-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Технічний нагляд при виконанні робіт з за проектом: «Підвищення енергоефективності та надійності системи водопостачання та водовідведення в м. Луцьк» (Реконструкція каналізаційних насосних станцій та підвищувальних насосних станцій) код ДК 021:2015:71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Торги не відбулися
689 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 890.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 890.00 UAH
Період оскарження:
22.09.2021 15:11 - 28.09.2021 01:00
Вимога
Відхилено
- порушення ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер:
272c6962a4d64c9d81286dd389d21f81
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-22-009356-b.c3
Назва:
- порушення ЗУ «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» ст. 14. П.7 «У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі … Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.»
ПРОСИМО ВЖИТИ ЗАХОДИ ЩОДО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ!!!
ВАМ СВОЇ ПОРУШЕННЯ ВАЖКО ВИЗНАВАТИ!!! Ми від Вас швидше за все отримаємо не врахування помилок та їх усунення, а класичну Вашу відповідь: «неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель та відміну закупівлі».
Пов'язані документи:
Замовник
- п 275.pdf 28.09.2021 08:56
Дата подачі:
27.09.2021 21:01
Вирішення:
Шановний учасник у своїй вимозі ви не конкретизували інформацію про те які саме невідповідності в оголошенні про закупівлю, на вашу думку, необхідно усунути.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
- Оскарження умов ЗАКУПІВЛІ
Номер:
91f7126356004b21a99e28612ad41deb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-22-009356-b.b2
Назва:
- Оскарження умов ЗАКУПІВЛІ
Вимога:
Вимоги зазначено в прикріпленому файлі, перевищення повноважень Замовником
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_Оскарження умов закупівлі.pdf 24.09.2021 21:01
- Протокольне рішення УО 272.rtf 27.09.2021 21:46
Дата подачі:
24.09.2021 21:01
Вирішення:
Шановний учасник, вкотре звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» встановлення технічних, якісних характеристик предмета закупівлі відноситься до компетенції замовника торгів. Учасник не має права впливати на замовника і спонукати його до встановлення тих чи інших вимог в оголошенні про закупівлю в тому числі і щодо кваліфікаційних критеріїв, вважаємо вашу вимогу де ви використовуєте терміни «Перевищення повноважень», «Умислом», «Зловживання», «Умисними діями» - спробою тиску на уповноважену особу. Також нам не зрозуміла ваша вимога, щодо завищених кваліфікаційних критеріїв, Закон України «Про публічні закупівлі» не містить такої норми. Так відповідно до абз.2 п.13 ч.3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатись інша інформація. Враховуючи це та відповідно до ч.2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником в оголошенні про проведення закупівлі було зазначено ряд кваліфікаційних критеріїв до учасників серед яких - наявність в учасників закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Вам як потенційному учаснику також варто врахувати, що відповідно до абз.2 ч.3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Просимо вас врахувати дану інформацію, при підготовці та поданні пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Вимога усунути невідповідність - Перевищення повноважень Замовником
Номер:
e264d391bfe24447bfb7181d52356495
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-22-009356-b.b1
Назва:
Вимога усунути невідповідність - Перевищення повноважень Замовником
Вимога:
Просимо прибрати вимогу щодо наявності інженера-кошторисника та вимогу щодо наявності інженера-консультанта, яка являється зі сторони Замовника перевищенням повноважень та нівелює поняття та функції з технічного нагляду.
Деякі зазначені Замовником функції відповідно до ДСТУ та нормативної документації не підпадають під функції технічного нагляду (а саме послуги інженера-консультанта, який має право виконувати функції СЛУЖБИ ЗАМОВНИКА, видатки відповідно до ДСТУ в даній закупівлі не передбачені), а є безпосередньо функцією та відповідальністю СЛУЖБИ ЗАМОВНИКА (неправомірне перекладання функцій замовника на технічний нагляд, перевищення повноважень Замовника).
Зазначені вимоги щодо наявності інженера-кошторисника та покладання на нього окремих функцій перевірки розцінок кошторису є також перевищенням повноважень Замовника, зазначені функції це функція авторського нагляду, представників Замовника та експертизи.
Технічний нагляд повинен виконувати свої функції тільки відповідно до ДБН, ДСТУ та постанови КМУ, які регламентують діяльність технічного нагляду, все інше це перевищення повноважень Замовника та порушення Законодавства та нормативних документів.
Наказом Національного органу стандартизації від 16 квітня 2018 року № 102 прийнято зміни до національних нормативних документів, а саме: Зміна № 2 до ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та змінами «До глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) включаються кошти на утримання служби замовника (включаючи кошти на здійснення технічного нагляду) в розмірі, який, як правило, складає до 2,5 % від підсумку глав 1 –9, графа 7. Якщо замовник будівництва залучає спеціалістів технічного нагляду з покладанням на них окремих функцій замовника будівництва, що обумовлюється договором, до глави 10 «Утримання служби замовника» (графи 6 та 7) окремими рядками включаються кошти на утримання служби за-мовника (як правило, в розмірі до 1,0%) та на здійснення технічного нагляду (як правило, в розмірі до 1,5%). Додатково можуть включатися кошти на надання послуг інженера-консультанта (як правило, в розмірі до 3%) у разі його залучення. Розмір вищезазначених коштів приймається за відповідними розрахунками. По об'єктах будівництва, спорудження яких здійснюється із залученням іноземних кредитів, наданих під державні гарантії, на стадії складання інвесторської кошторисної документації кошти на покриття витрат з надання послуг інженером-консультантом визначаються за обґрунтовуючими розрахунками в межах ліміту коштів, обчислених з використанням указаного показника, якщо інше не передбачено між-народними договорами. Витрачання коштів здійснюється на підставі обґрунтовуючих розрахунків виходячи з трудовитрат спеціалістів на виконання ними своїх функцій та вартості одного людино-дня, погодженого із замовником».
Зважаючи на ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 передбачаються окремо кошти в розмірі до 3% графа 8 на залучення суб’єктів господарювання (фізичних або юридичних осіб), які надаватимуть замовникам інженерно-консультаційні послуги у будівництві. Таким чином, у разі залучення замовниками будівництва до реалізації проектів інженерів- консультантів, вартість їх послуг в межах делегованих замовником повноважень не повинна перевищувати 5,5% від глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку.
(Судячи з технічного завдання конкурсу зазначені видатки не передбачені, тобто наявне перевищення повноважень ЗАМОВНИКА та порушення законодавства України).
Вимагаємо внести зміни до конкурсної документації та прибрати зайві вимоги, в тому числі і вимоги щодо наявності інженера-кошторисника та інженера-консультанта, зважаючи на наявність невідповідних вимог до законодавства та ДСТУ, зазначені вимоги не мають жодного відношення до функцій технічного нагляду та є явним перевищенням повноважень ЗАМОВНИКА.
Пов'язані документи:
Замовник
- пр 271.pdf 24.09.2021 14:57
Дата подачі:
23.09.2021 12:39
Вирішення:
Шановний учасник звертаю вашу увагу на те, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» встановлення технічних, якісних характеристик предмета закупівлі відноситься до компетенції Замовника торгів. Скориставшись правом наданим чинним законодавством, було прийнято рішення про встановлення саме таких вимог до предмета закупівлі. Таким чином, просимо врахувати дану інформацію, при підготовці пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні