-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Розробка проектно-кошторисної документації «Будівництво сміттєперевантажувальної станції» на території Слов`янського району»
Торги не відбулися
900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 18 000.00 UAH
мін. крок: 2% або 18 000.00 UAH
Період оскарження:
07.08.2017 09:57 - 21.08.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
щодо скасування рішення тендерного комітету КП "Донецький регіональний центр поводження з відходами" (протокол № б\н від 01.09.2017 р.) та порушення порядку проведення процедури закупівлі
Номер:
df5ecb95a16e4c75a51344a7acda1660
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-07-000145-b.a2
Назва:
щодо скасування рішення тендерного комітету КП "Донецький регіональний центр поводження з відходами" (протокол № б\н від 01.09.2017 р.) та порушення порядку проведення процедури закупівлі
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю “Компанія “Енергоефективність та консалтинг”, як учасник процедури закупівлі (відкриті торги), що регламентується ЗУ «Про публічні закупівлі», ідентифікатор закупівлі: UA-2017-08-07-000145-b , предметом закупівлі якої є «Розробка проектно-кошторисної документації «Будівництво сміттєперевантажувальної станції» на території Слов`янського району» - код за ДК 021:2015: 71242000-6 — Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат, вимагає скасувати рішення про визнання учасника ТОВ "Інтервітражсервіс" (код за ЄДРПОУ 33620454) переможцем у зв’язку з тим, що пропозиція відповідного учасника не відповідає кваліфікаційним та іншим вимогам Тендерної документації, а саме:
1. Учасником на порушення вимог п. 1 Додатку 2 «Документальне підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно ст. 16 Закону», згідно якого вимагалось надання для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору необхідно Довідки (за підписом учасника, завіреної печаткою підприємства) у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного договору (з зазначенням замовника-клієнта назви предмету договору, обсягу послуг (натуральні або фінансові показники), в наданій ТОВ "Інтервітражсервіс" відповідній довідці відсутній показник обсягу послуг (натуральні або фінансові показники), що є порушенням вимог тендерної документації.
2. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору відповідно до п. 1 Додатку 2 «Документальне підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно ст. 16 Закону» ТД вимагалось надати «…сканкопій оригінальних виконаних аналогічних договорів, та позитивними відгуками, замовника, щодо виконаних договорів.» Учасником ТОВ "Інтервітражсервіс" в складі своєї пропозиції не надано сканкопій позитивних відгуків, замовника, щодо виконаних аналогічних договорів.
Враховуючи вищезазначене, пропозиція ТОВ "Інтервітражсервіс" не відповідає кваліфікаційним та іншим вимогам встановленим Замовником у тендерній документації. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію учасника. Цими діями Замовник порушив абзац 1 пункту 1 та пункт 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон).
3. У тендерній документації оприлюдненій Замовником (п. 1 розділ 5 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію) передбачені критерії та методика оцінки тендерних пропозицій:
Визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції здійснюється на основі двох критеріїв – ціна тендерної пропозиції (з урахування ПДВ), та залучення до виконання робіт працівників, які зареєстровані як ТПО та проживають на території Донецької області.
Заповнюється електронною системою автоматично!
Питома ваги критерію «ціна» - 70 %;
Питома ваги критерію - залучення до виконання робіт працівників, які зареєстровані як ТПО та проживають на території Донецької області -30 %
30% - у кількості 20% та більше від загальної кількості залучених до виконання робіт працівників,
0% - менше 20% від загальної кількості залучених до виконання робіт працівників.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону; тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично системою електронних закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою
PP = P/(1 + (F1 + F2 +… + Fn)/PV), де:
PP – приведена ціна;
P – ціна;
F1…Fn – питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником;
PV – питома вага критерію “ціна”
Приведена ціна - ціна, зазначена учасником у тендерній пропозиції та перерахована з урахуванням показників інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною замовником у тендерній документації.»
Згідно ст. 28 Закону оцінка проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників.
У разі, якщо крім ціни установлені інші критерії оцінки до початку електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично, відповідно до методики оцінки, установленої замовником в тендерній документації, визначаються показники інших критеріїв оцінки та приведена ціна, після чого розкривається інформація про приведену ціну та перелік усіх приведених цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників.
Під час проведення електронного аукціону в електронній системі відображаються значення ціни пропозиції учасника та приведеної ціни.
Інформація, яка розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу не містить підтвердження стосовно визначення та наявності приведеної ціни, а також не свідчить про те, що оцінка тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі була здійснена на підставі критеріїв, зазначених Замовником у документації. Згідно з електронною формою тендерної пропозиції питома вага цінового критерію є 100%.
