• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони адмінбудівлі Головного управління ДПС у Житомирській області

Завершена

105 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 528.00 UAH
Період оскарження: 22.09.2021 13:08 - 04.10.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Представникам учасника даної закупівлі перед поданням пропозицій необхідно провести обстеження об’єкту для ознайомлення з технічним станом та оснащенням для визначення обсягу виконання робіт за адресою об’єкта охорони та скласти відповідний документ за підписом представника Замовника

Номер: 4965d6d0fb74456493e9b469d2cd9436
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-22-001599-a.b1
Назва: Представникам учасника даної закупівлі перед поданням пропозицій необхідно провести обстеження об’єкту для ознайомлення з технічним станом та оснащенням для визначення обсягу виконання робіт за адресою об’єкта охорони та скласти відповідний документ за підписом представника Замовника
Вимога:
В Додатку 1 до тендерної документації - Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: код згідно ДК 021-2015: 79710000-4 – Охоронні послуги - Послуги з охорони адмінбудівлі Головного управління ДПС у Житомирській області, до Тендерної документації, встановлено наступну вимогу: Представникам учасника даної закупівлі перед поданням пропозицій необхідно провести обстеження об’єкту для ознайомлення з технічним станом та оснащенням для визначення обсягу виконання робіт за адресою об’єкта охорони та скласти відповідний документ за підписом представника Замовника. Не зрозуміло для чого взагалі здійснювати виїзд представника Учасника на місце надання послуг. Задачею Замовника є доступно та зрозуміло сформулювати положення тендерної документації, у тому числі, згідно з ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Статтею 23 Закону встановлені вимоги змісту технічної специфікації. Тобто технічне завдання має бути викладено в тендерній документації таким чином, щоб кожний потенційний учасник, прочитавши їх, склав уявлення щодо обсягів надання послуг, що закуповуються, їх технічних та якісних характеристик, особливостей надання таких послуг, тощо. Також незрозуміло яким чином визначатиметься детальність ознайомлення з об’єктом охорони? Також незрозуміло чи необхідно попереджати Замовника про такий візит представника Учасника? Якщо непотрібно, то яким чином Замовник визначатиме чи був здійснений виїзд представника якогось конкретного учасника на місце надання послуг? Якщо є така необхідність, то попередній виїзд представника Учасника на місце надання послуг, що вимагається в Додатку 1 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) до Тендерної документації, передбачає й спілкування та зустріч представників учасників із представниками Замовника. Це може призвести до зловживань з боку Замовника, які можуть містити ознаки корупційних правопорушень (наприклад вимагати винагороду в будь-якій формі за сприяння в позитивному результаті розгляду пропозиції такого учасника), а також порушення положень Законів України «Про захист економічної конкуренції» та «Про публічні закупівлі». Зокрема, встановлені статтею 5 Закону, такі принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Вважаємо дану вимогу безпідставною, не правомірною, дискримінаційною та такою, що сприяє розвитку корупційних дій і зловживань. На підставі зазначеного вимагаємо виключити вимогу в Додатку 1 (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) до Тендерної документації, а саме: Представникам учасника даної закупівлі перед поданням пропозицій необхідно провести обстеження об’єкту для ознайомлення з технічним станом та оснащенням для визначення обсягу виконання робіт за адресою об’єкта охорони та скласти відповідний документ за підписом представника Замовника, оскільки це ставить учасників в залежність від бажання Замовника підписувати чи не підписувати. Звертаємо ще раз увагу, що аналогічна ситуація вже була предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення наступної процедури закупівлі: ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-04-000377-b. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ТЕХНОХОЛДИНГ-БЕЗПЕКИ" від 15 січня 2021 № UA-2021-01-04-000377-b.c3 , щодо аналогічної ситуації, встановила: «Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесено зміни в Додаток 1: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Статус вимоги: Задоволено