-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
послуги з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету
Завершена
150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження:
21.09.2021 12:06 - 27.09.2021 23:00
Вимога
Залишено без розгляду
Не відповідність вимогам закупівлі
Номер:
30b3797084ea42d3ae6c77566d129039
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-21-002426-c.b2
Назва:
Не відповідність вимогам закупівлі
Вимога:
Не відповідність вимогам закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- 2110-359.pdf 06.10.2021 20:34
- ВІДПОВІДЬ НА ВИМОГУ 08.10.2021 11:32
Дата подачі:
06.10.2021 20:34
Вирішення:
Шановний учасник!
На Вашу вимогу пояснюємо наступне:
Відповідно до вимог п. 1 ст. 42 Закону України « Про телекомунікації»: «Право на здійснення діяльності у сфері телекомунікацій суб’єкт господарювання набуває шляхом подання до національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, повідомлення про початок здійснення діяльності у сфері телекомунікацій.»
Згідно з пп.7 п. 2 ст. 42 Закону України « Про телекомунікації» зазначається, що у повідомленні про початок здійснення діяльності у сфері телекомунікацій зазначається територія, на якій здійснюється діяльність у сфері телекомунікацій.
Слід зауважити, що у разі подання Повідомлення в описі території застосовуються рівні класифікації адміністративно-територіальних одиниць України згідно з Державним класифікатором об'єктів адміністративно-територіального устрою України (КОАТУУ) з урахуванням такого:
рівні класифікації за територіальною ознакою та адміністративною підпорядкованістю за КОАТУУ містять:
перший рівень: територія Автономної Республіки Крим, області, міста, що мають спеціальний статус, який визначається законами України (м. Київ, м. Севастополь);
другий рівень: міста обласного підпорядкування, райони областей, райони Автономної Республіки Крим;
третій рівень: міста та селища міського типу районного підпорядкування;
четвертий рівень: села, селища;
не конкретизуються райони в містах Київ та Севастополь, містах обласного підпорядкування, у тому числі у разі, якщо телекомунікаційна послуга надається не в усіх районах таких міст;
оператори, провайдери, що здійснюють діяльність на всій території України, на всій території області або більше ніж у 50 % населених пунктів області, можуть надавати інформацію відповідно до першого рівня опису території;
оператори, провайдери, що здійснюють діяльність менше ніж у 50 % населених пунктів області або у конкретному населеному пункті, надають інформацію відповідно до першого (м. Київ, м. Севастополь), другого, третього або четвертого рівня опису території залежно від рівня, до якого належить (належать) цей (ці) населений (населені) пункт (пункти);
оператори, провайдери, що здійснюють діяльність більше ніж у 50 % населених пунктів району області, можуть надавати інформацію відповідно до другого рівня опису території - райони областей;
оператори, провайдери, що здійснюють діяльність менше ніж у 50 % населених пунктів району області або у конкретному населеному пункті, надають інформацію відповідно до другого, третього або четвертого рівня опису території залежно від рівня, до якого належить (належать) цей (ці) населений (населені) пункт (пункти).
Саме тому Оператор не має права вносити до реєстру населені пункти де на цей час він не надає послуги.
Враховуючи, той факт, що предметом закупівлі є закупівля послуг з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету, та беручи до уваги, що відповідно до п.1 розділу II. Порядку ведення реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій Процедура подання Повідомлення до НКРЗІ про змінувідомостей, зазначених у реєстрі - прозора, та займає не більше 10 робочих днів, Оператор перед початком підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету таку процедуру пройде.
Враховуючи вищевикладене, Оператор ФОП Грушко Олена Миколаївна не порушив жодних умов процедури закупівлі, надав підтверджуючий документ, що внесений до реєстру операторів та провайдерів телекомунікацій, а саме Витяг з реєстру операторів та провайдерів телекомунікацій.
Відповідно до вимог п. 1 Постанови Верховної Ради України "Про внесення змін і доповнень до Положення про паспорт громадянина України", затвердженого Постановою Верховної Ради України "Про затвердження положень про паспорт громадянина України та свідоцтво про народження" (із змінами і доповненнями від 9 грудня 1994 року N 283/94-ВР) «Паспорт громадянина України є документом, що посвідчує особу власника та підтверджує громадянство України. Паспорт дійсний для укладання цивільно-правових угод, здійснення банківських операцій, оформлення доручень іншим особам для представництва перед третьою особою лише на території України, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України.»
Відповідно до вимог п. 8 Постанови Верховної Ради України "Про внесення змін і доповнень до Положення про паспорт громадянина України", затвердженого Постановою Верховної Ради України "Про затвердження положень про паспорт громадянина України та свідоцтво про народження" (із змінами і доповненнями від 9 грудня 1994 року N 283/94-ВР) «термін дії паспорта, виготовленого у вигляді паспортної книжечки, не обмежується. До паспортної книжечки при досягненні громадянином 25 і 45-річного віку вклеюються нові фотокартки, що відповідають його вікові. Паспорт, в якому не вклеєно таких фотокарток при досягненні його власником зазначеного віку, вважається недійсним»
На момент подання пропозиції по спрощеній процедурі закупівлі паспорт ФО-П Грушко Олени Миколаївни є чинним, так як вік Грушко Олени Миколаївни не досяг 45-річного віку, то подання сторінок в якому відсутня інформація не є обов’язковою.
Враховуючи вищевикладене, учасник ФОП Грушко Олена Миколаївна не порушила жодних умов закупівлі, надавши підтверджуючий документ на повноваження її як посадової особи.