Виходячи з інформації, наведеної вище, був порушений порядок проведення Процедури закупівлі, зокрема, стосовно здійснення оцінки тендерних пропозицій, що є порушенням Закону, яке неможливо виправити.
За таких обставин, рішення щодо визначення переможцем Процедури закупівлі ТОВ "Інтервітражсервіс" було прийнято з порушенням вищенаведених норм та підлягає скасуванню.
Відповідно, всі дії Замовника, які відбулись з моменту проведення аукціону та розкриття тендерних пропозицій, зокрема, в частині визначення переможця тощо, вчинені/прийняті з порушенням вимог Закону, зокрема, статті 28 Закону, а також принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, зокрема, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та об'єктивної і неупередженої оцінки тендерних пропозицій, які вже неможливо виправити.
Враховуючи вищевикладене, ТОВ “Компанія “Енергоефективність та консалтинг”, як учасник процедури закупівлі (відкриті торги), що регламентується ЗУ «Про публічні закупівлі», предметом закупівлі якої є «Розробка проектно-кошторисної документації «Будівництво сміттєперевантажувальної станції» на території Слов`янського району» вимагає:
1. Скасувати рішення Тендерного комітету Замовника від 01.08.2017 р., що оформлене Протоколом засідання тендерного комітету без номеру, про визнання учасника ТОВ "Інтервітражсервіс" переможцем процедури закупівлі (відкриті торги) «Розробка проектно-кошторисної документації «Будівництво сміттєперевантажувальної станції» на території Слов`янського району» - код за ДК 021:2015: 71242000-6 — Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат.
2. Згідно з частиною першою статті 31 Закону відмінити торги «Розробка проектно-кошторисної документації «Будівництво сміттєперевантажувальної станції» на території Слов`янського району» - код за ДК 021:2015: 71242000-6 — Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат, через неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 2 Слов'янськ.pdf 06.09.2017 17:51
Дата подачі:
06.09.2017 17:51
Вирішення:
Скасування рішення тендерного комітету
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Про скасування рішення тендерного комітету КП "Донецький регіональний центр поводження з відходами"
Номер:
dc33e51a594b4b08b934460772183b9b
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-07-000145-b.b1
Назва:
Про скасування рішення тендерного комітету КП "Донецький регіональний центр поводження з відходами"
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю “Компанія “Енергоефективність та консалтинг”, як учасник процедури закупівлі (відкриті торги), що регламентується ЗУ «Про публічні закупівлі», ідентифікатор закупівлі: UA-2017-08-07-000145-b , предметом закупівлі якої є «Розробка проектно-кошторисної документації «Будівництво сміттєперевантажувальної станції» на території Слов`янського району» - код за ДК 021:2015: 71242000-6 — Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат, вимагає скасувати рішення про відхилення тендерної учасника ТОВ “Компанія “Енергоефективність та консалтинг” (код за ЄДРПОУ 39775888).
Підставою для прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції у протоколі засідання тендерного комітету Замовника зокрема зазначено таке «...учасник не надав документальне підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Договір поставки №29/08-01 від 29 серпня 2016 р. не свідчить права на володіння. Право на володіння надає акт приймання-передавання, що учасник не надав.». ТОВ “Компанія “Енергоефективність та консалтинг” не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а саме:
1. Замовником були встановлені вимоги у п. 3 Додатку 2 «Документальне підтвердження інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно ст. 16 Закону», згідно якого вимагалось надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (з зазначенням переліку матеріально-технічної бази та наданням сканованих копій документів на право володіння або оренди необхідної технічної бази), але Замовником не було надано перелік документів на право володіння, якими, в розумінні Замовника, учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерієві. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, Замовник визначає самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Але, вимога про надання документів на право володіння або оренди необхідної технічної бази не була конкретизована та чітко визначена, тому ТОВ “Компанія “Енергоефективність та консалтинг” для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази було надано Договір поставки №29/08-01 від 29 серпня 2016 р. на свій розсуд.
Виходячи з вищезазначеного, ТОВ “Компанія “Енергоефективність та консалтинг”, як учасник процедури закупівлі (відкриті торги), що регламентується ЗУ «Про публічні закупівлі», предметом закупівлі якої є «Розробка проектно-кошторисної документації «Будівництво сміттєперевантажувальної станції» на території Слов`янського району» вимагає:
1. Скасувати рішення Тендерного комітету Замовника від 31.08.2017 р., що оформлене Протоколом засідання тендерного комітету без номеру, про відхилення пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю “Компанія “Енергоефективність та консалтинг”
2. Повернутися до розгляду тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія «Енергоефективність та консалтинг».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Слов'янськ.pdf 01.09.2017 15:44
Дата подачі:
01.09.2017 15:44
Вирішення:
відхилення вимоги щодо скасування рішення тендерного комітету
Статус вимоги:
Відхилено