• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Телевізор Samsung UE55TU8500UXUA – 2 шт, Телевізор Samsung QE43Q60TAUXUA – 1 шт., Телевізор Samsung UE32T4510AUXUA – 2 шт., Кріплення для телевізора Vogels W53070 Bl – 5 шт., кабель HDMI – 5 шт.

Завершена

98 088.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 490.44 UAH
Період оскарження: 21.09.2021 07:29 - 27.09.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 312f1fa6a30b4ce196f30a9b59089116
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-21-000058-b.c2
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник! У додатку 2 тендерної документації була вимога надати документи від виробника продукції, що підтверджують статус Учасника. Також у Додатку 1 була вимога надати "Копію листа, від виробника або його офіційного представництва в Україні спеціалізованого програмного забезпечення, який підтверджує статус учасника як партнера виробника (правовласника), чинного на дату подання тендерних пропозицій із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника". ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" ці дві вимоги не виконали. Натомість вони надали лист від "якогось" ТОВ "САВ-Дистрибьюшн" про те, що вони, ТОВ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ", мають право презентувати та продавати продукцію представлену у мережі магазинів "Фоктрот". Також тендерною документацією вимагалось надати "Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника до Додатка 1 (обов’язково зазначається виробник, модель та артикул для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника, посилання на офіційний сайт виробника та/або офіційного представника в Україні" . ТОВ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" у своїй ТД надали порівняльну таблицю, проте посилання було надане на інтернет-магазин "Фокстрот", а не на офіційну сторінку виробника. Для прикладу: https://www.samsung.com/ua/tvs/uhd-4k-tv/tu8500-55-inch-crystal-uhd-smart-tv-ue55tu8500uxua/ Виходячи з цього, відповідно до статті 31 ч1 п2 Закону України "Про публічні закупівлі" вимагаємо дискваліфікувати ТОВ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ".
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник! Головним завданням системи Prozzoro, є економія бюджетних коштів. Так відповідно до Вашої вимоги повідомляємо наступне: У додатку 2 до тендерної документації щодо вимоги надати документи від виробника продукції прописано наступне «у випадку, коли Учасник є представником виробника - копії документів, що підтверджують статус (за необхідності)» тлумачення слова у випадку наявність того чи іншого явища, факту, тому цей документ в разі якщо він є надати. Щодо додатку 1 до тендерної документації надати копію листа, від виробника або його офіційного представництва в Україні спеціалізованого програмного забезпечення, який підтверджує статус учасника як партнера виробника (правовласника), чинного на дату подання тендерних пропозицій із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника повідомляємо, що Група компаній Фокстрот, в особі ТОВ Сав-Дистрибюшен є офіційним партнером Самсунг, https://www.samsung.com/ua/official_partners/#corperation, тому нас як замовників повністю влаштовує лист наданий їх представникам ТОВ ТВК Укрпромпостач. Щодо вимоги надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника до Додатка 1 (обов’язково зазначається виробник, модель та артикул для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника, посилання на офіційний сайт виробника та/або офіційного представника в Україні ) та довідку про підтвердження відповідності запропонованого товару встановленим технічним вимогам дана вимога виконана повністю. Відповідно до вище зазначеного повідомляємо, що ТОВ ТВК Укрпромпостач запропонував товар нижче за ціною ніж інші учасники, та такий який повністю відповідає якісним та технічним характеристикам предмету закупівлі. Зважаючи на вище сказане замовник не бачить підстав щоб відхилити пропозицію ТВК Укрпромпостач, яка повністю відповідає тендерній документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога

Номер: f2c2d888f1864bf7a4d90e8bdb0e1434
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-21-000058-b.b1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника/договір з виробником), повідомляємо наступне. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності. Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідні зміни внесені до оголошення.
Статус вимоги: Задоволено