• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів в межах Покровської міської територіальної громади Покровського району Донецької області

Завершена

950 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 750.00 UAH
Період оскарження: 21.09.2021 08:14 - 03.10.2021 00:00
Вимога
Відхилено

щодо аналогічного договору

Номер: 2977e732934b4086a12fca5e25ca12d2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-21-000146-b.b1
Назва: щодо аналогічного договору
Вимога:
Просимо видалити дискримінаційну вимогу, яка звужує коло потенційних учасників до одного конкретного учасника, порушує принципи максимальної економії та ефективності та вбачає в собі корупційні прояви. А саме: "досвід з розробки технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів за 2 роки - до 27.05.2021 (з позитивним висновком обов’язкової землевпорядної експертизи); - не менше двох виконаних договорів для міст з чисельністю населення не менше 10 тис. осіб, та не менше шести виконаних договорів для інших населених пунктів). Договори з розроблення документації із землеустрою з імпортом/розміщенням результатів наданих послуг до бази геоданих обласного містобудівного кадастру/містобудівного кадастру Замовника/інтерактивної карти земель Замовника/геоінформаційної системи Замовника, де замовником послуг виступає орган місцевого самоврядування або підрозділ, департамент, управління, виконавчий орган такого органу місцевого самоврядування (не менше ніж 1 договір за 2019-2021 роки)". Як свідчить численна практика АМК України зазначення конкретного періоду виконання договорів та форми власності замовника є дискримінаційною умовою. Наша компанія має успішний досвід з розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів з чисельністю більше 60 тис. осіб. Проте через визначені вами вимоги ми не маємо можливість прийняти участь в закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Стосовно вимог щодо досвіду з розробки технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів за 2 роки - до 27.05.2021 (з позитивним висновком обов’язкової землевпорядної експертизи); - не менше двох виконаних договорів для міст з чисельністю населення не менше 10 тис. осіб, та не менше шести виконаних договорів для інших населених пунктів), договори з розроблення документації із землеустрою з імпортом/розміщенням результатів наданих послуг до бази геоданих обласного містобудівного кадастру/містобудівного кадастру Замовника/інтерактивної карти земель Замовника/геоінформаційної системи Замовника, де замовником послуг виступає орган місцевого самоврядування або підрозділ, департамент, управління, виконавчий орган такого органу місцевого самоврядування (не менше ніж 1 договір за 2019-2021 роки)", повідомляємо. Відповідно до статті 38 Закону України «Про землеустрій» земельно-оціночні роботи при здійсненні землеустрою виконуються з метою визначення якісних характеристик, економічної цінності та вартості земель у порядку, встановленому законом. Оцінка земель проводиться для порівняльного аналізу і прогнозу ефективності використання землі як природного ресурсу та основного засобу виробництва, а також при здійсненні цивільно-правових угод, для визначення розміру земельного податку, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, справляння державного мита та в інших випадках, визначених законом. Згідно з положеннями статті 7 Закону України «Про оцінку земель» розробниками технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок є особи, які згідно із Законом України "Про землеустрій" мають право на здійснення діяльності у сфері землеустрою. Згідно зі статтею 27 Закону України «Про землеустрій» замовник документації із землеустрою має право встановлювати наукові, технічні, економічні та інші вимоги до документації із землеустрою, яка для нього розроблятиметься. Крім того, статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надано право замовнику установлювати кваліфікаційні критерії, зокрема, щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Враховуючи, що з 27.05.2021 Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин» визнано такими, що втратив чинність Закон України «Про державну експертизу землевпорядної документації», належне виконання робіт можливе за наявністю відповідного досвіду, підтверджений відповідними аналогічними за предметом закупівлі договорів виконаних робіт. Таким чином, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Статтею 1 Закону України «Про національну інфраструктуру геопросторових даних» від 13.04.2020 №554-IX (надалі – Закон про НІГД) визначено, що виробник геопросторових даних (далі - виробник даних) - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, фізична або юридична особа, що здійснює виробництво та/або оновлення геопросторових даних та метаданих. Відповідно до ч.4 ст.6 Закону про НІГД та п.36 Постанови КМУ від 26 травня 2021 р. № 532 «Про затвердження Порядку функціонування національної інфраструктури геопросторових даних» (надалі – Постанова № 532), органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування зобов’язані, а фізичні та юридичні особи мають право оприлюднювати за допомогою сервісів національного геопорталу метадані, які є у їх володінні. Таким чином, Замовник за даною закупівлею є одночасно держателем геопросторових даних в розумінні Закону про НІГД, та, відповідно, має право на оприлюднення результатів проведеної нормативної грошової оцінки земель за допомогою сервісів національного геопорталу. Відповідно до п. 38 Постанови №523, держателі геопросторових даних, які виробляють, отримують чи оновлюють геопросторові дані за рахунок коштів державного бюджету або в інший передбачений законодавством спосіб, повинні забезпечити збереження даних за допомогою власних програмно-технічних засобів захисту інформації. Відповідно до п. 55 Постанови №523, держателі даних зобов’язані забезпечувати доступ до наборів геопросторових даних та геоінформаційних сервісів, здійснювати обмін і використовувати їх для забезпечення державних потреб, функціонування і розвитку національної інфраструктури геопросторових даних. Відповідно до Розділу «Нормативна база» Технічного завдання до Тендерної документації, послуги слід надати відповідно до Земельного кодексу України, Закону України «Про землеустрій», Закону України «Про державний земельний кадастр», та інших чинних нормативно-правових документів, діючих у цій сфері (тобто, також у відповідності до Закону про НІГД та Постанови №523). Таким чином, необхідність наявності у потенційного Виконавця робіт досвіду розроблення документацій із землеустрою у ГІС-системах, відповідного програмного забезпечення, функціонал якого передбачає створення файлів у форматах геоінформаційних систем, та/або переведення даних, отриманих за результатами робіт із землеустрою, у формат з можливістю публікації в геоінформаційній системі, прямо обумовлена технічним завданням на виконання послуг та чинним законодавством України в сфері геопросторових даних. Потенційний Виконавець фактично буде зобов’язаний здійснити створення базових геопросторових даних з обов’язковим застосуванням геоінформаційних систем, і вказане неможливо здійснити без програмного забезпечення та відповідного досвіду. Таким чином, підстави для задоволення вимоги відсутні.
Статус вимоги: Відхилено