• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Підшипники (44440000-6 - Вальниці)

Підшипники (44440000-6 - Вальниці)

Торги не відбулися

30 025 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 150 126.00 UAH
Період оскарження: 20.09.2021 16:39 - 11.11.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Стосовно умов договору

Номер: 7aa7e2b609294756b8f6e124b32b476a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-20-003045-a.a6
Назва: Стосовно умов договору
Вимога:
Замовнику закупівлі: Філія «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця» Код ЄДРПОУ: 40081347 Місцезнаходження: Повітрофлотський проспект, 11/15, м. Київ, 03049 Закупівля: UA-2021-09-20-003045-a В И М О Г А Філією «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця» було опубліковано закупівлю UA-2021-09-20-003045-a по предмету закупівлі 44440000-6 Вальниці (підшипники). Вважаємо, що Тендерна документація сформована з порушеннями основоположних принципів здійснення державних закупівель та містить дискримінаційні умови з огляду на наступне: 1. В Тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги в частині оплати поставленого Товару. Так, відповідно до умов Додатку 9 (проект договору) п. 6.1., Оплата за кожну партію поставленої Продукції за цим Договором проводиться на 45 (сорок п’ятий) банківський день після поставки партії Продукції, у відповідності з рахунком-фактурою (Інвойсом) на цю партію, обумовлену згідно з п. 5.2 та при наявності документів зазначених в п. 7.1 цього Договору. Встановлення настільки тривалої відстрочки платежу ставить у край негативне фінансове становище виробників Товару, який є предметом закупівлі. Для придбання необхідних матеріалів, як то метал та інші витратні матеріали, виробник здійснює попередню оплату за вказані матеріали. Крім того, на виробника покладаються усі супутні виробничі витрати які здійснюються по попередній оплаті (електроенергія, комунальні послуги тощо) та накладні виробничі витрати. Таким чином, виробник у цей складний, з точки зору економічної ситуації, час змушений поряд з пошуком фінансування для покриття поточних витрат ще й відволікати обігові кошти на покриття фінансових збитків пов’язаних з тривалою відстрочкою платежів. Окрім того, часто трапляються випадки значного прострочення платежів від Покупців Товару. Вважаємо, що АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» як основний споживач підшипників для залізничного транспорту зловживає своїм монопольним становищем на ринку встановлюючи відтермінування платежів на рівні 45 (сорока п’яти) банківських днів після поставки партії Продукції, у відповідності до вимог чинного законодавства України. На підставі зазначеного, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та скоротити строк оплати за поставлений товар до 15 банківських днів після поставки Товару за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами Договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура тощо). Просимо викласти п. 6.1. проекту Договору в наступній редакції: «6.1. Оплата за кожну партію поставленої Продукції за цим Договором проводиться ЗАМОВНИКОМ на 15 (п’ятнадцятий) банківський день після дати поставки партії Продукції, у відповідності з рахунком-фактурою (Інвойсом) на цю партію, обумовлену згідно з п. 5.2 та при наявності документів зазначених в п. 7.1 цього Договору.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Кінцевий строк подання пропозицій учасників є достатнім для можливості повторного звернення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.11.2021 14:09
Вимога
Залишено без розгляду

