• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

45420000-7 Столярні та теслярні роботи (монтаж ПВХ конструкцій в будівлі 73, ВМКЦ Південного регіону)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська

Завершена

547 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 735.00 UAH
Період оскарження: 21.09.2021 13:09 - 07.10.2021 00:00
Скарга
Відхилено

С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів на підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: 828bf1e3b9f54bcaa760a12d8215ebae
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-21-001940-a.b4
Назва: С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів на підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
ОРГАН ОСКАРДЖЕННЯ: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, м. Київ, МСП-03680 вул. Митрополита Василя Липківського, 45 СКАРЖНИК (суб’єкт скарження): Товариство з обмеженою відповідальністю «Будкомплект» в особі директора Губатий Олександр Кузьмич 08500, Україна, обл. Київська, м. Фастів, вул. Білоцерківська, 1 ЄДРПОУ 20602646 тел.: 067-231-85-96 e-mail: Viking-@ukr.net ЗАМОВНИК, ДІЇ ЯКОГО ОСКАРЖУЮТЬСЯ: Військово-медичний клінічний центр Південного регіону 65044, Україна., обл. Одеська, м. Одеса вул. Пироговська, 2. ЄДРПОУ 08199969 тел. 0671268102 СТОСОВНО ДЕРЖАВНОЇ ЗАКУПІВЛІ: UA-2021-09-21-001940-а 4288d8d587d04ddb9fdd516c64f92205 ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ: ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (монтаж ПВХ конструкцій в будівлі 73 ВКМЦ Південного регіону) ЗАГАЛЬНА ОЧІКУВАННА ВАРТІСТЬ: 547000,00 грн. з ПДВ С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів на підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» 21 вересня 2021 року Замовник на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю (із змінами від 22 вересня 2021 року і 29 вересня 2021 року) ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (монтаж ПВХ конструкцій в будівлі 73 ВКМЦ Південного регіону). 12 жовтня 2021 року відбувся електронний аукціон, за результатами якого найбільш економічно вигідною була визначена пропозиція учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Будкомплект» ( далі за текстом – ТОВ «Будкомплект»). 18 жовтня 2021 року Замовник розмістив на веб-порталі Уповноваженого органу Протокол № 189 від 18.10.2021 року тендерного комітету ВМКЦ щодо розгляду тендерних пропозицій, поданих у процедурі закупівлі «45420000-7 Столярні та теслярні роботи (монтаж ПВХ конструкцій в будівлі 73 ВКМЦ Південного регіону)», яким відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Будкомплект» на підставі абзацу 1 пункту 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. ТОВ «Будкомплект» вважає це рішення Замовника незаконним, таким, що прийняте під надуманими, безпідставними приводами. По перше. відповідно до статті 29 частини 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону): «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження». Замовник не виконав цієї прямої вимоги Закону. Якби Замовник виконав цю вимогу Закону то, відповідно до статті 26 частини 9 Закону: «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей». Таким чином, Замовник свідомо, з дискримінаційною метою щодо ТОВ «Будкомплект» порушив вимоги пунктів 1, 2, 3, 4, 5, 6 частини 1 статті 5, частини 3, 4 статті 5; частин 9, 11 статті 26 Закону; частини 16 статті 29 Закону. По друге. У зазначеному протоколі Замовника № 189 від 18.10.2021 року зазначено: 1. «Лист-згода на обробку персональних даних разом із підписом містить печатку. З огляду на те, що згоду на обробку персональних даних надає фізична особа, печатка не вимагається». Але ж Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «Будкомплект» це юридична, а не фізична особа. Тому документи підписує директор Губатий О.К. і звісно ж, завіряє печаткою цієї юридичної особи. 2. «Наданий учасником Протокол про призначення директора, містить інформацію про створення ТОВ, при цьому, на протоколі відтиск печатки підприємства, що суперечить чинному законодавству». Але ж Відповідно до ДСТУ 4163-2003 п. 5.26 Відбитком печатки організації засвідчують на документі підпис відповідальної особи. Перелік документів, на які ставлять відбиток печатки, визначає організація на підставі нормативно-правових актів. Цей перелік міститься в інструкції з діловодства організації. Згідно з наказом ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 01.07.2020 р. № 144 з 1 вересня 2021 року набрав чинності національний стандарт ДСТУ 4163:2020 «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів». Відповідно до ДСТУ 4163:2020 п. 5.23. Юридичні особи, що відповідно до положення (статуту) мають гербову печатку або основну круглу печатку юридичної особи із зазначенням найменування та ідентифікаційним кодом ЄДРПОУ, можуть засвідчувати на документі підпис посадової (відповідальної) особи. Перелік документів, підписи на яких потрібно скріплювати печаткою юридичної особи, визначає юридична особа на підставі законодавства та з унесенням в інструкцію з діловодства. Таким чином право ставити чи не ставити на документи печатку наділено організацію. 