-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень будівлі, за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Ватутіна, буд. 37 В
Категорія замовника - органи соціального страхування
Завершена
1 271 821.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 359.11 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 359.11 UAH
Період оскарження:
22.09.2021 17:04 - 04.10.2021 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА щодо порушень під час розгляду тендерної пропозиції, відхилення тендерної пропозиції та визначення переможця
Номер:
37e8e2b198824fd0b95d541d65bccb2c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-22-006338-c.b3
Назва:
СКАРГА щодо порушень під час розгляду тендерної пропозиції, відхилення тендерної пропозиції та визначення переможця
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю
«БУДСТАР-КР»
50065 Україна, Дніпропетровська обл. м. Кривий Ріг, вул. Костенко, буд. 25, прим. 4
МФО 305750 в КФ КБ «Приватбанк», Код ЄДРПОУ 37272598, Свід.ПДВ №200102057
Тел. (067) 9041340,budstar@і.ua
Вих. 1а/21
Від 20.10.2021 р.
Орган оскарження:
Антимонопольний комітет України
Постійно діюча адміністративна колегія
03035, м. Київ—35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю
«БУДСТАР-КР»
50065, м. Кривий Ріг, вул. Костенко, б.25, оф.4
КОД ЄДРПОУ: 37272598
e-mail: budstar@i.ua
тел. (067)904-13-40
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області
49094, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, буд. 26
Код ЄДРПОУ: 21910427
e-mail: tender_gupfu@ukr.net
тел. 0973683507
Інформація про закупівлю:
Капітальний ремонт приміщень будівлі, за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Ватутіна, буд. 37 В, код ДК 021-2015 (CPV): 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи. За класом наслідків (відповідальності) СС 1
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-22-006338-с
ІD: 2b6fd3c095b84ac48f137a303dc9c38a
Ідентифікатор плану: UA-P-2021-09-22-003201-a
Очікувана вартість закупівлі: 1 271 821,60 грн.
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії та рішення Замовника – 12.10.2021 р
СКАРГА
на дії замовника щодо відхилення пропозиції учасника
та визначення переможця
Головним управлінням Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області (надалі - Замовник) 22.09.2021 р. було розпочато процедуру відкритих торгів – «Капітальний ремонт приміщень будівлі, за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Ватутіна, буд. 37В, код ДК 021-2015 (CPV): 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи. За класом наслідків (відповідальності) СС 1», Ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-22-006338-с.
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДСТАР-КР» (надалі Підприємство або Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно Тендерної документації подало тендерну пропозицію.
Також взяли участь у відповідному тендері та надали свою тендерну пропозицію наступні Учасники:
1. ФОП Оса Н.В., ЄДРПОУ 2719106067;
2. ТОВ «Будстар-КР», ЄДРПОУ 37272598;
3. ТОВ «Торговий Дім Стройсвіт», ЄДРПОУ 41778626;
4. ТОВ «Деналлі Груп», ЄДРПОУ 40843416.
Замовником згідно протоколу № 703 від 12.10.2021 р. тендерну пропозицію ТОВ «БУДСТАР-КР» було розглянуто та відхилено.
Таке рішення Замовника є безпідставним, надуманим, суперечить вимогам Тендерної документації на закупівлю та положенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Учасник ТОВ «БУДСТАР-КР» не згоден з даним рішенням Замовника та вважає, що Замовник, до розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДСТАР-КР» віднісся упереджено, розглянув її суто формально, без аналізу та повної перевірки тендерної пропозиції, чим порушив основні принципи публічних закупівель та вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в частині вивчення, оцінки тендерних пропозицій та визначення переможця, а також вимоги самої тендерної документації.
ТОВ «Будстар-КР», як учасник закупівлі має право розраховувати на те, що Замовник діятиме і прийматиме рішення виключно в рамках Закону.
По-перше, ТОВ «БУДСТАР-КР» не згоден з рішенням Замовника, що відповідно до протоколу № 703 від 12.10.2021 р. «У складі Тендерної пропозиції Учасником за вих. № 0106 від 06.10.2021 надана Довідка про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону, у якій підтвердження відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції відповідно до п.6 ст. 17 Закону, надано без урахування змін внесених згідно із Законом України «Про внесення змін до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення досудового розслідування окремих категорій кримінальних правопорушень» № 954-ІХ від 03.11.2020».
ТОВ «БУДСТАР-КР» повідомляє, що відповідно до Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі, вимогою Замовника до п.п. 5.1 п. 5 Розділу ІІІ пункту 1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» було зазначено, що учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки), складеної у ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав.
