-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезінфікуючий засіб для обробки рук і шкіри, код ДК 021:2015 33740000-9 Засоби для догляду за руками та нігтями
Торги відмінено
50 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 250.00 UAH
Період оскарження:
22.09.2021 14:40 - 28.09.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо усунення антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства
Номер:
ff003e2c0b5147fd89816a7577ba7e24
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-22-004195-c.b1
Назва:
Вимога щодо усунення антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства
Вимога:
Шановний, Замовнику! Звертаю Вашу увагу на те, що однією з ключових вимог проведення Державних закупівель є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників. Проте, Ваші вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у даній тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
Технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлюють надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Документація цієї закупівлі сформована з дискримінаційними вимогами, яка характерна тільки певним торговим маркам.
Наприклад, відповідно, до вимог позиції 1-3 п.2 (Додаток 2) - склад засобу «спирт ізопропіловий ≥ 72%, алкілдиметилбензиламоніум хлорид - 0,15%», а згідно Державного реєстру дезінфікуючих засобів за 2021р., чітко видно, що з таким складом зареєстрований лише два засоби «MDA 72» виробника ПП «Інтер Склад» та й Dezoquatum ТОВ «АТМА».
Також є порушення вимог Наказів МОЗ, які регулюють кількість різних спиртів та інших діючих речовин в складі дезінфекційного засобу, а саме вимоги до позицій 1-3 (Додаток 2): «Засіб дезінфекційний. Склад: спирт ізопропіловий ≥72%, алкілдиметилбензиламоніум хлорид - 0,15%.». Ці вимоги порушують вимоги Наказу МОЗ № 236, в якому чітко зазначено: «п.9.11. Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або ІНШИХ швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.)» та Наказу МОЗ №798 від 21.09.2010 «Про затвердження методичних рекомендацій “Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу” Додаток 6 Вимоги до антимікробних засобів та спиртових антисептиків».
Чому Ви хочете прийняти до розгляду еквіваленти, які внесенні в Державний реєстр дезінфекційних засобів на 2021 р, адже постановою Кабінету Міністрів України від 3 липня 2006 р. № 908 про ПОРЯДОК державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів п.12 зазначено, що строк дії державної реєстрації засобу 5 (п’ять років), а це значить, дезінфекційні засоби, що були внесенні Державний реєстр, наприклад в 2018 році, також мають державну реєстрацію і можуть використовуватися для антисептичної обробки рук.
Стає очевидним той факт, що відповідати вимогам може лише два виробники ПП «Інтер Склад» та ТОВ «АТМА», що явно не достатньо, щоб були виконанні вимоги до проведення Державних закупівель в частині недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників.
Вимагаємо, самостійно виправити медико-технічні вимоги, які суперечать добросовісній конкуренції та максимальній економії. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися з відповідними заявами до розпорядника коштів, Державної аудиторської служби України, АМКУ та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.09.2021 10:45
Вирішення:
Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу, що замовником оголошена спрощена закупівля. Відповідно до частини 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» «Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Таким чином, законом не забороняється в спрощених закупівлях посилатися на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, що не припустимо при проведені процедури закупівлі як відкриті торги (частина 4 стаття 23 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Статус вимоги:
Відхилено