3. «Учасник у складі тендерної пропозиції надав кошторисну документацію, яка крім підпису керівника, містить підпис та печатку інженера-проектувальника. Таким чином, учасником не надано документи, що підтверджують право підпису та відповідну кваліфікацію інженера-проектувальника». Але ж за стандартною процедурою кошторисну документацію готує інженер-проектувальник, який має на це Сертифікат і власну печатку, що підтверджує виконання ним робіт. Тендерною документацією не вимагається надання документів, що підтверджують право підпису та відповідну кваліфікацію інженера-проектувальника. Якби Замовником не було умисно з дискримінаційною метою щодо ТОВ «Будкомплект», порушено вимоги статті 29 частини 16 Закону, Учасник надав би копію Сертифіката інженера-проектувальника у встановлений Законом термін. 4. «Кількість будівельного сміття у підсумковій відомості ресурсів та у довідкових даних не співпадає з даними у Дефектному акті та Локальному кошторисі, що не відповідає технічним умовам, викладеним в Тендерній документації». Але ж кількість будівельного сміття у підсумковій відомості ресурсів, у Дефектному акті, та у Локальному кошторисі, де зазначається ціна, повністю співпадає. Довідкові дані автоматично формуються програмою АВК-5 і не впливають на ціну пропозиції. Вони так і називаються – довідкові дані. Це відповідає технічним умовам, викладеним в Тендерній документації. Тим більше, що за результатами електронних торгів кошторисна документація буде повністю перероблюватися. Підтверджуючі документи надаємо у додатках. 5. «Додаток 6 до тендерної документації підписаний учасником не в повному обсязі, як того вимагає Тендерна документація». Але ж Додаток 6 до тендерної документації підписаний учасником у повному обсязі, як того вимагає Тендерна документація. Окрім запропонованого Замовником для заповнення Учасником у формі довідки за довільною формою Додатку 6 (ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ВИМОГАМ, ВИЗНАЧЕНИМ У СТ.17 ЗАКОНУ вих. № 791 від 29.09.2021 р.), який складається із дванадцяти пунктів, ТОВ «Будкомплект» надав Замовнику власну Довідку про відсутність підстав відмови в участі у процедурі закупівлі (Вих. № 789 від 29.09.2021 р.). Ця довідка, викладена на двох сторінках, складається з усіх пунктів частини першої статті 17 і частини другої статті 17 Закону, містить вичерпну інформацію про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Підтверджуючі документи про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, відповідно до вимог Закону і тендерної документації, подає лише переможець. Зрештою навіть на площадці електронних закупівель у документах Учасника за цим тендером зазначено, що інформація щодо порушень ТОВ «Будкомплект» статті 17 Закону відсутня. Підтверджуючі документи надаємо у додатках. 6. «Відповідно до положень Статуту управління поточної діяльністю Товариства здійснює Виконавчий орган. п. 7.39 Статуту передбачено, що Повноваження одноосібного виконавчого органу можуть бути припинені або він може бути тимчасово відсторонений. Приписами п. 13.3 Статуту визначено, що форма найму виконавчого органу товариства «директора», його заступника, головного бухгалтера – контрактна. Тож, учасником не надано контракт директора, не підтверджено повноваження підписанта». Але ж у складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «Будкомплект» надано: Протокол № 1 Загальних зборів учасників (засновників) ТОВ «Будкомплект» від 20 серпня 2012 року на яких Губатого О.К. призначено директором; Наказ № 1-к від 20 серпня 2012 року, відповідно до якого Губатий О.К. вступив на посаду директора ТОВ «Будкомплект» і прийняв на себе обов’язки згідно Статуту і діючого Законодавства; Виписку з ЄДРПОУ відповідно до якої Губатий О.К. є керівником ТОВ «Будкомплект» і має повноваження вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори тощо без обмежень. Засновником і 100% бенефіціарним власником ТОВ «Будкомплект» є Губатий О.К. Він же – Губатий О.К. є і директором. Губатий О.