• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт житлового фонду (капітальний ремонт покрівлі житлового будинку по вул. Тімірязєва, 16 (під. 1, 6,7) в місті Біла Церква Київської області) (код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Виконання робіт до 15 грудня 2021 року

Торги не відбулися

624 358.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 122.00 UAH
Період оскарження: 22.09.2021 15:24 - 28.09.2021 10:00
Вимога
Відхилено

Захист персональних даних

Номер: de0fbd0f007540ccb73bc8c02028cda2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-22-004970-c.b1
Назва: Захист персональних даних
Вимога:
Згідно ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про захист персональних даних, обробка персональних даних може відбуватися лише з письмової згоди суб’єкта персональних даних. Учасник, як володілець персональних даних не може передати третій стороні (Замовнику) персональні дані своїх працівників без письмової згоди останніх. Внесіть зміни в Додаток 2 пункт 5 стовпчик 3 шляхом видалення останього.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини 5 статті 6 Закону «Про захист персональних даних» обробка персональних даних здійснюється за згодою суб’єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством. Так, відповідно до абзацу п’ятого статті 2 Закону згодою суб’єкта персональних даних є будь-яке документоване, зокрема письмове, добровільне волевиявлення фізичної особи щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки. Згідно з вимогами Закону згода суб’єкта персональних даних на обробку персональних даних повинна містити інформацію щодо: – мети, яка визначається володільцем бази персональних даних в залежності від виду його діяльності, при здійсненні якої виникає необхідність у обробці персональних даних у базах персональних даних, конкретних цілей обробки персональних даних, для досягнення яких володілець бази персональних даних обробляє персональні дані у цій базі (стаття 2 Закону); – обсягу персональних даних, а саме чіткого переліку персональних даних фізичної особи, які можуть обробляються володільцем бази персональних даних у цій базі (стаття 6 Закону); – порядку використання персональних даних , який передбачає дії володільця бази щодо обробки цих даних, в тому числі використання персональних даних працівниками володільця бази персональних даних, відповідно до їхніх професійних чи службових або трудових обов’язків, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання часткового або повного права обробки персональних даних іншим суб’єктам відносин, пов’язаних із персональними даними (стаття 10 Закону); – порядку поширення персональних даних , який передбачає дії володільця бази персональних даних щодо передачі відомостей про фізичну особу з бази персональних даних (стаття 14 Закону); – порядку доступу до персональних даних третіх осіб , який визначає дії володільця бази персональних даних у разі отримання запиту від третьої особи щодо доступу до персональних даних, у тому числі порядок доступу суб’єкта персональних даних до відомостей про себе (стаття 16 Закону). Враховуючи викладене, можна стверджувати, що у разі, якщо Замовником закупівлі вимагається подання Учасником інформації, що містить персональні дані фізичних осіб-працівників Учасника, Учасник має отримати згоду кожного суб’єкта персональних даних на обробку персональних даних, персональні дані якого можуть міститися в тендерній пропозиції Учасника закупівлі. Відтак відповідальність за публікацію персональних даних фізичних осіб у складі тендерної пропозиції несе виключно Учасник закупівлі. За таких обставин у Замовника відсутня необхідність вносити зміни до тендерної документації щодо надання підтвердження наявності в Учасника кваліфікованого персоналу.
Статус вимоги: Відхилено