• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ремонту та заправки картриджів

Завершена

100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 30.08.2017 09:24 - 04.09.2017 10:00
Вимога
Відхилено

Порушення Замовником терміну внесення змін в тендерну документацію

Номер: aecc31e1e1ea442a8f6637b909f91db8
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-30-000084-a.c1
Назва: Порушення Замовником терміну внесення змін в тендерну документацію
Вимога:
Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник має право з власної ініциативи чи результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до ТД строк для подання тендерної пропозиції продовжується в електронній системі закупівел таким чином, щоб з моменту внесення змін до ТД до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалось не меньше ніж сім днів.В данному випадку Замовник всупереч Закону вніс зміни в ТД 01.09.2017 року, тобто за шість днів до закінчення теміну подачі пропозицій 06.09.2017 року. Наполягаємо на скасуванні даних торгів та призначенні нового терміну торгів
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляємо Вас, що згідно п.2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Даний пункт Закону застосовується до закупівлі товарів, робіт і послуг при закупівлі який використовується процедура Відкритих торгів. При умові використання процедури допорогової закупівлі необхідно дотримуватися положень Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» «Порядок здійснення допорогових закупівель» від 13.04.2016р. № 35. У закупівлі послуг з ремонту та заправки картриджів (Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-08-30-000084-a) використовувалася процедура допорогової закупівлі. Оголошення про проведення даної допорогової процедури закупівлі в електронну систему закупівель ProZorro подано 30.08.2017р. Період уточнень у даній допороговій закупівлі з 30.08.2017р. до 04.09.2017р. Прийом пропозицій з 04.09.2017р. до 06.09.2017р. Зміни до даної допорогової закупівлі було внесено 01.09.2017р. Відповідно до пп. 7.1. п.7 Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р. № 35. Замовник має право вносити зміни в інформацію та документи щодо оголошеної Закупівлі до початку прийому пропозицій. Зміни до даної допорогової закупівлі було внесено 01.09.2017р., а це раніше ніж початок періоду подачі пропозицій, який починається з 04.09.2017р. Отже виходячи з пп. 7.1. п.7 Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р. № 35 період для внесення змін не було порушено. Причин для скасування даної допорогової закупівлі відсутні.
Статус вимоги: Відхилено