Таким чином, У Замовника не має законних підстав для відхилення пропозиції учасника ФОП Грушко Олена Миколаївна.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.10.2021 11:36
Вимога
Залишено без розгляду
Не відповідність кваліфікації
Номер:
3e9228ec71ed439ba00469a6c5a462ab
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-09-21-002426-c.b1
Назва:
Не відповідність кваліфікації
Вимога:
Не відповідність кваліфікації
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 06.10.2021 14:17
- ВІДПОВІДЬ НА ВИМОГУ 08.10.2021 11:19
Дата подачі:
06.10.2021 14:17
Вирішення:
Шановний учасник!
На Вашу вимогу пояснюємо наступне:
Відповідно до вимог п. 1 ст. 42 Закону України « Про телекомунікації»: «Право на здійснення діяльності у сфері телекомунікацій суб’єкт господарювання набуває шляхом подання до національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, повідомлення про початок здійснення діяльності у сфері телекомунікацій.»
Згідно з пп.7 п. 2 ст. 42 Закону України « Про телекомунікації» зазначається, що у повідомленні про початок здійснення діяльності у сфері телекомунікацій зазначається територія, на якій здійснюється діяльність у сфері телекомунікацій.
Слід зауважити, що у разі подання Повідомлення в описі території застосовуються рівні класифікації адміністративно-територіальних одиниць України згідно з Державним класифікатором об'єктів адміністративно-територіального устрою України (КОАТУУ) з урахуванням такого:
рівні класифікації за територіальною ознакою та адміністративною підпорядкованістю за КОАТУУ містять:
перший рівень: територія Автономної Республіки Крим, області, міста, що мають спеціальний статус, який визначається законами України (м. Київ, м. Севастополь);
другий рівень: міста обласного підпорядкування, райони областей, райони Автономної Республіки Крим;
третій рівень: міста та селища міського типу районного підпорядкування;
четвертий рівень: села, селища;
не конкретизуються райони в містах Київ та Севастополь, містах обласного підпорядкування, у тому числі у разі, якщо телекомунікаційна послуга надається не в усіх районах таких міст;
оператори, провайдери, що здійснюють діяльність на всій території України, на всій території області або більше ніж у 50 % населених пунктів області, можуть надавати інформацію відповідно до першого рівня опису території;
оператори, провайдери, що здійснюють діяльність менше ніж у 50 % населених пунктів області або у конкретному населеному пункті, надають інформацію відповідно до першого (м. Київ, м. Севастополь), другого, третього або четвертого рівня опису території залежно від рівня, до якого належить (належать) цей (ці) населений (населені) пункт (пункти);
оператори, провайдери, що здійснюють діяльність більше ніж у 50 % населених пунктів району області, можуть надавати інформацію відповідно до другого рівня опису території - райони областей;
оператори, провайдери, що здійснюють діяльність менше ніж у 50 % населених пунктів району області або у конкретному населеному пункті, надають інформацію відповідно до другого, третього або четвертого рівня опису території залежно від рівня, до якого належить (належать) цей (ці) населений (населені) пункт (пункти).
Саме тому Оператор не має права вносити до реєстру населені пункти де на цей час він не надає послуги.
Враховуючи, той факт, що предметом закупівлі є закупівля послуг з підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету, та беручи до уваги, що відповідно до п.1 розділу II. Порядку ведення реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій Процедура подання Повідомлення до НКРЗІ про змінувідомостей, зазначених у реєстрі - прозора, та займає не більше 10 робочих днів, Оператор перед початком підключення закладів соціальної інфраструктури до широкосмугового доступу до Інтернету таку процедуру пройде.
Враховуючи вищевикладене, Оператор ФОП Грушко Олена Миколаївна не порушив жодних умов процедури закупівлі, надав підтверджуючий документ, що внесений до реєстру операторів та провайдерів телекомунікацій, а саме Витяг з реєстру операторів та провайдерів телекомунікацій.
Відповідно до вимог п. 1 Постанови Верховної Ради України "Про внесення змін і доповнень до Положення про паспорт громадянина України", затвердженого Постановою Верховної Ради України "Про затвердження положень про паспорт громадянина України та свідоцтво про народження" (із змінами і доповненнями від 9 грудня 1994 року N 283/94-ВР) «Паспорт громадянина України є документом, що посвідчує особу власника та підтверджує громадянство України. Паспорт дійсний для укладання цивільно-правових угод, здійснення банківських операцій, оформлення доручень іншим особам для представництва перед третьою особою лише на території України, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України.»
Відповідно до вимог п. 8 Постанови Верховної Ради України "Про внесення змін і доповнень до Положення про паспорт громадянина України", затвердженого Постановою Верховної Ради України "Про затвердження положень про паспорт громадянина України та свідоцтво про народження" (із змінами і доповненнями від 9 грудня 1994 року N 283/94-ВР) «термін дії паспорта, виготовленого у вигляді паспортної книжечки, не обмежується. До паспортної книжечки при досягненні громадянином 25 і 45-річного віку вклеюються нові фотокартки, що відповідають його вікові. Паспорт, в якому не вклеєно таких фотокарток при досягненні його власником зазначеного віку, вважається недійсним»
На момент подання пропозиції по спрощеній процедурі закупівлі паспорт ФО-П Грушко Олени Миколаївни є чинним, так як вік Грушко Олени Миколаївни не досяг 45-річного віку, то подання сторінок в якому відсутня інформація не є обов’язковою.
Враховуючи вищевикладене, учасник ФОП Грушко Олена Миколаївна не порушила жодних умов закупівлі, надавши підтверджуючий документ на повноваження її як посадової особи.
Таким чином, У Замовника не має законних підстав для відхилення пропозиції учасника ФОП Грушко Олена Миколаївна.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.10.2021 11:22