Скаржник наголошує, що Замовником не вимагалося надання довідки конкретної форми складання, а також з урахування змін внесених згідно із Законом України «Про внесення змін до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином Учаснику, достатньо було, наприклад надати довідку змістом:- «Учасник підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону» тощо. Також ТОВ «БУДСТАР-КР» в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтвердив відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом заповнення електронного поля.
Таким чином, відповідно вимог п.п. 5.1 п. 5 Розділу ІІІ пункту 1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції», ТОВ «БУДСТАР-КР» не порушив вимоги надання у складі пропозиції довідки (зведеної довідки), складеної у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою11 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»
По-друге, ТОВ «БУДСТАР-КР» не згоден з рішенням Замовника, що відповідно до протоколу № 703 від 12.10.2021 р. «Відповідно до п.п. 7 п. 7 Додаток №1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати, зокрема Довідку про наявність поточного гривневого рахунку із залишком на ньому коштів у розмірі не меншому ніж 50% очікуваної вартості предмету закупівлі за станом на дату подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція подана Учасником через електронну систему закупівель 06.10.2021. Учасником у складі тендерної пропозиції за вих.№ 211006SU05380100 від 06.10.2021 надана довідка про наявність поточного гривневого рахунку із залишком на ньому коштів у розмірі 693765,48 грн, за станом на 05.10.2021».
ТОВ «БУДСТАР-КР» повідомляє, що відповідно до п.п. 7 п. 7 Додаток №1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати, зокрема ДОВІДКУ про наявність поточного гривневого рахунку із залишком на ньому коштів у розмірі не меншому ніж 50% очікуваної вартості предмету закупівлі за станом на ДАТУ ПОДАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ. Замовником не вказано, що саме залишок коштів повинен бути на дату подання тендерних пропозицій. ТОВ «БУДСТАР-КР» надав Довідку вих. № 211006SU05380100 від 06.10.2021 р., яка відповідає даті подання тендерної пропозиції ТОВ «БУДСТАР-КР». Також ТОВ «БУДСТАР-КР» зазначає, що в п.п. 7 п. 7 Додаток №1 до тендерної документації Замовником вказано - «ДАТУ ПОДАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ», ця множина означає про подання всіх пропозицій всіх Учасників, дата подання закінчується 08.10.2021 00:00, тому що учасник може подати тільки одну пропозицію.
Таким чином, відповідно до вимог п.п. 7 п. 7 Додаток №1 до тендерної документації, ТОВ «БУДСТАР-КР» не порушив вимоги надання у складі пропозиції довідки про наявність поточного гривневого рахунку із залишком на ньому коштів у розмірі не меншому ніж 50% очікуваної вартості предмету закупівлі за станом на дату подання тендерних пропозицій
ТОВ «БУДСТАР-КР» в повному обсязі надані усі вищезазначені документи у складі тендерної пропозиції, виконані всі вимоги Замовника відповідно до Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі.
Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ «БУДСТАР-КР», так як тендерна пропозиція ТОВ «БУДСТАР-КР» повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами, а також вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимогам діючого законодавства України.
Також ТОВ «БУДСТАР-КР» зазначає, що Замовником згідно протоколу № 706 від 12.10.2021 р. тендерну пропозицію ТОВ «ДЕНАЛЛІ ГРУП» було розглянуто та оцінено, вирішено визначити переможцем процедури закупівлі, прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю. В результаті детального розгляду документів ТОВ «ДЕНАЛЛІ ГРУП» Замовник дійшов висновку, що тендерна пропозиція ТОВ «ДЕНАЛЛІ ГРУП» відповідає усім вимогам тендерної документації та потребам Замовника.
ТОВ «БУДСТАР-КР» не погоджується з даним рішенням Замовника та вважає, що Замовник, до розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ДЕНАЛЛІ ГРУП» віднісся упереджено, розглянув її суто формально, без аналізу та повної перевірки тендерної пропозиції ТОВ «ДЕНАЛЛІ ГРУП», чим порушив основні принципи публічних закупівель та вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в частині вивчення, оцінки тендерних пропозицій та визначення переможця, а також вимоги самої тендерної документації.
