’язково вказати фактичне місце розташування асфальтобетонного заводу, який буде задіяний для надання послуг/виконання робіт по предмету закупівлі.
У додатку №2 до тендерної документації, Замовником встановлено форму довідки, а ткож зазначено, що до довідки включаються ті машини і механізми (в тому числі АБЗ), які будуть використані при надані послуг/виконані робіт. При наявності власних чи залучених виробництв дорожньо-будівельних матеріалів (асфальтобетонні заводи), обов’язково вказати фактичне місце розташування асфальто-бетонного заводу, який буде задіяний для надання послуг/виконання робіт по предмету закупівлі.
Відповідно до встановлених вимог, ВАТ «ДБТ №6» було надано довідку встановленої форми, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій було зазначено про: 1) наявність власного мобільного асфальтобетонного заводу продуктивністю 120 т/год; 2) фактичне місце розташування цього заводу; 3) про перебазування заводу на ділянку надання послуг на найбільш оптимальну та наближену відстань до об’єкту , у разі укладення договору про закупівлю.
Враховуючи, що строк надання послуг за предметом закупівлі Замовником визначено до 31.12.2018 року, ВАТ «ДБТ №6» має можливість надати послуги за предметом закупівлі відповідно до нормативних вимог.
В тендерній документації відсутні окремі вимоги щодо фактичного місяця розташування асфальтобетонного заводу, вимоги щодо відстані транспортування асфальтобетонних сумішей, як і вимоги про надання документів щодо оренди земельної ділянки під завод чи її відведення, а тому учасник не порушував умови тендерної документації в цій частині.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ВАТ «ДБТ №6» в цій частині, із посиланням на конкретний пункт тендерної документації, який містить вимоги/обмеження щодо місця розташування асфальтобетонного заводу.
Третьою підставою для відхилення тендерної пропозиції ВАТ «ДБТ №6» відповідно до протоколу №14/30 від 31.08.2017 р. є: «у довідці, яка підтверджує наявність в учасника матеріально-технічної бази немає достатньої кількості котків відповідних типів для забезпечення технології ущільнення шарів дорожнього одягу».
Учаснику незрозуміло, з яких саме підстав було відхилено його тендерну пропозицію, оскільки у довідці було зазначено про наявність котків, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі, у кількості 7 одиниць (пункти 14-20 довідки). Цією довідкою підтверджується наявність котків необхідних типів (гладковальцеві, гладковальцеві вібраційні, пневмоколісні, грунтові, тротуарні, тобто 5 типів котків).
Окремих вимог до технічних характеристик котків, їх типів та кількості тендерна документація не містить, а в протоколі не зазначено які котки не відповідають умовам документації, чи які котки відсутні, та в чому конкретно полягає їх незабезпечення технології ущільнення шарів дорожнього одягу.
Незважаючи не відсутність окремих вимог щодо змісту довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, учасником були зазначені ті котки, якими повністю можна забезпечити надання послуг за предметом закупівлі, а саме:
Відповідно до технічного завдання, необхідність у використанні котків виникає на таких роботах:
1. Регенерація покриття. Відповідно до кошторисної норми СОУ 42.1-37641918-035:2010 ДА2-33-21 «Регенерація конструктивних шарів дорожнього одягу за технології «холодний ресайклінг» з застосуванням бітумної емульсії та цементу за допомогою машини Ресайклер WR 2500 S у складі бітумовозу при товщині шару 20см» ущільнення виконується грунтовим котком НAMM 3520 масою 19,9т та пневмоколісним HAMM ND 150 TT масою 14,33т. Відповідно до зазначеної в інформаційній довідці техніки ВАТ «ДБТ №6» відображено котки, що є аналогами вказаних, а саме – грунтовий BOMAG BW213D-4 масою 12,8 т та пневмоколісний Stavostroj GRV-101 масою 16 т. За результатами пробного ущільнення, можлива зміна катків або додавання третього із тих, що будуть використовуватись при влаштуванні шарів асфальтобетонного покриття.
2. Влаштування вирівнюючого шару та покриття. Підбір котків для влаштування вирівнюючого шару та покриття проводився враховуючи норми СОУ 42.1-37641918-035:2010 (з урахуванням таблиці 3.3) та відповідних «Рекомендацій з ущільнення асфальтобетонних шарів покриття та основ дорожнього одягу з використанням котків різного типу» Р В.3.2-218-03449261-693:2007. Для влаштування вирівнюючого шару планується використовувати гладковальцевий коток ДУ-47 масою 8т, гладковальцевий ДУ-48 масою 13т (група 2 таблиці 3.3 СОУ), пневмоколісний ДС-30 масою 8-13т (група 3 таблиці 3.3 СОУ) та вібраційний гладковальцевий ДС-31 масою 10т (група 4 таблиці 3.3 СОУ). Для влаштування шару покриття з ЩМА-20 планується використовувати наявні котки ДУ-47 та ДУ-48 (групи 1 та 2 таблиці 3.3 СОУ).
3. Ущільнення ґрунту. Планується використовувати наявні котки ДС-30 та BOMAG BW213D-4.
4. Укріплення узбіч. Планується використовувати наявний коток ДУ-54 масою 2,2т, що відповідає нормі СОУ 42.1-37641918-035:2010 ДА1-24-4.
Також відзначимо, що враховуючи строки виконання робіт та досить високу продуктивність наявної асфальтобетонної установки, роботи можуть виконуватись почергово. В даному випадку частина котків з одного трудового процесу можуть використовуватись на іншому.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ВАТ «ДБТ №6» в цій частині, із посиланням на конкретний пункт тендерної документації, який містить вимоги щодо типів та кількості котків, які мають бути наявними в учасника, що дозволяє Замовнику робити висновок про забезпечення або незабезпечення ними технології ущільнення шарів дорожнього одягу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.09.2017 18:00
Вимога
Вирішена
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
ab0f912df52845cd90cde460656594b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-27-000630-a.c4
Назва:
Кваліфікаційні вимоги
Вимога:
Згідно наданого Вами роз'яснення, аналогічним вважається договір, що рівний по протяжності ділянки дороги або вартості виконаних робіт. Оскільки в країні нерезидента дороги мають відмінну від України ширину покриття та виконуються роботи по ремонту доріг вищої категорії, вимагаємо внести зміни до тендерної документації в цій частині з можливістю відображення показників аналогічного договору в м2 покриття
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 14І14.pdf 22.05.2017 11:02
Дата подачі:
19.05.2017 14:53
Вирішення:
Відповідь на вимогу: кваліфікаційні вимоги.
Закупівля UA-2017-04-27-000630-a
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
22.05.2017 11:05
Підтвердження вирішення:
Відповідь: Об'єкт-аналог (аналогічний договір) це об’єкт схожий на об’єкт оголошений на торги. Це не означає, що його довжина і вартість виконаних робіт мають точно збігатися.
Якщо за об’єкт-аналог прийнятий об’єкт ремонту дороги «вищої категорії» він буде врахований незалежно від кількості м² покриття.
Тендерний комітет не може задовільнити Вашу вимогу, так як немає жодних підстав. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» стаття 22 частина 4: «тендерна документації не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників»;
стаття 5 частина 1: «вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах», частина 3: «замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників»;
стаття 3 частина 1 абзац 2: «добросовісна конкуренція серед учасників», абзац 5: «недискримінація учасників».
Вимога
Вирішена
Гарнтійні терміни
Номер:
28e09c35643546ffb3e06e81d3372084
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-27-000630-a.c3
Назва:
Гарнтійні терміни
Вимога:
Розпорядженням КМУ від 16.03.2016 року № 176-р «Про розподіл видатків державного бюджету, передбачених за бюджетною програмою 3111020 “Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування” на 2016 рік» затверджено перелік об’єктів поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування у 2016 році та обсяги бюджетних коштів для їх фінансування згідно з додатком 2.
Питання 1: закупівля поточного середнього ремонту автомобільної дороги Р-05 Городище – Рівне – Старокостянтинів (окремими ділянками) у 2017 році фінансується за рахунок коштів, виділених за Розпорядженням № 176-р від 16.03.2016 року?
Питання 2: на Вашу думку поняття «гарантійний строк» та «термін експлуатаційної придатності» тотожні?
Повторно вимагаємо внести зміни до п. 6.3.7 проекту договору у частині гарантійних строків експлуатації об’єкта та привести їх у відповідність до вимог СОУ 42.1-37641918-128:2014. У разі невнесення таких змін, ми, як учасник, скористаємося своїм правом звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 14І12.pdf 19.05.2017 15:06
Дата подачі:
19.05.2017 11:25
Вирішення:
Відповідь на вимогу: гарантійні терміни.
Закупівля UA-2017-04-27-000630-a
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
19.05.2017 15:09
Підтвердження вирішення:
Відповідь: У окремому дорученні №150-ОД від 16.06.2016 року Державного агентства автомобільних доріг України є посилання на пункт 3 розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.03.2016 року №176-р в частині гарантійних термінів виконаних робіт та їх якості, до фінансування об’єктів 2017 року зазначений пункт немає жодного стосунку.
Для підтвердження вимог до гарантійних термінів експлуатації окремих елементів об’єкта, на якому виконуються роботи з поточного середнього ремонту надаємо копію окремого доручення №150-ОД від 16.06.2016 року, Додаток Л до СОУ 42.1-37641918-128:2014, Додаток Л до ДБН В.2.3-4:2015.
У Додатку Л до СОУ 42.1-37641918-128:2014, ДБН В.2.3-4:2015 та у пункті 6.3.7 проекту договору гарантійні строки щодо влаштування тонкошарових покриттів з литих емульсійно-мінеральних та асфальтобетонних сумішей збігаються і становлять – 3 роки.
Вимога
Вирішена
Гарантійні строки експлуатації об'єкта
Номер:
cfb0f8a4c75148c6a6cd3ab2d8825397
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-27-000630-a.c2
Назва:
Гарантійні строки експлуатації об'єкта
Вимога:
Внести зміни до п. 6.3.7 проекту договору у частині гарантійних строків експлуатації об’єкта та привести їх у відповідність до вимог СОУ 42.1-37641918-128:2014. Передбачити у проекті договору випадки звільнення Підрядника від відповідальності у разі настання випадків, за які Підрядник не несе відповідальності, у тому числі в результаті неправильно прийнятих проектних рішень та через недоліки проектної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 14І9.pdf 19.05.2017 14:03
Дата подачі:
18.05.2017 12:01
Вирішення:
Відповідь на вимогу: гарантійні строки експлуатації об`єкту.
Закупівля UA-2017-04-27-000630-a
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
19.05.2017 14:07
Підтвердження вирішення:
Відповідь: Повідомляємо, що окремим дорученням №150-ОД від 16.06.2016 року Державного агентства автомобільних доріг України Служб автомобільних доріг у областях зобов’язано: «З метою забезпечення належної якості робіт на об’єктах нового будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування, дотримання вимог додатку Л ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво» щодо мінімально допустимих строків експлуатаційної придатності елементів дороги, що відповідає пункту 3 розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.03.2016 року №176-р.
Якщо у тендерній пропозиції будуть інші строки експлуатаційної придатності елементів дороги вона буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Вимога
Вирішена
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
6f172c015b654ebe82a165ec7c86b2b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-27-000630-a.b1
Назва:
Кваліфікаційні вимоги
Вимога:
Відповідно до різниці в класифікації видів ремонту в Украіні та інших країнах учасників-нерезидентів, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію в частині вимог до аналогічного договору. Відзначимо, що в більшості країн світу роботи по заміні (регенерації) основи дорожнього одягу та покриття виконуються при капітальному ремонті. Оскільки за Законом України «Про публічні закупівлі» всі учасники, в тому числі нерезиденти, мають рівні права, вимагаємо внести відповідні зміни до ТД.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 14І9.pdf 19.05.2017 14:02
Дата подачі:
18.05.2017 10:38
Вирішення:
Відповідь на вимогу: кваліфікаційні вимоги.
Закупівля UA-2017-04-27-000630-a
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
19.05.2017 14:05
Підтвердження вирішення:
Відповідь: Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області у своїй діяльності керується Законами України та нормативними документами Кабінету Міністрів України і зокрема нормативними документами Укравтодору.
При визначені виду ремонту і складу робіт використаний ГБН Г.1-281-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт».
У абзаці 3 пункту 6.3.2 даного ГБН зазначено: «ремонт та відновлення зношених верхніх шарів цементобетонних, асфальтобетонних та іншіх покриттів, у тому числі за технологією ресайклінгу (регенерації) та профілювання» (розділ 6.3. Поточний середній ремонт).
Якщо у тендерній пропозиції учасника торгів, як аналогічний договір, буде надано договір на капітальний ремонт автомобільної дороги відповідної категорії, спів ставний з об’єктом закупівлі по довжині ділянки або по вартості робіт (орієнтовно), то він буде зарахований як об’єкт-аналог. Така пропозиція буде прийнята до розгляду.
Всі учасники, в тому числі нерезиденти, мають рівні права і повинні дотримуватися умов тендерної документації.
Скарга
Виконана замовником
Дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Номер:
b823efe81c3f42d68de831565bdcd0cc
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-27-000630-a.a5
Назва:
Дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Скарга:
1. Дискримінаціія щодо виконання аналогічного договору
2. Невідповідність документації синному законодавству
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 24.05.2017 20:10
- Акти 24.05.2017 20:10
- Додаткові угоди 24.05.2017 20:10
- ТД 24.05.2017 20:10
- Лист МЕ 24.05.2017 20:10
- Аналогічний договір 24.05.2017 20:10
- Скан-копія платіжного доручення 24.05.2017 20:10
- рішення від 29.05.2017 № 3372+лист Замовнику.pdf 29.05.2017 18:08
- інформаційна про резулятивну частивну рішення від 14.06.2017 №3851 ВАТ Дорожно-будівельний трест (000630-а).pdf 16.06.2017 21:52
- рішення від 14.06.2017 № 3851.pdf 19.06.2017 20:44
- Заперечення по скарзі Р-05.PDF 12.06.2017 09:53
- Додаток 1.PDF 12.06.2017 09:54
- Додаток 2.PDF 12.06.2017 09:54
- Додаток 3.PDF 12.06.2017 09:54
- Додаток 4.PDF 12.06.2017 09:55
- Додаток 5.PDF 12.06.2017 09:55
- Зміна до тендерної документаці Р-05 14І28 від 27.07.2017.doc 28.07.2017 14:45
- ТД поточний середній ремонт Р-05 14І28 від 27.07.2017 Нова редакція.doc 28.07.2017 14:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.05.2017 20:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.06.2017 20:45
Дата виконання рішення Замовником:
28.07.2017 14:58
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1. Заступника голови тендерного комітету Нечая Л. Є., який повідомив, що отримали рішення Антимонопольного комітету України щодо розгляду скарги через електронну систему закупівель в особистий кабінет на Майданчик в системі ProZorro щодо публічної закупівлі UA-2017-04-27-000630-a (дата реєстрації рішення в ЦБД: 25-07-2017, 16:25:19).
20.07.2017 року Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення №4814-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги відкритого акціонерного товариства «Дорожно-будівельний трест №6» від 30.06.2017 року №03-3/1077 UA-2017-04-27-000630-a.b6.
Службу автомобільних доріг у Хмельницькій області зобов’язано частково внести зміни до тендерної документації на закупівлю «45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-05 Городище – Рівне – Старокостянтинів (окремими ділянками)», оголошення №UA-2017-04-27-000630-a про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Отримавши рішення від Антимонопольного комітету України тендерний комітет проаналізував та врахував всі зауваження органа оскарження і прийшов до спільної згоди про внесення змін до тендерної документації та до нової редакції тендерної документації на «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-05 Городище – Рівне – Старокостянтинів (окремими ділянками). 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь:
Лот 1 – Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-05 Городище – Рівне – Старокостянтинів (окремими ділянками) (км 232+485 – км 243+100). 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь,
Лот 2 – Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-05 Городище – Рівне – Старокостянтинів (окремими ділянками) (км 243+610 – км 249+260; км 272+024 – км 276+045). 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь,
Лот 3 – Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-05 Городище – Рівне – Старокостянтинів (окремими ділянками) (км 262+900 – км 265+559; км 278+375 – км 289+642). 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь».
