-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт житлового фонду: “Капітальний ремонт мережі центрального опалення житлового будинку за адресою: м. Одеса, вул. Градоначальницька, 22 корпус 4”
Торги не відбулися
170 493.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 852.47 UAH
мін. крок: 0.5% або 852.47 UAH
Період оскарження:
21.09.2021 12:36 - 27.09.2021 12:41
Вимога
Відхилено
Додаток 2, пункт17
Номер:
fcbba999671a45368f82ea8fbb2e5351
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-21-002711-c.b1
Назва:
Додаток 2, пункт17
Вимога:
Шановний Замовник 24.09.2021 року. нами було створено питання у системі ПРОЗОРРО "Згідно Оголошення Додаток 2, пункт17, просимо надати телефон представника організації, яка надає послугу з управління житловим будинком за адресою: м. Одеса, вул. Градоначальницька, 22 корпус 4, для огляду та підписання Акту обстеження технічного стану об’єкта. Так як контактів данного представника немає у вільному доступі.".
Ви у свою чергу надали Відповідь "Шановний учасник, представник організації з управління житловим будинком за адресою: м. Одеса, вул. Градоначальницька, 22 корпус 4 є КП "ЖКС "Портофранківський". Відповідно до відомостей публічного доступу за посиланням https://omr.gov.ua/ua/city/enterprises/jks-porto-frankovskiy/ контактні дані представника організації з управління житловим будинком за адресою: м. Одеса, вул. Градоначальницька, 22 корпус 4, Комунального підприємства "ЖКС "Портофранківський" : 65023, м. Одеса, вул. Л. Толстого, 5 тел. 705-74-23 тел. 705-74-36 e-mail: kp_porto-franko@omr.gov.ua".
Ми (Учасник закупівлі) звернулись за вказаним Вами телефоном з питанням провести обстеження технічного стану об’єкта, на що получили відповідь, що дане обстеження неможливо так як від Вас не було ніякої інформації та звернень. І усі питання потрібно вирішувати з офіційного запису на прийом до відповідальної особи.
Зважаючи вишче вказане вимагаємо викреслити з Оголошення вимогу Додатка 2 пункт 17, так як невідомі строки допуска на об'єкт нашого представника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.09.2021 15:22
Вирішення:
Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників, так як Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах.
Окрім того, Акт обстеження допомагає Учасникам зрозуміти, в якому стані знаходиться об’єкт капітального ремонту, чи вистачить у учасника персоналу, обладнання та устаткування для того, щоб завершити роботи до настання несприятливих погодних (осінньо-зимніх) умов, враховуючи специфіку закупівлі.
Частиною 1 статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Одночасно звертаємо увагу, що за Вашою інформацією, викладеною в вимозі, організація з управління житловим будинком за адресою: м. Одеса, вул. Градоначальницька, 22 корпус 4 - КП "ЖКС "Порто-Франківський" (посадова особа) НЕ зазначила про неможливість чи будь-яку перешкоду у проведенні такого огляду та підписання відповідного Акту, натомість роз'яснено порядок організаційних заходів для вирішення питання. Таким чином, жодних перешкод у проведенні такого огляду та підписання Акту у відповідності як того вимагає умови оголошення - немає.
Звертаємо увагу, що оголошення опубліковано 21.09.2021 року, кінцевий термін дня подання пропозицій встановлено - 30.09.2021 року, тобто для складання відповідного акту відведено фактично 6 повних робочих днів (9 календарних), що є достатнім для звернення до визначеної відповідальної особи організації, яка надає послугу з управління житловим будинком.
Окремо зазначаємо, що вимоги про підписання Акту огляду об’єкту з боку замовника не встановлено умовами оголошення. Будь-яких документів саме від замовника (листів, клопотань до організації, яка надає послугу з управління будинком), що передують проведенню огляду, умовами оголошення також не вимагається.
Статус вимоги:
Відхилено