Скаржник не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовником такими, що порушують його права та інтереси, також дії Замовника і прийняте його рішення порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
ТОВ «ДЕНАЛЛІ ГРУП» в складі тендерної пропозиції надав не в повному обсязі документи, що вимагалися Замовником, а саме відсутні наступні документи:
1. Відповідно до п.1.1. абз.5 Розділу ІІІ до Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимогою Замовника було надання документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника Учасника процедури Закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
ТОВ «ДЕНАЛЛІ ГРУП» у складі тендерної пропозиції надав наказ № 2004-к/тр (про вступ на посаду директора), на підставі рішення єдиного учасника ТОВ «ДЕНАЛЛІ ГРУП» за підписом Мальцева А.А. Але єдиним учасником ТОВ «ДЕНАЛЛІ ГРУП» є ТОВ «КОМПАНІЯ ГРІНМАКС», що зазначено в наданому Рішенні ТОВ «ДЕНАЛЛІ ГРУП». ТОВ «ДЕНАЛЛІ ГРУП» не надає документів, які підтверджують, на якій підставі діє та які має повноваження Мальцев А.А. в єдиному учаснику ТОВ «КОМПАНІЯ ГРІНМАКС». ТОВ «ДЕНАЛЛІ ГРУП» також не надає ніяких документів, які підтверджують правомочність представляти Мальцевим А.А. єдиного учасника ТОВ «КОМПАНІЯ ГРІНМАКС» (протокол загальних зборів, статут ТОВ «КОМПАНІЯ ГРІНМАКС» тощо).
Таким чином, відповідно до п.1.1. абз.5 Розділу ІІІ до Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТОВ «ДЕНАЛЛІ ГРУП» порушив вимоги надання надання документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника Учасника процедури Закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
2. Відповідно до п.1.1. абз.5 Розділу ІІІ до Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимогою Замовника було надання документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника Учасника процедури Закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
ТОВ «ДЕНАЛЛІ ГРУП» у складі тендерної пропозиції надав «Рішення Директора» № 28/09/2021 від 28.09.2021 р., в якому зазначено, що директор Мальцев А.А. право підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю залишає за собою на підставі положень статуту. Відповідно до Розділу 10 п. 10.1 Статуту ТОВ «ДЕНАЛЛІ ГРУП» Виконавчим органом Товариства, який керує поточною діяльністю Товариства, є Директор. Відповідно до п.10.5.21 Розділу 10 Статуту ТОВ «ДЕНАЛЛІ ГРУП» зазначено, що «Укладання та підписання від імені ТОВ «ДЕНАЛЛІ ГРУП» договорів, угод та вчинення інших правочинів з урахуванням обмежень встановлених цим статутом». Але Статутом ТОВ «ДЕНАЛЛІ ГРУП» встановлені наступні обмеження: відповідно до Розділу 9 п.9.2 До виключної компетенції загальних зборів відноситься: п.9.2.25 «прийняття рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу (при цьому якщо замість кількох правочинів товариство могло вчинити один значний правочин, то кожен із таких правочинів вважається значним)».
ТОВ «ДЕНАЛЛІ ГРУП» ніяким чином не підтвердив та не надав в складі тендерної пропозиції документів про право підпису цього правочину, про який йдеться в статуті, та/або не підтвердив, що цей правочин не перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу.
Таким чином, відповідно до п.1.1. абз.5 Розділу ІІІ до Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТОВ «ДЕНАЛЛІ ГРУП» порушив вимоги надання надання документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника Учасника процедури Закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
3. Відповідно до п.5.1 Розділу ІІІ до Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимогою Замовника було наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (на підтвердження відповідності встановленому критерію Учасник надає копію договору, щодо предмету закупівлі, з обов’язковим наданням підтвердження його виконання (акт приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в, довідка про вартість виконаних робіт за формою КБ-3).
ТОВ «ДЕНАЛЛІ ГРУП» у складі тендерної пропозиції надав аналогічний договір № 12/09/2020 від 12.09.2020 р., який зовсім не відповідає вимогам Замовника, так як наданий не в повному обсязі. Відповідно п.3.2 аналогічного договору – «Докладний характер послуг (робіт) і ціни вказується в кошторисної документації. Але ця частина аналогічного договору (кошторисна документація) не надана ТОВ «ДЕНАЛЛІ ГРУП», що в свою чергу не відомо та не можливо встановити, які роботи зазначені в аналогічному договорі. Наданий аналогічний договір повністю не відповідає вимогам укладання договорів по капітальному ремонту відповідно Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Тому, з наданого ТОВ «ДЕНАЛЛІ ГРУП» акту приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3 не можливо встановити підтвердження виконання аналогічного договору, а також які саме роботи виконував ТОВ «ДЕНАЛЛІ ГРУП».
Таким чином, відповідно до п.5.1 Розділу ІІІ до Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТОВ «ДЕНАЛЛІ ГРУП» порушив вимоги надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
4. Відповідно до п.1.1. Розділу ІІІ до Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» вимогою Замовника було надання інформації про необхідні технічні, якісні, та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно з Додатком № 1 до Тендерної документації). П.7.2 Додатку № 1 – «документ, що підтверджує наявність працівника відповідального з охорони праці (копію наказу про прийняття на робота та/або договору, та/або контракту між працівником та роботодавцем або іншого документу).
ТОВ «ДЕНАЛЛІ ГРУП» у складі тендерної пропозиції надав наказ № 2007-к/тр (про вступ на посаду інженера з охорони праці). Але, в жодному документі тендерної пропозиції ТОВ «ДЕНАЛЛІ ГРУП» не вказано, та документально не надано, хто саме відповідальний з охорони праці. Не надано посадових інструкцій, наказу про виконання конкретних обов’язків інженера з охорони праці, а саме що саме він є особою відповідальною з охорони праці.
Таким чином, відповідно до п.1.1. Розділу ІІІ до Тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТОВ «ДЕНАЛЛІ ГРУП» порушив вимоги надання надання документів, що підтверджують наявність працівника відповідального з охорони праці.
Внаслідок відсутності вищезазначених документів у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДЕНАЛЛІ ГРУП» висновок Замовника, що тендерна пропозиція ТОВ «ДЕНАЛЛІ ГРУП» відповідає усім кваліфікаційним вимогам, не відповідає дійсності та є помилковою.
Отже, провівши аналіз тендерної пропозиції ТОВ «ДЕНАЛЛІ ГРУП» Скаржник приходить до висновку, що Замовник не мав жодних законних підстав для прийняття рішення про визначення ТОВ «ДЕНАЛЛІ ГРУП» переможцем, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «ДЕНАЛЛІ ГРУП» не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника.
ІІ. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження.
Згідно ч.5 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) скарга, серед іншого, повинна містити обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Закон наділяє учасника процедури закупівлі такими правами:
- право на неупереджену оцінку тендерної пропозиції;
- правом на рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;
- правом на визнання переможцем та укладення договору про закупівлю).
З огляду на рішення Конституційного Суду України по справі 1-10/2004 від 01.12.2004 поняття «охоронюваний законом інтерес», що вживається в частині першій статті 4 Цивільного процесуального кодексу України та інших законах України у логічно-смисловому зв’язку з поняттям «права», треба розуміти як прагнення до користування конкретним матеріальним та/або нематеріальним благом, як зумовлений загальним змістом об’єктивного і прямо не опосередкований у суб'єктивному праві простий легітимний дозвіл, що є самостійним об'єктом судового захисту та інших засобів правової охорони з метою задоволення індивідуальних і колективних потреб, які не суперечать Конституції і законам України, суспільним інтересам, справедливості, добросовісності, розумності та іншим загально правовим засадам.
Відповідно до ч.1 ст.79 Господарського кодексу України господарськими товариствами визнаються підприємства або інші суб’єкти господарювання, створені юридичними особами та/або громадянами шляхом об'єднання їх майна і участі в підприємницькій діяльності товариства з метою одержання прибутку.
Основним видом діяльності підприємства ТОВ «Будстар-КР» є інші роботи із завершення будівництва. ТОВ «Будстар-КР» надає послуги у сфері будівництва, у тому числі шляхом участі у процедурах закупівлі, що проводяться за допомогою електронної системи публічних закупівель «ProZorro». Участь підприємства ТОВ «Будстар-КР» у публічних закупівлях носить систематичний характер.
Інтерес підприємства ТОВ «Будстар-КР» в участі у публічних закупівлях в цілому та конкретно в цій Процедурі закупівлі полягає в укладенні договору про закупівлі та одержанні прибутку від надання послуг. Цей інтерес за усіма ознаками відповідає визначенню, наведеному у вищезазначеному рішенні Конституційного Суду України, а отже може вважатися законним інтересом у контексті Закону України «Про публічні закупівлі».
Дії Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУСТАР-КР» та визнання ТОВ «ДЕНАЛЛІ ГРУП» переможцем даної закупівлі є незаконним, безпідставним. Замовник порушив принципи здійснення закупівель встановлених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Всі документи та матеріали, які згадуються чи на які посилається ТОВ «БУДСТАР-КР» наявні в електронній формі у вигляді pdf формату файла та є розміщенні у відкритому доступі на сайті закупівлі, та підтверджують порушення процедури закупівлі в частині неправомірності рішень, дій або бездіяльності Замовника. Тендерна документація за предметом закупівлі розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу, Тендер ІD:
UA-2021-09-22-006338-c.
Приймаючи до уваги викладене, керуючись ст.ст.3,5,18,31 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника - Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області скасувати своє рішення про визнання переможцем ТОВ «ДЕНАЛЛІ ГРУП», ЄДРПОУ 40662868, відповідно до Протоколу № 706 від 12.10.2021 р. на закупівлю «Капітальний ремонт приміщень будівлі, за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Ватутіна, буд. 37 В, код ДК 021-2015 (CPV): 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи. За класом наслідків (відповідальності) СС 1», Ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-22-006338-с.
3. Скасувати Замовником протокол № 703 від 12.10.2021 р., яким розглянуто тендерну пропозицію ТОВ «БУДСТАР-КР» та відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БУДСТАР-КР».
4. Розглянути тендерну пропозицію ТОВ «БУДСТАР-КР» повторно та визнати ТОВ «БУДСТАР-КР» переможцем Закупівлі.
З повагою,
Директор ТОВ «Будстар-КР» О.М. Кондратенко
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА.pdf 20.10.2021 15:48
- Квітанція про сплату.pdf 20.10.2021 16:01
- sign.p7s 20.10.2021 16:03
- рішення від 22.10.2021 № 23940.pdf 22.10.2021 14:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.11.2021 № 24639.pdf 02.11.2021 16:03
- рішення від 01.11.2021 № 24639.pdf 04.11.2021 16:40
- Пояснення 25.10.2021 16:06
- Пояснення doc 25.10.2021 16:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.10.2021 15:51
Дата розгляду скарги:
01.11.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.10.2021 14:23
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
04.11.2021 16:41
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
0f435cffbb3e4206b35e8ba1fae57eae
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-22-006338-c.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю
«Будстар-КР»
50065, Україна, Дніпропетровська обл. м.Кривий Ріг, вул. Костенко, буд. 25, прим. 4
IBAN UA69 305299 00000 26003030401958 , МФО 305299 в АТ КБ «Приватбанк»
Код ЄДРПОУ 37272598,Свід.ПДВ №200102057
Тел. +380679041340,budstar@i.ua
Вих. 13-10
Від 13.10.2021 р.
Замовник: Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області
49094 м. Дніпро вул. Набережна Перемоги, буд. 26,
Код ЄДРПОУ: 21910427
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДСТАР-КР»
50065, м. Кривий Ріг, вул. Костенко, б.25, оф.4
КОД ЄДРПОУ: 37272598
e-mail: budstar@i.ua
тел. (067)904-13-40
Інформація про закупівлю:
План закупівлі: UA-P-2021-09-22-003201-a
Тендер ІD: UA-2021-09-22-006338-c
Процедура відкритих торгів: Капітальний ремонт приміщень будівлі, за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Ватутіна, буд. 37 В, код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні
будівельні роботи
ВИМОГА
щодо порушень під час розгляду тендерної пропозиції
Головним управлінням Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області (надалі - Замовник) 22.09.2021 р. було розпочато процедуру відкритих торгів – «Капітальний ремонт приміщень будівлі, за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Ватутіна, буд. 37 В, код ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні».
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДСТАР-КР» виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі подало тендерну пропозицію.
Замовником згідно протоколу № 703 від 12.10.20201р. тендерну пропозицію ТОВ «БУДСТАР-КР» було відхилено з наступної підстави: «Відповідно до пп. 5.1 п. 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки), складеної у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав. У складі Тендерної пропозиції Учасником за вих. № 0106 від 06.10.2021 надана Довідка про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону, у якій підтвердження відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції відповідно до п.6 ст. 17 Закону, надано без урахування змін внесених згідно із Законом України «Про внесення змін до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення досудового розслідування окремих категорій кримінальних правопорушень» № 954-ІХ від 03.11.2020. Відповідно до п. 1.1 Розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно з Додатком №1 до тендерної документації). Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію та документи про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам Замовника, зазначеним в Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, викладені у Додатку № 1 до цієї тендерної документації. Учасники також додають документи, визначені у Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (п. 6.1 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції»). Відповідно до п.п. 7 п. 7 Додаток №1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати, зокрема Довідку про наявність поточного гривневого рахунку із залишком на ньому коштів у розмірі не меншому ніж 50% очікуваної вартості предмету закупівлі за станом на дату подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція подана Учасником через електронну систему закупівель 06.10.2021. Учасником у складі тендерної пропозиції за вих.№ 211006SU05380100 від 06.10.2021 надана довідка про наявність поточного гривневого рахунку із залишком на ньому коштів у розмірі 693765,48 грн, за станом на 05.10.2021. За таких умов, наявні підстави відповідно до пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «БУДСТАР-КР», через невідповідність тендерної пропозиції Учасника іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Таке рішення Замовника є безпідставним, надуманим, суперечить вимогам Тендерної документації на закупівлю та положенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Учасник ТОВ «БУДСТАР-КР» не згоден з даним рішенням Замовника та вважає, що Замовник, до розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДСТАР-КР» віднісся упереджено, розглянув її суто формально, без аналізу та повної перевірки тендерної пропозиції, чим порушив основні принципи публічних закупівель та вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в частині вивчення, оцінки тендерних пропозицій та визначення переможця, а також вимоги самої тендерної документації.
