-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ПІДШИПНИК 232726Е2М ПІДШИПНИК 42726Е2М
Торги не відбулися
3 850 560.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 252.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 252.80 UAH
Період оскарження:
22.09.2021 09:55 - 19.10.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога стосовно змін умов контракту
Номер:
67578817135b4e67b69cb7bd44a2f371
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-22-000401-a.c1
Назва:
Вимога стосовно змін умов контракту
Вимога:
Замовнику закупівлі:
Філія «Рефрижераторна вагонна компанія» Акціонерного товариства «Українська залізниця»
Місцезнаходження:
вул. А.Шептицького, 1-Б, м.Фастів, Київська обл., 08502, тел./факс (04565) 6-91-92
Закупівля: UA-2021-09-22-000401-a
В И М О Г А
Філією «Рефрижераторна вагонна компанія» Акціонерного товариства «Українська залізниця» було опубліковано закупівлю UA-2021-09-22-000401-a за предметом закупівлі 44440000-6 Вальниці (підшипники).
Вважаємо, що Тендерна документація сформована з порушеннями основоположних принципів здійснення державних закупівель та містить дискримінаційні умови з огляду на наступне:
1. В Тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги в частині оплати поставленого Товару.
Так, відповідно до умов Додатку 5 (проект договору) п. 4.3.5, Покупець здійснює оплату за кожну партію поставленого Товару з відстрочкою платежу на 45 (сорок п’ятий) банківський день з дати реєстрації податкової накладної, оформленої та зареєстрованої відповідно до вимог чинного законодавства України в Єдиному державному реєстрі податкових накладних.
Встановлення настільки тривалої відстрочки платежу ставить у край негативне фінансове становище виробників Товару, який є предметом закупівлі. Для придбання необхідних матеріалів, як то метал та інші витратні матеріали, виробник здійснює попередню оплату за вказані матеріали. Крім того, на виробника покладаються усі супутні виробничі витрати які здійснюються по попередній оплаті (електроенергія, комунальні послуги тощо) та накладні виробничі витрати. Таким чином, виробник у цей складний, з точки зору економічної ситуації, час змушений поряд з пошуком фінансування для покриття поточних витрат ще й відволікати обігові кошти на покриття фінансових збитків пов’язаних з тривалою відстрочкою платежів. Окрім того, часто трапляються випадки значного прострочення платежів від Покупців Товару.
Вважаємо, що АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» як основний споживач підшипників для залізничного транспорту зловживає своїм монопольним становищем на ринку встановлюючи відтермінування платежів на рівні 45 (сорока п’яти) банківських днів після поставки партії Продукції, у відповідності до вимог чинного законодавства України.
На підставі зазначеного, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та скоротити строк оплати за поставлений товар до 15 банківських днів після поставки Товару за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами Договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура тощо).
Просимо викласти п. 4.3.5 проекту Договору в наступній редакції:
«4.3.5 Покупець здійснює оплату за кожну партію поставленого Товару з відстрочкою платежу на 15 (п’ятнадцятий) банківський день з дати реєстрації податкової накладної, оформленої та зареєстрованої відповідно до вимог чинного законодавства України в Єдиному державному реєстрі податкових накладних».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.10.2021 15:06
Вирішення:
Доброго дня! У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Замовник, оголошуючи тендер, відповідно до ст. 21 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює умови оплати товару, розробляє проєкт Договору. Жодних обмежень щодо встановлення Замовниками конкретних умов оплати товару, чи інших вимог проєкту Договору при закупівлі товару Закон не містить, отже, ці умови встановлюються Замовником самостійно, з урахуванням особливостей специфіки його діяльності. В даному випадку умови оплати та вимоги Проєкту Договору сформовані з урахуванням наказів та доручень керівництва АТ «Укрзалізниця».
Вимога щодо відстрочки платежу не менше 45 банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, жодним чином не дискримінує та не обмежує конкуренцію серед учасників, а лише встановлює конкретні строки оплати, протягом яких Замовник має розрахуватись за отриманий товар. Наголошуємо також, що Закон не містить окремих вимог щодо того, що Замовник має враховувати особисті побажання та «особливості виробничих витрат» виробників Товару, який є предметом закупівлі.
Припущення стосовно «Зловживання монопольним становищем» є необґрунтованими, оскільки Замовник у своїй діяльності дотримується виключно норм чинного законодавства, жодним чином не дискримінує Учасників процедури закупівлі, та не надає преференцій жодному з учасників процедури закупівлі.
Разом з тим, філією направлені листи відповідальним Департаментам Укрзалізниці, з проханням погодити зміни в умови оплати даної закупівлі. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
23.10.2021 11:02