К. не може укладати контракт сам із собою. Тому Учасник ТОВ вважає, що Замовник свідомо, з дискримінаційною метою щодо ТОВ «Будкомплект» порушив вимоги пунктів 1, 2, 3, 4, 5, 6 частини 1 статті 5, частини 3, 4 статті 5; частин 9, 11 статті 26 Закону; частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Виходячи з викладеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «Будкомплект» ПРОСИТЬ: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення процедури закупівлі; 3. Зобов’язати тендерний комітет Замовника скасувати протокол № 189 засідання тендерного комітету ВМКЦ ПР щодо розгляду тендерних пропозицій, поданих у процедурі закупівлі UA-2021-09-21-001940-a «45420000-7 Столярні та теслярні роботи (монтаж ПВХ конструкцій в будівлі 73, ВКМЦ Південного регіону)» від 18.10.2021 року. 4. Зобов’язати тендерний комітет Замовника визнати переможцем учасника ТОВ «Будкомплект» за результатами відкритих торгів у закупівлі UA-2021-09-21-001940-a ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (монтаж ПВХ конструкцій в будівлі 73, ВКМЦ Південного регіону). Додатки: 1. Протокол № 189 від 18.10.2021 року тендерного комітету ВМКЦ. 2. Підсумкова відомість ресурсів. 3. Дефектний акт. 4. Локальний кошторис. 5. Ст. 17 Додаток № 6 (вих. № 791 від 29.09.2021 р.). 6. Довідка Ст. 17 про відсутність підстав відмови у процедурі закупівлі (вих. № 789 від 29.09.2021 р.). 7. Додаток № 6 ТД Замовника на двох сторінках. Директор ТОВ «Будкомплект» О.К. Губатий
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 10.11.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.11.2021 11:39
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 15.11.2021 10:43
Автор: ТОВ " БУДКОМПЛЕКТ ", Губатий Олександр Кузьмич +380672318596 viking-@ukr.net
Вимога
Є відповідь

вимога щодо відміни рішення про відхилення тендерної пропозиції

Номер: b10adb51a80648d8b5e1680f0f04dc2d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-21-001940-a.b3
Назва: вимога щодо відміни рішення про відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Витяг з єдр
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник! Ваша скарга буде розглянута на засіданні тендерного комітету.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

вимога щодо відміни рішення про відхилення тендерної пропозиції

Номер: 09095729eb57478da40ccac62208aebc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-21-001940-a.b2
Назва: вимога щодо відміни рішення про відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне : 1. На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію Учасник надав Договір з кодом 45450000-6 та довідку форми КБ-3 з актом приймання виконаних будівельних робіт(Кб-2), які свідчать про виконання лише частини робіт у порівнянні з роботами визначеними Дефектним актом у тендерній документації. ТОВ «БК Фрегат» надано договір в повному обсязі (файл Договір .pdf.zip) на сумму 397 730,67грн разом з підтвердженням виконання договору (форми КБ-3,КБ-2в на сумму 397 730,67грн) 2. Учасник процедури закупівлі зазначив недостовірну інформацію, що є суттєвою, зокрема у довідці щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону зазначив, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"(крім нерезидентів). Під час перевірки у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань встановлена відсутність інформації, передбаченої пунктом 9 ч. 2 ст. 9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». В пункті 9 ч. 2 ст. 9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»зазначено: 9) інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності; ТОВ «БК Фрегат» на сайті МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ https://usr.minjust.gov.ua/content/home було сформовао безкоштовний запит 23.10.2021 року з інформацією про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи. 3. Кількість будівельного сміття у підсумковій відомості ресурсів та у довідкових даних не співпадає з даними у Дефектному акті та Локальному кошторисі, що не відповідає технічним умовам, викладеним в Тендерній документації. Кількість будівельного сміття у підсумковій відомості ресурсів, у Дефектному акті, та у Локальному кошторисі, де зазначається ціна, повністю співпадає. Довідкові дані автоматично формуються програмою АВК-5 і не впливають на ціну пропозиції. Вони так і називаються – довідкові дані. Це відповідає технічним умовам, викладеним в Тендерній документації. Тим більше, що за результатами електронних торгів кошторисна документація буде повністю перероблюватися. Замовником не було висунуто жодних вимог, в якому вигляді учасники процедури закупівлі повинні надати розрахунок ціни та/або калькуляція та/або інший документ який підтверджує вартість послуг. Також, наголошуємо, що згідно п16. Стаття 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій Закону України «Про публічні закупівлі» - «п.16.Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.» Замовник не надав Учаснику 24 години на «усунення невідповідностей в електронній системі закупівель». Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Вимагаємо скасувати своє рішення про відхилення тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (монтаж ПВХ конструкцій в будівлі 73 ВКМЦ Південного регіону)»- ТОВ «БК Фрегат» (Код в ЄДРПОУ 40668704) зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 99 від «23» жовтня 2021 року.