-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-17-05 Лохвиця – Гадяч – Охтирка – контрольно-пропускний пункт «Велика Писарівка» (окремими ділянками) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-17-05 Лохвиця – Гадяч – Охтирка – контрольно-пропускний пункт «Велика Писарівка» (окремими ділянками) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Торги відмінено
185 245 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 852 450.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 852 450.00 UAH
Період оскарження:
22.09.2021 15:35 - 21.10.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо неправомірного відхилення
Номер:
25a8d46c08854150b290c1cfd2b79336
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-22-005082-c.c1
Назва:
Щодо неправомірного відхилення
Вимога:
ВИМОГА
щодо неправомірного відхилення
Товариство з обмеженою відповідальністю «Лубенське шляхово-будівельне управління №9» (далі по тексту ТОВ «Лубенське шляхово-будівельне управління №9») розглянуло причини відхилення нашої пропозиції на закупівлю послуг по об’єкту: «ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-17-05 Лохвиця – Гадяч – Охтирка – контрольно-пропускний пункт «Велика Писарівка» (окремими ділянками) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», які оприлюднено Службою автомобільних доріг у Сумській області (далі по тексту Замовник) та за результатом розгляду повідомляємо, що Ваші твердження є безпідставними та абсурдними з огляду на наступне.
Щодо першої причини відхилення цитата: «Відповідно до підпункту 5.1.3. пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати: - інформацію про виконання аналогічного договору за встановленою формою згідно Додатку 3 та з підтверджуючими документами; - скановану копiю(ї) довiдки (-ок) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3); - скановану копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів) об'єкту. Учасником ТОВ «Лубенське шляхово-будівельне управління №9» на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надано скан-копії таких документів: - інформацію про виконання аналогічного договору від 21.10.2021 року; - довідки про вартість виконаних будівельних робіт по зазначеним в інформації об’єктам; - відгуки Замовників №01-01/2221 від 20.10.2021 року (1), №2358/01-16 від 21.10.2021 року(2), №2357/01-16 від 21.10.2021 року(3), №01-15/243 від 20.10.2021(4), №01-15/244 від 20.10.2021(5). За умовами тендерної документації аналогічним вважається договір на виконання робiт iз будiвництва (нове будівництво, капітальний ремонт, реконструкція) автомобiльних доріг загального користування державного значення будь-якої кaтeгopії або мiсцевого значення І, II чи III категорії, або магiстральних дорiг i вулиць (в населених пунктах), укладений протягом останнiх 5-ти рокiв вiд дати, що передує датi оголошення закупiвлi, або поточного середнього ремонту автомобiльних дорiг загального користування державного значення будь-якої категорiї, або мiсцевого значення І, II чи III категорії, або магiстральних дорiг i вулиць (в населених пунктах), укладений протягом останнiх 3-х рокiв вiд дати, що передує датi оголошення закупiвлi. Однак, з поданих ТОВ «Лубенське шляхово-будівельне управління №9» відгуків Департаменту житлово-комунального господарства Горішньоплавнінської міської ради Кременчуцького району Полтавської області №01-15/243 від 20.10.2021 та №01-15/244 від 20.10.2021 встановлено, що вулиця Конституції м. Горішні Плавні Полтавської області має категорію «вулиця (в населеному пункті)». Відповідно до додатку Ж.1 ДБН Б.2.2-12:2018 магістральні дороги та вулиці є окремими категоріями, що відповідають конкретним параметрам, які відрізняються від показників інших вулиць в населених пунктах. Таким чином, об’єкт реконструкції вулиці Конституції м. Горішні Плавні Полтавської області в документах, наданих Учасником, не визначений як магістральна вулиця або дорога. Враховуючи, що кваліфікаційний критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» за вимогами тендерної документації має бути підтверджений документом – позитивним відгуком Замовника об'єкту за виконаним аналогічним договором, а Учасник надав відгуки (4) та(5), які не відповідають критеріям та вимогах тендерної документації, тому зазначені відгуки не можливо врахувати для оцінки цього кваліфікаційного критерію.