ТОВ «Будстар-КР», як учасник закупівлі має право розраховувати на те, що Замовник діятиме і прийматиме рішення виключно в рамках Закону.
1. Відповідно до Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі, вимогою Замовника до пп. 5.1 п. 5 Розділу ІІІ пункту 1 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» було зазначено, що учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки), складеної у ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав. Це означає, що Замовник не вимагав довідку конкретної форми складання, достатньо було, наприклад надати довідку змістом:- « Учасник має відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону.» тощо. Зазначаємо, також, що у Переможця, якого визначив Замовник, надані довідки ст. 17 нічим не відрізняються від довідок ТОВ «Будстар-КР».
2. Відповідно до п.п. 7 п. 7 Додаток №1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати, зокрема ДОВІДКУ про наявність поточного гривневого рахунку із залишком на ньому коштів у розмірі не меншому ніж 50% очікуваної вартості предмету закупівлі за станом на ДАТУ ПОДАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ. ТОВ «БУДСТАР-КР» надав Довідку вих.№ 211006SU05380100 від 06.10.2021, яка відповідає даті подання тендерної пропозиції ТОВ «БУДСТАР-КР». Також ТОВ «БУДСТАР-КР» зазначає, що в п.п. 7 п. 7 Додаток №1 до тендерної документації вказано - «ДАТУ ПОДАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ», ця множина означає про подання всіх пропозицій всіх Учасників, дата подання закінчується 08.10.2021 00:00, тому що учасник може подати тільки одну пропозицію.
Учасником ТОВ «БУДСТАР-КР» в повному обсязі надані усі вищезазначені документи у складі тендерної пропозиції.
Учасник ТОВ «БУДСТРА-КР» в повному обсязі виконав вимоги Замовника відповідно до Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі, в повному обсязі .
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Учасника ТОВ «БУДСТАР-КР», так як тендерна пропозиція ТОВ «БУДСТАР-КР» повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами, а також вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» та вимогам діючого законодавства України.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «БУДСТАР-КР» повинна бути визначена Замовником переможцем по процедурі закупівлі та прийнято відповідне рішення про намір укласти договір.
Всі документи та матеріали, які згадуються чи на які посилається ТОВ «БУДСТАР-КР» наявні в електронній формі у вигляді pdf формату файла та є розміщенні у відкритому доступі на сайті закупівлі, та підтверджують порушення процедури закупівлі в частині неправомірності рішень, дій або бездіяльності Замовника. Тендерна документація за предметом закупівлі розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу, Тендер ІD: UA-2021-09-22-006338-c.
У випадку не задоволення Вимоги ТОВ «БУДСТАР-КР» № 13-10 від 13.10.2021 р. Замовником, ТОВ «БУДСТАР-КР» змушений буде звернутися до Антимонопольного комітету України.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та КонституцієюУкраїни,
ВИМАГАЄМО:
1. Усунути допущені Замовником вказані вище порушення та скасувати Протокол № 703 від 12.10.2021 р. тендерного комітету Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області.
2. Проаналізувати повторно тендерну пропозицію ТОВ «БУДСТАР-КР» та підтвердити ТОВ «БУДСТАР-КР» переможцем даної закупівлі.
Директор ТОВ «БУДСТРА-КР» ___________________ О.М. Кондратенко
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 708 18.10.2021 11:42
Дата подачі:
13.10.2021 15:07
Вирішення:
Відповідно до пп. 5.1 п. 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки), складеної у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав.
Учасником у складі Тендерної пропозиції надано зведену довідку для підтвердження відсутність підстав, передбачених частинами першої та другою статті 17 Закону (вих. № 0106 від 06.10.2021). Зазначена довідка складена в довільній формі та має посилання на відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції відповідно до пункту 6 частини 1 статті 17 Закону у редакції Закону, яка діяла до внесення змін згідно із Законом № 954-ІХ від 03.11.2020.
Відповідно до п. 1.1 Розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно з Додатком №1 до тендерної документації).
Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію та документи про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам Замовника, зазначеним в Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, викладені у Додатку № 1 до цієї тендерної документації. Учасники також додають документи, визначені у Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі (п. 6.1 розділу ІІІ «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції»).
Відповідно до п.п. 7 п. 7 Додаток №1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати, зокрема Довідку про наявність поточного гривневого рахунку із залишком на ньому коштів у розмірі не меншому ніж 50% очікуваної вартості предмету закупівлі за станом на дату подання тендерних пропозицій.
Тендерна пропозиція подана Учасником через електронну систему закупівель 06.10.2021 р, у складі якої Учасником надано довідку Акціонерного Товариства Комерційний Банк «ПриватБанк» (вих.№ 211006SU05380100 від 06.10.2021), відповідно до якої станом на 05.10.2021 залишок коштів на поточному гривневому рахунку складає 693 765,48 грн.
За таких умов, наявні підстави відповідно до пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» для відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «БУДСТАР-КР», через невідповідність тендерної пропозиції Учасника іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення
Номер:
21fc9f2da5464b1d9e6ac68953baa160
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-22-006338-c.b1
Назва:
Неправомірне відхилення
Вимога:
ВИМОГА
щодо усунення допущених порушень Головним управлінням Пенсійного фонду
України в Дніпропетровській області під час проведення публічної закупівлі процедури відкритих торгів за номером UA-2021-09-22-006338-c по предмету: Капітальний ремонт приміщень будівлі, за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Ватутіна, буд. 37 В
Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 11 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року в редакції від 19.04.2020 року № 114-IX (далі по тексту - Закон). Так, Замовником 22 вересня 2021 року було оприлюднено Оголошення про початок закупівлі відкриті торги в системі електронних закупівель за адресою www.prozorro.gov.ua, предметом закупівлі є: Капітальний ремонт приміщень будівлі, за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Ватутіна, буд. 37 В, ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-22-006338-c.
Вимоги до учасників затверджені рішенням тендерного комітету у вигляді тендерної документації, що оприлюднена 22 вересня 2021 року на веб-порталі закупівель Prozorro.
Після проведення електронного аукціону, пропозиції учасників, котрі прийняли участь вишикувались наступним чином, що підтверджується реєстром пропозицій:
1) Фізична особа-підприємець Оса Наталія Валеріївна з остаточною ціновою пропозицією 1 225 887,89 UAH;
2) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАР-КР» з остаточною ціновою пропозицією 1 232 200,00 UAH.
3) ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ СТРОЙСВІТ" з остаточною ціновою пропозицією 1 232 722,76 UAH.
4) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕНАЛЛІ ГРУП" з остаточною ціновою пропозицією 1 271 821,60 UAH.
Пунктом 10 частини 3 статті 29 Закону передбачено: «Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.». Пунктом 16 частини 3 статті 29 Закону передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.»
При здійсненні розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП Оса Н.В. тендерним комітетом порушено принципи здійснення публічних закупівель, що передбачені статтею 5 Закону, а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням..
Наголошуємо, що за Законом оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронною системою закупівель визначена пропозиція ФОП Оса Н.В.
Протоколом/рішенням розгляду тендерних пропозицій, що сформовано від 12 жовтня 2021 року № 702 Замовником встановлено наступні необгрунтовані підстави невідповідності тендерної пропозиції ФОП Оса Н.В. вимогам за тендерною документацією:
У складі Тендерної пропозиції Учасником не надано підтвердження відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції відповідно до п.5 ст.17 Закону.
Не погоджуємось із такою підставою для відхилення з наступних причин:
По-перше: Звертаємо увагу, що пунктом 1.1. частини 1 розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
- інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
- інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно з Додатком 1 до тендерної документації);
Заповненої та підписаної тендерної пропозиції (згідно з Додатком 2 до тендерної документації);
- документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
- інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації».
Таким чином, тендерна документація, яка подається Замовником складається з двох частин: заповнених електронних полів та документів.
Окрім цього, за інформацією на веб-сайті Prozorro за посиланням https://infobox.prozorro.org/articles/elektronizaciya-17-statti-zakonu-vidpovidi-na-zapitannya надано наступні розяснення Адміністратора системи Prozorro – ДП «ДЕРЖЗОВНІШІНФОРМ»:
Підстави для відмови в участі в закупівлі згідно з статтею 17 є невід'ємною частиною тендерної документації, проте тендерна документація може розміщуватись замовником як у вигляді завантажених файлів, так і шляхом заповнення окремих електронних полів в електронній системі закупівель. У разі розміщення підстав згідно з статтею 17 в електронних полях системи, така інформація не потребує додаткового обов'язкового дублювання у завантажених файлах. При цьому, ТК має в своєму рішенні зазначити, що вноситиме інформацію по статті 17 в електронні поля. Або, наприклад, вписати в Положення про Тендерний комітет/Уповноважену особу, що вимоги по статті 17 обозначаються в електронних полях системи.
Щодо відсилок до законодавчих вимог — вони і так будуть в системі. З відкритих реєстрів/відкритих даних учасник не повинен надавати підтвердження. На те вони й відкриті, що інформація там перевіряється замовником самостійно. Йдеться про банкрутство, корупційні правопорушення, узгоджені антиконкурентні дії. Від учасника в цих випадках ви просите підтвердження відсутності підстав. Він поставить умовно галочки, що таких підстав нема.
Тобто виконання вимоги за тендерною документацією шляхом надання електронного документу у вигляді заповнення електронного поля учасником є належним виконанням вимог за тендерною документацією.
Згідно пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», на яку посилається Замовник для відхилення тендерної пропозиції ФОП Оса Н.В.:
«Стаття 31. Відхилення тендерних пропозицій
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
Згідно частини третьої статті 22 Закону:
«2. У тендерній документації зазначаються такі відомості:
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.».
Враховуючі, що Учасником ФОП Оса Наталія Валеріївна в електронній документації шляхом заповнення електронних форм надано інформацію щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції відповідно до п.5 ст.17 Закону, ствердження, що тендерна пропозиція ФОП Оса Н.В. не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону є неправомірним, таким що не відповідає дійсності і порушує права Скаржника на рівну участь у процедурі закупівлі.
Крім того, згідно Наказу МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок" до переліку формальних помилок відноситься:
12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду..
Згідно п.2.1. Розділу 5 Тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції», як приклад формальних помилок вказано:
« відсутність визначеної замовником інформації (іі окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції»
Зазначаємо, що інформація щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції відповідно до п.5 ст.17 Закону надана ФОП Оса Наталія Валеріївна в електронній документації, яка є невід’ємною частиною тендерної документації Учасника, так само, як і документ, надані в складі пропозиції.
З огляду на все вищезазначене пропозиція Учасника – ФОП Оса Н.В. не може бути відхилена за не подання у складі Тендерної пропозиції підтвердження відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції відповідно до п.5 ст. 17 Закону.
Вищесказане свідчить про порушення Закону, що допущені Замовником при проведенні процедури закупівлі.
Отже, ФОП Оса Наталія Валеріївна заявляє про порушення моїх прав на рівну участь у Процедурі закупівлі та вимагає скасувати прийняті рішення Замовником після аукціону закупівлі і визначити переможцем наше підприємство, що законно отримало перемогу в торгах.
У випадку ігнорування даної Вимоги наголошуємо про рівень відповідальності, що передбачений статтею 164-14 КУпАП , яка передбачає обов’язковість накладення штрафу на кожну особу зі складу тендерного комітету, а також гарантуємо подання Скарги до АМКУ в порядку статті 18 Закону.
З повагою,
Фізична особа – підприємець ОСА Н.В.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_1634040578.pdf 12.10.2021 15:11
- Протокол №707 13.10.2021 12:13
Дата подачі:
12.10.2021 15:11
Вирішення:
Відповідно до частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації замовника зазначаються такі відомості, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Пунктом 5.1. частини 5 Розділу III «Тендерної документації» Замовником зазначено, що учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки), складеної у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав.
Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Таким, чином Замовником визначено, що учасники процедури закупівлі, окрім заповнення в електронній системі закупівель «Відповіді учасника на умови участі у закупівлі» подають у складі тендерної пропозиції довідки у довільній формі (зведену довідку) про відсутність , передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті 17 Закону.
Листом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.06.2020 року за № 3304-04_34835-06 надано роз’яснення щодо застосування статті 17 Закону та вичерпний перелік документів, необхідних для виконання вимог статті 17 Закону, відповідно до якого, Учасники процедури закупівлі для підтвердження підстав відсутності визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті 17 Закону надають довідки в довільній формі.
У складі Тендерної пропозиції Учасником надана Довідка (вих. №79 від 06.10.2021), у якій не надано підтвердження відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції відповідно до пункту 5 статті17 Закону.
За таких умов, наявні підстави відповідно до пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» для відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП Оса Наталія Валеріївна, через невідповідність тендерної пропозиції Учасника іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Додатково повідомляємо, що пунктом 16 статті 29 Закону встановлено підстави для Замовника розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю
Статус вимоги:
Відхилено