• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Монтаж системи протипожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщеннях Обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат за адресою: 61002, Харківська обл., місто Харків, вулиця Чернишевська, будинок 51

Монтаж системи протипожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщеннях Обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат за адресою: 61002, Харківська обл., місто Харків, вулиця Чернишевська, будинок 51

Завершена

350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
Період оскарження: 21.09.2021 15:50 - 03.10.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Шановний Замовнику! Додатком 2 до Тендерної документації зазначена наступна вимога: У складі тендерної пропозиції Учасник надає гарантійний (-і) лист (-и) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником (прибори, сповіщувачі, гучномовці, комплекс переговорний для системи оповіщення), або імпортера (-ів)), в якому виробник (-и) або імпортер (-ри)) гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки згідно даної закупівлі. Крім цього, Учасник повинен надати документальне підтвердження щодо проходження навчання для монтажу протипожежного обладнання від виробника (-ів) або імпортера (-ів)) запланованого протипожежного обладнання (прибори, сповіщувачі, гучномовці, комплекс переговорний для системи оповіщення) щонайменше двох працівників. 1. Щодо вимоги надати гарантійний (-і) лист (-и) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною та штучним чином звужує коло осіб , які мають можливість прийняти участь та бути переможцем зазначеної закупівлі, а також є грубим порушенням вимог чинного законодавства України в сфері закупівель, внаслідок чого порушуються права учасників зазначеної закупівлі. По перше: - В законодавстві України в Господарському кодексі України не існує юридично визначеного терміну «Гарантійний лист від виробника» на поставку товарів належної якості. Законодавством не встановлена правова природа цього листа і він не підпадає під поняття угоди або договору. Взаємовідносини між господарчими суб’єктами України регулюються виключно договірними відносинами згідно Господарського кодекса України. В договорах і зазначаются як гарантії, так і права та обов’язки сторін. Отже «Гарантійний лист від виробника» не може нести за собою будь яку відповідальність, тому є юридично нікчемним документом і вимагати такий лист у Виробника є безпідставним. В спільному Листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерством охорони здоров’я України вих.№3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 р, на виконання рекомендацій АМК України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушення законодавства, про заходи економічної конкуренції від 30.03.2018 р. №4-рк., в п.8 зазначено, що Замовникам не рекомендуеться висувати вимоги щодо надання постачальникам гарантійного листа від виробника, оскільки це «…в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі». А також вивченими рішенями АМК щодо надання гарантійних листів від Виробника, визнано що практика використання гарантійного листа від Виробника є дискрімінаційною. Такоє, звертаємо увагу Замовника на той факт, що необхідне обладнання може бути ВЖЕ В НАЯВНОСТІ у учасника. З оглдяу на вищезазначене,просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації: виключити дану вимогу, яка є дискримінаційною, або замінити її на гарантійний лист від Учасника. 2. Щодо вимоги надати документальне підтвердження щодо проходження навчання для монтажу протипожежного обладнання повідомляємо наступне. Умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" затвердженими Постановою КМУ №852 від 23 листопада 2016 року не передбачена така кадрова вимога як проходження навчання монтажу протипожежного обладнання від виробників. Працівники взмозі здійснювати роботи з монтажу протипожежного обладнання без проходження навчання для монтажу протипожежного обладнання від виробника. На підтвердження якості робіт, що виконуватимуться, підприємство подає відповідні кваліфікаційні посвідчення працівників та підтвердження успішного аналогічного досвіду виконання робіт. Також, звертаємо увагу Замовника, що більшість виробників не проводять таких навчань для покупців, тим більш в умовах пандемії. Більш за те, деякі виробники обладнання також беруть участь у закупівлях, і в такому випадку, надання посвідчень про проходження навчань іншим підприємствам для них не є доцільним. А, отже, не надання ними таких посвідчень іншим учасникам дискримінує останніх. Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та видалити дану вимогу, як ДИСКРИМІНАЦІЙНУ, та таку, що порушує ЗУ «Про публічні закупівлі». В іншому випадку, ми будемо змушені звернутись до АМКУ.

Номер: 0d794b04b83540b9a27cc8f765bd6de3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-21-004853-c.b2
Назва: Шановний Замовнику! Додатком 2 до Тендерної документації зазначена наступна вимога: У складі тендерної пропозиції Учасник надає гарантійний (-і) лист (-и) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником (прибори, сповіщувачі, гучномовці, комплекс переговорний для системи оповіщення), або імпортера (-ів)), в якому виробник (-и) або імпортер (-ри)) гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки згідно даної закупівлі. Крім цього, Учасник повинен надати документальне підтвердження щодо проходження навчання для монтажу протипожежного обладнання від виробника (-ів) або імпортера (-ів)) запланованого протипожежного обладнання (прибори, сповіщувачі, гучномовці, комплекс переговорний для системи оповіщення) щонайменше двох працівників. 1. Щодо вимоги надати гарантійний (-і) лист (-и) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною та штучним чином звужує коло осіб , які мають можливість прийняти участь та бути переможцем зазначеної закупівлі, а також є грубим порушенням вимог чинного законодавства України в сфері закупівель, внаслідок чого порушуються права учасників зазначеної закупівлі. По перше: - В законодавстві України в Господарському кодексі України не існує юридично визначеного терміну «Гарантійний лист від виробника» на поставку товарів належної якості. Законодавством не встановлена правова природа цього листа і він не підпадає під поняття угоди або договору. Взаємовідносини між господарчими суб’єктами України регулюються виключно договірними відносинами згідно Господарського кодекса України. В договорах і зазначаются як гарантії, так і права та обов’язки сторін. Отже «Гарантійний лист від виробника» не може нести за собою будь яку відповідальність, тому є юридично нікчемним документом і вимагати такий лист у Виробника є безпідставним. В спільному Листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерством охорони здоров’я України вих.№3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 р, на виконання рекомендацій АМК України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушення законодавства, про заходи економічної конкуренції від 30.03.2018 р. №4-рк., в п.8 зазначено, що Замовникам не рекомендуеться висувати вимоги щодо надання постачальникам гарантійного листа від виробника, оскільки це «…в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі». А також вивченими рішенями АМК щодо надання гарантійних листів від Виробника, визнано що практика використання гарантійного листа від Виробника є дискрімінаційною. Такоє, звертаємо увагу Замовника на той факт, що необхідне обладнання може бути ВЖЕ В НАЯВНОСТІ у учасника. З оглдяу на вищезазначене,просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації: виключити дану вимогу, яка є дискримінаційною, або замінити її на гарантійний лист від Учасника. 2. Щодо вимоги надати документальне підтвердження щодо проходження навчання для монтажу протипожежного обладнання повідомляємо наступне. Умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" затвердженими Постановою КМУ №852 від 23 листопада 2016 року не передбачена така кадрова вимога як проходження навчання монтажу протипожежного обладнання від виробників. Працівники взмозі здійснювати роботи з монтажу протипожежного обладнання без проходження навчання для монтажу протипожежного обладнання від виробника. На підтвердження якості робіт, що виконуватимуться, підприємство подає відповідні кваліфікаційні посвідчення працівників та підтвердження успішного аналогічного досвіду виконання робіт. Також, звертаємо увагу Замовника, що більшість виробників не проводять таких навчань для покупців, тим більш в умовах пандемії. Більш за те, деякі виробники обладнання також беруть участь у закупівлях, і в такому випадку, надання посвідчень про проходження навчань іншим підприємствам для них не є доцільним. А, отже, не надання ними таких посвідчень іншим учасникам дискримінує останніх. Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та видалити дану вимогу, як ДИСКРИМІНАЦІЙНУ, та таку, що порушує ЗУ «Про публічні закупівлі». В іншому випадку, ми будемо змушені звернутись до АМКУ.
Вимога:
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Відповідно до ст.23 Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Згідно умов тендерної докмуентації, зазначено, що у цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «або еквівалент». Таким чином, Замовник надає змогу будь якому Учаснику виконати свої зобов’язання за договором, з умовами надання того переліку приладів, які є «еквівалентом» та містять характеристики не гірше, ніж того шо описано техничним завданям та робочим проектом. Щодо вимог гарантійних листів від виробника протипожежного обладнання то вони відповідають чинному законодавству зокрема Закону України Про внесення змін до Закону України “Про захист прав споживачів” щодо гарантійних зобов’язань в електронному вигляді, стаття 11 від 30.09.2020 року. Вище зазначений Закон згідно Рішення Комітету Верховної Ради України з питань економічного розвитку не містить корупціогенних факторів та відповідає вимогам антикорупційного законодавства. Наявність такого кваліфікованого персоналу встановлена відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг виконання робіт протипожежного призначення, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №852 від 23 листопада 2016 року та забезпечить якісне виконання робіт в нашому закладі. Дякуємо.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимагаємо внести зміни у вимогу надання гарантійних листів від виробників протипожежного обладнання.

Номер: 2d808dadb7f14e3fa667e47ee9293441
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-21-004853-c.b1
Назва: Вимагаємо внести зміни у вимогу надання гарантійних листів від виробників протипожежного обладнання.
Вимога:
Шановний Замовнику, детально вивчивши умови тендерної документації, вимагаємо внести зміни у вимогу щодо надання гарантійних листів від виробників з огляду на технічне завдання, перелік обладнання та обсяг робіт за Додатком 2.1. або видалити її в цілому. Вимога викладена наступним чином: «У складі тендерної пропозиції Учасник надає гарантійний (-і) лист (-и) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником (прибори, сповіщувачі, гучномовці, комплекс переговорний для системи оповіщення), або імпортера (-ів)), в якому виробник (-и) або імпортер (-ри)) гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки згідно даної закупівлі. Крім цього, Учасник повинен надати документальне підтвердження щодо проходження навчання для монтажу протипожежного обладнання від виробника (-ів) або імпортера (-ів)) запланованого протипожежного обладнання (прибори, сповіщувачі, гучномовці, комплекс переговорний для системи оповіщення) щонайменше двох працівників.» Наголошуємо, що у переліку обладнання за Додатком 2.1. відсутні «прибори, гучномовці, комплекс переговорний для системи оповіщення». А також звертаємо Вашу увагу, що слово «прибори» у сенсі щодо протипожежного обладнання не вживається, це русизм. Для визначення вимірювального протипожежного обладнання в українській мові використовується термін «Прилад». У Додатку 2.1. зокрема зазначено «Прилад приймально-контрольний пожежний, ТОВ «Тірас-12». Потенційні учасники закупівлі мають надіслати запити виробникам для отримання таких гарантійних листів. У разі не внесення коректних змін у дану вимогу, можливе виникнення помилок, що призведуть до відхилення пропозицій учасників, які нададуть листи невірного змісту. Вимагаємо викласти дану вимогу наступним чином: «У складі тендерної пропозиції Учасник надає гарантійний (-і) лист (-и) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником (а саме прилади, сповіщувачі), або імпортера (-ів)), в якому виробник (-и) або імпортер (-ри)) гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки згідно даної закупівлі. Крім цього, Учасник повинен надати документальне підтвердження щодо проходження навчання для монтажу протипожежного обладнання від виробника (-ів) або імпортера (-ів)) запланованого протипожежного обладнання, щонайменше двох працівників.» Також звертаємо Вашу увагу, що наявність таких листів у складі пропозиції не впливає на якість виконання договору та не надає Замовнику жодних гарантій щодо добросовісного виконання робіт/надання послуг учасниками згідно предмету закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Шановний учаснику! Відповідно до ст.23 Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Згідно умов тендерної докмуентації, зазначено, що у цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «або еквівалент». Таким чином, Замовник надає змогу будь якому Учаснику виконати свої зобов’язання за договором, з умовами надання того переліку приладів, які є «еквівалентом» та містять характеристики не гірше, ніж того шо описано техничним завданям та робочим проектом. Щодо вимог гарантійних листів від виробника протипожежного обладнання то вони відповідають чинному законодавству зокрема Закону України Про внесення змін до Закону України “Про захист прав споживачів” щодо гарантійних зобов’язань в електронному вигляді, стаття 11 від 30.09.2020 року. Вище зазначений Закон згідно Рішення Комітету Верховної Ради України з питань економічного розвитку не містить корупціогенних факторів та відповідає вимогам антикорупційного законодавства. Дякуємо.
Статус вимоги: Задоволено