ТОВ «Лубенське шляхово-будівельне управління №9» не зовсім зрозуміло, чому Замовник вважає, що вулиці Конституції м. Горішні Плавні Полтавської області не є магістральною.
На підтвердження того, що вулиця Конституції в м. Горішні Плавні Полтавської області є магістральною, надаємо копію листа Департаменту житлово-комунального господарства Горішньоплавнінської міської ради Кременчуцького району Полтавської області №01-15/276 від 22.11.2021.
Крім того, звертаємо увагу Замовника, що відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Тобто, в порушення вимог ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», Службою автомобільних доріг у Сумській області не надано нам 24 годи для усунення порушення щодо «НАЧЕБТО» неправильно оформлених відгуків (4) та (5).
Щодо другої причини відхилення цитата: «Замовником досліджено офіційні документи на закупівлю Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715376 Миргород-Хорол на ділянці км15+545-км31+520 Хорольського району Полтавської області (окремими ділянками), що розміщені в електронній системі закупівель за ідентифікатором доступу UA-2019-05-20-001367-b. Встановлено, що за результатами вищевказаної закупівлі укладено договір №03-24/19-103 від 12.08.2019 року, зміни до технічної частини якого не вносились. Відповідно до технічного завдання на вищевказану закупівлю на об’єкті виконувалися роботи з влаштування ямкового ремонту, влаштування верхніх і вирівнюючих шарів, загальний обсяг яких складає 21488 м2. При цьому, тільки обсяг з ямкового ремонту складає 5504 м2 (згідно п.54,55,56,57,58 відомості обсягів робіт Технічного завдання) та влаштування верхніх шарів складає 4500 м2. Разом з тим, у довідці Учасника про наявність досвіду та у відгуку ДП «Агентство місцевих автомобільних доріг Полтавської області» №2357/01-16 від 21.10.2021 року вказано, що обсяги робіт з влаштування нижнього та/або вирівнюючого шару з асфальтобетонної суміші становлять 20 530,95 м2, що не відповідає обсягам закупівлі, за результатами якої укладено договір, та свідчить про зазначення у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.»
ТОВ «Лубенське шляхово-будівельне управління №9» не зовсім розуміє чому, Замовник не скористався своїм правом визначеним ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції та не надіслав такого запиту до ДП «Агентство місцевих автомобільних доріг Полтавської області.
Якби Замовник не проводив самостійне розслідування, а направив запит, то з’ясував би наступне.
Між ДП «Агенство місцевих доріг Полтавської області» та ПП «ДОРСЕРВІС КПК» було укладено Договір про закупівлю послуг № 03-24/19-103 від 12.08.2019 р. на надання послуг по об’єкту: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715376 Миргород-Хорол на ділянці км15+545-км31+520 Хорольського району Полтавської області (окремими ділянками) (ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт». Код ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв`язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг: вирівнювання поверхонь).
Між ПП «ДОРСЕРВІС КПК» та ТОВ «Лубенське ШБУ-9» за погодженням ДП «Агентство місцевих доріг Полтавської області» укладено договір підряду № 34 від 12.08.2019 р. щодо надання послуг: «Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715376 Миргород-Хорол на ділянці км15+545-км31+520 Хорольського району Полтавської області (окремими ділянками)».
Під час виконання договору ДП «Агенство місцевих доріг Полтавської області», прийнято рішення щодо проведення коригування кошторисної частини проекту без зміни суми. Таким чином збільшилися обсяги робіт з влаштування нижнього та вирівнюючого шару з асфальтобетонної суміші до 20 530,95 м2.
Даний факт підтверджено відкоригованим проектом: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1715376 Миргород-Хорол на ділянці км15+545-км31+520 Хорольського району Полтавської області (окремими ділянками)», який додано до вимоги та листом ДП «Агенство місцевих доріг Полтавської області» від 22.11.2021 № 2356/01-16.
