-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«ДК 021:2015 код 44230000-1 Теслярські вироби (меблі для зберігання документів)»
«ДК 021:2015 код 44230000-1 Теслярські вироби (меблі для зберігання документів)»
Завершена
157 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 785.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 785.00 UAH
Період оскарження:
04.09.2017 10:14 - 07.09.2017 11:00
Вимога
Залишено без розгляду
Оскарження
Номер:
c104b2d87efd4c5984e3ace44bc65e5b
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-04-000344-b.a1
Назва:
Оскарження
Вимога:
Начальнику управління освіти
Солом’янської у місті Києві державної адміністрації
Кухарєвої Н. І.
Шановна Наталія Іванівна !
15.09.2017 року відповідно до положень Закону України «про публічні закупівлі» на веб – порталі (електронному майданчику) Zakupki.ua відбувся аукціон про проведення закупівлі теслярських виробів, за яким Управління освіти Солом’янської у місті Києві державної адміністрації є Замовником зазначених виробів (далі за текстом – Замовник).
ТОВ «Обслуговування та розвитку ЖБК та ОСББ «Лада» (код ЄДРПОУ 40107878) приймало участь в зазначеному аукціоні, як учасник процедури закупівлі (далі за текстом – Учасник).
Відповідно до протоколу (рішення) комісії Комісії Замовника № 213 від 15.09.2017 року пропозиція ТОВ «Обслуговування та розвитку ЖБК та ОСББ «Лада», як учасника процедури закупівлі була відхилена на підставі не відповідності вимогам Замовника, а саме через відсутність у наданих документах витягу платника єдиного податку.
Звертаю увагу, що такі підстави відхилення пропозиції Учасника торгів є грубим порушенням Закону України «про публічні закупівлі», оскільки зазначений витяг (скан копія витягу) був долучений до документів, які надавались для участі в процедурі закупівлі.
Відповідно до положень статті 30 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до статті 29 Регламенту електронного майданчика “Zakupki UA” Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій.
У зв’язку з цим, у встановлений Законом строк прошу Вас додатково перевірити обґрунтованість прийнятого рішення щодо відхилення наданої нами пропозиції про що надати відповідь згідно з встановленою Законом процедурою.
З повагою,
Директор
ТОВ ««Обслуговування та розвитку ЖБК та ОСББ «Лада»»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.09.2017 20:05
Вирішення:
Вимога/скарга не задоволена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
18.09.2017 18:10
Підтвердження вирішення:
На Вашу вимогу від 15.09.2017 щодо рішення тендерного комітету Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації (ПРОТОКОЛ № 213 від 15 вересня 2017 р) щодо закупівлі ДК 021-2015 44230000-1 Теслярські вироби (меблі для зберігання) повідомляємо наступне:
Однією із основних вимог до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження (п.4 умов закупівлі) до учасника було – надання копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). Учасником ТОВ "ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ЖБК ТА ОСББ "ЛАДА" не підтверджено вимоги до кваліфікації, а саме не надано копію свідоцтва платника єдиного податку. Також повідомляємо, що до реєстру платників єдиного податку вносяться відомості згідно ст. 299.7 ПКУ. Кожен учасник має право до початку прийому пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо умов закупівлі. В період уточнень до Замовника по даній закупівлі звернення не надходили.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо Рішення комісії з допорогових закупівель Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації, оформлене Протоколом № 213 від 15.09.2017 року правомірним, а Вимогу такою, що не підлягає задоволенню.