Умови договору

Номер: 1688eaa5dd414ce0b824df16dd694261
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-20-003045-a.c5
Назва: Умови договору
Вимога:
Замовнику закупівлі: Філія «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця» Код ЄДРПОУ: 40081347 Місцезнаходження: Повітрофлотський проспект, 11/15, м. Київ, 03049 Закупівля: UA-2021-09-20-003045-a В И М О Г А Філією «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця» було опубліковано закупівлю UA-2021-09-20-003045-a по предмету закупівлі 44440000-6 Вальниці (підшипники). Вважаємо, що Тендерна документація сформована з порушеннями основоположних принципів здійснення державних закупівель та містить дискримінаційні умови з огляду на наступне: 1. В Тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги в частині оплати поставленого Товару. Так, відповідно до умов Додатку 9 (проект договору) п. 6.1., Оплата за кожну партію поставленої Продукції за цим Договором проводиться на 45 (сорок п’ятий) банківський день після поставки партії Продукції, у відповідності з рахунком-фактурою (Інвойсом) на цю партію, обумовлену згідно з п. 5.2 та при наявності документів зазначених в п. 7.1 цього Договору. Встановлення настільки тривалої відстрочки платежу ставить у край негативне фінансове становище виробників Товару, який є предметом закупівлі. Для придбання необхідних матеріалів, як то метал та інші витратні матеріали, виробник здійснює попередню оплату за вказані матеріали. Крім того, на виробника покладаються усі супутні виробничі витрати які здійснюються по попередній оплаті (електроенергія, комунальні послуги тощо) та накладні виробничі витрати. Таким чином, виробник у цей складний, з точки зору економічної ситуації, час змушений поряд з пошуком фінансування для покриття поточних витрат ще й відволікати обігові кошти на покриття фінансових збитків пов’язаних з тривалою відстрочкою платежів. Окрім того, часто трапляються випадки значного прострочення платежів від Покупців Товару. Вважаємо, що АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» як основний споживач підшипників для залізничного транспорту зловживає своїм монопольним становищем на ринку встановлюючи відтермінування платежів на рівні 45 (сорока п’яти) банківських днів після поставки партії Продукції, у відповідності до вимог чинного законодавства України. На підставі зазначеного, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та скоротити строк оплати за поставлений товар до 15 банківських днів після поставки Товару за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами Договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура тощо). Просимо викласти п. 6.1. проекту Договору в наступній редакції: «6.1. Оплата за кожну партію поставленої Продукції за цим Договором проводиться ЗАМОВНИКОМ на 15 (п’ятнадцятий) банківський день після дати поставки партії Продукції, у відповідності з рахунком-фактурою (Інвойсом) на цю партію, обумовлену згідно з п. 5.2 та при наявності документів зазначених в п. 7.1 цього Договору.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Кінцевий строк подання пропозицій учасників є достатнім для можливості повторного звернення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 01.11.2021 15:07
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо умов договору

Номер: 782b42c2b26548249e48b4896aef135d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-20-003045-a.c4
Назва: Щодо умов договору
Вимога:
Замовнику закупівлі: Філія «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця» Код ЄДРПОУ: 40081347 Місцезнаходження: Повітрофлотський проспект, 11/15, м. Київ, 03049 Закупівля: UA-2021-09-20-003045-a В И М О Г А Філією «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця» було опубліковано закупівлю UA-2021-09-20-003045-a по предмету закупівлі 44440000-6 Вальниці (підшипники). Вважаємо, що Тендерна документація сформована з порушеннями основоположних принципів здійснення державних закупівель та містить дискримінаційні умови з огляду на наступне: 1. В Тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги в частині оплати поставленого Товару. Так, відповідно до умов Додатку 9 (проект договору) п. 6.1., Оплата за кожну партію поставленої Продукції за цим Договором проводиться на 45 (сорок п’ятий) банківський день після поставки партії Продукції, у відповідності з рахунком-фактурою (Інвойсом) на цю партію, обумовлену згідно з п. 5.2 та при наявності документів зазначених в п. 7.1 цього Договору. Встановлення настільки тривалої відстрочки платежу ставить у край негативне фінансове становище виробників Товару, який є предметом закупівлі. Для придбання необхідних матеріалів, як то метал та інші витратні матеріали, виробник здійснює попередню оплату за вказані матеріали. Крім того, на виробника покладаються усі супутні виробничі витрати які здійснюються по попередній оплаті (електроенергія, комунальні послуги тощо) та накладні виробничі витрати. Таким чином, виробник у цей складний, з точки зору економічної ситуації, час змушений поряд з пошуком фінансування для покриття поточних витрат ще й відволікати обігові кошти на покриття фінансових збитків пов’язаних з тривалою відстрочкою платежів. Окрім того, часто трапляються випадки значного прострочення платежів від Покупців Товару. Вважаємо, що АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» як основний споживач підшипників для залізничного транспорту зловживає своїм монопольним становищем на ринку встановлюючи відтермінування платежів на рівні 45 (сорока п’яти) банківських днів після поставки партії Продукції, у відповідності до вимог чинного законодавства України. На підставі зазначеного, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та скоротити строк оплати за поставлений товар до 15 банківських днів після поставки Товару за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами Договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура тощо). Просимо викласти п. 6.1. проекту Договору в наступній редакції: «6.1. Оплата за кожну партію поставленої Продукції за цим Договором проводиться ЗАМОВНИКОМ на 15 (п’ятнадцятий) банківський день після дати поставки партії Продукції, у відповідності з рахунком-фактурою (Інвойсом) на цю партію, обумовлену згідно з п. 5.2 та при наявності документів зазначених в п. 7.1 цього Договору.».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Кінцевий строк подання пропозицій учасників є достатнім для можливості повторного звернення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.10.2021 11:35
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо умов договору_повторно