Щодо третьої причини відхилення цитата: «По об’єкту ремонту, наданого до врахування до досвіду виконання аналогічного договору О1712173 Вирішальне-Залізняки-Комишня Учасником зазначена 3 категорія автодороги. Але, згідно інформації, отриманої від підрозділів Укравтодору, встановлено, що автомобільна дорога загального користування місцевого значення О1712173 Вирішальне-Залізняки-Комишня має 4 категорію. Разом з тим, у довідці Учасника про наявність досвіду та у відгуку ДП «Агентство місцевих автомобільних доріг Полтавської області» (2) вказано, що автомобільна дорога загального користування місцевого значення О1712173 Вирішальне-Залізняки-Комишня має 3 категорію, що свідчить про зазначення у тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі. Таким чином, наявні підстави для відхилення пропозиції Учасника на підставі абз. 4 п. 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону. Разом з тим, наданого та підтвердженого відгуком №01-01/2221 від 20.10.2021 року досвіду в Учасника робіт з влаштування нижніх та/або вирівнюючих шарів основ будь-якими сучасними технологіями, влаштування нижнього та/або вирівнюючого шару з асфальтобетонної суміші та влаштування верхнього шару покриття з асфальтобетонної суміші на бітумі, модифікованому полімерами або іншими модифікаторами (в тому числі з щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші) недостатньо для підтвердження кваліфікаційного критерію згідно вимог тендерної документації. Відтак, Учасником ТОВ «Лубенське шляхово-будівельне управління №9» документально не підтверджено наявність досвіду виконання аналогічного договору у обсягах, визначених тендерною документацією.»
ТОВ «Лубенське шляхово-будівельне управління №9» не зовсім розуміє чому, Замовник з’ясовую категорію дороги О1712173 Вирішальне-Залізняки-Комишня в підрозділів Укравтодору, а не скористався своїм правом визначеним ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції та не надіслав запиту до ДП «Агентство місцевих автомобільних доріг Полтавської області щодо встановлення категорії дороги О1712173 Вирішальне-Залізняки-Комишня.
На підтвердження того, що автомобільна дорога загального користування місцевого значення О1712173 Вирішальне-Залізняки-Комишня на ділянці км0+000-км3+300 в межах Лохвицького району Полтавської області має ІІІ категорію, надаємо проект: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1712173 Вирішальне-Залізняки-Комишня на ділянці км0+000-км3+300 в межах Лохвицького району Полтавської області» та лист ДП «Агенство місцевих доріг Полтавської області» від 22.11.2021 № 2351/01-16.
Отже, твердження Замовника щодо недостовірної інформації у складі нашої тендерної пропозиції є неправомірним та такими, що не відповідають дійсності.
Одночасно слід зазначити, що всі об’єми, які передбачалися тендерною документацією нами підтверджено.
Враховуючи вище викладене та не дотримання Замовникам норм ч. 15 та ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету про відхилення пропозиції ТОВ «Лубенське шляхово-будівельне управління №9» від участі у відкритих торгах на закупівлю послуг по об’єкту: «ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-17-05 Лохвиця – Гадяч – Охтирка – контрольно-пропускний пункт «Велика Писарівка» (окремими ділянками) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» та повернути наше підприємство до кваліфікації.
Пов'язані документи:
Учасник
- листи ДП.pdf 23.11.2021 11:42
- Горішньоплавні.jpg 23.11.2021 11:42
- 185.pdf 23.11.2021 11:42
- Миргород-Хорол кориг. проект.pdf 23.11.2021 11:42
- робочий проект Вирішальне.pdf 23.11.2021 11:42
- Scan1 24.11 ВМ.PDF 24.11.2021 16:58
Дата подачі:
23.11.2021 11:44
Вирішення:
Враховуючи неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме неможливість надання Учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, зазначений тендер буде відмінено після завершення періоду оскарження.
Статус вимоги:
Не задоволено