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник! Ваша скарга буде розглянута на засіданні тендерного комітету.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: add95fc6c0884b7ea6216e857d930bcc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-21-001940-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Вих. № 840 від 20.10.2021 р. Тендерному комітету Військово-медичного клінічного центру Південного регіону вул. Пироговська, 2, м. Одеса, 65044 ТОВ «Будкомплект» - учасник тендерних торгів за відкритими торгами у закупівлі UA-2021-09-21-001940-a ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (монтаж ПВХ конструкцій в будівлі 73, ВКМЦ Південного регіону) вул. Білоцерківська, 1., м. Фастів, Київська обл., 08500 ВИМОГА Розглянувши тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будкомплект» за результатами відкритих торгів у закупівлі UA-2021-09-21-001940-a ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (монтаж ПВХ конструкцій в будівлі 73, ВКМЦ Південного регіону), тендерним комітетом ВМКЦ ПР протоколом № 189 від 18.10.2021 року під надуманими, безпідставними приводами ухвалено незаконне, неправомірне рішення, яким відхилено найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Будкомплект» (396 150,00 грн. з ПДВ). По перше, відповідно до статті 29 частини 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону): «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження». Замовник не виконав цієї прямої вимоги Закону. Якби Замовник виконав цю вимогу Закону то, відповідно до статті 26 частини 9 Закону: «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей». Таким чином Замовник свідомо, з дискримінаційною метою щодо ТОВ «Будкомплект» порушив вимоги пунктів 1, 2, 3, 4, 5, 6 частини 1 статті 5, частини 3, 4 статті 5; частин 9, 11 статті 26 Закону; частини 16 статті 29 Закону. По друге. У зазначеному протоколі Замовника № 189 від 18.10.2021 року зазначено: 1. «Лист-згода на обробку персональних даних разом із підписом містить печатку. З огляду на те, що згоду на обробку персональних даних надає фізична особа, печатка не вимагається». Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «Будкомплект» це юридична, а не фізична особа. Тому документи підписує директор Губатий О.К. і звісно ж, завіряє печаткою цієї юридичної особи. 2. «Наданий учасником Протокол про призначення директора, містить інформацію про створення ТОВ, при цьому, на протоколі відтиск печатки підприємства, що суперечить чинному законодавству». Відповідно до ДСТУ 4163-2003 п. 5.26 Відбитком печатки організації засвідчують на документі підпис відповідальної особи. Перелік документів, на які ставлять відбиток печатки, визначає організація на підставі нормативно-правових актів. Цей перелік міститься в інструкції з діловодства організації. Згідно з наказом ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 01.07.2020 р. № 144 з 1 вересня 2021 року набрав чинності національний стандарт ДСТУ 4163:2020 «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів». Відповідно до ДСТУ 4163:2020 п. 5.23. Юридичні особи, що відповідно до положення (статуту) мають гербову печатку або основну круглу печатку юридичної особи із зазначенням найменування та ідентифікаційним кодом ЄДРПОУ, можуть засвідчувати на документі підпис посадової (відповідальної) особи. Перелік документів, підписи на яких потрібно скріплювати печаткою юридичної особи, визначає юридична особа на підставі законодавства та з унесенням в інструкцію з діловодства. Таким чином право ставити чи не ставити на документи печатку наділено організацію. Питання: то що суперечить чинному законодавству??? Адже ДСТУ і приймається на підставі чинного законодавства. 3. «Учасник у складі тендерної пропозиції надав кошторисну документацію, яка крім підпису керівника, містить підпис та печатку інженера-проектувальника. Таким чином, учасником не надано документи, що підтверджують право підпису та відповідну кваліфікацію інженера-проектувальника». За стандартною процедурою кошторисну документацію готує інженер-проектувальник, який має на це Сертифікат і власну печатку, що підтверджує виконання ним робіт. Тендерною документацією не вимагається надання документів, що підтверджують право підпису та відповідну кваліфікацію інженера-проектувальника. Якби Замовником не було умисно з дискримінаційною метою щодо ТОВ «Будкомплект», порушено вимоги статті 29 частини 16 Закону, Учасник надав би копію Сертифіката інженера-проектувальника у встановлений Законом термін. 