Номер: ff4ad5fa196646efaf492a91b0401690
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-20-003045-a.c3
Назва: Щодо умов договору_повторно
Вимога:
Замовнику закупівлі: Філія «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця» Код ЄДРПОУ: 40081347 Місцезнаходження: Повітрофлотський проспект, 11/15, м. Київ, 03049 Закупівля: UA-2021-09-20-003045-a В И М О Г А Філією «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця» було опубліковано закупівлю UA-2021-09-20-003045-a по предмету закупівлі 44440000-6 Вальниці (підшипники). Вважаємо, що Тендерна документація сформована з порушеннями основоположних принципів здійснення державних закупівель та містить дискримінаційні умови з огляду на наступне: 1. В Тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги в частині оплати поставленого Товару. Так, відповідно до умов Додатку 9 (проект договору) п. 6.1., Оплата за кожну партію поставленої Продукції за цим Договором проводиться на 45 (сорок п’ятий) банківський день після поставки партії Продукції, у відповідності з рахунком-фактурою (Інвойсом) на цю партію, обумовлену згідно з п. 5.2 та при наявності документів зазначених в п. 7.1 цього Договору. Встановлення настільки тривалої відстрочки платежу ставить у край негативне фінансове становище виробників Товару, який є предметом закупівлі. Для придбання необхідних матеріалів, як то метал та інші витратні матеріали, виробник здійснює попередню оплату за вказані матеріали. Крім того, на виробника покладаються усі супутні виробничі витрати які здійснюються по попередній оплаті (електроенергія, комунальні послуги тощо) та накладні виробничі витрати. Таким чином, виробник у цей складний, з точки зору економічної ситуації, час змушений поряд з пошуком фінансування для покриття поточних витрат ще й відволікати обігові кошти на покриття фінансових збитків пов’язаних з тривалою відстрочкою платежів. Окрім того, часто трапляються випадки значного прострочення платежів від Покупців Товару. Вважаємо, що АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» як основний споживач підшипників для залізничного транспорту зловживає своїм монопольним становищем на ринку встановлюючи відтермінування платежів на рівні 45 (сорока п’яти) банківських днів після поставки партії Продукції, у відповідності до вимог чинного законодавства України. На підставі зазначеного, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та скоротити строк оплати за поставлений товар до 15 банківських днів після поставки Товару за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами Договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура тощо). Просимо викласти п. 6.1. проекту Договору в наступній редакції: «6.1. Оплата за кожну партію поставленої Продукції за цим Договором проводиться ЗАМОВНИКОМ на 15 (п’ятнадцятий) банківський день після дати поставки партії Продукції, у відповідності з рахунком-фактурою (Інвойсом) на цю партію, обумовлену згідно з п. 5.2 та при наявності документів зазначених в п. 7.1 цього Договору.».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Кінцевий строк подання пропозицій учасників є достатнім для можливості повторного звернення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 23.10.2021 13:05
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо умов договору_повторно

