• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 39710000-2 Електричні побутові прилади (Холодильні шафи. Морозильні шафи. Шафа холодильна. Холодильні столи.)

Завершена

431 690.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 316.90 UAH
Період оскарження: 22.09.2021 16:28 - 04.10.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Технічна помилка

Номер: f0cff4725baf4840b3ffbbdeca3200bf
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-22-011739-b.c1
Назва: Технічна помилка
Скарга:
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-22-011739-b. Товариство з обмеженою відповідальністю “МАРІМАР” (надалі – ТОВ “МАРІМАР” або Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було: код ДК 021:2015 – 39710000-2 Електричні побутові прилади (Холодильні шафи. Морозильні шафи. Шафа холодильна. Холодильні столи), що зазначено у оголошенні та ТД. За результатами торгів наше Підприємство запропонувало одну з найбільш економічно вигідних пропозицій. Тим не менше, після її розгляду Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції нашого Підприємства (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19 жовтня 2021 року). Як зазначено в протоколі: “Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника закупівлі як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації”. В якості обґрунтування свого рішення Замовник зазначає, що “підпунктом 1.1. п. 1 тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема - форми «Тендерна пропозиція», що має бути складена та заповнена учасником у відповідності до додатку 2 до тендерної документації. Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що Форма «Тендерна пропозиція» подається Учасником із заповненням усіх полів до початку електронного аукціону у складі документів Тендерної Пропозиції. Даною Формою передбачено, що Учасник повинен вказати у ній інформацію про назву, марку, модель, виробника та країну-виробника Товару, що пропонується таким учасником”. Скаржник не може погодитися з рішенням Замовника про те, що його тендерна пропозиція, як Учасника закупівлі, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та вважає дії Замовника такими, що порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі», права та інтереси ТОВ “МАРІМАР”, а також інтереси держави щодо економії бюджетних коштів та отримання якісної продукції. Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне. Згідно п. 33 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Тобто, в першу чергу критерієм складення технічної специфікації є необхідні технічні, функціональні та якісні показники, які ставляться до предмета закупівлі. А запропонована нашим Підприємством продукція повністю відповідає вимогам предмета закупівлі, що підтверджується доданими до тендерної пропозиції документами та не ставиться під сумнів Замовником. Наше Підприємство неодноразово підтверджувало свій професіоналізм та ділову репутацію виконанням взятих на себе зобов’язань в результаті попередніх тендерних торгів на постачання різноманітного холодильного обладнання належної якості, що також підтверджується доданими до тендерної пропозиції документами, зокрема, листами-відгуками. Щодо заповненням усіх полів у Формі «Тендерна пропозиція» у складі документів Тендерної Пропозиції, то наше Підприємство, відповідно до вимог, вказало у ній всю необхідну інформацію про назву, марку, модель, технічні характеристики Товару, що пропонується. При цьому дійсно, як з’ясувалося, в даній формі виявилося не зазначеним країну-виробника Товару. Однак, вважаємо, це не можна розцінювати як укриття інформації чи подання недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, оскільки відомості про країну-виробника Товару в повній мірі містяться в доданій до Тендерної Пропозиції документації, зокрема: висновках державних санітарно-епідеміологічних експертиз, декларації про відповідність, підготовленій порівняльній таблиці. Інших підстав для відхилення Тендерної Пропозиції нашого Підприємства Замовником не зазначено. Тож, вважаємо, даний недолік у Формі «Тендерна пропозиція» необхідно розцінювати як технічну помилку, тобто формальну (несуттєву) помилку, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на її зміст і допущення якої не призводить до відхилення тендерної пропозиції. Крім цього, Замовник мав можливість у відповідності до п. 16. ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» в разі виявлення під час розгляду тендерної пропозиції учасника невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Вважаємо, що наше Підприємство вимоги Тендерної документації щодо надання інформації виконало. Також вважаємо Тендерну пропозицію нашого Підприємства найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що достатніх підстав для прийняття рішення про відхилення пропозиції нашого Підприємства у Замовника не було, а наявна підстава є формальною. Таким чином, незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція відповідає вимогам Тендерної документації. Тож, стосовно обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів. Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 – VIII наділяє учасника процедури закупівлі такими правами: - правом на неупереджену оцінку тендерної пропозиції (ст. 3 Закону); - правом на рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця (ч. 3 ст. 11 Закону); - правом на визнання переможцем та укладення договору про закупівлю (ст. 32 Закону). Відповідно до ч. 1 ст. 79 Господарського кодексу України господарськими товариствами визнаються підприємства або інші суб'єкти господарювання, створені юридичними особами та/або громадянами шляхом об'єднання їх майна і участі в підприємницькій діяльності товариства з метою одержання прибутку. Товариство з обмеженою відповідальністю “МАРІМАР” є реальним учасником даного ринку продукції. Одним із способів здійснення нами своєї діяльності є участь у процедурах закупівлі, що проводяться за допомогою електронних систем публічних закупівель. Законний інтерес нашого Підприємства в участі у публічних закупівлях в цілому та конкретно в цій Процедурі закупівлі полягає в тому, що ми реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, в укладенні в подальшому договору про закупівлі та одержанні прибутку від реалізації холодильного обладнання. На підставі вищевикладеного, вважаємо що Замовник порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів здійснення закупівель, встановлений ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ “МАРІМАР”, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Також хочемо зазначити, що Товариство з обмеженою відповідальністю “МАРІМАР” протягом 2018-2019 років неодноразово підтверджувало свій професіоналізм та ділову репутацію виконанням взятих на себе зобов’язань перед Замовником за попередніми договорами про закупівлю в результаті тендерних торгів на постачання різноманітного холодильного обладнання належної якості. Підтвердженням цього є, зокрема, позитивні відгуки керівництва Окремої комендатури охорони і забезпечення Державної прикордонної служби України (військова частина 1498) про співпрацю. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі; 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ "МАРІМАР", зазначене у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19 жовтня 2021 року, а також рішення про визначення переможцем ТОВ “Грегорі”, зазначене у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22 жовтня 2021 року.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 09.11.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.11.2021 13:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.11.2021 15:16
Дата виконання рішення Замовником: 15.11.2021 11:24
Коментар замовника щодо усунення порушень: З метою виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 25241-р/пк-пз від 09.11.2021 року, замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "МАРІМАР» та рішення про визначення переможця з товариства з обмеженою відповідальністю «ГРЕГОРІ» за процедурою закупівлі – код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 39710000-2 Електричні побутові прилади (Холодильні шафи. Морозильні шафи. Шафа холодильна. Холодильні столи.), оголошення про проведення якої оприлюднено на веб – порталі Уповноваженого органу за №UA-2021-09-22-011739-b та усунено порушення, зазначене у скарзі UA-2020-09-22-011739-b.с1
Автор: ТОВ МАРІМАР, Зубкова Юлія Василівна +380445999400 cooperhunter.shop@gmail.com https://cooperhunter.market/