Оливи, мастила для потреб відокремлених підрозділів - ДП "Львіввугілля".
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у цій процедурі закупівлі, викладаються українською мовою.
* Примітка
У разі надання учасником у складі тендерної пропозиції будь-яких документів іноземною мовою (крім російської), виданих органами державної влади, підприємствами/установами/ організаціями, такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом і печаткою (у разі її використання) учасника, або бюро перекладів/перекладачем, або нотаріусом. (відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник).
Проектна, технічна документація, особисті документи (права, паспорти, трудові книжки) які викладені в оригіналі російською мовою, не потребує перекладу українською мовою.
Не перекладаються документи, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською (російською) мовою та інші друковані джерела літературної інформації: буклети, паспорти на обладнання, інструкції з експлуатації обладнання тощо.
Завершена
4 089 200.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 446.00 UAH
Період оскарження:22.09.2021 17:48 - 15.10.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:be316813652841ef974b2b01124c45d4
Пов'язана кваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГІОН-ОІЛ", UA-EDR 37291055
Ідентифікатор запиту:UA-2021-09-22-006573-c.a3
Назва:Вимога
Вимога:
Текст Вимоги у вкладенні
Шановний Замовнику!
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЛС" уважно проаналізувало пропозицію Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГІОН-ОІЛ", яка була Вами акцептована та виявила порушення вимог законодавства та безпосередньо Тендерної документації в наступній частині.
Відповідно до додатку 5 до тендерної документації учасник має надати лист підтвердження згоди щодо обробки персональних даних. Так як документацією не визначено осіб, щодо яких має надаватися згода, відповідно згода повинна надаватися усіма особами, щодо яких подано інформацію, у складі тендерної пропозиції.
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГІОН-ОІЛ"в складі тендерної пропозиції надано файл «Документи на підписанта .pdf», який містить протокол №10/10-21 загальних зборів учасників від 10 жовтня 2021 року та протокол № 1-18 від 19 лютого 2018 року. У даному документі розкрито персональні дані, а саме паспортні дані, ідентифікаційний номер та місце проживання Булигіна Івана Олександровича та Росіхіна Дмитра Сергійовича(скріншот документу додається).
Відповідно до абзацу восьмого статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» - персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована.
Згідно Роз’яснення МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ від 21.12.2011 р.Деякі питання практичного застосування Закону України "Про захист персональних даних", паспортні дані та місце проживання відносяться до персональних даних.
Таким чином учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГІОН-ОІЛ" недотримано вимоги додатку 5 до тендерної документації, і не надано згоду на обробку персональних даних осіб, персональні дані якихрозкрито.
Враховуючи наведене, пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГІОН-ОІЛ" не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Відповідно до статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема, учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Враховуючи вищезазначене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені пунктом 1 частини першої статті 31 Закону.
Аналогічна позиція щодо зазначеного питання (а саме розкриття персональних даних) міститься в Рішенні ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ
З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ№ 15043-р/пк-пз від 05.08.2020 (закупівля UA-2020-06-19-004762-b)
Згідно із статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Ми вважаємо, що своїми діями Замовником було порушено ЗУ «Про публічні закупівлі».
Не відхиливши тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГІОН-ОІЛ" Замовником було порушено один з принципів здійснення закупівлі закріплений в статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, чим порушено наші права та інтереси.
З огляду на вищевикладене вбачається, що Замовником при прийнятті рішення про прийняття пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГІОН-ОІЛ"було порушено вимоги Закону України "Про публічні закупівлі, а тому рішення Замовника є таким, що підлягає скасуванню.
На підставі наведеного вище, просимо скасувати рішення про визнання переможцем процедури відкритих торгів "Оливи, мастила для потреб відокремлених підрозділів - ДП "Львіввугілля" учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕГІОН-ОІЛ"
Вирішення:Згідно з ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЛС" подано вимогу про усунення порушення, яка не містить вимог, що передбачені у вищенаведеній статті закону, а за своєю суттю є скаргою на дії Замовника, яка повинна подаватись на розгляд до органу оскарження.
Таким чином, у Замовника відсутні підстави для розгляду вимоги ПРИВАТНОГО МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА "МЛС" про усунення порушення.
Статус вимоги:Не задоволено
invalid
answered
Скарга
Скасована
дискримінаційна умова
Номер:e43699deeece46e2a8cec847948e9095
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-09-22-006573-c.a2
Назва:дискримінаційна умова
Скарга:
Просимо пояснити потребу даної вимоги, якщо замовник зацікавлений у прозорій закупівлі за найменшою ціною:
"9. Учасник у своїй тендерній пропозиції повинен надати Довідку про наявність зареєстрованих рахунків у банківських установах видану Державною податковою службою України у строк, що не перевищує 20 днів до дати подання тендерних пропозицій."
Чим не вдовольняє замовника довідка з банку? Можливо, замовник просто хоче ускладнити можливість участі у тендері, оскільки дана довідка не є стандартною для участі в державних закупівлях та її отримання потребує значного часу. Ця вимога не має ніякої логічної потреби в рамках даної закупівлі, тому, скоріше за все, певний учасник зробив дану довідку заздалегідь і замовник таким чином прагне звузити коло потенційних учасників.
Автор:ТОВ "НВП АГРІНОЛ", Поліщук Вячеслав Васильович 0996772911 TENDER.AGRINOLSIE@GMAIL.COM
mistaken
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги у документації конкурсних торгів
Номер:9ce07e7ef6b64c1f9ec91e05bd83bd12
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-09-22-006573-c.a1
Назва:Дискримінаційні вимоги у документації конкурсних торгів
Вимога:
Згідно листа No 9754/5/99-99-10-03-02-16 від 20.04.2015 Державна фіскальна служба України повідомила, що Законом України "Про здійснення
державних закупівель" та іншими нормативно-правовими актами не передбачене надання
органами Державної фіскальної служби України довідки про наявність відкритих рахунків у
фінансових установах платника податків. Дії Замовника в частині встановлення наведеної вище вимоги Документації
порушують права суб'єктів господарювання, які не мають довідки
виданої Уповноваженим органом, який здійснює адміністрування податків та зборів із
зазначенням банку (банків), в якому (яких) учасник торгів має рахунки.
Такі дії Замовника порушують вимоги абзацу п'ятого частини першої статті 3,
частини третьої статті 5 та частини третьої статті 22 Закону, якими передбачена, зокрема,
недискримінація учасників.
Враховуючи наведене, просимо внести відповідні зміни до документації
конкурсних торгів в цій частині з метою приведення її у відповідність до законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:07.10.2021 12:48
Вирішення:У Відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що п.69.2 ст.69 Податкового кодексу України передбачений механізм, відповідно до якого Банки та інші фінансові установи зобов'язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків - юридичної особи, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка. Пункт 69.4 зазначеної статті ПКУ містить положення відповідно до якого датою початку видаткових операцій за рахунком платника податків, визначеного пунктом 69.1 цієї статті (крім банку), у банках та інших фінансових установах є дата отримання банком або іншою фінансовою установою повідомлення контролюючого органу про взяття рахунка на облік у контролюючих органах або дата, визначена як дата взяття на облік у контролюючому органі за мовчазною згодою згідно з абзацом другим пункту 69.3 цієї статті. Таким чином, Державна податкова служба України може отримувати від банків інформацію про наявність у суб’єктів підприємницької діяльності банківських рахунків. Таку інформацію органи Державної податкової служби України отримують також відповідно до Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженого наказом Мінфіну від 18.08.2015 р. № 721. В зв’язку з зазначеним, Замовник не вбачає перешкод для отримання Вами як власником зазначених рахунків, інформаційної довідки від органів Державної податкової служби України щодо їх наявності в Банківських установах. Замовнику ж зазначена інформація необхідна з метою забезпечення подальшої можливості виконання умов Договору, в тому числі в частині забезпечення можливих ризиків невиконання умов Договору закупівлі та можливості реалізації права на забезпечення позову, стягнення, накладення арешту на рахунки та майно і т.д.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:19.10.2021 12:04