Номер: c9a86c750def4a2c911795731bf78c38
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-20-003045-a.c2
Назва: Щодо умов договору_повторно
Вимога:
Замовнику закупівлі: Філія «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця» Код ЄДРПОУ: 40081347 Місцезнаходження: Повітрофлотський проспект, 11/15, м. Київ, 03049 Закупівля: UA-2021-09-20-003045-a В И М О Г А Філією «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця» було опубліковано закупівлю UA-2021-09-20-003045-a по предмету закупівлі 44440000-6 Вальниці (підшипники). Вважаємо, що Тендерна документація сформована з порушеннями основоположних принципів здійснення державних закупівель та містить дискримінаційні умови з огляду на наступне: 1. В Тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги в частині оплати поставленого Товару. Так, відповідно до умов Додатку 9 (проект договору) п. 6.1., Оплата за кожну партію поставленої Продукції за цим Договором проводиться на 45 (сорок п’ятий) банківський день після поставки партії Продукції, у відповідності з рахунком-фактурою (Інвойсом) на цю партію, обумовлену згідно з п. 5.2 та при наявності документів зазначених в п. 7.1 цього Договору. Встановлення настільки тривалої відстрочки платежу ставить у край негативне фінансове становище виробників Товару, який є предметом закупівлі. Для придбання необхідних матеріалів, як то метал та інші витратні матеріали, виробник здійснює попередню оплату за вказані матеріали. Крім того, на виробника покладаються усі супутні виробничі витрати які здійснюються по попередній оплаті (електроенергія, комунальні послуги тощо) та накладні виробничі витрати. Таким чином, виробник у цей складний, з точки зору економічної ситуації, час змушений поряд з пошуком фінансування для покриття поточних витрат ще й відволікати обігові кошти на покриття фінансових збитків пов’язаних з тривалою відстрочкою платежів. Окрім того, часто трапляються випадки значного прострочення платежів від Покупців Товару. Вважаємо, що АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» як основний споживач підшипників для залізничного транспорту зловживає своїм монопольним становищем на ринку встановлюючи відтермінування платежів на рівні 45 (сорока п’яти) банківських днів після поставки партії Продукції, у відповідності до вимог чинного законодавства України. На підставі зазначеного, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та скоротити строк оплати за поставлений товар до 15 банківських днів після поставки Товару за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами Договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура тощо). Просимо викласти п. 6.1. проекту Договору в наступній редакції: «6.1. Оплата за кожну партію поставленої Продукції за цим Договором проводиться ЗАМОВНИКОМ на 15 (п’ятнадцятий) банківський день після дати поставки партії Продукції, у відповідності з рахунком-фактурою (Інвойсом) на цю партію, обумовлену згідно з п. 5.2 та при наявності документів зазначених в п. 7.1 цього Договору.».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Кінцевий строк подання пропозицій учасників є достатнім для можливості повторного звернення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.10.2021 14:18
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо умов договору

Номер: d2c594c802d14feca719d7f5bf4c227d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-09-20-003045-a.a1
Назва: Щодо умов договору
Вимога:
Замовнику закупівлі: Філія «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця» Код ЄДРПОУ: 40081347 Місцезнаходження: Повітрофлотський проспект, 11/15, м. Київ, 03049 Закупівля: UA-2021-09-20-003045-a В И М О Г А Філією «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця» було опубліковано закупівлю UA-2021-09-20-003045-a по предмету закупівлі 44440000-6 Вальниці (підшипники). Вважаємо, що Тендерна документація сформована з порушеннями основоположних принципів здійснення державних закупівель та містить дискримінаційні умови з огляду на наступне: 1. В Тендерній документації встановлені дискримінаційні вимоги в частині оплати поставленого Товару. Так, відповідно до умов Додатку 9 (проект договору) п. 6.1., Оплата за кожну партію поставленої Продукції за цим Договором проводиться на 45 (сорок п’ятий) банківський день після поставки партії Продукції, у відповідності з рахунком-фактурою (Інвойсом) на цю партію, обумовлену згідно з п. 5.2 та при наявності документів зазначених в п. 7.1 цього Договору. Встановлення настільки тривалої відстрочки платежу ставить у край негативне фінансове становище виробників Товару, який є предметом закупівлі. Для придбання необхідних матеріалів, як то метал та інші витратні матеріали, виробник здійснює попередню оплату за вказані матеріали. Крім того, на виробника покладаються усі супутні виробничі витрати які здійснюються по попередній оплаті (електроенергія, комунальні послуги тощо) та накладні виробничі витрати. Таким чином, виробник у цей складний, з точки зору економічної ситуації, час змушений поряд з пошуком фінансування для покриття поточних витрат ще й відволікати обігові кошти на покриття фінансових збитків пов’язаних з тривалою відстрочкою платежів. Окрім того, часто трапляються випадки значного прострочення платежів від Покупців Товару. Вважаємо, що АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» як основний споживач підшипників для залізничного транспорту зловживає своїм монопольним становищем на ринку встановлюючи відтермінування платежів на рівні 45 (сорока п’яти) банківських днів після поставки партії Продукції, у відповідності до вимог чинного законодавства України. На підставі зазначеного, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та скоротити строк оплати за поставлений товар до 15 банківських днів після поставки Товару за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами Договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура тощо). Просимо викласти п. 6.1. проекту Договору в наступній редакції: «6.1. Оплата за кожну партію поставленої Продукції за цим Договором проводиться ЗАМОВНИКОМ на 15 (п’ятнадцятий) банківський день після дати поставки партії Продукції, у відповідності з рахунком-фактурою (Інвойсом) на цю партію, обумовлену згідно з п. 5.2 та при наявності документів зазначених в п. 7.1 цього Договору.».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, під час обговорення вашого звернення, враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді, філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення. Кінцевий строк подання пропозицій учасників є достатнім для можливості повторного звернення.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.10.2021 14:22