4. «Кількість будівельного сміття у підсумковій відомості ресурсів та у довідкових даних не співпадає з даними у Дефектному акті та Локальному кошторисі, що не відповідає технічним умовам, викладеним в Тендерній документації». Кількість будівельного сміття у підсумковій відомості ресурсів, у Дефектному акті, та у Локальному кошторисі, де зазначається ціна, повністю співпадає. Довідкові дані автоматично формуються програмою АВК-5 і не впливають на ціну пропозиції. Вони так і називаються – довідкові дані. Це відповідає технічним умовам, викладеним в Тендерній документації. Тим більше, що за результатами електронних торгів кошторисна документація буде повністю перероблюватися. 5. «Додаток 6 до тендерної документації підписаний учасником не в повному обсязі, як того вимагає Тендерна документація». Додаток 6 до тендерної документації підписаний учасником у повному обсязі, як того вимагає Тендерна документація. Окрім запропонованого Замовником для заповнення Учасником у формі довідки за довільною формою Додатку 6 (ІНФОРМАЦІЯ ТА ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ВИМОГАМ, ВИЗНАЧЕНИМ У СТ.17 ЗАКОНУ вих. № 791 від 29.09.2021 р.), який складається із дванадцяти пунктів, ТОВ «Будкомплект» надав Замовнику власну Довідку про відсутність підстав відмови в участі у процедурі закупівлі (Вих. № 789 від 29.09.2021 р.). Ця довідка, викладена на двох сторінках, складається з усіх пунктів частини першої статті 17 і частини другої статті 17 Закону, містить вичерпну інформацію про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Підтверджуючі документи про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, відповідно до вимог Закону і тендерної документації, подає лише переможець. Зрештою навіть на площадці електронних закупівель у документах Учасника за цим тендером зазначено, що інформація щодо порушень ТОВ «Будкомплект» статті 17 Закону відсутня. 6. «Відповідно до положень Статуту управління поточної діяльністю Товариства здійснює Виконавчий орган. п. 7.39 Статуту передбачено, що Повноваження одноосібного виконавчого органу можуть бути припинені або він може бути тимчасово відсторонений. Приписами п. 13.3 Статуту визначено, що форма найму виконавчого органу товариства «директора», його заступника, головного бухгалтера – контрактна. Тож, учасником не надано контракт директора, не підтверджено повноваження підписанта». У складі тендерної пропозиції Учасником надано: Протокол № 1 Загальних зборів учасників (засновників) ТОВ «Будкомплект» від 20 серпня 2012 року на яких Губатого О.К. призначено директором; Наказ № 1-к від 20 серпня 2012 року, відповідно до якого Губатий О.К. вступив на посаду директора ТОВ «Будкомплект» і прийняв на себе обов’язки згідно Статуту і діючого Законодавства; Виписку з ЄДРПОУ відповідно до якої Губатий О.К. є керівником ТОВ «Будкомплект» і має повноваження вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори тощо без обмежень. Засновником і 100% бенефіціарним власником ТОВ «Будкомплект» є Губатий О.К. Він же – Губатий О.К. є і директором. Губатий О.К. не може укладати контракт сам із собою. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами максимальної економії бюджетних коштів, ефективності та пропорційності; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощено закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. А частина 4 цієї статті Закону взагалі забороняє замовникам встановлення жодних дискримінаційних вимог до учасників. Статтею 44 Закону за порушення уповноваженими (службовими) особами замовників вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, передбачена відповідальність (стаття 191 Кримінального кодексу України – Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем). Оскільки Замовник свідомо, з дискримінаційною метою щодо ТОВ «Будкомплект» порушив вимоги пунктів 1, 2, 3, 4, 5, 6 частини 1 статті 5, частини 3, 4 статті 5; частин 9, 11 статті 26 Закону; частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «Будкомплект» вимагає: 1. Скасувати протокол № 189 засідання тендерного комітету ВМКЦ ПР щодо розгляду тендерних пропозицій, поданих у процедурі закупівлі «45420000-7 Столярні та теслярні роботи (монтаж ПВХ конструкцій в будівлі 73, ВКМЦ Південного регіону)» від 18.10.2021 року. 2. Визнати переможцем учасника ТОВ «Будкомплект» за результатами відкритих торгів у закупівлі UA-2021-09-21-001940-a ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (монтаж ПВХ конструкцій в будівлі 73, ВКМЦ Південного регіону). У протилежному випадку ТОВ «Будкомплект» звернеться із скаргою до Антимонопольного комітету України, правоохоронних органів, які, відповідно до законодавства України здійснюють боротьбу з корупцією і зловживанням владними повноваженнями та до суду. Додатки додаються у доданих файлах. Директор ТОВ «Будкомплект» Губатий О.К.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Повернуто до розгляду тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДКОМПЛЕКТ"
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні