-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами. Послуги зі збирання з подальшою утилізацією одноразових ємностей з медичними відходами категорії «В»
Послуги зі збирання з подальшою утилізацією одноразових ємностей з медичними відходами категорії «В».
Завершена
40 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 204.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 204.00 UAH
Період оскарження:
21.09.2021 15:40 - 27.09.2021 16:00
Вимога
Вирішена
Кількість відходів
Номер:
3654e082ff294615a65edd1172cd44ba
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-21-010503-b.b4
Назва:
Кількість відходів
Вимога:
По-перше, виникає логічне запитання, якщо Замовник вказує, що одна послуга - це один контейнер, то це є недоцільно. По-друге, вкажіть кількість у кг кожного виду відходів. Зрозумійте, нарешті, що за голки є одна ціна, за костюми Ковід інша! Вам же, потім потрібно буде відзвітуватися перед контролюючими органами, а не Виконавцю! Заявка буде подаватися на кількість кг Виконавцю! Чекаємо на зміни!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.09.2021 14:51
Вирішення:
Шановний учаснику. Замовник проводить закупівлю Послуг зі збирання з подальшою утилізацією одноразових ємностей з медичними відходами категорії «В» ( у вартість послуги входить тара, транспортні витрати учасника і безпосередньо утилізація).
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Замовник порушує умови поводження із небезпечними відходами
Номер:
63d42c30a55b444cacb6693a32790cfb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-21-010503-b.b3
Назва:
Замовник порушує умови поводження із небезпечними відходами
Вимога:
Шановний Замовнику!
Чи знайомі Ви з Наказом МОЗ №325?? Якщо ні, хочемо вам розказати деякі його норми. Відповідно до зазначеного вище нпа, а саме Розділу 5,
Збирання відходів категорії B у місцях їх утворення здійснюється впродовж робочої зміни. При використанні контейнерів для гострого інструментарію допускається їх заповнення протягом 3 діб.
Для збирання гострих предметів слід використовувати вологостійкі ємності (контейнери), що не проколюються. Ємність повинна мати кришку, що щільно прилягає та унеможливлює її безконтрольне розкриття.
Для збирання органічних, рідких відходів категорії B (кров, промивні, дренажні рідини тощо) використовують герметичні вологостійкі ємкості (контейнери), що унеможливлюють їх безконтрольне відкриття.
Контейнери закриваються кришками. При використанні м'якої упаковки після її заповнення працівник, що відповідає за збір відходів у підрозділі, дотримуючись вимог біологічної безпеки, зав'язує пакет або закриває його, унеможливлюючи висипання відходів.
Як бачимо, жодного слова не має про те, що Суб’єкт господарювання, який перевозить та утилізує небезпечні відходи, має відповідати за тару, яку використовує Замовник! Суб’єкт господарювання, який перевозить та утилізує небезпечні відходи, при своїй діяльності керується ЗУ «Про відходи». У якому також відсутня відповідальність Надавача послуг САМЕ за ТАРУ!
Відходи мають бути зібрані вже у тару, або виникає висновок, що Замовник порушує умови зберігання небезпечних відходів!
На підставі якого нпа Замовник перекладає відповідальність за тару з себе на Учасника? Тара – це зона відповідальності тільки Замовника.
Замовник за даною Закупівлею закуповує послуги з перевезення та утилізації небезпечних відходів. Це не є Закупівля із придбання Тари! Шановний Замовнику, будьте уважні! Та видаліть дискримінаційні вимоги щодо Тари, які не є відповідальністю Виконавця-надавача послуг згідно із чинного Законодавства.
У разі, якщо Замовник не відреагує на нашу вимогу, ми будемо змушені звернутися до контролюючих органів з проханням провести позапланову перевірку Закладу у частині дотримання чинного Законодавства, а саме до ДПСС, Державної екологічної інспекції, Департаменту охорони здоров'я та ін.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога пологовий Полтава.pdf 27.09.2021 14:38
Дата подачі:
27.09.2021 14:38
Вирішення:
Шановний участик. Замовник не порушує наказ МОЗ №325, у відділеннях використовуються герметичні вологостійки ємності (контейнери) , які закриваються кришками для кожного виду відходів окремі. Після їх наповнення вони поміщаються у спеціалізовані пакети та бокси для подальшого перевезення та утилізації. На ці ж Послуги зі збирання з подальшою утилізацією одноразових ємностей з медичними відходами категорії «В» і проводиться закупівля.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Замовник встановлює дискримінаційні, а десь навіть дивні вимоги до Учасників
Номер:
55acdc5adfc748cab7ea72ffcb112920
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-21-010503-b.b2
Назва:
Замовник встановлює дискримінаційні, а десь навіть дивні вимоги до Учасників
Вимога:
Відповідно до Тексту Оголошення, а саме файлу "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ", Замовник встановлює близько 14 вимог до тари - контейнери та біобокси. гарантійні листи від виробників тари. На підставі якого Законодавчого Акту Замовник вимагає наданнягарантійних листів від виробників тари? Учасник є хто? суб'єкт господарювання,який провадить діяльність із поводження із небезпечними відходами чи виробник тари? Взагалі, на наш погляд, Замовник забув, що Предметом даної Закупівлі є послуги з утилізації небезпечних відходів, а не покупка тари! Теж питання щодо вимоги надання наступних документів: "сертифікат якості та декларацію відповідності технічному регламенту на пакет для утилізації медичних відходів;
- посвідчення, сертифікат якості матеріалу, з якого виготовлений біобокс, та Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.". Де у Законодавстві прописана дана обов'язкова вимога до суб'єкта господарювання,який провадить діяльність із поводження із небезпечними відходами? Учасник під час своєї діяльності керується тільки Наказом МОЗ №325. Аж ніяк, не вимога Замовника. Тож, вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги та такі, що не відповідають чинному Законодавству.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.09.2021 18:22
Вирішення:
Шановний, Учасник!
Детально проаналізувавши Вашу вимогу, повідомляємо наступне.
Предметом даної закупівлі є Послуги зі збирання з подальшою утилізацією одноразових ємностей з медичними відходами категорії «В». Ця послуга включає в себе не тільки транспортування небезпечних відходів та утилізацію, але і наявність у виконавця відповідної тари (пакетів та біобоксів) для збирання використаних небезпечних матеріалів, таких як рукавички, захисний одяг після контакту з пацієнтами хворими на Covid-19, залишки спалювальних голок, скальпелі та їх леза, предметні скельця, ампули, порожні пробірки, битий скляний посуд, вазофікси, піпетки, ланцети, тощо; наявність осіб з відповідною кваліфікацією, та наявність необхідної матеріально-технічної бази. До того ж, ми повинні бути переконані у офіційному дозволі застосування тари для утилізації, відповідності до нормативно-правової документації щодо дозволу на застосування саме тієї тари, яку надає учасник. Окрім того, є необхідність переконання в технічних характеристиках тари для утилізації, як надійної, якісної, так і зручної. На підставі цього ІНФОРМАЦІЄЮ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, що є додатком до оголошення, встановлено всі вимоги як до спеціальної тари, так і до транспортування та утилізації небезпечних відходів. Зазначені вимоги у додатках до оголошення спрощеної закупівлі не є дискримінаційними і не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням чинного законодавства.. Крім Наказу МОЗ №325, Замовник керується ще ЗУ «Про забезпечення санітарно-епідемічного благополуччя населення», Постановою КМУ 446 від 13.07.2016 року «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами». На підставі вищевикладеного повідомляємо, що всі вимоги, зазначені Замовником, не є дискримінаційними, встановлення кількості вимог є правом Замовника, які регламентуються чинним законодавством України.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
розрахунок вартості є неможливим
Номер:
7ec4991020d64b1f9ef49c809df2cd03
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-21-010503-b.b1
Назва:
розрахунок вартості є неможливим
Вимога:
Шановний Замовнику.
Відповідно до технічних та якісних характеристик, Замовник описує послуги із утилізації різного виду відходів. Але у Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначено,що Замовнику необхідно 80 послуг із утилізації.Тож, прошу відповісти яким чином Учасник має розрахувати вартість послугз утилізації різних відходів, ціна на які є різною?! Тож, вимагаємо деталізувати які саме відходи необхідно утилізувати та у якій кількості(допоможемо Замовнику у кг або л).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.09.2021 17:29
Вирішення:
Добрий день, шановний Учаснику!
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне.
Відповідно до технічних та якісних вимог тендерної документації, послугу з утилізації медичних відходів категорії В, а саме: забрудненні кров'ю бинти, марля, вата; залишки після спалювання голок; маски, одноразові/багаторазові рукавчики та одяг після контакту з пацієнтами хворими на Covid-19 та інше, необхідно виконати 80 разів.
Контейнер для утилізації вищезазначених медичних відходів має бути об'ємом 25 літрів та витримувати навантаження до 15 кг.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні