"Капітальний ремонт вогнезахисту дерев'яних конструкцій горища Лютізької ЗОШ І-ІІІ ступенів Петрівської сільської ради Вишгородського району, Київської області" за ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи.
Будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, передбачає надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). У випадку, якщо учасник пропонує еквівалентне обладнання, останній має передбачити витрати на внесення змін до проекту та проходження експертизи проектно-кошторисної документації, про що надається гарантійний лист. Учасник, який пропонує аналогічне обладнання у складі тендерної пропозиції має надати оригінал ліцензії (сертифікату), виданої на ім’я Учасника на право користування ліцензійним програмним забезпеченням для виконання графічної та кошторисної частини (в тому числі кошторисів на проектні роботи Форма № 1-П, Форма № 2-П, з обов’язковим зазначенням назви програмного забезпечення та номеру ліцензії), а також довідку, складену в довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, предметом якого є надання послуг/виконання робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації на виконання робіт з вогнезахисту дерев’яних конструкцій. Інформацію вказану в довідці підтвердити копією зазначеного договору (ів), документами що свідчать про надання послуг/виконання робіт (акти виконаних робіт/наданих послуг), лист-відгук. Договір повинен бути повністю виконаний учасником.
Завершена
289 261.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 446.31 UAH
Період оскарження:22.09.2021 13:38 - 28.09.2021 13:34
Вимога
Вирішена
незаконні дискримінаційні вимоги
Номер:b08a55c13b5440d4a7590897110fbcb7
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-09-22-006785-b.b2
Назва:незаконні дискримінаційні вимоги
Вимога:
Відповідно до вимог тендерної документації:
1) учасник подає Оригінали або копії протоколів/витягів з протоколів та оригінали або копії посвідчень з перевірки знань з надання першої долікарської допомоги (з обов’язковою відміткою про проходження інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, у тому числі при COVID-19), а також програму щодо протидію поширенню коронавірусної інфекції (COVID-19) під час надання послуг, погоджену із суб’єктом господарювання, який проводять навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання. Жодними НПА не передбачено необхідність наявності цих документів. Крім того, предмет закупівлі не стосується медичних зсобів, приладів, фармацевтичної продукції, надання медичної допомоги, проведення клінічних випробувань лікарських засобів, тощо. Відтак, вищеазначена вимога є незаконною.
2) Протокол випробувань з визначення групи вогнезахисної ефективності;
· Протокол випробувань з визначення індексу поширення полум’я по поверхні деревини;
· Протокол випробувань з визначення групи горючості твердих речовин та матеріалів;
· Протокол випробувань з визначення коефіцієнта димоутворення;
· Протокол випробувань з визначення групи займистості;
· Протокол випробувань з визначення строку придатності вогнезахисного просочування, який визначено відповідно до результатів кліматичних або періодичних випробувань (даний протокол випробування додається учасником у складі пропозиції та повинен бути виданий акредитованою випробувальною лабораторією по діючому ГОСТ, ДСТУ або за затвердженою ДСНС методикою)./ Дана вимога є явно незаконною та дискримінаційною, оскільки ВСІ ВИЩЕ ЗАЗНАЧЕНІ ПРОТОКОЛИ МАЄ ВИКЛЮЧНО ОДИН ВОГНЕЗАХИСНИЙ ЗАСІБ ANTIFIRE IMPREGNAT, який, по-перше, майже неможливо придбати, по-друге, наш вогнезахисних засіб, є як мінімум не гіршим. Відтак, ви обмежуєте нашу участь у закупівлі через вищезазначені незаконні вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:23.09.2021 09:14
Вирішення:Шановний Учаснику! Повідомляємо Вас, що під час формування умов тендерної документації, Замовник керувався виключно чинним законодавством України, в тому числі ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме, п.3 ст.22, згідно з яким, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу, що Замовником закупівлі є заклад освіти, тому враховуючу складну епідеміологічну ситуацію, вимога встановлена з метою захисту життя та здоров’я працівників, учнів, в тому числі, з урахуванням Постанови КМУ Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, тому вимога не є дискримінаційною. Також повідомляємо, що вимогами Оголошення передбачено, що будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, передбачає надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). Якщо будь-який із документів, що вимагаються оголошенням про проведення спрощеної закупівлі не може бути наданий з причин втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ та письмове пояснення з посиланням на норми чинного законодавства. Тому така умова не є дискримінаційною.
Статус вимоги:Відхилено
Задовільнена:Ні
declined
0
resolved
Вимога
Відхилено
незаконна дискримінаційна вимога
Номер:aeb4dfc5bac04322b8ef34c05d782b2c
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-09-22-006785-b.b1
Назва:незаконна дискримінаційна вимога
Вимога:
Відповідно до вимог тендерної документації1.3. У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати копії документів, які підтверджують право власності або право користування обладнанням та матеріально – технічною базою (оборотно-сальдова відомість, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір оренди, або договір купівлі – продажу, або видаткова накладна, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг), які зазначені в довідці, відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 таблиці 1 Додатку 1 до Оголошення, а також копії документів, які підтверджують право власності або право користування Учасником організаційною та комп’ютерною технікою. / Для підтвердження власності чи оренди нерухомого майна достатньо договору купівлі -продажу або договору оренди. На підтвердження власності на рухоме майно достатньо чеку, видаткової накладної іншого документу який підтверджує факт купівлі чи продажу. оборотно-сальдова відомість, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, договір надання послуг не підтверджують факту власності чи користування майном, відтак вимога цих документів від учасника є незаконною.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:23.09.2021 09:08
Вирішення:Шановний Учаснику! Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами Замовник може встановлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв, встановлених статтею 16, зокрема, наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На виконання даного права Замовника та з урахуванням особливостей та обсягів предмета закупівлі, Замовником у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та додатках до нього встановлено, зокрема, такий кваліфікаційний критерій як, наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази, а також документи, які підтверджують відповідність Учасника такому критерію, зокрема: копії документів, які підтверджують право власності або право користування обладнанням та матеріально – технічною базою (оборотно-сальдова відомість, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір оренди, або договір купівлі – продажу, або видаткова накладна, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг). Для виконання зазначеної вимоги учасник може надати будь-який з перелічених документів. Також наголошуємо, що Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Ліцензійні умови встановлюють вимоги, дотримання яких необхідні суб’єкту господарювання для отримання ліцензії – права на зайняття господарською діяльністю. Тому дана вимога не підлягає задоволенню.