• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Придбання та встановлення елементів системи зовнішнього відеоспостереження,відеокамер,супутнього обладнання та монітору для підключення до каналу оптоволоконного інтернету громади

Завершена

485 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 850.00 UAH
Період оскарження: 22.09.2021 15:21 - 22.10.2021 00:00
Вимога
Вирішена

щодо зміни умов ТД документації у усунення дискримінаційних умов

Номер: 4c93b03baba343baafb0b3b794faa30e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-22-004929-c.b1
Назва: щодо зміни умов ТД документації у усунення дискримінаційних умов
Вимога:
В розділі 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТД Замовника, Учасник у складі пропозиції повинен надати акт огляду обєкта закупівлі. Складання акту повинно пройти в період уточнень. Витрати на відвідування обєкту несе Учасник із власних коштів. Питання про їх компенсацію (повернення ) не може бути предметом оскарження. Вимога щодо обстеження об’єкта та подання у складі пропозиції Акту обстеження об’єкта є дискримінаційною. Встановлюючи відповідні вимоги, замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в закупівлі необхідно отримувати Акт обстеження об’єкта за підписом та печаткою представника Замовника, датою відвідування об`єкта. Встановлення замовником дискримінаційної вимоги щодо надання Акта огляду об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» , адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання (учасника), замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника закупівлі підстав причиною відхилення такої пропозиції. Аналогічна позиція Органу оскарження простежується у Рішення АМКУ № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021, оголошення № UA-2021-02-22-003442-a (п 6. мотивувальної частини) та рішенні від 30.10.2020 № 20243-р/пк-пз; рішенні від 13.10.2020 № 19212 р/пк-пз та інших. За умови неправильного проведення процедури закупівлі (а саме) включення у тендерну документацію неправомірних вимог, які суперечать ЗУ "Про публічні закупівлі" будь-який учасник може оскаржити таку процедуру в суді, не залежно від її результату. крім того, відповідно до ст. 164-14 КУпАП Порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ СКЛАДЕНА НЕ У ВІДПОВІДНОСТІ ІЗ ВИМОГАМИ ЗАКОНУ; розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)»; ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Крім того, таке порушення, може призвести до того, що будь-який учасник закупівлі через суд визнає результати закупівлі або укладений договір недійсним. З урахуванням вищевикладеного, вимагаємо скасувати вимогу тендерної документації щодо надання акт огляду обєкта закупівлі. лист аналогічного характеру направлено до органів Держаудитслужби.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня ! Щодо вимоги в рамках оголошення Придбання та встановлення елементів системи зовнішнього відеоспостереження,відеокамер,супутнього обладнання та монітору для підключення до каналу оптоволоконного інтернету громади. 01.10.2021 р. в Кваліфікаційних критеріях скасовано п. 3.4. Акт огляду об’єкта закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено