• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

код за ДК 021:2015 – 72220000-3 Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань (Розробка плану сталої міської мобільності міста Запоріжжя (72224000-1 консультаційні послуги з питань управління проектами)

всі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами абзацу першого цього пункту тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) засвідчується нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Не перекладаються з російської на українську мову такі документи: первинні документи, документи на бланках типових і спеціалізованих форм, а також ті, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською (російською) мовою.

Завершена

4 580 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 45 800.00 UAH
Період оскарження: 22.09.2021 15:52 - 20.10.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Питання до технічних характеристик предмету закупівлі

Номер: be2c87d4f7874b25a1783d46fc00e712
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-22-010693-b.a1
Назва: Питання до технічних характеристик предмету закупівлі
Вимога:
1. У передумовах до розроблення ПСММ сказано про відсутність чіткої транспортної політики міста, а 3-й етап розробки передбачає розробку ПСММ. Вважаємо доцільним розділити ці види робіт. Окремо розробити транспортну політику, визначити пріоритети і цілі розвитку мобільності, а тоді перевіряти їх на транспортній моделі міста. 2. У передумовах нічого не сказано про наявність перспективного плану розвитку міста, а 3-й етап роботи передбачає оцінку цього плану з точки зору міської мобільності. 3. 1-й етап дослідження передбачає обстеження пасажиропотоків на маршрутах громадського транспорту. Але при цьому не зрозуміло чи мова йде про вибіркове обстеження, чи про комплексне. Останнє неможливе за короткий термін виконання 1-го етапу. 4. 2-й етап передбачає введення даних в програмний продукт, а саме даних про зупинки, маршрути та розклад руху. Але цих даних не достатньо для отримання відповіді на поставлені на 3-му етапі питання. 5. У технічному завданні нічого не сказано про можливості використання нових більш екологічних видів транспорту, і, відповідно, неможливо пов'язати транспортну модель з цілями сталого розвитку і планом сталої мобільності. 6. Було б доцільним на третьому етапі розділити завдання на ті, що пов'язані із стратегічним планом розвитку міста і передбачити для цих робіт більш тривалий період виконання, або зміщення у часі для отримання і аналізу результатів моделювання транспортної системи міста і визначення цілей сталої міської мобільності. Ті завдання, які поставлені на 2-му етап розробки,і стосуються тактичного планування, тобто модель дає відповідь на питання, що стосуються теперішнього стану та виявлення вузьких місць. Стратегічні цілі мають визначатися адміністрацією міста, цілями соціально-економічного розвитку міста, інтересами населення та бізнесу. А це потребує інших методів дослідження. 7. В технічних вимогах нічого не сказано про перспективи розвитку міської логістики. Але наявність бізнес-центрів, логістичних центрів, пунктів міської доставки тощо суттєво впливає на міську мобільність, оскільки це місця концентрації робочих місць для населення міста.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник. 1 питання. В настанові щодо розроблення та впровадження ПСММ чітко зазначено що розробка ПСММ передбачає тестування та оцінку запропонованих заходів, сценаріїв з використанням транспортного моделювання. 2 питання. 3 етап передбачає оцінку перспективного розвитку міста, його впливу на транспортну мережу, визначення критичних зон, які потребуватимуть першочергової уваги. Перспективний розвиток міста визначається чинним Генеральним планом, матеріали якого доступні на офіційному сайті Запорізької міської ради за посиланням - https://zp.gov.ua/uk/page/generalnij-plan 3 питання. Звіт по Проміжному I етапу: Комплексний аналіз поточного стану мобільності Міста в якому передбачається представлення результатів обстеження пасажиропотоків по всім маршрутам громадського транспорту необхідно завершити після 4 місяців від початку проекту, цього більше ніж достатньо для проведення комплексного дослідження. 4 питання. На 2 етапі окрім даних про зупинки, маршрути та розклад руху, передбачається охоплення в моделі і приватного транспорту, тобто створення графу вулично-дорожньої мережі міста з відповідними характеристиками та розробку моделі попиту в яку входить створення транспортного районування, внесення даних соціально- економічної статистики та процедур розрахунку що базуються на класичному підході з побудови 4-крокової транспортної моделі. Цих даних та розрахунків повністю достатньо для отримання відповіді на поставлені питання 3 – го етапу. 5 питання. В технічному завданні є п.4 Спеціальні завдання, які повинні бути виконані під час розроблення ПСММ, який передбачає удосконалення системи міського громадського транспорту, визначення перспективного типу та місткості рухомого складу, що відповідає цілям сталого розвитку і плану сталої міської мобільності. 6 питання. Транспортна модель дає можливість не тільки відображення поточного становища та виявлення вузький місць, а й перевірки різного роду перспективних гіпотез, сценаріїв, проектних рішень тощо. Розробка плану сталої міської мобільності Запоріжжя має розроблятись дотримуючись таких принципів: - сприяти доступності та забезпечувати право на мобільність для всіх користувачів, зокрема, дітей, жінок, осіб похилого віку, осіб з обмеженими фізичними можливостями; - балансувати різні потреби в мобільності, зокрема потреби громадян, ділових кіл та промисловості; - збалансувати розвиток та взаємну інтеграцію всіх режимів транспорту; - відповідати вимогам сталості, балансуючи економічну доцільність, соціальну справедливість та екологічну безпечність; - вдосконалювати операційну та фінансову ефективність транспорту; - забезпечувати ефективне використання міського простору транспортною інфраструктурою та послугами; - підвищувати рівень безпеки та якості життя жителів міста; - спряти скороченню використання енергії, викидів СО2 та інших шкідливих викидів, забруднення та належної комунікації із зацікавленими сторонами та мешканцями міста. 7 питання. Розробка перспективного розвитку логістики не передбачений в рамках розроблення ПСММ, це питання визначається Генеральним планом міста Запоріжжя
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.10.2021 15:58