-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги зі здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт. Технічний нагляд за обєктом "Капітальний ремонт міського стадіону "Колос" по вул.Шевченка №10/1 у м.Снятин, Коломийського району, Івано-Франківської області
Завершена
335 984.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 360.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 360.00 UAH
Період оскарження:
22.09.2021 10:22 - 04.10.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Незаконна дискваліфікація
Номер:
79fd4b5187a34e2cad0dbbed6083c9f5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-22-001164-c.c1
Назва:
Незаконна дискваліфікація
Скарга:
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. м. Київ-35, 03680, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Замовник, рішення якого оскаржується: Снятинська міська рада
Коломийського району Івано-Франківської області 78301, Івано-Франківська обл..,
м.Снятин, вул..Шевченка, 70 ЄДРПОУ: 04054240
Суб'єкт оскарження: Приватне підприємство «ІНВЕСТ-БУДМОНТАЖ»
81220, Львівська обл., Перемишлянський р-н., с.М.Ланки, вул.Шевченка, 1а
ЄДРПОУ: 41849120
UA-2021-09-22-001164-с
Скарга
на рішення уповноваженої особи від 21.10.2021р. №146
11.10.2021р. в електронній системі закупівель був проведений аукціон по закупівлі послуг - Послуги зі здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт. Технічний нагляд за об’єктом «Капітальний ремонт міського стадіону "Колос" по вул.Шевченка №10/1 у м.Снятин, Коломийського району, Івано-Франківської області»
(за ДК 021:2015:71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт), ID- UA-2021-09-22-001164-с.
За результатом проведеного аукціону найбільш економічно вигідну пропозицію було подано учасником аукціону ФОП "Палійчук Олег Іванович" проте, рішенням уповноваженої особи Снятинської міської ради(далі - Замовник) від 13.10.2021р. №143 пропозицію даного учасника було дискваліфіковано.
Наступним учаником, пропозиція якого підлягала розгляду, стало наше підприємство - ПП«ІНВЕСТ-БУДМОНТАЖ».
Проте, рішенням уповноваженої особи Замовника №146 від 21.10.2021р.(копія додається) пропозиція ПП «ІНВЕСТ-БУДМОНТАЖ» була дискваліфікована, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Вищезгадане рішення уповноваженої особи замовника вважаємо незаконним та необгрунтованим з наступних підстав.
Так, підставами визнання пропозиції такою, що не відповідає вимогам тендерної документації на думку уповноваженої особи Замовника були, цитую:
«Прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів ПП «ІНВЕСТ-БУДМОНТАЖ» (41849120) з закупівлі Послуги зі здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт. Технічний нагляд за об’єктом «Капітальний ремонт міського стадіону "Колос" по вул. Шевченка №10/1 у м. Снятин, Коломийського району, Івано-Франківської області» (за ДК 021:2015:71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) , №UA-2021-09-22-001164-с) , відповідно до абз.2 п.2 ч.1 ст.31 Закону, у зв’язку з тим, що ПП «ІНВЕСТ-БУДМОНТАЖ.
- не надав лист на обробку персональних даних на директора;
Окрім того, пропозицію ПП «ІНВЕСТ-БУДМОНТАЖ відхилено відповідно до абз.2 п.1 ч.1 ст.31 Закону у зв’язку з тим, що не надано документально підтвердженої інформації, а саме:
- відсутня інформація про обладнання.»
1. В складі тендерної пропозиції нашого підприємства міститься документ під назвою «Згода на обробку ПД.pdf», завантажений в систему 08.10.2021р. о 09:10 год., який містить в собі під №6 від 07.10.2021р. «Лист-згоду на обробку персональних даних», який підписаний Директором Михаликом Т.О. та Інженером з технагляду Подрегулею О.А., а також накладено КЕП на даний документ – «Згода на обробку ПД.pdf.p7s».
Отже, посилання уповноваженої особи Замовника на відсутність «листа на обробку персональних даних на директора» не відповідає дійсності.
2. В складі тендерної пропозиції нашого підприємства міститься документ під назвою «Довідка про обладнання.pdf», завантажений в систему 08.10.2021р. о 09:10 год., який містить в собі під №9 від 07.10.2021р. «Довідку про наявність обладнання», зокрема автомобіля та програмного комплексу АВК-5(наявність яких було вимогою п.7 Таблиці 2 Додатку 1 до Тендерної документації)., а також накладено КЕП на даний документ – «Довідка про обладнання.pdf.p7s». Крім того, нами подано в складі пропозиції документи «Договір оренди АВК.pdf» та «Договір оренди обладнання.pdf», тобто документи, які згідно вимог п.7 Таблиці 2 Додатку1 підтверджують знаходження обладнання в користуванні нашого підприємства.
Отже, посилання уповноваженої особи Замовника на відсутність «інформації про обладнання» не відповідає дійсності.
Водночас, рішенням уповноваженої особи Замовника №150 від 25.10.2021р. пропозицію наступного учасника – ФОП Чичул Ірину Василівну визначено переможцем вищезгаданої закупівлі та прийнято рішення про намір укласти відповідний договір.(копія додається).
Враховуючи вищезгадані порушення при розгляді нашої пропозиції, а також те, що дискваліфікація пропозиції нашої підприємства та кваліфікація наступного учасника унеможливлює укладення договору про здійснення технагляду нашим підприємтсвом, тому нескасування вищезгаданого рішення уповноваженої особи від 21.10.2021р. №146 та рішення №150 від 25.10.2021р. прямо порушує права та суперечить комерційним інтересам ПП «ІНВЕСТ-БУДМОНТАЖ».
Тому, враховуючи вищенаведене, керуючи ст.18 ЗУ "Про публічні закупівлі", -
прошу:
1.Зобов'язати Снятинську міську раду Коломийського району Івано-Франківської області скасувати рішення уповноваженої особи від 21.10.2021р. №146 про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «ІНВЕСТ-БУДМОНТАЖ» та рішення уповноваженої соби №150 від 25.10.2021р. про визначення переможцем закупівлі ФОП Чичул Ірини Василівни.
1.Рішення №146 від 21.10.2021р. про відхилення пропозиції.;
2.Документ "Згода на обробку ПД.pdf";
3.Документ " Довідка про обладнання.pdf ";
4.Рішення №150 від 25.10.2021р. про визначення переможця закупівлі.
26.10.2021р.
Директор Тарас МИХАЛИК
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка про обладнання.pdf 26.10.2021 14:33
- Згода на обробку ПД.pdf 26.10.2021 14:33
- Протокол_146від 21.10.2021р. про відхилення пропозиції (3).docx 26.10.2021 14:33
- Рішення уповноваженої особи _150 від 25.10.2021р..docx 26.10.2021 14:33
- Скарга АМКУ.pdf 26.10.2021 14:33
- Рішення від 28.10.2021 №24398.pdf 29.10.2021 09:25
- Рішення від 04.11.2021 №24965.pdf 04.11.2021 17:01
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.11.2021 №25132.pdf 09.11.2021 11:03
- Рішення від 08.11.2021 №25132.pdf 10.11.2021 15:14
- Пояснення по суті скарги 29.10.2021 09:52
- Пояснення по суті скарги 29.10.2021 09:52
- Рішення уповноваженої особи №168 від 23.11.2021р. 23.11.2021 11:48
- Рішення уповноваженої особи №168 від 23.11.2021р. 23.11.2021 14:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.10.2021 14:41
Дата розгляду скарги:
08.11.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.10.2021 09:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.11.2021 15:14
Дата виконання рішення Замовником:
23.11.2021 14:18
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконано рішення Антимонопольного комітету