• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

75250000-3 - Послуги пожежних і рятувальних служб (послуги з обслуговування системи протипожежного захисту Кіровоградського обласного центру зайнятості та його міськрайонних і районних філій у 2022 році)

Послуги з обслуговування системи протипожежного захисту Кіровоградського обласного центру зайнятості та його міськрайонних і районних філій у 2022 році. Закупівля здійснюється на 2022 рік

Завершена

243 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 219.00 UAH
Період оскарження: 21.09.2021 16:14 - 03.10.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на незаконні дії Замовника - Кіровоградського обласного центру зайнятості.

Номер: 2232693abf7549eb8b91dab6125f5d5a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-21-005184-c.c1
Назва: Скарга на незаконні дії Замовника - Кіровоградського обласного центру зайнятості.
Скарга:
Протоколом №85 від 12.10.2021 р., засідання тендерного комітету Кіровоградського обласного центру зайнятості (надалі – Замовник) переможцем процедури закупівлі за предметом «75250000-3 - Послуги пожежних і рятувальних служб (послуги з обслуговування системи протипожежного захисту Кіровоградського обласного центру зайнятості та його міськрайонних і районних філій у 2022 році)» було визначено Управління поліції охорони в Кіровоградській області (надалі – Переможець) (ЄДРПОУ 40109000). ТОВ " ОХОРОННО-ПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ" не погоджується із таким рішенням Замовника з огляду на невідповідність тендерної пропозиції Управління поліції охорони в Кіровоградській області умовам тендерної документації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, Ретельно розглянувши документи у складі тендерної пропозиції Управління поліції охорони в Кіровоградській області Скаржником були виявлені наступні невідповідності: 1. Згідно п.п 5.1. пункту 5 Тендерної документації, Замовником вимагалася наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання умов договору (довідка в довільній формі) Учасник - Управління поліції охорони в Кіровоградській області надав довідку «Довідка про наявність обладнання.pdf», яка не підтверджує наявність у учасника матеріально-технічної бази необхідної для виконання умов договору. Предмет закупівлі - послуги з обслуговування системи протипожежного захисту Кіровоградського обласного центру зайнятості та його міськрайонних і районних філій у 2022 році, згідно ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ЗАТВЕРДЖЕНИХ постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень , Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази: 16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність: - приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер); - пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму); - необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників. В довідці Учасника зазначено «До складу Управління поліції охорони в Кіровоградській області входить 6 підрозділів охорони. Для оперативного керування нарядами охорони у складі Управління діє цілодобова чергова частина та головний пункт централізованого спостереження центру технічної охорони. УПО Кіровоградської області забезпечує централізовану пультову охорону об'єктів усіх форм власності та будь-якого ступеня складності. Охорона забезпечується шляхом пультового спостереження за станом засобів охоронно-пожежної та тривожної сигналізації, встановлених на об'єкті, за допомогою радіотехнічного зв’язку, що дозволяють взаємодіяти з приладами у всіх населених пунктах. Реагування на спрацювання засобів охоронної сигналізації забезпечується групами реагування поліції охорони на транспортних засобах, які обладнані засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами «Поліція», відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України, а також системами ОР8-моніторингу. Враховуючи вище викладене Управління поліції охорони в Кіровоградській області має необхідне обладнання та матеріально-технічну базу достатню для виконання умов договору.» Враховуючи вищезазначене Учасник - Управління поліції охорони в Кіровоградській області надав довідку, яка не підтверджує наявність у учасника матеріально-технічної бази необхідної для виконання умов договору, оскільки не відповідає ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ЗАТВЕРДЖЕНИХ постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 та предмету закупівлі. 2. Згідно додатку 1 до тендерної документації , Документального підтвердження учасника вимогам ст.17, Замовник приймає рішення про відмову учасникові в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника у випадках, наведених нижче: п.10 «Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом) (п.10 ч.1 ст.17 Закону, У разі, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом) учасником надається копія антикорупційної програми або копія наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.» Згідно Додатку 3 до тендерної документації Замовником вимагалося «надати в складі своєї пропозиції перераховані у тендерній документації документи, а також наступні документи: - Довідку про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачену ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (згідно Додатку 1 до тендерної документації)». Так, згідно п.п.5.9 пункту 5, Розділу 3 до тендерної документації , Примітка: «в разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати будь-який із документів зазначених в цій документації, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів.». Учасник - Управління поліції охорони в Кіровоградській області в складі тендерної пропозиції не надав лист-роз'яснення щодо відсутності або наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.. Надана довідка «Довідка про відсутність підстав для відмови.pdf» в складі тендерної пропозиції не містить інформації зазначеної вище, щодо антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. 3. За результатом аукціону пропозиція Учасника - Управління поліції охорони в Кіровоградській області визнана найбільш економічно вигідною та така, що є аномально низькою, а саме меншою на більше ніж 30 відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції Учасника - ТОВ "ОХОРОННО-ПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ" – 125 000 грн (без урахування ПДВ) за результатом проведеного аукціону. Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» аномально низька ціна тендерної пропозиції — ціна / приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни / приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни / приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота). Згідно із частиною 14 статті 29 учасник, який запропонував найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: 1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством. Управління поліції охорони в Кіровоградській області надали обгрунтування листом №1710/43/31/3/01/-2021, в якому зазначено: «Управління поліції охорони в Кіровоградській області повідомляє, що найбільш економічно вигідна пропозиція, зазначена в даній тендерній процедурі, пов’язана з досягненням економії на транспортних витратах завдяки наявності підрозділів поліції охорони в населених пунктах, де розташовані об’єкти Замовника, що дає сприятливі умови надання послуг». Надане обгрунтування не відповідає предмету закупівлі . Послуги з обслуговування системи протипожежного захисту повинні надаватися виконавцями робіт (кваліфікованими працівниками, які мають відповідні знання та проходили відповідне навчання) з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, а ні як не підрозділами поліції охорони, як зазначено в обгрунтуванні учасника. Виходячи з вищезазначеного Аномально низька ціна не є належним чином обгрунтованою Учасником. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», ми звертаємося до Органу Оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних Законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено наші права та законні інтереси. Враховуючи все вищевикладене, вважаємо, що Замовником під час проведення процедури закупівлі було порушено принципи здійснення закупівель, а саме: недискримінації учасників, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій учасників тендеру. Таким чином, Замовник порушує права та законні інтереси ТОВ "ОХОРОННО-ПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ", як Учасника відповідної процедури та як потенційного претендента на укладання договору з Замовником у майбутньому. З метою дотримання принципів здійснення закупівель, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННО-ПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ", ПРОСИТЬ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі Управління поліції охорони в Кіровоградській області .
Дата розгляду скарги: 29.10.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.10.2021 09:34
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 03.11.2021 14:12
Автор: ТОВ "ОХОРОННО-ПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ", Ігор Іванов +380504508555 opztov@gmail.com