Відповідно до абзаца 2, частини 2, статті 23 Законом України «Про публічні закупівлі» та за рішенням тендерного комітету внести зміни до розділу, частин та додатків тендерної документації:
• Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.
Частина 2. Забезпечення тендерної пропозиції;
Частина 5. Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно статті 16 та вимоги, встановлені статтею 17 Закону.
Додаток №2. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону). Інформаційна довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
Додаток №3. ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (стаття 16 Закону). Інформаційна довідка про досвід виконання аналогічного договору протягом останніх 5 років (2012 - 2016 рік).;
Додаток №4. Інформаційна довідка про наявність працівників, які мають необхідні знання
та досвід, що будуть залучені до надання послуг/робіт.
Згідно з частини 2, статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Скарга
Виконана замовником
Оскарження
Номер:
e39471a9e4394138899848edc60fe9ac
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-27-000630-a.b6
Назва:
Оскарження
Скарга:
СКАРГА
щодо порушення законодавства під час проведення процедури закупівлі, встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації (в частині внесених змін), на бездіяльність замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Р-05.pdf 30.06.2017 18:52
- richnyi_plan_zakupivel_20__na_2017_rik_za_systemoiu__prozorro.doc 30.06.2017 18:52
- АБЗ.pdf 30.06.2017 18:52
- Отзыв Гродноавтодор ukr.pdf 30.06.2017 18:53
- Отзыв Гродноавтодор.pdf 30.06.2017 18:53
- Платежка 83 30.06.pdf 30.06.2017 18:53
- Справка октябрь 2014 ukr.pdf 30.06.2017 18:53
- Справка октябрь 2014.jpg 30.06.2017 18:53
- рішення від 04.07.2017 № 4341+лист Замовнику.PDF 05.07.2017 21:40
- Інформація про резулютивну частину рішення від 20.07.2017 №4814.pdf 21.07.2017 10:27
- Рішення від 20.07.2017 № 4814.pdf 25.07.2017 16:25
- Заперечення Р-05.PDF 17.07.2017 17:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.06.2017 18:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.07.2017 16:25
Дата виконання рішення Замовником:
28.07.2017 13:22
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1. Заступника голови тендерного комітету Нечая Л. Є., який повідомив, що отримали рішення Антимонопольного комітету України щодо розгляду скарги через електронну систему закупівель в особистий кабінет на Майданчик в системі ProZorro щодо публічної закупівлі UA-2017-04-27-000630-a.а5 (дата реєстрації рішення в ЦБД: 19-06-17, 20:44:41).
14.06.2017 року Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення №3851-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги відкритого акціонерного товариства «Дорожно-будівельний трест №6» від 24.05.2017 року UA-2017-04-27-000630-a.а5 Службу автомобільних доріг у Хмельницькій області зобов’язано внести зміни до тендерної документації на закупівлю «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-05 Городище – Рівне – Старокостянтинів (окремими ділянками)», оголошення № UA-2017-04-27-000630-a про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Отримавши рішення від Антимонопольного комітету України тендерний комітет прийшов до спільної згоди про внесення змін до тендерної документації на «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-05 Городище – Рівне – Старокостянтинів (окремими ділянками). 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»:
Лот 1 – Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-05 Городище – Рівне – Старокостянтинів (окремими ділянками) (км 232+485 – км 243+100). 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь,
Лот 2 – Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-05 Городище – Рівне – Старокостянтинів (окремими ділянками) (км 243+610 – км 249+260; км 272+024 – км 276+045). 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь,
Лот 3 – Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Р-05 Городище – Рівне – Старокостянтинів (окремими ділянками) (км 262+900 – км 265+559; км 278+375 – км 289+642). 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь».
Рішенням тендерного комітету від 26.06.2017 року пропонується внести зміни до розділу та додатків тендерної документації:
• Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, частина 2; частина 5; частина 7.
Додаток №2; Додаток №3; Додаток №4.
Згідно з частини 2, статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.