-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Пісок річковий (з доставкою) [ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі]
Завершена
3 862 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 312.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 312.50 UAH
Період оскарження:
22.09.2021 10:42 - 28.09.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
на рішення, оформлене Протоколом щодо прийняття рішення відповідальною особою № 48 від 01.10.2021 року за допороговою закупівлею UA-2021-09-22-001432-с
Номер:
298625fdc5e94a4bbcf69263a57ab051
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-22-001432-c.c1
Назва:
на рішення, оформлене Протоколом щодо прийняття рішення відповідальною особою № 48 від 01.10.2021 року за допороговою закупівлею UA-2021-09-22-001432-с
Вимога:
Дочірньому підприємству «Київський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України»
03151, м. Київ, вул. Народного ополчення, 11-А
СКАРГА
на рішення, оформлене Протоколом щодо прийняття рішення відповідальною особою № 48 від 01.10.2021 року за допороговою закупівлею UA-2021-09-22-001432-с
22.09.2021 р. на електронному майданчику для проведення процедур закупівель:
www.prozorro.gov.ua було оприлюднено оголошення про проведення допорогової закупівлі, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-09-22-001432-c.
Замовником закупівлі виступило Дочірнє підприємство «Київський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (надалі - Замовник). Визначений у оголошенні предмет закупівлі - Пісок річковий (з доставкою) [ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі].
З метою участі у даній процедурі закупівлі Товариством з обмеженою відповідальністю «Альянс Будівельників України» (надалі - Скаржник) підготовлено та подано необхідний пакет документів, пропозицію та виконано решту вимог, передбачених документацією допорогової закупівлі Замовника.
Проте, відповідно до Протоколу щодо прийняття рішень відповідальною особою №46 від 01.10.2021 р. (надалі - Протокол) було прийнято рішення відхилити пропозицію Скаржника.
З вказаним рішенням ми не погоджуємось та свою позицію з даного приводу пояснюємо наступним: 1. Замовник при оголошенні вищезазначеної допорогової процедури закупівлі не наклав кваліфікований електронний підпис чим порушив п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082. Порядок передбачає, що після внесення інформації в електронні поля на неї накладають кваліфікований електронний підпис посадової особи. Описана порядком процедура відповідає визначенню автентифікації у розумінні Закону України «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до ст. 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги» електронна взаємодія фізичних та юридичних осіб, яка потребує відправлення, отримання, використання та постійного зберігання за участі третіх осіб електронних даних, аналоги яких на паперових носіях повинні містити власноручний підпис відповідно до законодавства, а також автентифікація у складових частинах інформаційних систем, в яких здійснюється обробка таких електронних даних та володільцями інформації в яких є органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, повинні здійснюватися з використанням кваліфікованих електронних довірчих послуг. Таким чином накладення кваліфікованого електронного підпису посадової особи після внесення нею інформації в електронні поля обов’язкове для виконання вимоги законодавства.
Відповідно Учасник не мав змогу підписати свою тендерну пропозицію оскільки підпис не був активний.
2. Відповідно п. 5 Додатку 2 до документації допорогової закупівлі вимагалась Замовником довідка у довільній формі з інформацією про відсутність/наявність обставин, що визначені у Додатку 4. Учасником була подана довідка про відсутність обставин, визначеним у ст. 17 Закону, яка повністю відповідає змісту, наданому Замовником, Додатку 4. Оскільки форма довідки є довільна та відповідно до ч. 5 розділу IV Подання, розкриття, оцінка та розгляд пропозиції, а саме зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації вважається формальною помилкою.
Відповідно до вищезазначеного допущення таких помилок не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника.
Також слід зазначити, що у відповідності до п.3 Розділу IV тендерної документації головним критерієм оцінки тендерної пропозиції є ціна, Замовник визначив переможця у даній процедурі закупівлі учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ТИТАНПРОМБУД" з найвищою ціною.
Керуючись вище викладеним, ПРОСИМО:
1) Прийняти цю скаргу до розгляду.
2) Скасувати рішення у формі Протоколу щодо прийняття рішень відповідальною особою №46 від 01.10.2021 р. про відхилення пропозиції ТОВ «Альянс Будівельників України»
3) Надати ТОВ «Альянс Будівельників України» статус «Кваліфікований» або відмінити процедуру закупівлі та провести їЇ у відповідності та без порушення вимог чинного законодавства України, тобто з накладенням кваліфікованого електронного підпису.
Пов'язані документи:
Замовник
- Додаткова аргументація_ТОВ АБУ.pdf 06.10.2021 10:45
Дата подачі:
05.10.2021 19:17
Вирішення:
Вимогу ТОВ "АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ" - не задоволено, з підтстав, визначених у протоколі №52 від 06.10.2021 року
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.10.2021 10:49